Jump to content

eMJot

Users
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About eMJot

  • Rank
    Niedoświadczony
  1. mnie się udało po około 1,5 miesiąca reklamowania sprawy. Konsultanci odpowiadali wymijająco i jak mantra powtarzali, że w przypadku mojej umowy nie ma możliwości uzyskania caymana z nowym modułem. Teraz już jest, według informacji z e-maila. Niestety nie mam na razie możliwości wybrać się do punktu, gdzie wymiana kamela powinna nastąpić od ręki i potwierdzić czy mi się to faktycznie udało. także upór popłaca. powodzenia
  2. fedc blocker nie działa z wszystkimi fergusonami, nie działa z moim fergusonem 8900 i gdzieś czytałem, że ma problem z arivą 203. Jak masz możliwość to lepiej sprawdzić przed zakupem pozdrawiam MJ
  3. bloker nie działa z wszystkimi ferdkami. mnie się nie udało uruchomić na 8900, a słyszałem, że też są problemy z arivą 203. MJ
  4. nie było odpowiedzi to postanowiłem samemu sprawdzić. zakupiłem blocker i niestety nie działa. Mam czarny ekran z "Brak Audio i Wideo" i co chwilę pojawiającym się ekranem z informacją o Mediaguard. 118PLN, ech szkoda. tu raczej soft nie ma znaczenia? pozdrawiam MJ
  5. dzięki wuzel, jest o tym w pierwszym poście o module cam ci+ nc+, przepraszam. ale szukam dalej, a ktoś próbował fedc blocker do tego tunerka? to wydaje się najtańszym rozwiązaniem, które by mnie zadowalało na kilka kolejnych miesięcy. pozdrawiam MJ
  6. elo, właśnie odmówiło posłuszeństwa dekodowanie karty kameleon w moim fergusonie, mam pytanie: czy moduł cam nc+ ci+ działa poprawie w 8900? muszę coś powymieniać a chciałbym najmniejszym kosztem i w miarę perspektywicznie. pozdrawiam MJ
  7. witam! próbuję odtworzyć film w nc+ go za pomocą chroma: https://ncplusgo.pl/Collection/Asset?codename=38-swiadkow-5 i pojawia się bląd za pomocą IE, bląd w iphone 7: Wystapil blad (-829) Każdy inny film odtwarza się bez problemu, na każdym z powyższych urządzeń. Kiedyś miałem podobny problem z innym filmem to BOK twierdził, że wina leży po mojej stronie. Ktoś mógłby sprawdzić u siebie czy działa? jakieś propozycję skąd taki problem? pozdrawiam MJ
  8. elo, niedawno dostałem mejla od nc+: "Kończy Ci się bezpłatny dostęp do Ligi Mistrzów UEFA! Sprawdź co zrobić, by nadal oglądać!", a w treści, żebym sprawdził wyjątkową ofertę i przedłużył umowę już dziś i do nich zadzwonił umowa do 11.2019 komfort+ canal+ (8x) hbo i hbo go nc+go do 11.2018 89.99PLN, teraz 99.99PLN o co można powalczyć? czemu aktualnej oferty nie mogą zaproponować na mejla? nie lubię dzwonić pozdrawiam MJ
×
×
  • Create New...