Skocz do zawartości

Moduł CAM CI+ / CAM CI+ ECP platformy CANAL+ - pytania, problemy, komentarze


kaspian0007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@aro

Może zrób taki test . Włącz nagrywanie na kodowanym kanale (dekodowany przez moduł CAM ) ,nagraj tak z 30 sekund ,następnie przełącz na inny kanał dekodowany przez moduł . Niech tak nagrywa z 1-2 minuty,potem wróć na kanał który nagrywałeś i zakończ nagrywanie . Po FTP pobierz z tunera na komputer nagranie i sprawdź na kompie czy odkodowany jest tylko początek nagrania czy całość .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.04.2020 o 23:17, bomel91 napisał:

Zmieniłem telewizor na LG B9. Wkładam moduł, ale cały czas widnieje komunikat "BRAK MODUŁU CI". Czy ktoś mógłby mi pomóc w rozwiązaniu tego problemu? Wcześniej w Philipsie PUS6561 działał bez zarzutu. Moduł Nagra srebrny z niebieską naklejką.

Może uwalone gniazdo w telewizorze skoro w poprzednim działa/ło? 

 

Dopchnąłeś żeby moduł wskoczył w styki gniazda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, czerstwy napisał:

Specjaliści wielcy co widać jak się czyta szkoda że jak ich spytać poprzez sklep to nie widać tej fachowości?

Należy dodać, że cenzurują posty. Zapytałem grzecznie pod artykułem gdzie ustalili, że wymieniony w artykule Technisat ma kieszeń CI+ v. 1.4, ponieważ na oficjalnej stronie Technisata jak zwykle same ogólniki, a chciałbym ustalić jaką wersję ma mój tuner. Drugie pytanie dotyczyło wspomnianej, ale właściwie pominiętej wielostrumieniowości tego modułu. Poprosiłem na końcu o podanie tych istotnych dla abonentów danych, w kwestii przedłużania umów itd. Minęła już chyba doba, a posta nie ma. Inne głupkowate niekiedy umieszczają. Skoro zapytałem o jakieś niewygodne fakty, to po co o nich wspominają?

 

Errata: przed chwilą pojawił się mój wpis z wczoraj godz. 17:45

Edytowane przez seatibiza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednego nie rozumiem: Według  https://satkurier.pl/news/191338/cam-ci-4k-z-ecp-dla-platformy-canal.html moduł jest sparowany z kartą, ale w moim przypadku wymieniłem sam moduł (z niebieskiego CI+ na czarny CI+ ECP), karta została stara (szary Cayman po NC+). Jak na razie wszystko działa, łącznie z Muzeum 4K i Canal+ 4K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, xMaraSSx napisał:

Jednego nie rozumiem: Według  https://satkurier.pl/news/191338/cam-ci-4k-z-ecp-dla-platformy-canal.html moduł jest sparowany z kartą, ale w moim przypadku wymieniłem sam moduł (z niebieskiego CI+ na czarny CI+ ECP), karta została stara (szary Cayman po NC+). Jak na razie wszystko działa, łącznie z Muzeum 4K i Canal+ 4K.

Czego nie rozumiesz? Karta zostaĺa sparowana z nowym modułem. Tak samo jest jak dekoder Ci padnie. Dają nowy egzemplarz, karta pozostaje ta sama. Nie wymienia się karty z dekoderem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracownik APS przy wymianie karty / dekodera wprowadza odpowiednie dane do systemu i działa.

 

Podobnie jest w CP+ można zamówić sobie nową kartę w miejsce uszkodzonej. Karta przychodzi kurierem. Ma inny numer niż uszkodzona. Dekoder / moduł pozostaje ten sam.

Wkładasz do modułu - dekodera i działa.

Dane w systemie zmienia pracownik CP+.

Edytowane przez tweed77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Proszę wszystkich o uwagę, bo to ważne

 

 

Wczoraj dotarła do mnie ze sklepu hollex przesyłka z nowym modułem cam ci+4k canal+ z ecp. Po włożeniu modułu do moejego ax hd51 4K Box i po wejsciu w zakładkę modułu pojawił się napis canal+. Po zainstalowaniu modułu zadzwoniłem na infolinię cyfrowego domu, celem zarejestrowania nowego modułu i przesłania uprawnień do odbioru. Rzomówca z cyfrowego domu poprosił mnie o podanie nr seryjnego karty i numeru seryjnego modułu (znajduje się pod kodek kreskowym). Po podaniu danych konsultant poinformował mnie, że nie maja tego modułu w systemie i nie mogą przesłać uprawnień na kartę. Zapytałem, się co mam zrobić. Niech pan zadzwoni do sprzedawcy modułu. Tak też zrobiłem i w trakcie rozmowy kazano mi podać meilem nr karty i numer seryjny modułu. Tak też uczyniłem,. Pan z hollexu obiecał interwencję. Po tych rozmowach jeszcze raz włożyłem moduł do dekodera i wszedłem w zakladke modułu  i w informacje o karcie i własnym oczom nie wierzę numer karty z poziomu telewizora, jak i karty włożonej do modulu różniły sie dwom cyframi na końcu, a mianowicie na karcie było 75, a na telewizorze w informacje o karcie - 64.. Zadzwoniłem jeszcze raz na infolinie cyfrowego domu i przedstawiłem sprawę z różnica na karcie w module i ta widoczna z poziomu telewizora. Tym razem miła Pani wklepała numer seryjny karty jaki widniał w informacji z poziomu telewizora. i znowu to samo. system nieprzyjął danych. spytałem sie co mam robić z takim modułem. Odesłać celem wymiany na nowy. Jak myślicie, co takiego mogło sie stać, że doszło do takiej pomyłki. Czy wy też mieliście taki przypadek, ze moduł w pudełku plastikowym nie miał foli zabezpieczającej?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiecie może czy szajsungu taki jak Q9F (2018) z CI+ (1.4) będzie wspierać ECP? Niby 1.4 ma wsparcie ECP, ale na stronie szajsunga nigdzie nie widzę, aby chwalili się że obsługuje ECP... 

obecnie korzystam z karty modułu nc+ i bez problemu C+ 4K śmiga...  a najlepsze że c+ na stronie twierdzi żę wsparcie nowego modułu jest tylko w tv philipsa..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdzie to wystawiałeś.. bo nie mogę znaleźć w nic w tych postach.. jedynie tą listę którą opublikowało nc+ czyli same philipsy..

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, znalazłem listę, bo to jest ta lista TV które mają wsparcie ECP dla cam: http://www.tivusat.tv/pages/_common/pdf/LISTA_IDTV_UHD.pdf ?

 

bo to wyszukiwanie jakoś słabo działa.. 

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś może taki problem z nagrywaniem na szajsungu Q9FNA (QE65Q9FNAT) z modułem CAM od NC+ tak że tylko na kanale C+ 4K nagrywa mu dodatkową ścieżkę dźwiękową?

Na pozostałych tylko domyśla  - której niestety nie można zmienić :/ na kanałach C+ jest do polski lektor dubbing :/ a na HBO jest idealnie bo nagrywa oryginalną ścieżkę... 

podczas oglądania na żywo można zmienić ścieżkę tylko jej nie zapamiętuje i zawsze nagrywa z tą domyślną i tylko jedną (poza oczywiście tym kanałem 4K).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...