hanys32 Opublikowano 18 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2021 28 minut temu, Kiler napisał: To normalne, że jak przedłużyłem umowę, która ma wejść w życie od 1 marca 2021 to nagle pokazuje mi się w eBOKu, że pakiety mam aktywne do końca lutego 2021? W tym miesiącu przedłużałem umowę. Przed telefonem od MM miałem aktywne pakiety do końca marca 2021. Tak. Miałem to samo w Styczniu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtasekole Opublikowano 18 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2021 A czy ktoś miał taką sytuację jak umowa na wszystkie pakiety na 12 miesięcy prócz jednego, w moim przypadku pakiet HD na 24 miesiące. Rzekomo po 12 miesiącach bez kary będzie można z niego zrezygnować. Wierzyć im na słowo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorios Quedin Opublikowano 18 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2021 Nie .Pilnować terminu i w odpowiednim czasie złożyć rezygnację z tego pakietu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtasekole Opublikowano 18 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2021 33 minuty temu, Grigorios Quedin napisał: Nie . Pilnować terminu i w odpowiednim czasie złożyć rezygnację z tego pakietu. Tak właśnie powiedziała, że wystarczy pamiętać aby przed upływem roku zrezygnować bo mam taką możliwość, że to taki typ promocji. Udało się ugrać za 99 zł MaxBox, HD,Eleven,C+,HBO wraz z GO, Net 120,Multiroom X2. Poprzednia umowa to samo prócz HBO GO (samo HBO) w cenie 95 zł. Umowa na rok. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubicBSK Opublikowano 18 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2021 Cześć wszystkim, przeczytałem ostatnie kilkadziesiąt stron na forum i widzę, że wiele osób toczyło batalie z multimedia w sprawie wypowiedzenia umowy, w związku ze zmianą świadczonych przez nich usług. Na przełomie listopada i grudnia moja mama dostała od nich wiadomość o możliwości rezygnacji z ich usług. Wysłaliśmy kilka dni później rezygnację. Oni ją przyjęli i dopisali: Cytat W przypadku, gdy Usługa lub Usługa Dodatkowa świadczona była na warunkach promocyjnych, rozwiązanie Umowy Abonenckiej przed upływem minimalnego okresu wymaganego dla skorzystania z warunków promocyjnych, będzie się wiązać z koniecznością zwrotu przez Abonenta przyznanej jemu ulgi, w wysokości określonej w Regulaminie Promocji, pomniejszonej o proporcjonalną jej wartość za okres od dnia zawarcia Umowy Abonenckiej lub Aneksu do Umowy Abonenckiej w Promocji, do dnia rozwiązania Umowy. Kilka dni temu przysłali mamie 4 noty księgowe, w których obciążyli ją łącznie na kilkaset złotych. W treści obciążenia jest dopisane: "zwrot przyznanej ulgi, o której mowa w art.57 ust. 6 ustawy Prawo telekomunikacyjne z tytułu jednostronnego rozwiązania umowy zawartej w promocji: xxxxxx". Napisaliśmy do BOK, dlaczego mama została obciążona. W odpowiedz dostaliśmy coś takiego: Cytat W odpowiedzi na wiadomość z dnia 2021-02-12, informuję, że noty zostały wystawione w związku z rezygnacją przed wyznaczonym terminem końca promocji. Przesłane przez Panią pismo dotyczyło rezygnacji z usług. Odstąpienie od umowy można złożyć w terminie 14 dni od momentu akceptacji warunków, natomiast umowa, o numerze xxxxxxxxx, została zawarta w dniu 2020-10-09. i tutaj pojawia się dziwna rzecz. Mamie chcieli wcisnąć nową umowę pod koniec września 2020, ale się nie zgodziła, więc nie wiem skąd ta data zawarcia umowy. Ostatni aneks do umowy ma z kwietnia. Druga sprawa, trochę nie rozumiem dlaczego mama ma płacić za zwrot przyznanej ulgi, skoro w pierwszej wiadomości informującej o braku dogadania się z Polsatem piszą: "W przypadku rozwiązania umowy z uwagi na brak akceptacji powyższych zmian warunków umowy, Dostawcy Usług nie przysługuje zwrot ulgi przyznanej Abonentowi." Czy ja coś przeoczyłem? Czy szukają jelenia? Pozdrawiam i jak macie jakieś wskazówki, to dajcie znać. Z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 18 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2021 W dniu 17.02.2021 o 13:27, Michaelis napisał: Co mają ustawienia twojego routera, do tego co napisałem powyżej? Ustawienia routera miało to, że nie przesyłały więcej niż 100 po wifi. W tym cały problem leżał. Teraz mam nawet 320 mb/s na wifi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 18 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2021 Przeczytaj jeszcze raz, co ja napisałem i co ty mi na to odpisałeś. Ja: Bierzesz dobry komputer, który ma kartę sieciową Gigabit Ethernet, fajnie jakby miał też szybki dysk twardy (najlepiej SSD) i podłączasz go kablem, bezpośrednio do modemu od operatora. Przy takim podłączeniu robisz test. Bardzo dobry tester jest na prospeedtest.pl - trzeba się zarejestrować. Twoja odpowiedź: Tak zrobiłem, dalej 110 Wychodzi na to, że nie