Jump to content

shidishi16

Users
  • Content Count

    275
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About shidishi16

  • Rank
    Czasami wpadam
  • Birthday 12/24/1993

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mógłby mi ktoś wyjaśnić, dlaczego na kanałach z grupy TVN (TVN,7, TVN Turbo, TTV) codziennie w godzinach 8.30-11/12 mam brak sygnału? Zaczyna mnie to już powoli irytować. Czy ktoś miał/ma podobny problem? W innych godzinach jest wszystko OK...
  2. Posiadam Sagemcoma dsi83 i naprawdę co wymianę coraz gorszy sprzet się trafia że szkoda słów komentarza. Czy przy przedłużeniu umowy jeśli bym zechciał wifiboxa zwykłego to nie będzie to kolidować z multiroomem na 2 karty bo chciałbym żeby tak zostało jak jest do tej pory. Pozdrawiam
  3. Posiadam Sagemcoma dsi83 i naprawdę co wymianę coraz gorszy sprzet się trafia że szkoda słów komentarza. Czy przy przedłużeniu umowy jeśli bym zechciał wifiboxa zwykłego to nie będzie to kolidować z multiroomem na 2 karty bo chciałbym żeby tak zostało jak jest do tej pory.
  4. Z tego co pamietam, po przedłużeniu zazwyczaj po paru/parunastu dniach przychodziła w formie papierkowej tak jak mi mówiła, Pani na infolinii. Póki co na mailu, eboku 0 zmian. Zobaczymy z 1 dniem września.
  5. Miał ktoś podobną sytuacje, że praktycznie do ostatnich dni wypowiedzenia ( 31.08 koniec umowy) , 0 odzewu ze strony MM? @edit zadzwoniłem, sam pod numer DUK. Oferta: 60 mb/s, Maxbox, HD, Canal+Prestige, Eleven za 84zł na 24 msc. Dobra oferta? Pewnie mogłem jeszcze bardziej urwać i męczyć Pani na słuchawce ucho o 120 mb/s ale myślę, że nie ma tragedii ? ps. po SMS z potwierdzeniem oferty od nich odpisalem TAK jak prosili w tresci . Po tym juz 0 odpowiedzi, tak powinno byc?
×
×
  • Create New...