Jump to content

eMJot

Users
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About eMJot

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. a jesteś w UE czy poza nią? Nie wiem jak traktowane jest UK w tym momencie - formalnie wyszło z UE, ale jeszcze trwa okres przejściowy.
  2. czasem się zdarza, że uaktualnieniu przeglądarki (zwykle się to dzieje bez wiedzy użytkownika - zależne jest to od ustawień) powoduje, że zostaje przeglądarka uznana za nowe urządzenie. Miałem tak kilka razy z chromem.
  3. na żywo też włączyłem na chwilę, ale teraz jest dostępne w nc+ go i nie daje się odtworzyć ani na kompie ani na iphonie 7.
  4. https://ncplusgo.pl/Collection/Asset?codename=gala-oscarowa-2020-studio czy udało się komuś poprawnie odtworzyć Oskary na jakimkolwiek urządzeniu?
  5. https://ncplusgo.pl/Collection/Asset?codename=wymazac-siebie-11 Dostępny do: 2020-12-21 23:59
  6. jak zawsze w momencie przedłużania umowy zaglądam tutaj. nie jestem najlepszym negocjatorem, ale początkowo zaproponowano mi 84.99, ale udało mi się zbić tą piątkę. Konsultant powiedział, ze cena za comfort+ poniżej 25PLN jest nieprawdziwa. Do tej pory płaciłem 99.99 (103.99 po zakończeniu umowy). Nie wysyłałem wypowiedzenia. Wybrane usługi Nowy Comfort+, CANAL+, HBO, HBO GO Wybrane promocje Nowy Comfort+ 34,99 zł 24 m, a po tym okresie 38,99 zł/m dla Abonentów (10/19) L, CANAL+ 25 zł/m dla Abonentów, HBO i HBO GO 20 zł/m dla Abonentów Czas trwania umowy (okres oznaczony umowy) od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego +24 mies. Początek okresu oznaczonego 01-02-2020 Koniec okresu oznaczonego 31-12-2021 KWOTA DO ZAPŁATY ZA TWÓJ PIERWSZY RACHUNEK: 79,99 zł Prognozy kolejnych płatności sprawdzaj na bieżąco na strefa.canalplus.pl powodzenia wszystkim MJ p.s. mam zagwarantowaną możliwość wymiany karty na moduł CAM, muszę się udać do punktu platformy C+.
  7. W momencie rozpoczęcia reklamacji miałem jeszcze 8 miesięcy do końca umowy - wtedy kameleon przestał działać na moim sprzęcie. Nie wysyłałem wypowiedzenia.
  8. ja reklamowałem sprawę i po 1.5 miesiąca udało mi się uzyskać moduł z kartą cayman za kameleona (faktycznie jeszcze nie odebrałem, ale wg ustaleń taki zestaw ma czekać na mnie w punkcie obsługi klienta). Droga to dosyć żmudna, bo w żadnym momencie nikt ze strony nc+ nie ustosunkował się do moich argumentów. Odpowiedzi były powtarzane kilkakrotnie, najpierw, że jedyna opcja to dobranie dekodera i przedstawiona lista dekoderów, później anulowanie umowy pod warunkiem, że podpiszę nową umowę, ale na znowu dłuższy czas określony niż pozostał mi w danym momencie i kwota tej umowy miała być nie mniejsza niż..., no i na końcu napisano, że mogę dobrać sprzęt i tu lista, ale w tej liście był zawarty moduł z caymanem. Specjalnie dopytywałem czy się nie pomylili i dostałem potwierdzenie. Moje argumenty: - Fakt wg mnie bardzo ważny w tej sprawie. Aktualizacja całego systemu uniemożliwia mi odbioru ich usługi na własnym dekoderze z ich kartą kameleon. Aktualizacja to działanie przemyślane, czyli z premedytacją blokowanie mojego dekodera. Motywy są oczywiste, ale fakt jest faktem. - Podejście zdroworozsądkowe to wymiana kameleona na kartę z modułem. Podobna funkcjonalność, nc+ potrzebuje zmian, zwiększyć zabezpieczenia, ja - klient godzę się na wymianę na coś co mogę używać w podobny sposób, czyli sposób który mi odpowiadał podczas podpisywania umowy. To było za mało. - Litera prawa: aby umożliwić mi dalsze korzystanie z usługi nc+ wymaga zawarcie dodatkowej umowy wynajmu lub sprzedaży (nawet za zero złotych), a takie działanie uznawane jest za nienależyte wykonywanie umowy, nosi cechy nieuczciwej praktyki rynkowej wprowadzającej w błąd klientów. - Zaproponowano mi zawarcie nowej umowy z modułem i anulowanie starej. Od razu odrzuciłem taką opcję bo to ja musiałbym szukać takiej ich oferty, która by miała zaspokoić ich minimum finansowe i być tym co ja chcę mieć w ofercie. Wg mnie to oni powinni przedstawić mi ofertę, która nie była by droższa od tego co do tej pory płacę, a zawierała wszystko to co w mojej ofercie było. Nie rozumiem dlaczego to ja mam się 'gimnastykować'. - w momencie podpisania umowy zobowiązałem się do czegoś, ale i nc+ jest stroną tej umowy. Jeśli nc+ nie jest w stanie wywiązać się z niej to jest ich odpowiedzialność a nie moja. Ja z warunków umowy się wywiązuje. Blokowanie mojego dekodera jest zmianą namacalną, faktyczną. trochę długie, mam nadzieje, że to komuś pomoże.
  9. dla tych co oglądają ofertę HBO poprzez ncplusgo wydaje mi się, że jest limit. Oczywiście lepszą opcją jest oglądanie HBO przez hbogo.pl , bo limitu nie ma i ta platforma dużo lepiej działa
×
×
  • Create New...