Jump to content

zibi45

Users
  • Content Count

    175
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutralna

About zibi45

  • Rank
    Czasami wpadam

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. zibi45

    Ultra HD (4K) w nc+ – oferta programowa

    NT nowego kanału 4K. Wg mojej oceny totalna HAŁA . NASA TV UHD to zapchaj dziura na której treści żadnej nie ma. HDR wyłączony, zwykłe nie ciekawe 4K. Myślę, że NC+ stać na przyzwoity kanał 4K HDR na wzmocnienie!!!!!!!
  2. zibi45

    4K UltraBOX+ (Technicolor USW4001NCP)

    Mam u siebie Harmony 700 i wszystko działa bez problemu. Na początku trzeba trochę czasu poświęcić na konfigurację pilota na kompie, a później tylko używać i używać. Pilot jest praktycznie do skonfigurowania na każdy sprzęt z np. ramką do zdjęć włącznie. Jak ktoś ma kilka pilotów na stoliku to warto.
  3. Jak dla mnie super oferta. Co prawda, brakuje C+ 4K. ale po za tym OK. Dzwoniłem do nich o taką ofertę, ale oczywiście nie mają i nie mieli nigdy. Bajki dla maleńkich dzieci. Poczekam jeszcze. Może i dla mnie znajdzie się coś fajnego, np. taka, jak ta oferta. 😁
  4. Uważam, że zmieniły się priorytety i na chwilę obecną brak jest wyraźnego rozróżnienia na nowych i obecnych abo. Ta tendencja może też oznaczać odwrócenie kierunku pozyskiwania abo jaki był w latach ubiegłych. Czyli dla przedłużających "wielkie" ustępstwa i sztywna postawa dla nowych. Moim zdaniem to się wyrównuje. Można to zaobserwować przy przedłużeniach ofert. Bardzo często są proponowane pakiety identyczne jak dla nowych abo z malutkimi ustępstwami. Jako przedłużający powiedział bym niestety.
  5. Przy przedłużeniach umów i nie tylko, myślę że racje mam nie tylko jeżeli chodzi o dekodery ale i o proponowane pakiety. Tak jak wcześniej napisałem. Chcą żebyśmy płacili więcej za mniej. Brak zgody na przedłużenie umowy w pakiecie nazwę go "zestawem" powoduje to, że dobranie opcji albo jest niemożliwe albo w sumie zapłacimy więcej niż w tzw "zestawie". Znaczy to poniekąd, że jesteśmy zmuszani do kupowania opcji z których nie będziemy korzystać. Tak się dzieje z opcją Fimbox i Cinemax oraz nowymi usługami Play. Pomijając fakt, że ITI ma Canal+ i C+4K ( w którym oferta jest bardzo uboga i kierowana do posiadaczy TV 4K) to oferta CP niczym się nie różni od proponowanych w ITI zarówno pod względem programowym, sprzętowym i cenowym, dałbym nawet na + dla CP.
  6. No jak tak to to jest bardzo ciekawe. Stracili prawa już kolejne, a pakiety a właściwie ich ceny nic się nie zmieniły dla przedłużających również wręcz przeciwnie poszły w górę. Dzisiaj mamy taką rzeczywistość, że generalnie jak zwykle ITI za mniej żąda więcej a pakiety są tak ułożone że jak nie weźmiesz zestawu to później jest brak możliwości dobrania czegoś ciekawego np MP. Podam mój przykład przy przedłużeniu. Proponują mi Ekstra+ z Can.+ za 99 zł a jak się nie zgadzam to konsul prawi, że jak zejdę niżej to np nie dobiorę MP, C+4K. Muszę też dodać, że np w PC za dekodery nie biorą ani zeta a tu 2, 5, 15 zł. To jest rozbój w biały dzień. Nie pojęte jak ludzie się na to godzą.
  7. Nie wiem czy warto-co kto lubi. Extra z Canal+ nic nie daje, po za starymi filmami. Nie masz ligi mistrzów, ligi europy! Kasa taka sama jak wcześniej za LM a jednak jej nie ma. Za LM i LE chcą większej kasy i tyle. Generalnie dla mnie oferta w całości jest skierowana na wyciągnięcie większej kasy od abo nie zachowując minimum przyzwoitości!!!!!!!!!!!!!!!! Ja osobiście bym olał tą ich ofertę w całości tylko brak mi opcji kupienia i legalnego korzystania z opcji sportowych w sieci. Mam nadzieję że taka w najbliższej przyszłości będzie i będę kupował to co oglądam. Nie będą mi wciskali zakupu """""pralki z wodą"""" którą nie chcę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  8. zibi45

    nc+ – opcje dodatkowe

    C!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  9. No i co robić z takim podejściem konsuli. Czekać do końca nie wiadomo jakiego czy, no właśnie czekać i co 😣. Po przeliczeniu kasy w nowej umowie tylko w wyższych pakietach można by wyjść na tym bez większych strat. Pakiety są niestety bez C+4K za "0". W niższych pakietach strata ewidentna. Ech co robić 😫 co robić 😤 ???????????????????
  10. Dla mnie też nic ciekawego nie mają 😉 i przypominają o terminowym zdaniu sprzętu. Umowa do końca stycznia 2019. Chyba poczekam na nową ofertę przedświąteczną i podpiszę nową umowę bo porozumieć się z nimi nie sposób- wyższych pakietach proponują gorsze warunki jak dla nowych 🙃.
  11. Jest mały problem z HBO GO i NC+ GO na android TV. Można pobrać aplikacje APK na tablet, wgrać na pena i później do TV. Apka NC+ GO chodzi znośnie, chociaż do sterowania jest potrzebna myszka lub klawiatura z touchpadem. Apka HBO GO jest raczej nie do zabawy i użytku na TV.
  12. roju poczekaj na telefon z NC+ to zobaczysz na czym stoisz, co dla Ciebie mają. Szału na początek przy tak wysokim abo nie spodziewaj się. Masz jeszcze trochę czasu do końca umowy. Najlepsze oferty na przedłużenie są w ostatnim miesiącu. Cierpliwość popłaca!
  13. Wydaje mi się raczej niemożliwe. Po przeliczeniu ok. stówki powinno być lub więcej, a to zależy jak policzą albo nie, dekoder 4K (zero -15 zł).
  14. Dostałeś to jako nowy czy na przedłużenie umowy? Moduł miałeś już wcześniej czy wymienili z dekodera?
  15. Ja na twoim miejscu bym czekał aż zmiękną. Mi proponowali pakiet jak dla nowych tylko z comfortem i na razie jeszcze czekam na rozwój sytuacji. Umowa do 31.01.2019.
×