Skocz do zawartości

Viaplay - pytania, problemy, komentarze


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

14 minut temu, Arkon napisał(a):

Nie zachęcacie mnie do subskrypcji tego, nie bójmy się tego słowa, dziadostwa. Tak @lakiman podtrzymuję to co napisałem. To już trwa za długo. Ja rozumiem początki działalności, ale oni są już w Polsce 1,5 roku!

Jeśli o mnie chodzi to nie mam zamiaru Ciebie zachęcać do tej usługi. Albo interesuje cię oferta  a powiedzmy szczerze wyboru innego nie ma. Albo obędziesz się bez tych treści. Jak wygląda to raczej wiesz jakość obrazu słaba. Osobiście nie trafiłem już dość dawno  na problemy techniczne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, radzion19 napisał(a):

Czy miałeś rozjechaną fonię na ultaboxie+, umie cały czas był brak synchronizacji, co ciekawe na tv lg było ok.

Nie zwróciłem na to dokładnie uwagi.

W każdym razie jakość obrazu nie pozwoliła mi dłużej oglądać meczu. 

Zmuszać się oglądania w tym konkretnym przypadku- nie w moim stylu. 😉

Byłem tylko ciekawy czy na ultraboxie jest również kiepska jakość obrazu czy lepiej. Zatem tylko kilka minut zajęło mi to sprawdzenie.

Raczej fonia nie była rozjechana z obrazem.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@_Artek_ tylko raz mnie wylogowało równocześnie z Android TV i Apple TV 4K 

Jakość pozostawia do życzenie obojętnie, na czym jesteśmy zalogowani a oglądamy na dużym ekranie.

Największy dyskomfort odczuwałem na widok skaczącego obrazu i gdy wyrzucało z aplikacji. Teraz jest lepiej.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dziwię się, że część osób może mieć jakąś awarię. Mi też czasem zdarzy się, że obraz spowolni (bez kółka), a inni nie mają w danym momencie problemów. Poza tym to jest dziwna sprawa, stream nie ma dużych wymagań, a i tak, czasem im serwery nie wyrobią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod Apple TV są dostępne kanały TV? Bo z komunikatu Viaplay wynika, że niektórzy mają problem z dostępnością, a mnie się wydaje, że wszyscy, niezależnie od systemu.

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem telefon i na nowym urządzeniu nie jestem w stanie oglądać jakiejkolwiek transmisji na żywo. Występuje notoryczne klatkowanie i nie idzie  tym nic zrobić. Z materiałami oglądanymi z odtworzenia nie ma problemów. Robiłem reinstall aplikacji, sprawdzałem w dwóch różnych sieciach wifi i nawet na danych komórkowych. Co może być problemem i jak temu zaradzić? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, zamierzamy ze znajomymi wykupić subskrypcje viaplay. Proszę o informację czy to działa na takiej samej zasadzie jak Spotify family? Ja robię konto , a później zapraszam 6 profili i wychodzi płatność 34/6 czyli 6 zł i czy jest to w 100 %legalne i nie dostanę bana ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...