Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

9 godzin temu, klosz007 napisał(a):

Ale kartę abonencką masz ciągle tą samą, tj. czy technik wymienił sam moduł CI Multimediów na CI+ Vectry a kartę przełożył ? Czy dostałeś nowy komplet karta+moduł CI+ ?

No, przecież napisał, że:

11 godzin temu, zerojedynkaX napisał(a):

Wyjął kartę z tego "zepsutego" i włożył do nowego który przyniósł ze sobą.

I całe szczęście, że karty w MM nie są parowane z modułami! To blokowanie możliwości nagrywania jest absurdalne. I tak nie da się nagranych materiałów odtworzyć na innym telewizorze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, zerojedynkaX napisał(a):

Z tymi modułami też trzeba uważać. Miałem ostatnio awarię modułu, dziwna sytuacja telewizor przestał go widzieć. Mam dwa moduły , wyjąłem drugi z innego telewizora i był dobry. Zgłosiłem naprawę. przyszedł technik, stwierdził że miałem bardzo stary ten moduł i dlatego tv nie dekodował sygnału. Wyjął kartę z tego "zepsutego" i włożył do nowego który przyniósł ze sobą. Telewizor od razu wystartował.

Jest jedno "ale". Na tym nowym nie mogę nagrywać !  TV komunikuje mi że "program zabezpieczony- nie można nagrywać". Jedynie programy niekodowane mogę nagrywać na USB. Co ciekawe jak przełożę moduł z drugiego tv to nagrywanie bezproblemowe.

Podejrzewam że technik mi dał moduł Cl+ który ma zabezpieczenia. Taki od Vectry. Zgłosiłem to na infolinii ale uzyskałem odpowiedź że tylko takie moduły mają. Ten drugi który jeszcze działa (oby jak najdłużej) tkwi teraz w telewizorze na którym nagrywam.

Dlaczego nagrywam ?  Nienawidzę reklam. I na nagraniach przewijam sobie reklamy oglądając treści takie jakie chcę. Fajna sprawa.

Jeśli Ci bardzo zależy, to zrób tak jak kolega wyżej napisał. Można używany moduł CI Conax dostać już za 30zł, a kartę masz nadal nieparowaną z modułem, więc możesz sobie ją włożyć do innego modułu. 

Ja tak kiedyś zrobiłem u siebie, ponieważ ten moduł, który dostałem od Multimedii źle współpracował z moim starym TV(artefakty i takie tam). Później jak wymieniłem TV na nowy, to multimediowy moduł działał już dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.01.2023 o 21:26, zerojedynkaX napisał(a):

Z tymi modułami też trzeba uważać. Miałem ostatnio awarię modułu, dziwna sytuacja telewizor przestał go widzieć. Mam dwa moduły , wyjąłem drugi z innego telewizora i był dobry. Zgłosiłem naprawę. przyszedł technik, stwierdził że miałem bardzo stary ten moduł i dlatego tv nie dekodował sygnału. Wyjął kartę z tego "zepsutego" i włożył do nowego który przyniósł ze sobą. Telewizor od razu wystartował.

Jest jedno "ale". Na tym nowym nie mogę nagrywać !  TV komunikuje mi że "program zabezpieczony- nie można nagrywać". Jedynie programy niekodowane mogę nagrywać na USB. Co ciekawe jak przełożę moduł z drugiego tv to nagrywanie bezproblemowe.

Podejrzewam że technik mi dał moduł Cl+ który ma zabezpieczenia. Taki od Vectry. Zgłosiłem to na infolinii ale uzyskałem odpowiedź że tylko takie moduły mają. Ten drugi który jeszcze działa (oby jak najdłużej) tkwi teraz w telewizorze na którym nagrywam.

Dlaczego nagrywam ?  Nienawidzę reklam. I na nagraniach przewijam sobie reklamy oglądając treści takie jakie chcę. Fajna sprawa.

