czerstwy Opublikowano 27 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2022 14 minut temu, Arkon napisał(a): Nie zachęcacie mnie do subskrypcji tego, nie bójmy się tego słowa, dziadostwa. Tak @lakiman podtrzymuję to co napisałem. To już trwa za długo. Ja rozumiem początki działalności, ale oni są już w Polsce 1,5 roku! Jeśli o mnie chodzi to nie mam zamiaru Ciebie zachęcać do tej usługi. Albo interesuje cię oferta a powiedzmy szczerze wyboru innego nie ma. Albo obędziesz się bez tych treści. Jak wygląda to raczej wiesz jakość obrazu słaba. Osobiście nie trafiłem już dość dawno na problemy techniczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 27 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2022 Jakość jest słaba, podobnie na ultraboxie+. Znowu pewnie 1080p z niskim bitrate? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 27 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2022 Włączyłem na kilka minut i momentami ujęcia były z kamery gdzie są krople deszczu. Wyglądało to fatalnie pomijajac słabą jakość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzion19 Opublikowano 28 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2022 6 godzin temu, lakiman napisał(a): Jakość jest słaba, podobnie na ultraboxie+. Znowu pewnie 1080p z niskim bitrate? Czy miałeś rozjechaną fonię na ultaboxie+, umie cały czas był brak synchronizacji, co ciekawe na tv lg było ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 28 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2022 Oglądałem pierwszą połowę na tablecie i żadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrozio11 Opublikowano 28 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2022 Bo problem był tylko w drugiej połowie, chwile przed pierwszym gwizdkiem i u mnie i jeszcze kilku osób na tym forum trwał jakoś do 51 minuty meczu. Nie twierdze, że u wszystkich ale wszedłem na Facebooka Viaplay i ludzie piszą to samo, więc problem musiał być u sporej liczby osób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamus Opublikowano 28 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2022 Wszystko stabilnie na Tizen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 28 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2022 (edytowane) 2 godziny temu, radzion19 napisał(a): Czy miałeś rozjechaną fonię na ultaboxie+, umie cały czas był brak synchronizacji, co ciekawe na tv lg było ok. Nie zwróciłem na to dokładnie uwagi. W każdym razie jakość obrazu nie pozwoliła mi dłużej oglądać meczu. Zmuszać się oglądania w tym konkretnym przypadku- nie w moim stylu. Byłem tylko ciekawy czy na ultraboxie jest również kiepska jakość obrazu czy lepiej. Zatem tylko kilka minut zajęło mi to sprawdzenie. Raczej fonia nie była rozjechana z obrazem. Edytowane 28 Grudnia 2022 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 28 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2022 Akurat wczoraj mecz MU bez żadnych problemów, wcześniejszych nie oglądałem. Apka na Shield. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vigoo Opublikowano 28 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2022 13 godzin temu, mrozio11 napisał(a): Jak tam u was teraz Viaplay? Wywaliło mnie w przerwie meczu United i nie mogę coś odpalić transmisji. Potwierdzam. Przez ładnych kilka minut nie udawało się odpalić drugiej połowy. Ciągle sypało błędami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbx Opublikowano 28 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2022 Taki komunikat na stronie: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 28 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2022 2 godziny temu, dvbx napisał(a): Taki komunikat na stronie: A więc nie usunęli kanałów tylko awaria. Już tak bywało, że kanały znikały, a potem wracały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 29 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2022 Poprawiona? aplikacja na android tv wymaga ciągłego przepisywania kodu weryfikacyjnego a jakość transmisji sportowych na telewizorach większych niż 55 cali nadal pozostawia wiele do życzenia...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 29 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2022 (edytowane) @_Artek_ tylko raz mnie wylogowało równocześnie z Android TV i Apple TV 4K Jakość pozostawia do życzenie obojętnie, na czym jesteśmy zalogowani a oglądamy na dużym ekranie. Największy dyskomfort odczuwałem na widok skaczącego obrazu i gdy wyrzucało z aplikacji. Teraz jest lepiej. Edytowane 29 Grudnia 2022 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2022 Nie dziwię się, że część osób może mieć jakąś awarię. Mi też czasem zdarzy się, że obraz spowolni (bez kółka), a inni nie mają w danym momencie problemów. Poza tym to jest dziwna sprawa, stream nie ma dużych wymagań, a i tak, czasem im serwery nie wyrobią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamus Opublikowano 29 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2022 Przyznać trzeba że na Samsungach działa,a na niektórych modelach LG nie. Tj. dziwne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 29 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2022 Ja akurat posiadam Apple TV 4K oraz światłowód 300 mega i wcale nie jest z Viaplay tak pięknie jak piszesz. Zdarza się buforowanie i zamrożenie obrazu co na innych aplikacjach jest rzadkością. Na Viaplay występuje najczęściej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 29 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2022 To tylko dowodzi, że jest to sprawa bardzo indywidualna. Ja światłowodu nie posiadam i usługi streamingowe działają u mnie w zdecydowanej większości bezawaryjnie z Viaplay włącznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 29 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2022 (edytowane) Pod Apple TV są dostępne kanały TV? Bo z komunikatu Viaplay wynika, że niektórzy mają problem z dostępnością, a mnie się wydaje, że wszyscy, niezależnie od systemu. Edytowane 29 Grudnia 2022 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 29 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2022 @Zuzia nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 30 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2022 Dzięki @leonk1974 za sprawdzenie. Komunikat o błędzie zniknął ze strony, za to pojawił się stosowny artykuł: https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/problemy-techniczne-viaplay-kanaly-telewizyjne-epic-drama-polsat-viasat-history-polsat-viasat-explore-polsat-viasat-nature-problemy-techniczne-jak-ogladac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luket Opublikowano 30 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2022 Zmieniłem telefon i na nowym urządzeniu nie jestem w stanie oglądać jakiejkolwiek transmisji na żywo. Występuje notoryczne klatkowanie i nie idzie tym nic zrobić. Z materiałami oglądanymi z odtworzenia nie ma problemów. Robiłem reinstall aplikacji, sprawdzałem w dwóch różnych sieciach wifi i nawet na danych komórkowych. Co może być problemem i jak temu zaradzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zefir Opublikowano 30 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2022 Sprawdz w telefonie -odświeżanie-.dotyczy to ekranu. Różnie się ustawia w zależności od marki. Wygoogluj sobie tą opcję w internecie. Bardzo przepraszam piszemy nie w temacie.Wylądujemy w koszu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paw98 Opublikowano 30 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2022 Witam, zamierzamy ze znajomymi wykupić subskrypcje viaplay. Proszę o informację czy to działa na takiej samej zasadzie jak Spotify family? Ja robię konto , a później zapraszam 6 profili i wychodzi płatność 34/6 czyli 6 zł i czy jest to w 100 %legalne i nie dostanę bana ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 30 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2022 Oficjalnie nie można dzielić się z nikim, ale spokojnie można zrobić 2 profile i oglądać jednocześnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.