Bork Opublikowano 20 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia Witam! Mam pytanie odnośnie Multimedia Polska. Sprawa mnie nie dotyczy, ale mojego ojca któremu ja negocjuję umowę. Czy internet 150 mb/s plus pakiet maxbox z modułem cam za 60 zł to dobra oferta? Umowa na 12 miesięcy, zero opłat aktywacyjnej i brak klauzuli inflacyjnej. Pani powiedziała, że multimedia wycofuje podwyżki w trakcie trwania umowy od 1 maja. Po drugie, czy w Multimedia jest kanał National Geographic? W wykazie programów nie ma, na ich Facebooku jest. Więc jest, czy nie jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio Opublikowano 20 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia NG nie ma. Cena myślę przyzwoita. Klauzuli w trakcie promocji brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 20 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia National Geographic HD właśnie oglądam w Multimedia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 21 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia Ja też mam National Geographic HD, Pakiet superbox. Od kiedy Vectra przejęła Multimedię mam ten program. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gilu _ lwc Opublikowano 21 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 15 godzin temu, maxio napisał(a): Raczej zmienili częstotliwość. Pytanie z jakiego miasta jesteś? Łowicz . Dzwoniłem na infolinię , "miła " Pani powiedziała że nie ma i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenek Opublikowano 21 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia W dniu 17.04.2024 o 21:14, Zenek napisał(a): Na jakiej częstotliwości jest kanał Kabaret TV w Multimedii w Gdyni ? Muszę sam sobie odpowiedzieć - na 410Mhz, natomiast Polsat News2 HD na 498Mhz (i sobie tylko dziękuję ! ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bork Opublikowano 21 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia Trudna do rozwiazania zagadka z tym National Geograpic. W najnowszym wykazie programów nie ma : https://www.multimedia.pl/getattachment/08d3bf09-b952-4470-b73f-e641fa54befb/EPG-MMP-HFC.aspx Niektórzy piszą z Was, że mają, na ich profilu facebookowym post z bodajże z marca 2024 roku NG odkodowany dla wszystkich.....Może to od lokalizacji zależy??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio Opublikowano 21 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia NG jest aktywny w ramach "otwartego okna". Jednak w ofercie programowej go nie ma więc może zniknąć z dnia na dzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skylab21 Opublikowano 21 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia Ja również mam NG cały czas aktywny od kiedy Multimedia została przejęta przez Vectrę, a nie tylko w ramach " otwartego okna ". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 21 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia Na pozycji 118 NG jest w ramach otwartego okna, natomiast na 509 działa już dosyć długo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seth Opublikowano 22 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia Jak dla mnie NG HD jest w ramach pakietu HD, ale mogę się mylić. Piszę z pamięci. Ja kiedyś miałem ten kanał, potem zrezygnowałem z tego pakietu i już kanał zakodowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bork Opublikowano 22 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia Dziekuję wszystkim za informację odnośnie kanału NG. Udało mi się wynegocjować dziś internet 150 mb/s + pakiet maxbox + HD + multiscreen za 60 zł. Umowa na rok, moduł CAM, bez klauzuli inflacyjnej której nie stosują, wycofali się w aneksach i nowych umowach od 11 kwietnia. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleofas11 Opublikowano 22 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia (edytowane) https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/vectra-podwyzka-klauzula-waloryzacyjna-rozwiazanie-umowy-wypowiedzenie "Po krytyce UOKiK sieć kablowa Vectra zaczyna rezygnować z „furtki”, która pozwalała jej na podwyżki w trakcie trwania umowy. Potwierdzamy, że od 11 kwietnia 2024 r. zmieniliśmy treść naszych umów abonenckich dla nowych klientów jak i tych, którzy zmieniają dotychczasowe kontrakty – informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe firmy.(....) Tym samym zmiany obejmą tylko część klientów, którzy mają umowy na czas określony. Dotychczas nie mogli oni bezkarnie rozwiązać umowy, jeśli Vectra uruchomiła klauzulę waloryzacyjną. - Zmienione zostały, między innymi, zapisy dotyczące tak zwanych klauzul waloryzacyjnych. W myśl nowych postanowień, nie będziemy dokonywać waloryzacji opłat abonenckich w okresie zobowiązania – wyjaśnia operator. (....) Biuro prasowe grupy Vectra przekazało portalowi Wirtualnemedia.pl, że firma nie zgadza się z zarzutami postawionymi przez prezesa UOKiK i ocenami jej działalności wyrażonymi w komunikacie. Spółka zaznaczyła, że regulator sformułował zarzuty „już na tak początkowym etapie postępowania”. Edytowane 22 Kwietnia przez Kleofas11 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 22 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia Jest wiele nieścisłości w wykazie programów MM. Np.programy Sci-fi i Polsat Seriale opisane są jako SD a odbieram je w HD. Program TTV jest również dostępny w HD dla widzów MM ale w wykazie o tym ani słowa. Program FunBox UHD również mam