Alcatraz Opublikowano 20 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2021 @Jack777 dzięki za dodatkowe informacje. Z tym dvb-t2 troszkę "zaoszczędzili". Czy ta apka Live Channels poprawia to skutecznie? Trzeba wtedy robić jakąś swoją listę czy ona zgarnia to co znajdzie tuner? To przełączanie kanałów wygląda wtedy jakoś lepiej? Czytałem, że box nieźle odtwarza też róże rzeczy z plików (pendrive, dysk) - to tez przydatne. Jest tam ustawienie 50Hz dla europejskich tv? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 20 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2021 Co to za złącze S/PDIF na boxie? To jest kompatybilne ze standardem Toslink albo Coaxial? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 20 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2021 12 minut temu, Alcatraz napisał: @Jack777 dzięki za dodatkowe informacje. Z tym dvb-t2 troszkę "zaoszczędzili". Czy ta apka Live Channels poprawia to skutecznie? Trzeba wtedy robić jakąś swoją listę czy ona zgarnia to co znajdzie tuner? To przełączanie kanałów wygląda wtedy jakoś lepiej? Kanały są posortowane po LCN. Przełączanie góra/dół lub wybór z listy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2021 (edytowane) @michael112 Coaxial @Alcatraz w tym pudełku musisz za każdym razem po włączeniu ustawiać 50Hz. Po wyłączeniu wraca do 60. Było pisane o tym problemie całkiem niedawno Edytowane 20 Grudnia 2021 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 20 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2021 10 minut temu, ircios napisał: w tym pudełku musisz za każdym razem po włączeniu ustawiać 50Hz. Po wyłączeniu wraca do 60. Było pisane o tym problemie całkiem niedawno Jeśli jest włączone usypianie to nieprawda, nie trzeba włączać bo ustawienie zostaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electro69 Opublikowano 20 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2021 56 minut temu, ircios napisał: @michael112 @Alcatraz w tym pudełku musisz za każdym razem po włączeniu ustawiać 50Hz. Po wyłączeniu wraca do 60. Było pisane o tym problemie całkiem niedawno Nic nie wraca. Od pół roku boxa za każdym razem włączam i wyłączam (nie mam ustawionego trybu uśpienia). Ustawione jest 50 Hz i zawsze tyle mam. Wróci do 60hz dopiero wtedy jak wyłączę boxa z gniazdka zasilania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack777 Opublikowano 20 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2021 Potwierdzam, po ustawieniu na 50Hz zostaje tak po wyłączeniu box-a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2021 W dniu 14.12.2021 o 14:14, bartek123x napisał: ......Otóż w dekoderze jest domyślnie ustawiona rozdzielność z odświeżaniem 60 Hz. U mnie powoduje to, że treści Canal+ strasznie tną i nie idzie tego oglądać. Pomaga przestawienie ustawień na 50 Hz i wtedy wszystko działa płynnie. Szkoda tylko, że dekoder pamięta to ustawienie na czas trwania danej sesji działania, a po wyłączeniu dekodera i telewizora ustawienia się resetują i po ponownym uruchomieniu znowu domyślnie mam ustawione 60 Hz i muszę to zmieniać. Nie mówię tutaj o wyłączaniu telewizora i dekodera z zasilania, tylko o zwykłym wyłączeniu sprzętów pilotem, wprowadzania ich w stan czuwania. Kolejna uciążliwa rzecz. Szczerze odradzam zakup tego dekodera i usługi Canal+ online. Szkoda pieniędzy, czasu i nerwów. Acha....czyli tu bujda napisana. Szkoda, że nikt z was zachwalających, wtedy się nie odezwał na ten temat. Podejrzewam, ze nawet nie przeczytaliście tego posta, bo jest baaaaaardzo długi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alcatraz Opublikowano 20 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2021 Może Bartek123x pisząc "stan czuwania", miał na myśli jakiś tryb głębszego wyłączenia (bardziej energooszczędny, jeśli taki jest) i wtedy to wystąpiło. A w ogóle, to warto warto byłoby jeszcze porównać wersję firmware itp. Skoro trzy osoby piszą, że nie wraca to ustawienie, nie ma podstaw żeby to podważać - musi być jakieś wyjaśnienie. Czy jest jakaś aplikacja, w której można byłoby orientacyjnie skontrolować siłę i jakość sygnału dvb-t2? Zawsze można do ustawiania anteny podpiąć coś innego ale gdyby była... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2021 W sklepie Google znalazłem DVB T Finder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klubik Opublikowano 21 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2021 9 godzin temu, ircios napisał: Acha....czyli tu bujda napisana. Szkoda, że nikt z was zachwalających, wtedy się nie odezwał na ten temat. Podejrzewam, ze nawet nie przeczytaliście tego posta, bo jest baaaaaardzo długi. Nie koniecznie bujda, jak można poczytać ludzie mają różne problemy, gdzie u innych one nie występują i jak na razie nie znalazłem, żadnych racjonalnych wyjaśnień. U mnie np. z odświeżaniem nie mam żadnego problemu, mam ustawione 60Hz i nic nie tnie, mogę przestawić na 50Hz i tak zostaje, ale za to zatrzymuje mi się odtwarzanie programów C+ po ok. 11min. Dopowiem jeszcze, że ten sam problem występuje u mnie na Fire Sticku 4K Max no i na samym tv z androidem również. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
praspp Opublikowano 21 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2021 (edytowane) 21 godzin temu, ircios napisał: @michael112 Coaxial Canal+ Box wyposażony jest w złącze optyczne S/PDIF Toslink, a nie Coaxial. Edytowane 21 Grudnia 2021 przez praspp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gidyja Opublikowano 21 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2021 Nie koniecznie bujda, jak można poczytać ludzie mają różne problemy, gdzie u innych one nie występują i jak na razie nie znalazłem, żadnych racjonalnych wyjaśnień. U mnie np. z odświeżaniem nie mam żadnego problemu, mam ustawione 60Hz i nic nie tnie, mogę przestawić na 50Hz i tak zostaje, ale za to zatrzymuje mi się odtwarzanie programów C+ po ok. 11min. Dopowiem jeszcze, że ten sam problem występuje u mnie na Fire Sticku 4K Max no i na samym tv z androidem również.U mnie po wyłączeniu czy to stan uśpienia czy normalne mam ustawione 50 Hz, przestawiło mi jak nie było prądu cały dzień. Dwa razy zato się zawiesił że potrzebny był reset przez odłączenie prądu i wtedy też było 50 Hz, ogólnie jestem zadowolony za cenę 139 zł nie jest źle. Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buzka991 Opublikowano 21 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2021 Hej, jestem użytkownikiem tego urządzenia od miesiąca, niemniej niepokoi mnie jedna rzecz. Mianowicie od czasu do czasu urywa się obraz i wskakuje z powrotem z niebiesko-zielono poświatą ktora uniemożliwia oglądanie. Nie znika samoistnie, muszę odłączyć kabel hdmi żeby to zniklo. Wymieniłem kabel hdmi wiadomo, reset, standardowo wszystko sprawdzone, w ustawieniach obrazu mam 50hz1080p. Miał ktoś z was taki problem? Czym to jest spowodowane? I jak można to naprawić? W takiej formie jest to katastrofa, nie nadaje się do użytkowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 22 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2021 A może to wina tv. Tak to wygląda jak dla mnie. Sprawdź najpierw na innym telewizorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amstat Opublikowano 22 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2021 Wygląda to na ekran uśpienia. Wejdź na ustawienia dekodera, ustawienia zaawansowane ekranu i sprawdź czy nie jest zaznaczone wyłączenie ekranu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malcolmjcrobinson Opublikowano 22 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2021 13 hours ago, Buzka991 said: Hej, jestem użytkownikiem tego urządzenia od miesiąca, niemniej niepokoi mnie jedna rzecz. Mianowicie od czasu do czasu urywa się obraz i wskakuje z powrotem z