Jump to content

shidishi16

Users
  • Content Count

    272
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About shidishi16

  • Rank
    Czasami wpadam
  • Birthday 12/24/1993
  1. Z tego co pamietam, po przedłużeniu zazwyczaj po paru/parunastu dniach przychodziła w formie papierkowej tak jak mi mówiła, Pani na infolinii. Póki co na mailu, eboku 0 zmian. Zobaczymy z 1 dniem września.
  2. Miał ktoś podobną sytuacje, że praktycznie do ostatnich dni wypowiedzenia ( 31.08 koniec umowy) , 0 odzewu ze strony MM? @edit zadzwoniłem, sam pod numer DUK. Oferta: 60 mb/s, Maxbox, HD, Canal+Prestige, Eleven za 84zł na 24 msc. Dobra oferta? Pewnie mogłem jeszcze bardziej urwać i męczyć Pani na słuchawce ucho o 120 mb/s ale myślę, że nie ma tragedii ? ps. po SMS z potwierdzeniem oferty od nich odpisalem TAK jak prosili w tresci . Po tym juz 0 odpowiedzi, tak powinno byc?
  3. Ja to samo tylko wyslalem 1.07 nadal czekam i mysle poczekam do ostatniego tygodnia miesiaca wtedy pewnie bedzie dało się cos wiecej z nich wydusic
  4. Jest jakis konkretny numer do DUK ? Z koncem msc konczy sie umowa, wypowiedzenie jak zlozylem tak od tego momentu brak kontaktu z ich strony Jeszcze mam zamiar ich wziac na przeczekanie, ale lepiej wiedziec gdzie w razie w przydzwonic
  5. Chora jest ta Multimedia! 1 lipca zlozylem telefonicznie wypowiedzenie na internet (umowa do 31.08). Wszystko niby spoko Pani powiedziala, ze przyjete w systemie i wgl OK. Cos mnie tknelo na czacie zapytac czy aby na pewno zostało zaakceptowane jak powinno. I okazuje sie, ze w systemie cos sie na moim koncie poblokowało, niby pisze, ze wypowiedzenie zlozone ale brak jego akceptacji. Kazali czekac 2,3 dni wiec napisalem po tym czasie i okazuje sie, ze nadal to samo i sprawa ma sie rozwiazac do 25 lipca! No kurcze chora sytuacja! Co radzicie? Na infolinii jak dzwonilem ponownie, zapewniono mnie, ze sprawa jest monitorowana ciagle przez ta konsultantke co przyjeła wypowiedzenie i nic sie zlego nie stanie. Jednak jakos nie wierze w te ich zapewnienia... Co zrobic? Czekac czy isc do BOK zeby szybciej jakos to wyjasniano? Nie chce zeby wystapila sytuacja tego typu, ze nagle okazuje sie ze to wypowiedzenie anulowano a jest juz za pozno zeby zlozyc kolejne... Pomocy!
  6. Ja właśnie 1 lipca zlozylem telefonicznie i nic na maila nie dostałem. A jak pytałem w poniedzialek na czacie to widnieje cos w systemie ale sprawe przekazano do sprawdzenia. Nie wiem co oni kombinuja... Jak to powinno byc prawidłowo? Dzwonic i pomoc im slownie przyspieszyc sprawe ... ?
  7. Witam. Umowa na internet do 31 sierpnia. Wypowiedzenie złożone telefonicznie 1 lipca. Do tego mam TV lecz do końca roku. Zależy mi na pewno na zjednoliceniu oferty terminowo. Obecnie internet 60mb/s a tv: (minibox, HD, eleven, sport HD extra). Niestety na obecnie place lacznie 101zł. Jaka cene moge optymalnie negocjować? Jak widze niektore oferty tutaj na forum to powininem placic ok 30-40zł mniej. Na obecna chwile brak telefonow od nich...
  8. Dzwoniłem wlasnie do MM w celu zlozenia wypowiedzenia na tv i internet. Internet mam do konca sierpnia a tv do konca roku. Jednak Pani powiedziala, ze jesli zloze juz teraz to naliczy mi sie kara umowna i zaleciła zlozenie wypowiedzenia koncem lipca. Prawda to czy cos mnie ładują w bambuko, ze za wczesnie z tym dzwonie ?
  9. Witam. Posiadam z MM Tv(Minibox, sport hd, sport champion, pakiet HD) oraz internet(60mb/s) w kwocie 101 zł. Internet do sierpnia, tv do konca roku. Wczoraj dzwonili z 1 propozycja przedluzenia i zjednolicenia umow w czasie za jedyne 111zł 🤣. Grzecznie podziekowalem... Wypowiedzenie zlozyc na oba abonamenty juz teraz? Slyszalem, ze istnieje teraz opcja złozenia wypowiedzenia podczas rozmowy telefonicznej , prawda to, nie bedzie problemu ? I za ile srednio mozna wynegocjować takie pakiety i internet, które obecnie posiadam?
  10. No właśnie tez chciałbym to włączyć tylko że to 20zl to by zostało do końca umowy i nie można by było wyłączyć np za 2 miesiące ? Jedynie opcja za 30 daje możliwość wyłączenia w każdej chwili ?
  11. Tak, równiez mam dostępny na Nc+go... zobaczymy wieczorem czy bedzie dalej działać.
  12. Również na tv nie mam dostępu do PSP , ale na nc go hula 😉 czyżby niedopatrzenie z ich strony ? Nie mam nic przeciwko aby to do końca sezonu podziałało 😊
  13. Wczoraj otrzymałem SMS-em info: "Wazna informacja. Niebawem nastapi zmiana oprogramowania na Panstwa dekoderze telewizji cyfrowej. Wiecej informacji pod numerem 244 244 244. Multimedia". Za jaki czas można się tego spodziewać? Ktoś jeszcze z Zamościa otrzymał taki SMS może?
  14. Router Czy taki router nadaje się, żeby pociągnąć już więcej, niż 100 Mbit/s?
  15. Jest tak, że kończy mi się tylko promocja na Wi-Fi z końcem lutego (Internet dopiero w sierpniu) i żadne próby negocjacji z nimi nic nie dają. Ciągle śpiewka, że 8.99 zł i nie ma żadnych innych promocji... Nie mam nerwów na zabawy z nimi.
×
×
  • Create New...