dewu Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 4. dekoder glowny moze byc jaki chcesz, dodatkowy tylko firmy CP(tak moze byc esi) Jeszcze jedna sprawa odnośnie MR czy dobrze rozumiem. Mogę zostawić ESI jako główny dekoder i do tego dobrać 2 dodatkowe od CP, wtedy nie wymieniałbym na Evoboxa i mógłbym wziąć umowę 12/3 z 2xMR za 15zł (przy FAM MAX) Czy jednak konieczna będzie wymiana na Evoboxa jako główny, a esi na dodatkowy i wtedy już tylko 12/1 umowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Możesz zostawić ESI i dobrać multiroomy,wtedy przysługuje Ci umowa 12/3, jak przejdziesz na Evoboxa to 15/1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1234l Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Czy nadal jest dostępna oferta z pakietem MINI za 4.99 konsultant z DUK twierdzi ze nie ma takiej oferty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Właśnie co z pakietem mini? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Czy nadal jest dostępna oferta z pakietem MINI za 4.99 konsultant z DUK twierdzi ze nie ma takiej oferty Pakiet Mini HD jest nadal oferowany przez Cyfrowy Polsat. Jeżeli chodzi o ofertę z Mini HD w cenie 4,99 zł to także jest dostępna ale jedynie dla umów przedłużeniowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 (edytowane) Nie ma juz ofert z pakietem mini za 4,99, ani za 9,99 od 1 lutego. Edytowane 6 Marca 2017 przez kyczniker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jogi Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Są dostępne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Podpisałeś ostatnio taką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Nie ma juz ofert z pakietem mini za 4,99, ani za 9,99 od 1 lutego. Nawet dla umów utrzymaniownych/przedłużeniowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszsc Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 (edytowane) Witam forumowiczów.w niedziele chcialem zlozyc w punkcie CP wypowiedzenie ale wg obslugi:- wypowiedzenie mozna zlozyc na 1 miesiac przed- podobno od 1 marca zmienily sie znów oferty i nie ma juz ofert 12/3 oraz 15/3 ze sa tylko oferty zrabatowane.- musze przyjsc z gotowym pismem bo oni nic takiego nie przygotowuja. Ogólnie forum sledze od miesiecy i nic takiego nie zauwazylem wiec wiem ze obsluga nawijala mi makaron na uszy.mam obecnie 6 miesiecy do konca umowy. ( familijny hd) zawsze mialem 29/8 ale teraz chce wziasc 12/3.Jak wyglada oferta na mini hd przy przedluzeniu ( druga umowa).Pozdrawiam Edytowane 7 Marca 2017 przez mariuszsc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 (edytowane) - wypowiedzenie mozna zlozyc na 1 miesiac przed - Nieprawda, możesz złożyć nawet następnego dnia po podpisaniu umowy. Ważne jest jak sformujesz treść wypowiedzenia. Pracownik nie może Ci odmówić przyjęcia wypowiedzenia. Pomijam fakt, że miesiąc przed byłoby już za późno. - podobno od 1 marca zmienily sie znów oferty i nie ma juz ofert 12/3 oraz 15/3 ze sa tylko oferty zrabatowane. - Zmieniły się oferty dla nowych klientów chcących skorzystać ze smartDOM. Dla obecnych nie ma póki co zmian, prócz tycz opisanych tutaj w lutym. Oferty 12/3 i 15/3 są dostępne w DUK. 15/3 również jest dostępna w APS-ach. - musze przyjsc z gotowym pismem bo oni nic takiego nie przygotowuja. - Prawda. Pracownik APS-u ma wtedy też obowiązek potwierdzenia pisemnie (wydruk z systemu informatycznego CP) przyjęcia takiego wypowiedzenia. Schemat ofert dla wszystkich pakietów jest taki sam. Edytowane 7 Marca 2017 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artsky Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Witam. Widzę, że pozmieniały się zasady, nie ma już umów 12/5 i 15/5. W zwiazku z tym mam pytania. Ostatnią umowę miałem 12/5. Na tą chwilę mam opłacone za 2 okresy. Po ilu teraz opłaconych mogę składać wypowiedzenie i na co mogę liczyć (pewnie 15/3) ? Jaki wariant dostanę jak zdecyduję się na wymianę na Evobox-a? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Witam forumowiczów. w niedziele chcialem zlozyc w punkcie CP wypowiedzenie ale wg obslugi: - wypowiedzenie mozna zlozyc na 1 miesiac przed Ci ludzie w APSach to przypadki niereformowalne Witam. Widzę, że pozmieniały się zasady, nie ma już umów 12/5 i 15/5. W zwiazku z tym mam pytania. Ostatnią umowę miałem 12/5. Na tą chwilę mam opłacone za 2 okresy. Po ilu teraz opłaconych mogę składać wypowiedzenie i na co mogę liczyć (pewnie 15/3) ? Jaki wariant dostanę jak zdecyduję się na wymianę na Evobox-a? 15/1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jogi Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Podpisałeś ostatnio taką? tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Ostatnio, znaczy kiedy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 (edytowane) Zostało mi 6 miesięcy do końca umowy. Jestem już po jej wypowiedzeniu. Obecnie posiadam pakiet PREMIUM MAX z dekoderem Evobox w umowie 12/5 za kwotę 99,99 zł. Byłbym zainteresowany przedłużeniem tej umowy w ramach SmartDom. Obecnie posiadam telefon w sieci Plus z abonamentem 69,99 zł. Chciałbym przekształcić umowę na telewizje z rabatem 50%. Na jakie warunki umowy mogę liczyć? Chodzi mi konkretnie o długość umowy i ilość darmowych miesięcy. Proszę o pomoc. Edytowane 7 Marca 2017 przez wally79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk7588 Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Pomyśl wcześniej o ile jest to możliwe do obniżenia umowy w Plusie do minimalnie wymaganego pułapu 49,90zł. W Plusie masz obecnie raty za sprzęt więc wysoki abonament traci sens. