Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam pytanie odnośnie Multimedia Polska. Sprawa mnie nie dotyczy, ale mojego ojca któremu ja negocjuję umowę. Czy internet 150 mb/s plus pakiet maxbox z modułem cam za 60 zł to dobra oferta? Umowa na 12 miesięcy, zero opłat aktywacyjnej i brak klauzuli inflacyjnej. Pani powiedziała, że multimedia wycofuje podwyżki w trakcie trwania umowy od 1 maja. Po drugie, czy w Multimedia jest kanał National Geographic? W wykazie programów nie ma, na ich Facebooku jest. Więc jest, czy nie jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.04.2024 o 21:14, Zenek napisał(a):

Na jakiej częstotliwości jest kanał Kabaret TV w Multimedii w Gdyni ?  

Muszę sam sobie odpowiedzieć - na 410Mhz, natomiast Polsat News2 HD na 498Mhz (i sobie tylko dziękuję ! ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudna do rozwiazania zagadka z tym National Geograpic🙃. W najnowszym wykazie programów nie ma https://www.multimedia.pl/getattachment/08d3bf09-b952-4470-b73f-e641fa54befb/EPG-MMP-HFC.aspx

Niektórzy piszą z Was, że mają, na ich profilu facebookowym post z bodajże z marca 2024 roku NG odkodowany dla wszystkich.....Może to od lokalizacji zależy???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuję wszystkim za informację odnośnie kanału NG. Udało mi się wynegocjować dziś internet 150 mb/s  + pakiet maxbox + HD + multiscreen za 60 zł.  Umowa na rok, moduł CAM, bez klauzuli inflacyjnej której nie stosują, wycofali się w aneksach i nowych umowach od 11 kwietnia. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/vectra-podwyzka-klauzula-waloryzacyjna-rozwiazanie-umowy-wypowiedzenie 

 

"Po krytyce UOKiK sieć kablowa Vectra zaczyna rezygnować z „furtki”, która pozwalała jej na podwyżki w trakcie trwania umowy.

Potwierdzamy, że od 11 kwietnia 2024 r. zmieniliśmy treść naszych umów abonenckich dla nowych klientów jak i tych, którzy zmieniają dotychczasowe kontrakty – informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe firmy.(....)

Tym samym zmiany obejmą tylko część klientów, którzy mają umowy na czas określony.

Dotychczas nie mogli oni bezkarnie rozwiązać umowy, jeśli Vectra uruchomiła klauzulę waloryzacyjną.  

- Zmienione zostały, między innymi, zapisy dotyczące tak zwanych klauzul waloryzacyjnych.

W myśl nowych postanowień, nie będziemy dokonywać waloryzacji opłat abonenckich w okresie zobowiązania – wyjaśnia operator. (....)

Biuro prasowe grupy Vectra przekazało portalowi Wirtualnemedia.pl, że firma nie zgadza się z zarzutami postawionymi przez prezesa UOKiK i ocenami jej działalności wyrażonymi w komunikacie. Spółka zaznaczyła, że regulator sformułował zarzuty „już na tak początkowym etapie postępowania”.

Edytowane przez Kleofas11
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest wiele nieścisłości w wykazie programów MM. Np.programy Sci-fi i Polsat Seriale opisane są jako SD  a odbieram je w HD. Program TTV jest również dostępny w HD dla widzów MM ale w wykazie o tym ani słowa. Program FunBox UHD również mam

dostępny . National Geographic HD mam od chyba 2 lat od kiedy była fuzja z Vectry. Wykaz o tym milczy. 

Jest jeszcze parę innych błędów ale szkoda pisać. Gdy zwróciłem na to uwagę w mailu wysłanym do nich to dostałem odpowiedź że się "przyjrzą tematowi". Było to rok temu. Szkoda nerwów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, zerojedynkaX napisał(a):

Jest jeszcze parę innych błędów ale szkoda pisać. Gdy zwróciłem na to uwagę w mailu wysłanym do nich to dostałem odpowiedź że się "przyjrzą tematowi". Było to rok temu. Szkoda nerwów.

To oni nie potrafią listy kanałów dostepnych w swojej sieci poprawnie utworzyć? Widzę np. TVP SERIALE na pozycji 302 i 338. Jedno niby w HD. Poza tym mają dziwną pakietyzację. Np. pakiet HD w wiekszości pokrywa się z MAXBOX więc jeśli chcesz oglądać np TVP HD musisz dopłacić 5 zł miesięcznie. Mnie udało sie dziś wyrwać na całą umowę wyrwać za 0zł  

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pakiet HD to dziwny twór nie mający odpowiednika w żadnej innej sieci kablowej. Co dziwne większość programów jest w innych pakietach z wyjątkiem Bollywood , TVP HD i dwóch innych. Powstały w czasach gdy programów HD było jak na lekarstwo. Dziś to relikt przeszłości , powinien być dawno skasowany a programy takie jak TVP HD rozprowadzone po innych pakietach.

Płacić za to 10 zł/m-c to grzech ciężki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanały które są tylko w pakiecie HD to: TVP HD, TBN Polska HD, Outdoor TV HD (tak na prawdę to Xtreme TV ta sama ramówka), Adventure HD, Bollywood HD i Nuta TV HD. Vectra też nie lepsza mając najwyższy pakiet platynowy nie ma się dostęu do większości kanałów sportowych trzeba dokupić jeszcze pakiet Sport na Ostro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.
Czy jest tu osoba ,która pisała skarge do UOKIK w sprawie MM ?
Mogę prosić o info na priv.
Mam zamiar pociągnąć temat z tym pakietem C+ i różną ofertą dla abonentów MM.
 

Edytowane przez Kiler
Proszę wyłączyć w Tapatalk opcję wyświetlenia modelu telefonu, z którego została wysłana wiadomość.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. Ktoś wie jak można w multimedii skutecznie złożyć reklamację? Już trzeci tydzień z rzędu sypie mi się net od nich, co chwile łapie kilku sekundowego laga, a konsultant uparcie twierdzi że u nich wszystko w porządku, wina jest po mojej stronie i on nawet nie wyśle technika, póki mu nie udowodnię że to ich wina. 

Totalna bezczelność, jestem ich klientem od kilku lat, nigdy nie spóźniłem się z opłatami i po kilku latach jak mam problem, to nie chcą przyjąć nawet reklamacji. A jak chciałem porozmawiać z jego przełożonym, to stwierdził że jego przełożony nie rozmawia z klientami. Jakbym gadał ze ścianą. Ma ktoś jakieś pomysły? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Psychoszatan napisał(a):

Witam. Ktoś wie jak można w multimedii skutecznie złożyć reklamację? Już trzeci tydzień z rzędu sypie mi się net od nich, co chwile łapie kilku sekundowego laga, a konsultant uparcie twierdzi że u nich wszystko w porządku, wina jest po mojej stronie i on nawet nie wyśle technika, póki mu nie udowodnię że to ich wina. 

Totalna bezczelność, jestem ich klientem od kilku lat, nigdy nie spóźniłem się z opłatami i po kilku latach jak mam problem, to nie chcą przyjąć nawet reklamacji. A jak chciałem porozmawiać z jego przełożonym, to stwierdził że jego przełożony nie rozmawia z klientami. Jakbym gadał ze ścianą. Ma ktoś jakieś pomysły? 

Odłącz modem od prądu, zgłoś awarię - brak neta. Wyślą technika i mu na miejscu wyjaśnisz temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...