Jakiego dysku używasz? Przymierzam się do zakupu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnego pendriva 64GB USB 3.0. Zmieści się na nim 7-9 filmów HD. A po obejrzeniu kasuję i znów mam wolne miejsce. Kiedyś używałem dysk twardy ale pobór prądu z USB był 0,9A. A w nowym TV mam trzy gniazda USB wszystkie 0,5A max. Więc żeby ich nie przeciążać używam pendriva. Pamięć przed użyciem w TV trzeba sformatować na komputerze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zerojedynkaX 

Co to za nowy TV, który nie ma ani jednego USB z 0,9A? Szczerze mówiąc, to osobiście się z takim nie spotkałem. Faktycznie, jak kupiłem telewizor 12 lat temu, to jeszcze wszystkie miały po 0,5A, ale w ostatnich latach kupowałem 2 odbiorniki i każdy z nich miał co najmniej 1 USB z 0,9A. Są też takie kable, które sumują prąd z 2 wyjść USB, więc można też uzyskać 1A z dwóch standardowych wyjść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, strzala said:

@zerojedynkaX 

Co to za nowy TV, który nie ma ani jednego USB z 0,9A? Szczerze mówiąc, to osobiście się z takim nie spotkałem. Faktycznie, jak kupiłem telewizor 12 lat temu, to jeszcze wszystkie miały po 0,5A, ale w ostatnich latach kupowałem 2 odbiorniki i każdy z nich miał co najmniej 1 USB z 0,9A. Są też takie kable, które sumują prąd z 2 wyjść USB, więc można też uzyskać 1A z dwóch standardowych wyjść.

Wydaje mi się, że mój QE55Q9FNA (w marcu będzie miał chyba 4 lata) też nie ma żadnego portu USB 3.0... Ten standard jakoś wolno się przyjmuje w telewizorach. Niemniej na porcie 2.0 stary dysk HDD 2,5 cala z portem USB 2.0 działa bez problemu.

Edytowane przez klosz007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najśmieszniejsze jest to że nowe modele Samsunga 2022 rok tzw.QLEDy seria B w ogóle nie mają funkcji nagrywania tzw.PVR jest nieobecne. Producenci pod czyimś wpływem odchodzą od PVR. Ktoś wie dlaczego ? Multimedia wprowadzając moduły CI + też przyczynia się do tego trendu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadawcy nie godzą się na to, żeby nie było żadnej kontroli nad ich kontentem. Operatorzy mają mało do gadania, nadawca decyduje co można a czego nie można robić z jego kanałami. Witaj w świecie cyfrowym gdzie na wszystko wymagana jest licencja, a to oznacza dodatkowe $$$. Multimedia po tym jak przejęła ich Vectra, przy nowych aktywacjach montuje już tylko moduły CI+, gdzie karta jest parowana z modułem.

Możliwe że najwięksi nadawcy lobbują za tym, żeby producenci TV rezygnowali z funkcji PVR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam od prawie trzech lat podpięty do TV OLED LG B9 dysk twardy 500GB 2.5 cala po USB i wszystko działa bardzo dobrze. 

Z funkcji nagrywania korzystam i uważam, że to fajna sprawa. Można nagrać coś z nocy i sobie w dzień obejrzeć (mecze NBA np. sobie nagrywam). Można pomijać reklamy, także funkcja się przydaje. Mam też nagrane trochę meczy z mistrzostw w piłce nożnej w 4K, fajnie się ogląda w dobrej jakości. 

Szkoda by było jakby skasowali możliwość nagrywania. Zresztą nagrania i tak nie można odtworzyć nigdzie indziej.

Pewnie są jakieś kombinacje żeby to obejść, ale większość abonentów tego nie ogarnie, jeżeli w ogóle jest to możliwe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam że blokada funkcji PVR jest do ogarnięcia w menu serwisowym. I kto ma nowego tj.z roku 2022 samsunga i jest trochę kumaty w tych sprawach to sobie poradzi. Inna rzecz że traci gwarancję. I tu jest pies pogrzebany.  Co ciekawe, te same modele produkowane na inne kraje mają PVR odblokowane. I tu potrzebne jest działanie Samsung_Polska. Choć nie wiem czy co mają do powiedzenia.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zerojedynkaX, kiedyś kolega serwisant/elektronik powiedział mi, że jest tak jak napisałeś. On w swoim TV Samsung w menu serwisowym uruchomił kilka funkcji, które wcześniej w jego TV były nieaktywne. Jak jest teraz w nowych telewizorach nie wiem.