zrobiłeś, bo nadal miałeś podłączony swój router. Jeżeli chcesz sprawdzić czy dostawca na pewno ustawił prawidłową prędkość, to odpinasz wszystkie urządzenia po drodze i wpinasz się bezpośrednio na kablu do modemu. Przy takim podłączeniu sprawdzisz, czy od strony dostawcy na pewno jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi13 Opublikowano 19 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2021 20 godzin temu, KubicBSK napisał: Cześć wszystkim, przeczytałem ostatnie kilkadziesiąt stron na forum i widzę, że wiele osób toczyło batalie z multimedia w sprawie wypowiedzenia umowy, w związku ze zmianą świadczonych przez nich usług. Na przełomie listopada i grudnia moja mama dostała od nich wiadomość o możliwości rezygnacji z ich usług. Wysłaliśmy kilka dni później rezygnację. Oni ją przyjęli i dopisali: Kilka dni temu przysłali mamie 4 noty księgowe, w których obciążyli ją łącznie na kilkaset złotych. W treści obciążenia jest dopisane: "zwrot przyznanej ulgi, o której mowa w art.57 ust. 6 ustawy Prawo telekomunikacyjne z tytułu jednostronnego rozwiązania umowy zawartej w promocji: xxxxxx". Napisaliśmy do BOK, dlaczego mama została obciążona. W odpowiedz dostaliśmy coś takiego: i tutaj pojawia się dziwna rzecz. Mamie chcieli wcisnąć nową umowę pod koniec września 2020, ale się nie zgodziła, więc nie wiem skąd ta data zawarcia umowy. Ostatni aneks do umowy ma z kwietnia. Druga sprawa, trochę nie rozumiem dlaczego mama ma płacić za zwrot przyznanej ulgi, skoro w pierwszej wiadomości informującej o braku dogadania się z Polsatem piszą: "W przypadku rozwiązania umowy z uwagi na brak akceptacji powyższych zmian warunków umowy, Dostawcy Usług nie przysługuje zwrot ulgi przyznanej Abonentowi." Czy ja coś przeoczyłem? Czy szukają jelenia? Pozdrawiam i jak macie jakieś wskazówki, to dajcie znać. Z góry dziękuję. Przyjeli to jako zwykle rozwiazanie umowy a nie z uwagi na brak polsatów. Dobry nanewr z ich strony to sa wlasnie efekty wolnego rynku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleofas11 Opublikowano 19 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2021 Przychylam się do opinii kolegi powyżej. Jeśli w wypowiedzeniu pisemnym nie była podana konkretna przyczyna (podstawa) rezygnacji z umowy (która powinna być dokładnie zacytowana z wcześniejszego maila operatora skierowanego do abonenta), to operator potraktował to wypowiedzenie jako zwykłe i dowalił domiar pieniężny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 19 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2021 Ciekawe , czy przejście z Multimedii do Vectry w czasie trwania umowy też się wiąże z karą za zerwanie umowy, czy potraktowaliby to inaczej ? W końcu to ta sama kieszeń.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 19 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2021 Pytałem o to w biurze Vectry i można tak zrobić na pół roku przed końcem umowy z ceną jak nowy, wymianą sprzętu i rozliczeniem zwrotu za jednym zamachem. No i w biurze Vectry nie mają rozpiski kanałów na jakich częstotliwościach są dane kanały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 19 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2021 4 godziny temu, zerojedynkaX napisał: Ciekawe , czy przejście z Multimedii do Vectry w czasie trwania umowy też się wiąże z karą za zerwanie umowy, czy potraktowaliby to inaczej ? W końcu to ta sama kieszeń.... Pewnie rozwiązanie umowy za porozumieniem stron, z zrzeczeniem się kar umownych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levybydg Opublikowano 20 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2021 14 godzin temu, maks27 napisał: No i w biurze Vectry nie mają rozpiski kanałów na jakich częstotliwościach są dane kanały. A podobno tylko MM ma taki bałagan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrB Opublikowano 20 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2021 Witam, Coś wiadomo w kwestii Polsatów? Będą te 2 do wyboru za 2gr? Bo różne informacje są na ten temat (np.tu na forum). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 20 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2021 ,Dziwne, ale u mnie w BOKu nic nie wiedzą o Polsatach za 2 grosze. Byli nawet zdziwieni taką informacją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleofas11 Opublikowano 20 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2021 (edytowane) https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/multimedia-polska-jak-zlozyc-wypowiedzenie-kanaly-polsat-zostaja-jako-niegwarantowane-opinie Te "polsaty za 2 grosze" to obiecuje klientom infolinia utrzymaniowa (DUK). Żadnych konkretów, warunków i regulaminów pisemnych na to nie ma. Oficjalne stanowisko operatora w/s "polsatów za 2 grosze" jest na razie takie (info z dnia 1 stycznia 2021 r.) : " Multimedia