Skocz do zawartości

WiFi PremiumBox+ |G5| (ADB NCP-4740SF)


ircios
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A mi mówią na infolinii, że się nie da i nigdy nie było takiej możliwości. Jak docisnąłem to powiedzieli, żebym włączył dekoder na kanał 11 i czekał - być może się uda.


Niestety nadal dysk jest nie przypisany. Zostawiłem dekoder włączony na noc na kanale 11, z tym że on i tak przechodzi w stan spoczynku  z powodu braku aktywności w postaci używania pilota. Nie wiem, w czym jest tak naprawdę problem i dlaczego na pierwszej linii kontaktu od razu jest info od konsultantów ( różnych) , że się nie da , po męczeniu ich jednak informują , że spróbują przesłać uprawnienia ale nie dają żadnej gwarancji , że się uda. Męczę się z tym 4 dni, piszę do nich , dzwonię .  Ma ktoś jakiś pomysł ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam. Na forum nc+ są bardzo ogarnięci konsultanci/przedstawiciele, ale musisz być tam zarejestrowany. Więc zarejestruj się tam, otwórz wątek w którym opisujesz swój problem, a następnie od razu pisz do nich na mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W temacie maila wpisujesz swój nick z tamtego forum, a w treści musisz im podać nr abonenta/nr umowy/nr PESEL i imię i nazwisko właściciela usługi.

 

Mnie kiedyś aktywowali 3 nowe kolekcje nc+ GO, które dopiero co weszły do oferty i powinienem je mieć w pakiecie, a były nieaktywne. Trzem konsultantom się to nie udało, a im tak. :)

Edytowane przez Vsat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem tak jak radziłeś . Na forum już dostałem odpowiedź od administratora cyt. " mariozdr
dekoder odtwarza nadrania z dysku na które sam je nagrał. Jeśli pod "stary" dysk podepniesz nowy dekoder wówcza dedoder wymusi sformatowanie dysku i przygotuje go pod dalszą pracę. Nie ma możliwści oddtworzenia nagrań zleconych przez inny dekoder " Napisałem również na maila , który podałeś i czekam na odpowiedź stamtąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety wszystkie działania, które zaproponowałeś  nie przyniosły rezultatu. Sugestia z maila doradca@info2.ncplus.com.pl to sformatowanie dysku, co oznacza utratę zapisanych nagrań wykonanych przez poprzedni dekoder na tym dysku. Nie rozumiem tego, ale cóż, muszę chyba zaakceptować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. 

Od nie dawna korzystam z nowego dekodera WiFi Premiumbox, po uruchomieniu wyświetla na ekranie tv komunikat o takiej treści:  Uwaga w jednym z gniazd USB jest podłączone urządzenie które pobiera zbyt dużo prądu, aby dekoder działał poprawnie należy to urządzenie odłączyć ( mam podłączony tylko ten dodatkowy dysk do nagrań który otrzymałem z dekoderem ) o co kaman? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejsza aktualizacja dla dekoderów WiFi PremiumBox+ wnosi takie zmiany:

 

Przygotowana została aplikacja do możliwości zamawiania opcji dodatkowych z poziomu dekodera( w niedługim czasie pojawią się oferty), - dodatkowa plansza informacyjna wyświetlana w momencie wejścia na kanał w jakości 4K (UHD) oraz zmiana domyślnej listy częstotliwości kanałów 1,2,3,4 dla instalacji typu UNICABLE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też coś ubogo w kanały z MTV mam tylko MTV ROCKS

..... Zrobiłem restart deka wyskoczył komunikat że zaktualizowano oprogramowanie (ktore to zaktualizowało mi sie o 6 rano) komunikat co się zmieniło i kanały wskoczyły na miejsce.

Edytowane przez miniupiniu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...