Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, tomi8181 napisał(a):

Dwie sciezki,druga 3.2.1 atmos zła synchronizacja dźwięku z obrazem 

Pierwsza 2.0 ok

Jak już bardziej zaawansowany dźwięk to nie mogą dać rady.  Najlepiej wychodziła TV czarno-biała z dźwiękiem mono i przydźwiękiem 50Hz.

Postęp technologiczny przerasta kablówki 🙄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.11.2022 o 21:28, staszek1503 napisał(a):

@Ryszard48

Kanał 111 częstotliwość będzie zależna od miejscowości w moim przypadku 530000 kHz

Nie wiem jak u Was ale ja nie mam kanału TVP 4K przeskanowałem 2 Samsungi Thomsona i Mantę i NIE MA lokalizacja Jaworzno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie (Łódź, MMP) wszystko działa już od piątku. Są dwie ścieżki dźwiękowe: DD 2.0 i Dolby Atmos. Jedyny problem, że druga ścieżka (DA) ma mocno ściszony dźwięk i wymaga ustawienia aż ok. +400ms przesunięcia dźwięku względem obrazu, żeby obraz się zgrywał z dźwiękiem.

Widać co region to inaczej, Vectra nie ogarnia tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie (Łódź, MMP) wszystko działa już od piątku. Są dwie ścieżki dźwiękowe: DD 2.0 i Dolby Atmos. Jedyny problem, że druga ścieżka (DA) ma mocno ściszony dźwięk i wymaga ustawienia aż ok. +400ms przesunięcia dźwięku względem obrazu, żeby obraz się zgrywał z dźwiękiem.
Widać co region to inaczej, Vectra nie ogarnia tematu.
A u mnie fonia jest dopiero od wczoraj. Też Łódź i MMP. Chyba że masz podłączone głośniki zewnętrzne. Na TV Samsung do niedzieli nie było głosu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Robi7 napisał(a):

 Chyba że masz podłączone głośniki zewnętrzne. Na TV Samsung do niedzieli nie było głosu.

Tak, dokładnie, mam amplituner Onkyo + kolumny 5.1.4, w ogóle nie używam "pierdziawek" wbudowanych w TV.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, zerojedynkaX napisał(a):

Taki temat. Skoro Multimedia ma już dekoder 4K to czemu nie ma dostępu do pozostałych programów 4K od Vectry a tylko do Canal+4K.

Dla jednego programu brać dekoder to niepoważne. No i moduły 4K chyba muszą wprowadzić.

 

Na standardowym module odbieram 4K,więc chyba innych nie wprowadzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Leo73 napisał(a):

Na standardowym module odbieram 4K

Możesz wyjąć moduł i dalej oglądać TVP4K... Moduł nie służy do odbioru, tylko do dekodowania programów.

Wydaje mi się, że Multimedia już nic (sprzętowo) nie zmieni. Vectra ma moduły CI+ (chociaż nie wiem, czy obsługują 4K), więc raczej należałoby do nich migrować.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.11.2022 o 11:53, aquarius napisał(a):

Macie może problem ostatnio z zewnętrznym IP?

Wczoraj internet stacjonarny działał mi bardzo wolno (choć IP zewnętrzne jeszcze działało), pewnie coś przekonfigurowali.

Dzisiaj, po restarcie modemu otrzymuję adres IP w zakresie 100.*.*.*, a z zewnątrz jestem widziany jako 77.*.*.*.

I nie mogę się połączyć z zewnątrz, pomimo wykupionej usługi zewnętrznego IP.

Od nocy po awarii prądu w całej okolicy, dzisiaj około godz. 13 usługi przywrócone. Ten sam problem, na routerze IP 100.x.x.x, na sprawdzaniu IP online całkiem inne IP 77.x.x.x i IP wskazane jako shared. Nazwa ISP jako unknown, traceroute'y z 6 czy 7 serwerów do np. dns google czy Opendns pozmieniały się na 10 czy 11 hopów. Kiepsko to wygląda, napisałem przez eBOK, ponieważ ani w MM ani po przełączeniu do Vectra nie miałem problemu z otrzymywaniem IP publicznego. Przy zawieraniu umowy nikt nie twierdził, że będę miał IP prywatne przy czym podpisywałem umowę z MM. Obecnie bodaj od października jestem całkowicie przełączony na sygnał Vectry mimo rachunków z MM. Do wczoraj, do momentu awarii prądu było OK i miałem własne IP publiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 2005 roku używam prywatnie internetu i tylko około trzy miesiące z początku dostawałem IP współdzielone i było to wtedy gdy w Polsce stale łącza dla prywatnych odbiorców nie były powszechne. Nigdy nie musiałem za to płacić. Do przedwczoraj miałem tę samą umowę co teraz i IP było w pełni publiczne. Wczoraj odpisali, że od teraz trzeba płacić 5 zł. do abonamentu. Nie decyduję się na to i ogólnie mi to się wydaje trochę śmieszne. To coś na kształt Pizza Hut, która dopisuje 2 zł. za kartonik do pizzy na wynos.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, thommy18 napisał(a):

Od 2005 roku używam prywatnie internetu i tylko około trzy miesiące z początku dostawałem IP współdzielone i było to wtedy gdy w Polsce stale łącza dla prywatnych odbiorców nie były powszechne. Nigdy nie musiałem za to płacić. Do przedwczoraj miałem tę samą umowę co teraz i IP było w pełni publiczne. Wczoraj odpisali, że od teraz trzeba płacić 5 zł. do abonamentu. Nie decyduję się na to i ogólnie mi to się wydaje trochę śmieszne. To coś na kształt Pizza Hut, która dopisuje 2 zł. za kartonik do pizzy na wynos.

Śmieszne, że przez tyle lat miałeś za darmo coś, za co trzeba zapłacić? Ja tu co innego postrzegam jako śmieszne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.11.2022 o 00:12, Ryszard48 napisał(a):

Nie wiem jak u Was ale ja nie mam kanału TVP 4K przeskanowałem 2 Samsungi Thomsona i Mantę i NIE MA lokalizacja Jaworzno

Znalazłem częstotliwość  u siebie  aby ktoś nie musiał skanować całego TV

 Kanał 111 częstotliwość   474000 kHz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 hours ago, PawelTSW said:

5 zł jednorazowo :) nie miesięcznie

 

W uzupełnieniu: opłata miesięczna jest za stały publiczny adres IP, bodajże 10zł, albo może 20... Dynamiczny to jednorazowe rzeczone 5zł.

 

Tu nawet nie chodzi o to, że ktoś miał to za darmo. Ja żeby dostać publiczny IP za 5zł musiałem najpierw podpisać umowę (a tam, m.in. zobowiązanie że nie będę na tym łączu świadczyć usług telekomunikacyjnych itp.).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, zerojedynkaX napisał(a):

Dostałem maila od Multimedii. Z dniem 31.12 znika aplikacja Multimedia Go.  Zostaje tylko TV Smart Go do pobrania ze sklepu Play.

Biorąc pod uwagę, że ostatnia aktualizacja Multimedia GO była chyba 4 lata temu to nawet lepiej, że ją zaorali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...