Jump to content

hanys32

Users
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About hanys32

  • Rank
    Niedoświadczony
  1. Składałem wypowiedzenie w punkcie obsługi. Po kilku dniach telefon z DUK. Miły pan z Duk z standardowymi pytaniami(co pan ogląda itp..), ja powiedziałem że łatwiej będzie jak ja przedstawię moje oczekiwania bo np C+ nie jara mnie.Przedstawiłem swoją ofertę która była podobna do poprzedniej umowy.Pan kazał zaczekać ,żeby sie skonsultować i po paru minutach dogadaliśmy się.
  2. Ja mam tak : MaxBox Sport Champions HD pakiet HD cinemax MultiRoom x2 Internet 120 mm go dysk 1 tb umowa na 24 miesiące - 60zł.
  3. Za cinemax 10zł. No nic zobaczę przy 2 fakturze.
  4. Nie wiem. W szczegółach mam za wszystkie usługi pobraną opłatę oprócz : mm go - 0zł i pakiet hd 0zł. Te dwie usługi miałem tak samo wcześniej.
  5. Witam. Dziś dostałem fakturę za marzec i wyszło 50zł zamiast 60. Taka niespodzianka.
  6. Witam. Jestem świeżo po przedłużeniu umowy po wypowiedzeniu. wyszło tak: MaxBox Sport Champions HD pakiet HD cinemax MultiRoom x2 Internet 120 mm go dysk 1 tb umowa na 24 miesiące - 60zł.
  7. Witam. Mam pytanie moje zobowiązania wyglądają następująco: MaxBox Termin okresu zobowiązania: 30.04.2019 Sport Champions HD 31.03.2019 HD 30.04.2019 Filmbox Extra 31.03.2019 MultiRoom 30.04.2019 Internet 30.04.2019. Do kiedy muszę złożyć wypowiedzenie i z jaką datą żeby mi nie policzyli po cenach standardowych.
  8. Witam. Czy macie dziś problemy z netem? U mnie z 120 max 2. Grudziądz.
×
×
  • Create New...