Jedna uwaga dla wszystkich, jak ktoś nie ogarnia tematu to niech lepiej w menu serwisowe nie wchodzi. Można tam namieszać!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, marciniozo napisał(a):

zerojedynkaX, kiedyś kolega serwisant/elektronik powiedział mi, że jest tak jak napisałeś. On w swoim TV Samsung w menu serwisowym uruchomił kilka funkcji, które wcześniej w jego TV były nieaktywne. Jak jest teraz w nowych telewizorach nie wiem.

Jedna uwaga dla wszystkich, jak ktoś nie ogarnia tematu to niech lepiej w menu serwisowe nie wchodzi. Można tam namieszać!

Dokładnie jak napisałeś- trzeba uważać. Dostałem od synów dysk do nagrywania, ja happi , a tu nici z nagrywania. Sam uruchomiłem w trybie serwisowym możliwość PVR w moim Samsungu, ale mam smykałkę do tego.  

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystam z wielu serwisów ale bezpośrednio, a nie przez pośredników. Nie chcę korzystać to wyłączam jednym kliknięciem, chce to ponownie podpinam kartę i korzystam. Operator pośredniczący nie jest mi do niczego potrzebny.

Jak zapłacisz bezpośrednio w HBO z góry za rok, to wyjdzie ci 19,58zł na miesiąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry Wieczór. Mam pytanie, Mam umowę z Multimedią na Telewizję Kablową do dnia 28.02.2023 , końcem grudnia dostałem pismo o takiej treści:  "Informujemy że w dniu 31.01.2023 dobiegnie  końca okres, jaki był wymagany do skorzystania z warunków promocyjnych (okres trwania promocji) na usługi Multiscreen i  Pakiet Eleven. " Od dnia 01.02.2023 wielkość opłat za w/w usługi  będzie zgodna z naszym cennikiem. Po zakończeniu okresu trwania promocji , zgodnie z umową o świadczenie usług telekomunikacyjnych objętym niniejszym pismem, przysługuje państwu prawo do jej wypowiedzenia. Czyli moje pytanie brzmi od kiedy mogę rozwiązać umowę od 1 lutego? Teoretycznie mam ją do 28 lutego 2023 i mógłbym tak czy tak 28 stycznia wysłać miesięczny okres wypowiedzenia mailem tylko że za jeden miesiąc doliczą Mi wyższy rachunek za Multiscreen dzisiejszy TV Smart Go (5 zł przedtem) i za Pakiet Eleven który miałem w cenie rachunku 50 zł. A jeszcze jeśli mogę spytać czy ktoś przedłużał ostatnio umowę w Multimedii na telewizję na jaki okres 12 miesięcy czy 24 miesiące? Duże podwyżki. Dziękuje za odpowiedzi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Korfu: Dostałem takie samo pismo wszystkie usługi do końca stycznia, sam do nich zadzwoniłem dość póżno bo 10 stycznia tam przekierowano mnie do DUK i przedłużyłem umowę na kolejne 2 lata. U mnie opłaty jednak 11 zł w górę ze względu na droższe pakiety premium ponoć miałem za niskie te ceny a dokładnie HBO z HBO Max z 19 zł na 20 zł i C+ Prestige z 29 zł na 39 zł. Reszta opłat bez zmian. 

Edytowane przez Grzechu27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzechu27 Dziękuje za informację. Ale jak piszesz 10 stycznia zadzwoniłeś tam, ale czy za późno jak piszesz to chyba nie, w każdej chwili w razie czego mogłeś rozwiązać umowę, ale przedłużyłes i ok, Ja się zastanawiać czy wysyłać wypowiedziedzenie i dopiero dzwonić. Wszystko idzie do góry odnośnie cen to i oni żądają więcej za swoje pakiety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Korfu napisał(a):

Ja się zastanawiać czy wysyłać wypowiedziedzenie i dopiero dzwonić. Wszystko idzie do góry odnośnie cen to i oni żądają więcej za swoje pakiety.

 

Wypowiedzenie możesz zrobić poprzez infolinię i od razu spytać o "ewentualną ofertę" żebyś nie rezygnował. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma ktos problemy z internetem nadal po wczorajszej awarii? pisze do tych baranow to twierdza ze jest wszystko ok

u mnie nagle po ich awarii na konsoli pokazuje pingi ponad 300 i nie da sie w nic zagrac. czy to jak konsole mam podpieta pod router czy bezposrednio pod modem.. sytuacja jest taka sama od wczorajszje awarii i nic sie nie poprawiło

Edytowane przez shidishi16
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...