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZKS1929 Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Witam W chwili obecnej Rodzinny HD umowa do X.2017r propozycja z dziś 12/3 w cenie 19,99zl cz cos lepszego można uzyskać Zalezy mi na kanałach sportowych Polsatu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Pomyśl wcześniej o ile jest to możliwe do obniżenia umowy w Plusie do minimalnie wymaganego pułapu 49,90zł. W Plusie masz obecnie raty za sprzęt więc wysoki abonament traci sens. Nie mam żadnych rat za sprzęt. Umową z siecią Plus jestem związany dopiero od 6 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpal Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 w niedziele chcialem zlozyc w punkcie CP wypowiedzenie ale wg obslugi: - wypowiedzenie mozna zlozyc na 1 miesiac przed - podobno od 1 marca zmienily sie znów oferty i nie ma juz ofert 12/3 oraz 15/3 ze sa tylko oferty zrabatowane. - musze przyjsc z gotowym pismem bo oni nic takiego nie przygotowuja. Kilka dni temu złożyłem wypowiedzenia dwóch umów 12/5, obowiązujących od 28.09.2016. Dziś telefon z DUK, po krótkiej rozmowie stwierdzenie, że jestem nieco za szybki i 15/3 będzie dostępne po upłynięciu kolejnego okresu rozliczeniowego - czego zresztą się spodziewałem, więc umówiliśmy się na telefon w przyszłym miesiącu. Jakieś 3 godziny później - kolejny telefon z DUK, w sprawie drugiej wypowiedzianej umowy. Tu bez problemu dogadaliśmy warunki, 28 marca ma wejść w życie przedłużenie. Pożaliłem się że mi się umowy rozjadą, bo drugą będę mógł przedłużyć dopiero za miesiąc. Sprawdził, stwierdził, że nie widzi problemu, ale umowa już "należy" do koleżanki, więc przekaże jej temat. Faktycznie, w ciągu kwadransa telefon od poprzedniej konsultantki i mam obie umowy już przedłużone. Czyli - da się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nickkk Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Witam, Panowie, moja sytuacja wyglada nastepująco. Umowę wypowiedziałem ponad miesiąc temu i z dniem 03.03.2017 cyfrowy polsat przestał mi świadczyć usługę. Teraz pytanie: Czy mogę w jakis sposób wznowić(przedlużyć) ta umowę? czy jedynym wyjsciem jest odesłanie im dekodera i podpisanie nowej umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Ostatnio, znaczy kiedy? Faktycznie jest taka umowa, przepraszam mój błąd. Od 1 lutego miało jej nie być. Po prostu ja jej od dawna nie sprzedawalem bo ta umowa daje jedynie "minusowe punkty" w systemie wynagrodzenia i jakośći Moj blad. Witam W chwili obecnej Rodzinny HD umowa do X.2017r propozycja z dziś 12/3 w cenie 19,99zl cz cos lepszego można uzyskać Zalezy mi na kanałach sportowych Polsatu Nie. Mozesz dolozyc sobie np. eleveny na czas nieokreslony za 15zl miesiecznie(popros konsultanta o wlaczenie elevenow za darmo przez 1 miesiac, ale musisz pamietac zeby wylaczyc). Albo 59,99 fmax + film + sport + cinemaxy. I to samo co powyzej jesli chodzi o eleveny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravmc Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Umowa przedłużona dziś. Stara umowa obowiązywać miała do września. Wypowiedzenia nie wysłałem. Chciałem dobrać tylko multiroom. Poprzednia umowa 12/5 nowa 15/3 na ten sam pakiet co miałem czyli fm hd + hbo. Dodatkowo eleven na 1 miesiąc gratis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jogi Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 (edytowane) odnośnie mini za 4,99 i 9,99 zmiana dotyczy tylko dekoderów własnościowych - na tych sprzętach ta oferta jest nie możliwa, na sprzęcie udostępnionym jak najbardziej (od 1 lutego oczywiście) Edytowane 7 Marca 2017 przez jogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregrin Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Czy mogę w jakis sposób wznowić(przedlużyć) ta umowę? czy jedynym wyjsciem jest odesłanie im dekodera i podpisanie nowej umowy? Myślę ze może by się dało. Trzeba zadzwonić i zapytać. Natomiast nie wiem co cie interesuje ale fajna oferta jest po zdaniu sprzętu: familijny za 30zl (lub max za 40zl) w umowie 24/6. Po prostu ja jej od dawna nie sprzedawalem A sprzedawałeś może ostatnio "ostatnia szanse" ?? Bo chciałbym potwierdzenia czy w tej ofercie HD6000 w multiroom'e jest za 30 czy 50zl ?? Bo cały czas wydaje mi się ze za 30zl https://forum.satkurier.pl/topic/314-promocje-oferty-dla-nowych-abonentów-cp/?p=1241012i przydałoby się potwierdzenie z tego co pokazuje system Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.