Polska nie potwierdza tych konkretów. - Bardzo uważnie analizujemy różne scenariusze, po to, aby zapewnić naszym klientom jak najszerszy dostęp do oferty programowej. W tej chwili możemy potwierdzić, że od 1 stycznia klienci Multimediów nadal będą mieli dostęp do kanałów Polsatu, z tą różnicą, że formalnie będą one miały status programów niegwarantowanych - przekazała nam Justyna Grzelak (koordynatorka ds. PR w Multimedia Polska) ". Edytowane 21 Lutego 2021 przez Kleofas11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 21 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2021 Tych "programów gwarantowanych" jest niewiele. I gdyby oferta składała się tylko z takich to by była bardzo mizerna. Póki co są wszystkie i nic się nie zdejmuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 21 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2021 ATM Rozrywka jest gwarantowana w MM ciekawe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorios Quedin Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 W mojej lokalizacji od wczoraj od godziny 22.30 do dziś ,do godziny 13 brak internetu oraz telewizji.Dziś od 16.30 znowu wszystko zgasło.Na infolini podają ,że naprawa potrwa do 23.Jak znam życie,to pewnie do jutra nic nie zrobią.Wysłałem reklamację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreksuchy90 Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 19 godzin temu, maks27 napisał: ATM Rozrywka jest gwarantowana w MM ciekawe Jeśli kanał przestanie nadawać to nie jest wina operatora. Więc nie ma prawa do rezygnacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bork Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 Czy orientuje się ktoś z Was za ile najtaniej można 'wyciągnąć" w dziale utrzymania klienta multimedia internet stacjonarny? Prędkość bez znaczenia. Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcos1992 Opublikowano 23 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2021 20 godzin temu, Bork napisał: Czy orientuje się ktoś z Was za ile najtaniej można 'wyciągnąć" w dziale utrzymania klienta multimedia internet stacjonarny? Prędkość bez znaczenia. Z góry dziękuję za pomoc. Płacę 24,99zł za 60mb/s z bezprzewodową siecią multimedialną. Czy da się zejść jeszcze niżej-niewiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 23 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2021 Ja rozumiem , że wszyscy chcemy net za dychę i TV za drugą dychę. Ale to tak nie działa. MM to biznes i muszą zarobić. Oferta podstawowa za 50 zł i maksymalna za 120 zł. I między tymi cenami trzeba się poruszać. Mam na myśli pakiet TV+net. Za darmo lub pół darmo to nigdy nie będzie. Obecnie płacę 60 zł za superbox + net150 + 3 moduły cam i uważam że dobrze wynegocjowałem. Startowali z 82 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bork Opublikowano 23 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2021 36 minut temu, marcos1992 napisał: Płacę 24,99zł za 60mb/s z bezprzewodową siecią multimedialną. Czy da się zejść jeszcze niżej-niewiem Dziękuję za info. Jestem po rozmowie dziś z konsultantem po złożeniu wypowiedzenia i podobno nie da się niżej niż za 35 zł za 150 mb/s. Niższych prędkości ponoć nie ma. Odrzuciłem tę ofertę, bo wiem, że ściemniał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekfoxik Opublikowano 23 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2021 1 godzinę temu, Bork napisał: Dziękuję za info. Jestem po rozmowie dziś z konsultantem po złożeniu wypowiedzenia i podobno nie da się niżej niż za 35 zł za 150 mb/s. Niższych prędkości ponoć nie ma. Odrzuciłem tę ofertę, bo wiem, że ściemniał. Ja od 1 marca będę miał 120, to chyba jednak są niższe prędkości. Przy okazji, jak już piszę, odniosą się do wielu postów dotyczących przedłużania umów i negocjacji cenowych. W wielu postach piszecie, że musi być drożej, nie da rady uzyskać tej samej ceny, co się miało. Otóż nie. Wczoraj przedłużyłem umowę i mając na uwadze różne Wasze wypowiedzi nastawiłem się na twarde negocjacje. Uprzednio miałem pakiet MaxBox + HBO + Net 30M za 94 zł. Okazało się, ku mojemu zaskoczeniu, że bez negocjacji (bezpośrednio w biurze obsługi) pani zaproponowała mi dokładnie taką samą cenę za właściwie to samo. Jedynie co, to zrezygnowałem z pakietu HD, który był właściwie zbędny oraz podwyższono mi internet do 120. Także będę miał to samo co miałem z wyższym internetem za tę samą cenę. Więc proponuję nie wierzyć konsultantom, że musi być droże i inaczej nie da rady. Może jest tak, że konsultanci im więcej utargują, tym więcej mają dla siebie. Przy okazji dopytywałem się o kanały Polsatu. Pani stwierdziła, że negocjacje nadal trwają i nic na razie nie wiadomo oraz że nie zdziwiła by się, jakby zostało wszystko po staremu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.