Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

26 minut temu, lukx95 napisał:

@Buziaczek1982

@nowik

Pod jaki numer dzwonicie i pytacie o tą opcję "Dopełnienie do Extra+" za 10 zł w zobowiązaniu do końca umowy?  Może zadzwońcie pod numer 22 310 45 11 i po negocjujcie i dajcie znać, czy się udało.

Dzwonie pod 223104747 ,co to za nr co podałeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za ile można wynegocjować Mistrzowską piłkę?Pakiet VIP+ Max , C+, Eleven, HBO, koniec umowy 31.12.2019.To jest teściowej umowa i płaci  230zł miesięcznie! Postanowiłem jej pomóc i na koniec tej umowy będę negocjował w jej imieniu, bo chyba trochę ją kroją, ale na początek, czy można coś zrobić z tą Mistrzowską Piłką, ponieważ oferta na maila jest za 20 zł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elo,

niedawno dostałem mejla od nc+:

 

"Kończy Ci się bezpłatny dostęp do Ligi Mistrzów UEFA! Sprawdź co zrobić, by nadal oglądać!", a w treści, żebym sprawdził wyjątkową ofertę i przedłużył umowę już dziś i do nich zadzwonił

 

umowa do 11.2019

komfort+

canal+ (8x)

hbo i hbo go

nc+go

do 11.2018 89.99PLN, teraz 99.99PLN

 

o co można powalczyć?

czemu aktualnej oferty nie mogą zaproponować na mejla? nie lubię dzwonić

pozdrawiam

MJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, ircios napisał:

@NobelM Co za bajki piszesz?. Ja przedłużyłem umowę w czerwcu ubiegłego roku, która wygasa 28 lutego tego roku?

 

27 minut temu, odja napisał:

Dają możliwość przedłużenia ze względu na kanały PSP. Ja miałem do kwietnia 2020 roku i przedłużyli mi do 2021 z kanałami PSP za 5 zł. 

 

Dzięki Panowie za oświecenie, może skorzystam :)

Osobiście, przy różnego rodzaju rozmowach z konsultantami, pytałem o taką możliwość wcześniejszego przedłużenia umowy, to za każdym razem twierdzili, że musi być minimum 6 miesięcy do końca umowy, żeby zacząć rozmowy.

 

@odja Przedłużyłeś z tym samym pakietem, jaki miałeś wcześniej + PSP za 5zł? Jaki to pakiet i w jakiej cenie?

Edytowane przez NobelM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki sam pakiet jak miałem + PSP.  Pakiet: Superpremium+, HBO i HBOGO, Eleven, History i PSP i płacę 118. Wcześniej miałem jeszcze Adventure, ale z tego zrezygnowałem, nic tam nie było dla mnie i po dołączeniu PSP, wyszło mi, że dopłacam tylko 3 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DUK pracuje w weekendy? Jeżeli tak, to w jakich godzinach? :) bo jutro bym przedzwonił zobaczyć czy będą bardzo opierać się co do mojej propozycji, czas najwyższy na negocjacje, miesiąc do końca umowy i oczywiście telefony przycichły, a jeszcze troche ponad miesiąc temu dzwonili kilka razy w tygodniu :D . Btw. numer do DUK to 12 2947879 tak? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba pracuje, bo właśnie do mnie dzwonił konsultant z nr krakowskiego.

 

Moja umowa kończy się 30.04.2019r. (15 miesięczna).

 

Do tej pory Comfort+ - 27,50 zł

Dopełnienie do Extra+ - 10,00 zł

Canal+ - 25,00 zł

Canal+ 4K UHD - 10,00 zł (od września)

Eleven - 7,95 (wł. / wył.)

 

Propozycja na ten moment:

 

Nowy Comfort+ - 29,99 zł - 15 miesięcy

Canal+ - 25,00 zł - na cały okres umowy

...