dostępny . National Geographic HD mam od chyba 2 lat od kiedy była fuzja z Vectry. Wykaz o tym milczy. Jest jeszcze parę innych błędów ale szkoda pisać. Gdy zwróciłem na to uwagę w mailu wysłanym do nich to dostałem odpowiedź że się "przyjrzą tematowi". Było to rok temu. Szkoda nerwów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bork Opublikowano 22 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia (edytowane) 5 godzin temu, zerojedynkaX napisał(a): Jest jeszcze parę innych błędów ale szkoda pisać. Gdy zwróciłem na to uwagę w mailu wysłanym do nich to dostałem odpowiedź że się "przyjrzą tematowi". Było to rok temu. Szkoda nerwów. To oni nie potrafią listy kanałów dostepnych w swojej sieci poprawnie utworzyć? Widzę np. TVP SERIALE na pozycji 302 i 338. Jedno niby w HD. Poza tym mają dziwną pakietyzację. Np. pakiet HD w wiekszości pokrywa się z MAXBOX więc jeśli chcesz oglądać np TVP HD musisz dopłacić 5 zł miesięcznie. Mnie udało sie dziś wyrwać na całą umowę wyrwać za 0zł Edytowane 22 Kwietnia przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 22 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia Pakiet HD to dziwny twór nie mający odpowiednika w żadnej innej sieci kablowej. Co dziwne większość programów jest w innych pakietach z wyjątkiem Bollywood , TVP HD i dwóch innych. Powstały w czasach gdy programów HD było jak na lekarstwo. Dziś to relikt przeszłości , powinien być dawno skasowany a programy takie jak TVP HD rozprowadzone po innych pakietach. Płacić za to 10 zł/m-c to grzech ciężki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu27 Opublikowano 22 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia Kanały które są tylko w pakiecie HD to: TVP HD, TBN Polska HD, Outdoor TV HD (tak na prawdę to Xtreme TV ta sama ramówka), Adventure HD, Bollywood HD i Nuta TV HD. Vectra też nie lepsza mając najwyższy pakiet platynowy nie ma się dostęu do większości kanałów sportowych trzeba dokupić jeszcze pakiet Sport na Ostro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truszek Opublikowano 23 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia Czy na Outdoor TV są emitowane reklamy? To jest program 1:1 tylko różne logo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu27 Opublikowano 24 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia Tak są emitowane reklamy to emisja 1:1 z Xtreme TV z logo Outdoor TV, wystarczy porównać program tv. Nie ma tam praktycznie żadnych autopromocji oprócz zapowiedzi dla Antena HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorios Quedin Opublikowano 25 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia (edytowane) Witam. Czy jest tu osoba ,która pisała skarge do UOKIK w sprawie MM ? Mogę prosić o info na priv. Mam zamiar pociągnąć temat z tym pakietem C+ i różną ofertą dla abonentów MM. Edytowane 25 Kwietnia przez Kiler Proszę wyłączyć w Tapatalk opcję wyświetlenia modelu telefonu, z którego została wysłana wiadomość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 28 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia Na Polsat Sport News w EPG ciągle nie mam zmiany na Polsat Sport 3. W przypadku Polsatu Sport i Extra jest prawidłowo tzn. 1 i 2. Też tak macie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 28 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia U mnie się zmieniło po włączeniu na dany kanał. Kiedyś miałem podobnie że nie zaktualizowała się nazwa i pomogło ręczne przeszukanie danej częstotliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psychoszatan Opublikowano 7 Maja Udostępnij Opublikowano 7 Maja Witam. Ktoś wie jak można w multimedii skutecznie złożyć reklamację? Już trzeci tydzień z rzędu sypie mi się net od nich, co chwile łapie kilku sekundowego laga, a konsultant uparcie twierdzi że u nich wszystko w porządku, wina jest po mojej stronie i on nawet nie wyśle technika, póki mu nie udowodnię że to ich wina. Totalna bezczelność, jestem ich klientem od kilku lat, nigdy nie spóźniłem się z opłatami i po kilku latach jak mam problem, to nie chcą przyjąć nawet reklamacji. A jak chciałem porozmawiać z jego przełożonym, to stwierdził że jego przełożony nie rozmawia z klientami. Jakbym gadał ze ścianą. Ma ktoś jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 7 Maja Udostępnij Opublikowano 7 Maja Na początek nie możesz po prostu wysłać im w zgłoszeniu twoich wyników pomiarów? Chyba masz jakieś podstawy do tego żeby twierdzić że wina jest po ich stronie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio Opublikowano 7 Maja Udostępnij Opublikowano 7 Maja Godzinę temu, Psychoszatan napisał(a): Witam. Ktoś wie jak można w multimedii skutecznie złożyć reklamację? Już trzeci tydzień z rzędu sypie mi się net od nich, co chwile łapie kilku sekundowego laga, a konsultant uparcie twierdzi że u nich wszystko w porządku, wina jest po mojej stronie i on nawet nie wyśle technika, póki mu nie udowodnię że to ich wina. Totalna bezczelność, jestem ich klientem od kilku lat, nigdy nie spóźniłem się z opłatami i po kilku latach jak mam problem, to nie chcą przyjąć nawet reklamacji. A jak chciałem porozmawiać z jego przełożonym, to stwierdził że jego przełożony nie rozmawia z klientami. Jakbym gadał ze ścianą. Ma ktoś jakieś pomysły? Odłącz modem od prądu, zgłoś awarię - brak neta. Wyślą technika i mu na miejscu wyjaśnisz temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.