niebiesko-zielono poświatą ktora uniemożliwia oglądanie. Nie znika samoistnie, muszę odłączyć kabel hdmi żeby to zniklo. Wymieniłem kabel hdmi wiadomo, reset, standardowo wszystko sprawdzone, w ustawieniach obrazu mam 50hz1080p. Miał ktoś z was taki problem? Czym to jest spowodowane? I jak można to naprawić? W takiej formie jest to katastrofa, nie nadaje się do użytkowania. Mam podobny problem na starym LG LCD. To telewizor, a nie dekoder. Jest losowy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe40 Opublikowano 22 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2021 Jest to wina starych tv. Nie obsługują palety barw ustawionej na boxie. Trzeba zainstalować apkę Activity Manager i za jej pomocą przestawić na RGB. Niestety ten box ma niektóre ustawienia androida ukryte. Na mi boxie robi się tak samo, ale na nim bez problemu się to przestawia. Tutaj trzeba się trochę pobawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
watchman Opublikowano 22 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2021 Panowie, czy u Was od wersji 2.5.1 też jest wymóg instalacji menadżera plików X-plore? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 24 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2021 Gdyby weszły dopłaty to ten dekoder teoretycznie można by kupić za 70 zł (2 miesiące C+ w gratisie). Ciekawe czy C+ jest przygotowane na taką ewentualność bo te dekodery schodziłyby jak świeże bułeczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristiano Rinaldo Opublikowano 24 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2021 (edytowane) Witam dziś kupuję Canal+ BOX 4k czy na nim mogę się zalogować danymi z canal+? Chodzi mi o to czy dostanę te dwa miesiące gratis kanały z paczki canal+. Czy muszę założyć nowe konto? Edytowane 24 Grudnia 2021 przez Kristiano Rinaldo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 24 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2021 (edytowane) 54 minuty temu, Kristiano Rinaldo napisał: czy na nim mogę się zalogować danymi z canal+ Możesz, było już pytane 100 razy. 54 minuty temu, Kristiano Rinaldo napisał: czy dostanę te dwa miesiące gratis kanały z paczki canal+. Czy muszę założyć nowe konto? Musisz założyć nowe konto, nowego maila Edytowane 24 Grudnia 2021 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristiano Rinaldo Opublikowano 24 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2021 4 minuty temu, PawelTSW napisał: Możesz, było nic pytane 100 razy. Musisz założyć nowe konto, nowego maila Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alcatraz Opublikowano 25 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2021 Czy są jakieś wymagania jeśli chodzi o chromecasta w Canal+ Box? Chodzi mi o to, że np. ze smartfona Motorola wszystko śmiga elegancko - urządzenie widoczne, kopia pulpitu lub np. wyświetlanie zdjęć a już z Samsunga Galaxy S6 lub tabletu Samsunga niekoniecznie. Samsungi znajdują tylko mój telewizor Sony a nie Canal+ Box (funkcja w telefonie nazywa się smart view a w tablecie screen mirror). Próbowałem zainstalować aplikację Google Home i wtedy mogę wskazać Canal+ Box ale działa tylko kopia pulpitu (czyli np. w galerii zdjęć nie mogę już castować na Boxa a tylko na telewizor). Poza tym to chyba takie rozwiązanie trochę na około. Dodam, że Motorola ma androida 9 a Samsungi 7 ale to chyba nie jest przyczyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodarek1 Opublikowano 25 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2021 Smartfony mają kilka standardów komunikacji z telewizorem.Motorola ma Chromecast realme ma miracast a iPhony mają airplay. Nie wszystkie telewizory obsługują każdy z tych standardów lecz tylko niektóre z tych trzech. Stąd potem biorą się problemy z castowaniem sygnału ze smartfona na telewizor lub jakiś box .Wysłane z mojego Realme 7 5 G Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.