 

Chciałem zapytać o Mistrzowską Piłkę, ale przerwało połączenie. Nie wiem czy konsultant zrobił to specjalnie czy po prostu T-Mobile ma dalej jeszcze problemy po ostatnim pożarze i dlatego tak się stało.

 

Niemniej jednak niech się starają dalej. ;)

 

 

 

Edytowane przez shevchenko1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa umowa z prepaid

Nowy Comfort 35 zł

Canal + 25 zł

HBO +GO 25 zł

Extra 15 zł ( płatne od kwietnia)

Na całą umowe

Pierwszy miesiąc gratis umowa na 13 miesiecy

Łącznie 100 zl

 

 

 

Można było targowac extra na 10 zł ale nie chciało mi się już bo i tak resztę dostałem na całą umowe. Wszystko w miłej atmosferze.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jak teraz wygląda najkorzystniejsza oferta na usługę MR dla klienta który wcześniej nie posiadał w NC+ tej usługi.
Konsultant zaproponował:

MR za opłatą 10 zł + 3 zł (WiFi PremiumBox + MediaBox) - bez kosztów aktywacji

lub

MR za opłatą 10 zł + 5 zł (WiFi PremiumBox + WiFi Box) - z kosztem aktywacji 49 zł

Moje pytanie czy można uzyskać coś lepiej, czy przy drugiej przedstawionej opcji da się przynajmniej powalczyć o wyzerowanie kosztów aktywacji

 

Spoiler

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi, czy to dobra oferta i akceptować, czy odrzucić ją i walczyć nadal o to co miałem? Do tej pory miałem pakiet Comfort+ za 14,99 zł, Dopełnienie do Extra+ 10 zł, FilmBox Pack 5 zł oraz kolekcję Kino Świat za 0 zł za łączną kwotę 29,99 zł.

 

 

WYBRANE USŁUGI:

Wybrane usługi Pakiet Extra+, CANAL+ (2) LIVE, FOX Play, Filmbox Pack, MULTIROOM STANDARD, Nat Geo Play, Najem HD Multiroom, Najem WiFi Premiumbox+ 20 zł
Wybrane promocje Extra+ 44,99 zł 24 m, a po tym okresie 48,99 zł/m dla Abonentów (03/18), CANAL+ (2) LIVE 0 zł/m dla Abonentów, Filmbox Pack 5 zł/m dla Abonentów, Kolekcja Fox Play 0 zł/m dla Abonentów, Kolekcja Nat Geo Play 0 zł/m dla Abonentów, Multiroom Standard C+ 0zł 0zł/m dla Abonentów, Najem WiFi PremiumBox+ ADB 0 zł/m dla Abonentów
Czas trwania umowy
(okres oznaczony umowy)
od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego +
24 mies.
Początek okresu oznaczonego 01-03-2019
Koniec okresu oznaczonego 28-02-2021
KWOTA DO ZAPŁATY ZA TWÓJ PIERWSZY RACHUNEK: 49,99 zł
Prognozy kolejnych płatności sprawdzaj na bieżąco w moje.ncplus.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Tamass1984 napisał:

Witam.

Jak teraz wygląda najkorzystniejsza oferta na usługę MR dla klienta który wcześniej nie posiadał w NC+ tej usługi.
Konsultant zaproponował:

MR za opłatą 10 zł + 3 zł (WiFi PremiumBox + MediaBox) - bez kosztów aktywacji

lub

MR za opłatą 10 zł + 5 zł (WiFi PremiumBox + WiFi Box) - z kosztem aktywacji 49 zł

Moje pytanie czy można uzyskać coś lepiej, czy przy drugiej przedstawionej opcji da się przynajmniej powalczyć o wyzerowanie kosztów aktywacji

 

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Jeśli w tej pierwszej opcji nie ma pomyłki, bo mediabox nigdy nie był dodawany jako drugi dekoder do multiroom to jest to korzystniejsza opcja moim zdaniem. Z wifiboxem jest cała masa problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...