Skocz do zawartości

Moduł CAM CI+ / CAM CI+ ECP platformy CANAL+ - pytania, problemy, komentarze


kaspian0007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Podziekowania należą się koledze @czerstwy który w temacie tivust taką listę udostępnił

 

28 minut temu, aro napisał:

@mara68 masz może dostępną listę kompatybilnych dekoderów?

Takiej listy dekoderów z wolnego rynku to jeszcze nie ma. Moduł tego typu (ci+ECP) od kilku miesięcy jest stosowany w platformie tivusat. Ja z tego modułu korzystam na vu+ultimo4k i z tego co zauważyłem to te zabezpieczenia są stosowane tylko na kanałach 4k (museum4k , travelxp4k, myzen4k) i tylko na wybranych programach. Wtedy oglądanie z dekodera jest zablokowane i jeżeli chcę oglądać ten program to muszę przełożyć moduł do tv. który ma crtyfikat ci+ecp i jest ok.

Na Museum 4k niektórych programów też nie da się oglądać na własnym dekoderze z modułem od PC+.

Ale na tv. ten sam moduł na takim programie działa prawidłowo chociaż moduł ma tylko certyfikat ci+.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsadzony w tv Sony XG9505 pracuje prawidłowo. Przy wymianie karta została ta sama, aktywacja w tv trwała może ze 2-3 min na pojawienie się kanałów. Menu bardziej rozbudowane. Numer aktualizacji aż 23. Wersja oprogramowania z dnia 28.01.2020. Prędkość pracy podobna może ciut szybciej. Nie pojawia mi się komunikat moduł wyjęty moduł włożony co czasem zdarzało się na starym module.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wymienili Ci tylko modul , a pozostawili karte?   W sumie to logiczne , bo za blokowanie wybranych programow odpowiada w tym przypadku modul.   Swoja droga ciekawe czy spece od VU+  I DM zajma sie tym tematem ;)  Poki co 4K smiga jak na razie na starym module wiec nie ma sie co spieszyc z wymiana;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musiałem przedłużać umowy. Brana była 1.5 miesiąca temu. Nie mam możliwości sprawdzenia w dekoderze bo nie posiadam. Rozmawiałem z konsulem przez chat na temat szachownicy na mezzo i od niechcenia zapytałem o ten moduł. On do mnie tak jest przygotowana dla pana oferta wymiany. Bez aktywacji 1 zł miesięcznie do abo. Zadzwoniłem do APS czy maja. Mieli wiec pojechałem. A propos powiedzcie mi czy u was tez występuje szachownica i zanik dźwięku na mezzo ? U mnie to występuje i zgłosiłem problem. Chciałem się upewnić jak jest u was.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, mikoko napisał:

 A propos powiedzcie mi czy u was tez występuje szachownica i zanik dźwięku na mezzo ? U mnie to występuje i zgłosiłem problem. Chciałem się upewnić jak jest u was.

Ja ten kanał odbieram za pomocą modułu tivust i na godz. 19.10 wszystko jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam sie tylko co na tym Museum 4k zasluguje na dodatkowe zabezpieczenia tresci , jak dla mnie to mogliby ten kanal caly ,,zabezpieczyc ,, albo w ogole usunac.  ;);)  Ciekawy jestem jak bedzie sie miala sprawa Canal + 4K , na dotychczasowych ,,niebieskich ,, modulach CI+.  A dokladnie czy gdy będę przedluzal umowe w pazdzierniku , to na dotychczasowych zasadach , czy beda wciskali to nowe ,,cudo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawie wygląda sprawa z tymi modułami ... 

Ponad miesiąc temu złożym wypowiedzenie umowy i wczoraj już po realnym zakończeniu umowy miałem kolejny telefon z Krakowa.... 

Miła Pani usilnie starała się mnie przekonać do wzięcia dekodera używając standardowego bla bla bla, ale też rzuciła kilka ciekawostek oczywiście nic nie wspominając o nowym module CAM:

- na starym module nie wszystkie kanały C+ będą dostępne (jeden z argumentów za ich dekoderem)

- nadal nie ma możliwości wymiany na moduł CAM przy przedłużeniu umowy i na to się nie zanosi 

- na moje stwierdzenie, że nie chcę już używać badziewnych dekoderów PC+ rzuciła tylko - to dlaczego wziął Pan sobie taki kiepski (wifiBox+) skoro mają nowsze i lepsze (!!) - śmiech na sali 

 

Gdy dzisiaj oddawałem dekoder, to Pan w punkcie też dodał od siebie taki tekst - dopiero od paru dni można znów podpisywać nowe umowy z modułami CAM - podobno przez ostatnie tygodnie (miesiące?) wcale ich nie było. Ale słowem nie wspomniał, że jest jakiś nowy moduł CAM ... 

 

Czyli (pewnie jak zwykle) zaliczyli obsuwę we wprowadzaniu nowych modułów i dlatego jeszcze bardziej usilnie niż kiedyś wciskali dekodery, bo wiedzieli, że nie odpalą niektórych kanałów na starych CAMach ... Teraz pewnie też nie będą się głośno się tym chwalić i nowe moduły będą tylko dla tych najbardziej natrętnych i zdeterminowanych ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, MrDish napisał:

na starym module nie wszystkie kanały C+ będą dostępne (jeden z argumentów za ich dekoderem)

Bardzo jestem ciekaw, czy stary moduł to ten z Caymanem? Które programy nie będą działać? Mogliby udzielać takich informacji. Przeszedłem właśnie na okres nie oznaczony i jeśli Cayman z modułem nie będzie osiągalny to rezygnuję, bo tego nowego modułu mój TV Sony z 2013 roku nie obsłuży. Miałem też od nich propozycję wznowienia wygaszonej umowy na module po nc+ mix. Na razie czekam na rozwój sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mogę Cię zapewnić, że na przedłużenie umowy nie wymienisz na ten poprzedni moduł, nawet złożenie reklamacji nie pomoże.

Zanim wprowadzili nowy moduł walczyłem miesiąc o wymianę (obecnie mam ten pierwszy moduł jeszcze z czasów cyfry) i nic z tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...