Skocz do zawartości

Malcolmjcrobinson

Użytkownik
  • Postów

    165
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Malpolska (Beskids)

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Malcolmjcrobinson

Czasami wpadam

Czasami wpadam (3/11)

9

Reputacja

  1. W niedzielę miałem taki sam problemy. Cały czas na Google TV i Chromecast4 "An error occured, this content cannot be played". Otworzyłem viaplay na laptopie (Chrome browser) i cast to chromecast 4. To zadziałało.
  2. Canal+ Film and serial i Fun and News package (20zl)
  3. Wczoraj na Google TV, zatrzymywane co 180 sekund w aplikacji (Man city/Everton i Multi league) Dziwne, w rugby (Eng v Wal) wszystko było ok. Dzis Whu/Ars jest dobra, bez problem.
  4. Udało mi się założyć konto bez weryfikacji. Użyłem Windows (Chrome browser).
  5. Wczoraj była tragedia na wszystkich moich telewizorach z Android/Google. viaplay.no działało idealnie z telefonu na Chromecast. Viaplay.pl "Something went wrong" cały czas.
  6. Dzisiaj......something went wrong, something went wrong, something went wrong! Każde urządzenie jest takie samo (Mi stick, Firestick, Chromecast 4 i TCL Android TV) Wesołych Świąt Viaplay
  7. Wczoraj wieczorem aplikacja na Android TV była bezużyteczna. "Something went wrong" Błąd w telewizorze i telefonie (Chromecast). Musiałem odwiedzić słynną stronę internetową, aby obejrzeć Forest Spurs.
  8. Mam problemy z synchronizacją audio w Bluetooth (czasami bardzo zaawansowany). Opcja "developers" nie ma ustawień Bluetooth umożliwiających zmianę codec.
  9. Mam taki sam problem na Android TV (TCL), Canal+ 4k i Mi stick. Rozwiązaniem jest użycie Chromecast!
  10. Dziś dostaję wiadomość. "Something went wrong" w Android TV (canal+ 4k dekoder, Mi stick i TCL Android tv)
  11. Google TCL TV (Android 12). Wideo (Liverpool Everton) leci szybko i wolno, szybko i wolno. Muszę odtwarzać wideo na żywo co 10 minut. Ale jakość obrazu jest dziś bardzo dobra.
  12. Miałem problemy. 1) wypróbuj inną sieć (2.4g/5ghz lub hotspot smartfone) 2) spróbuj użyć laptopa (nie ze smartfona)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...