mirkoz Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 witam Mam taki problem. Wczoraj włozyłem do gniazda CI+ w telewizorze LG 43UF680v moduł CAM CI+ Canal z ecp. Telewizor moduł wykrywa, ale nie chce dekodować kanałów, a jak go wyjmę to odbiera kanały FTA 9a jak jest w gnieździe CI+ to nie chce dekodować kanałów nawet tych fta). Sygnał jest idealny. Moduł włożony do tunera ax hd51 4K box działa bez zakłóceń. Czy na nowych telewizorach LG ten problem występuje, bo kiedyś nie miałem tego problemu, jakieś 2-3 lata temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 @mirkoz ten moduł włożony do LG kupionego w tym roku działa prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drq Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 Z tego co widzę twój tivik ma gniazdo ci+ w wersji 1.3. Do modułu ecp potrzebna jest wersja 1.4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 Mi moduł CI+ ECP działa w 5 letnim telewizorze HD - Sharp bez problemu. Nie wiem czy wtedy dawali CI+ 1.3 czy 1.4. W sumie testowałem kilkanaście sztuk modułów w tym TV ( Tivusat - Tricolor - Skylink - HD Austria - Fransat - HD+ ) nigdy nie miałem problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 @mirkoz zaktualizowałeś moduł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anzet21 Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 5 godzin temu, anzet21 napisał: Witam, jestem zaskoczony tak dobrze działającym Twoim Vu+ duo 4k. Ja mam Ultimo 4k i nadal problemy z nagrywaniem /pisałem o tym dwa dni temu/.Może mógłbyś mi przesłać zdjęcia Twoich ustawień VTI w TV/Radio poz.5 i Nagrania poz.5. Może ja mam złe ustawienia dekodera i dlatego są problemy z nagrywaniem ? Z góry dziękuję za pomoc. Czekam na info w tej sprawie od Ciebie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 (edytowane) O te menu ci chodzi ? Edytowane 27 Maja 2021 przez Sentence Nie cytujemy ostatniej odpowiedzi w całości. Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anzet21 Opublikowano 26 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2021 (edytowane) Tak, ale jeszcze z VTI Nagrania poz.5 Edytowane 27 Maja 2021 przez Sentence Nie cytujemy ostatniej odpowiedzi w całości. Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 26 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2021 Menu nagrania poz 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anzet21 Opublikowano 26 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2021 (edytowane) Tak, teraz już mam to czego chciałem. Dzięki, przeniosę to na swój Ultimo 4k i zacznę testować. Edytowane 27 Maja 2021 przez Sentence Nie cytujemy ostatniej odpowiedzi w całości. Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 27 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2021 (edytowane) Witam. Wczoraj dostałam moduł po prepaid. Uruchomiłem na nim pakiet Extra +. Niestety nadal nie mam uprawnień. Moduł jest wykrywany przez tv, wszelkie dane są widoczne w menu telewizora, wiec pewnie wszystko jest ok, tylko ten brak dostępu. Jak długo czekaliście na aktywacje? Czy to normalne? Edytowane 27 Maja 2021 przez Sentence Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 27 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2021 (edytowane) A jaka kartę masz w tym module? Od jakiego zestawi jest ten moduł? Conaxa? Jaką kartę masz w środku? Bo może taki zestaw najprawdopodobniej nie zadziałać. Wrzuć fotki co tam masz. Edytowane 27 Maja 2021 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 27 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2021 (edytowane) Taki moduł. Na infolinii nie było problemu by umowę aktywować. Edytowane 27 Maja 2021 przez Sentence Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 27 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2021 To pisz w dziale tnk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polarnik29 Opublikowano 27 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2021 @PWojciechowska Sprawdź na kanale TV Puls zy nie ma nowszej wersji oprogramowania dla modułu. Jeśli jest to zaktualizuj. Jeśli tak to przełącz na TVP 1 HD i spróbuj ponowić uprawnienia w Strefie C+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 27 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2021 (edytowane) Oprogramowanie jest najnowsze 1.2.1. Niekodowane kanały działają. Antena dobrze ustawiona, bo 4 dekodery na niej jeszcze śmigają bez problemu, tylko tu taki zonk od wczoraj. Edytowane 27 Maja 2021 przez Sentence Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilq79 Opublikowano 27 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2021 2 godziny temu, PWojciechowska napisał: Jak długo czekaliście na aktywacje? Ja chyba ze dwa dni. Oczywiście po otrzymaniu mailem potwierdzenia umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 27 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2021 (edytowane) A na meila dostałam potwierdzenie, sprawdzane wszystko na infolinii. Teraz tez dzwoniłam. I dalej czekam. Na razie bez skutku. Edytowane 27 Maja 2021 przez Sentence Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2021 Ale to pisz w odpowiednim temacie. Dotyczącym Twojej telewizji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirkoz Opublikowano 27 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2021 Witam Panowie, jaki telewizor 4K (40 lub 43 cale) z androidem, który współpracuje z modułem CAM CI+ Canal+ 4K z ecp, polecacie? Oczywiście interesuje mnie tylko taki telewizor 4k, który działa na kanale Canal+ Now (a nie pokazuje komunikat, że ten twój telewizor nie współpracuje z ecp). PS. Najbardziej chciałbym jakiś telewizor Sharpa lub Sony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabek1441758178 Opublikowano 28 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2021 17 godzin temu, mirkoz napisał: Witam Panowie, jaki telewizor 4K (40 lub 43 cale) z androidem, który współpracuje z modułem CAM CI+ Canal+ 4K z ecp, polecacie? Oczywiście interesuje mnie tylko taki telewizor 4k, który działa na kanale Canal+ Now (a nie pokazuje komunikat, że ten twój telewizor nie współpracuje z ecp). PS. Najbardziej chciałbym jakiś telewizor Sharpa lub Sony. mam taki, ale 49 cali i jest wszystko OK.....Sony KD-49XH9505 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 28 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2021 Cała seria od XH wspiera ECP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anzet21 Opublikowano 28 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2021 Witam wszystkich posiadaczy modułu CI+ ECP. Po zmianach w ustawieniach dekodera Vu+ Ultimo 4k już nagrywa i dekoduje bez problemu, nawet z Canal+ 4k. Ale nadal jest problem z zawieszaniem się modułu. Prawie po każdym wyłączeniu TV i dekodera i ponownym włączeniu brak jest kanałów kodowanych, działają tylko FTA. Dopiero po restarcie dekodera wszystko wraca do normy. Czy ktoś wie co można z tym problemem zrobić? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert451 Opublikowano 28 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2021 (edytowane) witam specjalistów mam złącze CAM Cl+ECP Canal+ działa w Philipsie wolno to chciałem przyspieszyć i : , czy komunikat z tv : błąd uwierzytelniania pomiędzy odbiornikiem TV a modułem : 11 kupiłem Tv znanej chińskiej marki jak popularne smart boxy i chyba będę musiał go odesłać , czy cosik należy ustawić ? Edytowane 28 Maja 2021 przez robert451 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mejveno Opublikowano 30 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2021 Czy jest dostępna jakaś lista telewizorów SAMSUNG wspierających CAM CI+ ECP? Znalazłem w necie taką listę, ale nie wiem na ile jest prawdziwa http://www.tivusat.tv/pages/_common/pdf/LISTA_IDTV_UHD.pdf Chce wziąć moduł zamiast Dekodera 4K (5 zł taniej), ale nie wiem jakie jest ryzyko, że moduł nie będzie śmigać na moim TV (Samsung Q70R - rocznik 2019). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.