Skocz do zawartości

CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001 i HY4001CD)


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

8 minut temu, tyrla napisał:

A nie możesz zwrócić tego dekodera albo wymienić na nowy ?

Mogę ale zastanawia mnie czy ktoś miał taki problem?Czy można wykonać reset przy włączaniu dekodera

We wtorek idę oddać mam nadzieję że dostanę nowy a nie będę czekał na naprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.11.2020 o 10:49, all999 napisał:

Postanowiłem odstąpić od umowy na Boxa od Canal+, ponieważ nie znalazłem tam nic, co miałbym w samej aplikacji na android tv. Jak się okazuje, dekoder nie kosztuje jednak 299, a pakiety nie są w gratisie.

Taką odpowiedź na zgłoszenie wypowiedzenia umowy, otrzymałem od pracownika C+.

 

"Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie z 18 listopada 2020 roku. Sprawa dotyczyła Serwisu CANAL+.

Przyjęłam Pana odstąpienie od oferty. Anulowałam subskrypcję . Opłacił Pan kwotę 299 zł, na kwotę tą składa się opłata za dekoder 178,51 zł i 120,49 zł za pakiety. Za czas korzystania czyli od 5 do 18 listopada 2020 roku czyli za 13 dni kwota należności za korzystanie z usługi wynosi 52,15 zł. Do zwrotu zleciłam kwotę 68,34 zł na kartę z której pobrana została opłata. Środki zostaną zwrócone do 14 dni.

Kwota za dekoder czyli 178,51 zł zostanie zwrócona dopiero po oddaniu CANAL+ Box-a. Zwrot należy dokonać w terminie 14 dni. Zwrotu można dokonać:

na adres korespondencyjny: CANAL+ Polska S.A., skr. pocztowa nr 8, 02-100 Warszawa;
w punkcie CANAL+.

Reklamację uznałam.

Może Pan pozostawić u siebie CANAL+ BOX+, opłata nie będzie wtedy zwracana za niego.

W przypadku zwrotu dekodera proszę koniecznie o zachowanie terminu 14 dni, po jego przekroczeniu i oddaniu po terminie, konieczne będzie osobne zgłoszenie o zwrot aktywacji."

Witaj,

zainteresowany jestem boxem w cenie 178pln:-)

Rozumiem,  że kupuję box w punkcie Canal+ za 299, później odstępuję od umowy np. drugi dzień po aktywacji ? Czy druk zwrotu jest razem z Box? Czy można wysłać skan e mail do canal+?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałem o to w innym wątku, ale tam to był lekki off-topic, a ten wątek wydaje się właściwszy. Może ktoś powiedzieć jak wygląda na tym boxie obsługa Multi-view? Czy jak uruchomi się dwa, trzy lub cztery kanały jednocześnie to wszystko działa tak samo płynnie jak w przypadku odtwarzania tylko jednego strumienia jednocześnie?

 

Sam mam Mi Boxa i tam widać wyraźne spadki płynności i lekkie klatkowanie już przy dwóch kanałach, a jak uruchiomi się 3 albo 4 to klatkują już tak, że tego w ogóle nie da się oglądać. Sprzęt już chyba po prostu nie daje wtedy rady. I nie jest to kwestia internetu, bo mam światłowód. Widać, że to wyraźnie problemy z wydajnością na samym sprzęcie.

 

Jak to wygląda na tym boxie? Głupio by chyba było jakby to nie działało też poprawnie na ich własnym sprzęcie, ale już różne rzeczy widziałem w życiu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ircios wychodzi, że bebechy ma i tak chyba lepsze niż Mi Box, bo jak rozumiem @Anita Kaźmierska przy dwóch i trzech strumieniach problemów nie ma? Na Mi Boxie już wtedy jest to jakoś zauważalne. Ale tak czy siak to trochę śmieszne, że promują funkcję, a nawet na swoim sprzęcie nie potrafią jej zapewnić w pełni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.12.2020 o 18:01, apj napisał:

Nawet Prime Video w wersji Android TV działa bardzo dobrze.

Czy dziala w 4K ? Wedlug tej listy - https://docs.google.com/spreadsheets/d/1kdnHLt673EjoAJisOal2uIpcmVS2Defbgk1ntWRLY3E/edit#gid=560573931 ten Box ma tylko certyfikat Netflixa.

Edytowane przez jan.kijowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno pierwszym błędem wykrytym po paru dniach użytkowania tego boxa jest niezapamiętywanie ustawienia 50hz. Być może jest to przypadłość samego Androida. W każdy razie konieczna jest instalacja aplikacji TVHZ, która wymusza przy każdym włączeniu 50hz zamiast 60hz. Inaczej obraz będzie mniej płynny albo nawet poszarpany przy polskich czy europejskich treściach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pawel Ok, no to tych bugów jest moim zdaniem więcej. Nie chce pisać jakiś długich wypracowań, dlatego będę pisał po trochu. Nie rozumiem np. dlaczego przy podłączeniu do amplitunera z głośnikami 5.1 box puszcza praktycznie zawsze dźwięk w DD+ 5.1, niezależnie jaki to materiał i czy jest to aplikacja C+, YouTube, Player czy Ipla. Dźwięk i tak leci wtedy w dwóch głównych głośnikach, ale jest potwornie podbity, nienaturalny, drażniący. Można jego poziom regulować na pilocie boxa (to już w ogóle jakieś dziwo, dowód że dźwięk jest dekodowany na poziomie boxa), ale nawet przy minimalnym poziomie dźwięk jest dużo głośniejszy niż przy każdym innym źródle sygnału.

 

Na razie zauważyłem, że tylko na kanałach DVB-T dźwięk działa poprawnie (i to niezależnie czy to aplikacja C+ czy Live Channels), czyli zwykły dźwięk 2.0 dekoduje box i puszcza w PCM, zaś przy źródle w DD/DD+ idzie bitstream do amplitunera. Ustawienia boxa nie poprawiają sytuacji, opcja "passthrough" i "automatycznie" działają identycznie, zaś "decode" puszcza wszystko w 2.0 PCM, nawet treści w DD.

 

Nie wiem czy da się to jakoś naprawić jakąś zewnętrzną aplikacją i czy to także przypadłość tylko tego boxa.

 

 

Edytowane przez WebMat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...