Skocz do zawartości

WiFi PremiumBox+ |G5| (ADB NCP-4740SF)


ircios
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy mam problem z premiumboxem. Często zdarza się tak, że wstaję rano, włączam dekoder a tam info o braku sygnału. Po przełączeniu kilku kanałów sygnał wraca z całkiem dobrą jakością, dzieje się to niezależnie od pogody. Jest to szczególnie męczące w sytuacji gdy ustawiam nagrywanie jakiegoś programu w nocy - bardzo często nagrywam sobie przykładowo zakup kontrolowany o drugiej w nocy, następnego dnia chcę go obejrzeć a tam info: program nie został nagrany z powodu utraty sygnału... Miał ktoś taką sytuację? Czy kwalifikuje się to do wymiany deka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bez znaczenia. Nie da się porównać wskazań procentowych między dekoderami, bo sygnału nie mierzy się w procentach, tylko w dB. Każdy producent odbiornika może przyjąć inną wartość za 100%, np. producent Fergusona uznał, że ustawi 100% na 15 dB C/N, a Wifi Premiumboxa ustawił 100% na 17 dB, w efekcie Ferguson będzie pokazywał niby więcej, Wifi Premioumbox+ mniej, a tak naprawdę obydwa będą odbierać sygnał o tej samej jakości, tylko inaczej to prezentując. Skale procentowe nie są zestandaryzowane między różnymi odbiornikami. W efekcie różne wskazania na różnym sprzęcie przy tej samej instalacji antenowej są normalne i jednocześnie nie oznaczają, że którykolwiek ze sprzętów ma dostęp do "lepszego" sygnału (osobną sprawą jest też to, że urządzenia mogą różnić się czułością, sens porównywania jest ew. z innym Premiumbox+ na innej instalacji, co podpowie, czy można z niego wycisnąć lepsze wskazania na zwykłej instalacji antenowej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zaczęło sie właczać z uruchomieniem?

bo przekaz nie jest jasny czy domyślnie włączyli uruchamianie czy też wymusili ciągłe włączanie czy też bedzie się uruchamiać raz dziennie niezależnie jak mialo to miejsce z komunikatami od n

Edytowane przez GTI MD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Witam.

W piątek wymieniłem uszkodzonego wifiipremiumboxa na nowego. W punkcie powiedziano mi , że nowe oprogramowanie pozwoli na dostęp do nagrań wykonanych na wymienionym dekoderze. Dysk widzi te nagrania ale ich nie odtwarza. Po wejściu w nie dekoder wyświetla informacje : Jeżeli chcesz przypisać dotychczas posiadany dysk do wymienionego dekodera - wybierz OK. Potem jest komunikat o kontakt z TCA. Tam niestety informacje są sprzeczne - konsultanci mówią , że nie da się obejrzeć nagrań wykonanych na innym dekoderze, inni mówią że jest szansa że to się może udać , wysyłają jakieś uprawnienia ale nadal nic się nie zmienia. Pisałem też do nich i tu pierwsza informacja , że się nie da a jak wysłałem zdjęcia komunikatów wyświetlanych przez dekoder zapadła cisza. Czy ktoś z Was wie jak to naprawdę jest z tą możliwością odtwarzania nagrań z dysku po wymianie dekodera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...