mariusz5891 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Koledzy mam problem z premiumboxem. Często zdarza się tak, że wstaję rano, włączam dekoder a tam info o braku sygnału. Po przełączeniu kilku kanałów sygnał wraca z całkiem dobrą jakością, dzieje się to niezależnie od pogody. Jest to szczególnie męczące w sytuacji gdy ustawiam nagrywanie jakiegoś programu w nocy - bardzo często nagrywam sobie przykładowo zakup kontrolowany o drugiej w nocy, następnego dnia chcę go obejrzeć a tam info: program nie został nagrany z powodu utraty sygnału... Miał ktoś taką sytuację? Czy kwalifikuje się to do wymiany deka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Oczywiście. Wymiana. Dlaczego masz nerwy tracić. Bulisz im, więc wszystko powinno działać jak w zegarku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetorson Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Poza tunerem może być jeszcze wina konwertera lub stykówka w instalacji antenowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariuszr1 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Ja mam pytanie,dzisiaj odebralem ten dekoder,i dlaczego na innym dekoderze pokazuje mi jakos sygnalu okolo 70procent,a na tym pokazuje ten sam kanal 40 procent Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 A ntena ta sama? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 U mnie też dość mocno zaniża. Evobox podłączany na tej samej instalacji pokazuje jakość ok. 80% a WifiPremiumBox ok. 50-60%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariuszr1 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Wszystko to samo,przedtem mialem Peca,i tez sygnal byl ok,a tu zaniza,podlaczylem z ciekawosci jeszcze raz inny dekoder,i pokazuje 65,70 proc,czyli jak bylo zawsze,a na tym maks 43 na kanalach hd,na sd 65Dodam tylko ze antena byla ustawiana przez montera sat,a maks umnie sygnal to 70proc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Orbita Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 To bez znaczenia. Nie da się porównać wskazań procentowych między dekoderami, bo sygnału nie mierzy się w procentach, tylko w dB. Każdy producent odbiornika może przyjąć inną wartość za 100%, np. producent Fergusona uznał, że ustawi 100% na 15 dB C/N, a Wifi Premiumboxa ustawił 100% na 17 dB, w efekcie Ferguson będzie pokazywał niby więcej, Wifi Premioumbox+ mniej, a tak naprawdę obydwa będą odbierać sygnał o tej samej jakości, tylko inaczej to prezentując. Skale procentowe nie są zestandaryzowane między różnymi odbiornikami. W efekcie różne wskazania na różnym sprzęcie przy tej samej instalacji antenowej są normalne i jednocześnie nie oznaczają, że którykolwiek ze sprzętów ma dostęp do "lepszego" sygnału (osobną sprawą jest też to, że urządzenia mogą różnić się czułością, sens porównywania jest ew. z innym Premiumbox+ na innej instalacji, co podpowie, czy można z niego wycisnąć lepsze wskazania na zwykłej instalacji antenowej). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 od 23 sierpnia aplikacja START będzie automatycznie włączana przy uruchamianiu dekodera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Przecież w opcjach można sobie ustawić automatyczny start aplikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Ale teraz najwyraźniej będzie się włączała u każdego i nie będzie możliwości jej wyłączenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokietek Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 od 23 sierpnia aplikacja START będzie automatycznie włączana przy uruchamianiu dekoderaMasakra. Może niedługo na TVN24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 (edytowane) podsumowywując, obowiązkowe uruchamianie aplikacji za każdym włączeniem Edytowane 23 Sierpnia 2017 przez GTI MD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Dzisiaj mamy środę 23 sierpnia.Ktoś potwierdza obowiązkowe włączenie aplikacji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 abonenci posiadający wifiPremiumbox+ dostali informację na email Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 U mnie w menu w dalszym ciągu mam opcję nieuruchamiania przy włączeniu, także może nie jest to obowiązkowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 (edytowane) a zaczęło sie właczać z uruchomieniem? bo przekaz nie jest jasny czy domyślnie włączyli uruchamianie czy też wymusili ciągłe włączanie czy też bedzie się uruchamiać raz dziennie niezależnie jak mialo to miejsce z komunikatami od n Edytowane 23 Sierpnia 2017 przez GTI MD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar76 Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 Mam wifipremiumboxa podłączonego jednym kablem do anteny, czy ustawiając nagrywanie programów na dwóch różnych kanałach (oczywiście nie jednocześnie) i zostawiając dekoder jedynie w trybie czuwania, nagra mi to co chcę z obu kanałów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 9 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2017 Mam takie pytanie. Czy na tym dekoderze da się zalogować do "HBO GO" na konto należące do kogoś innego? Gdyż sam nie mam wykupionego "HBO GO" w nc+ za to jeden z członków rodziny ma dodane do pakietu w CP, ale z tego nie w ogóle nie korzysta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 9 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2017 (edytowane) Nie da się, tak samo jest choćby w przypadków innych dekoderów czy też dekoderów CP Edytowane 9 Września 2017 przez GTI MD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariozdr Opublikowano 25 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 Witam. W piątek wymieniłem uszkodzonego wifiipremiumboxa na nowego. W punkcie powiedziano mi , że nowe oprogramowanie pozwoli na dostęp do nagrań wykonanych na wymienionym dekoderze. Dysk widzi te nagrania ale ich nie odtwarza. Po wejściu w nie dekoder wyświetla informacje : Jeżeli chcesz przypisać dotychczas posiadany dysk do wymienionego dekodera - wybierz OK. Potem jest komunikat o kontakt z TCA. Tam niestety informacje są sprzeczne - konsultanci mówią , że nie da się obejrzeć nagrań wykonanych na innym dekoderze, inni mówią że jest szansa że to się może udać , wysyłają jakieś uprawnienia ale nadal nic się nie zmienia. Pisałem też do nich i tu pierwsza informacja , że się nie da a jak wysłałem zdjęcia komunikatów wyświetlanych przez dekoder zapadła cisza. Czy ktoś z Was wie jak to naprawdę jest z tą możliwością odtwarzania nagrań z dysku po wymianie dekodera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 25 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 Da się przepisać. Trafiłeś na leciwych konsultantów na infolinii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemmoo Opublikowano 25 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 Możesz napisać w jaki sposób da się te nagrania odzyskać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 25 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 Ja to robiłem w ten sam sposób, jak pisałeś. Wyświetliła mi się informacja o przepisaniu dysku, potem komunikat, aby zadzwonić na infolinię i tam mi to zrobili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.