Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

@marciniozo

Na jakich pozycjach na liście są Canal+sport 3,4,now?

214, 215, 216 ?

 

W Twojej lokalizacji są pewnie inne częstotliwości tego pakietu niż w mojej, ale z ciekawości zapytam, jaką one wykorzystują częstotliwość?

Tak też podejrzewałem, że mogę mieć dostęp do tych kanałów, tylko z jakiegoś powodu nie mogę ich znaleźć na 3 różnych tv (sony, samsung, lg).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

honey, honey, moje pozycje nic Ci nie dadzą. Mam ułożoną swoją listę. Także są to kanały na zupełnie innych miejscach.

Co do częstotliwości też niestety nie pomogę. Po aktualizacji oprogramowania mojego TV coś się skaszaniło. Zniknęła mi funkcja kopiowania kanałów na USB i ręcznego dodawania kanałów (tam właśnie mogłem podejrzeć częstotliwości kanałów). Musiałbym pewnie przywrócić ustawienia fabryczne. Nie chcę tego robić bo mam wszystko ustawione pod siebie (parametry obrazu pod każde wejście) i sporo pracy z tym jest.

Edytowane przez marciniozo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marciniozo

Nie chodzi mi o Twoją prywatną, ulubioną listę.

Myślałem, że może jakimś cudem skanowałeś w ostatnim czasie częstotliwości i oprócz listy użytkownika w tv masz wgląd do tej obowiązującej w kablówce.

 

To inaczej zapytam: czy włączając np. Canal+ Sport 3, możesz zobaczyć na jakiej jest nadawany częstotliwości?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, honey.honey napisał(a):

@marciniozo

Nie chodzi mi o Twoją prywatną, ulubioną listę.

Myślałem, że może jakimś cudem skanowałeś w ostatnim czasie częstotliwości i oprócz listy użytkownika w tv masz wgląd do tej obowiązującej w kablówce.

 

To inaczej zapytam: czy włączając np. Canal+ Sport 3, możesz zobaczyć na jakiej jest nadawany częstotliwości?

No właśnie jest problem ze skanowaniem. Żeby to zrobić musiałbym włączyć automatyczne skanowanie i moją listę by skasowało (coś się dziwnego zrobiło po ostatniej aktualizacji oprogramowania TV).

Także niestety nie pomogę. Jak widać kilku kolegów wyżej podało  częstotliwość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Równolegle zacząłem korespondować z BOK.

Odpisała mi Pani, która zdaje się, kompletnie nie jest w temacie.

Ale po mojej odpowiedzi, zaczęła się konsultować z działem technicznym (najprawdopodobniej).

 

Na razie dostałem odpowiedź, że te kanały dla mojej lokalizacji nie są i nie będą aktywne pomimo wykupionego pakietu Prestige.

Był też fragment, że to są 2 różne firmy i nie mają ze sobą nic wspólnego, więc wykazałem wspólny mianownik dla obu (sygnał z Vectry).

I chyba nieco podziałało, bo Pani dalej mi odpisała o sąsiadce, że ta najpewniej "widzi" w swoim dekoderze te kanały z EPG, po czym potwierdziła, że fizycznie nie są one dostępne w kablu.

 

Moje przypuszczenia: najprawdopodobniej częstotliwość jest filtrowana na stacji czołowej Multimediów w mojej lokalizacji i nie jest przepuszczany ten mux z Vectry do sieci MM.

Więc nic nie da zmiana ustawień regionalnych, itp. jak fizycznie czegoś nie ma na danej częstotliwości.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalej nie rozumiem po co ci widok tych kanałów na liście, skoro i tak nie będziesz miał do nich dostępu? Sieci które Vectra musi sprzedać nie mają dostępu do tych kanałów, nawet jeżeli ktoś je widzi na liście to nie będzie miał do nich uprawnień.

Znalazłem stronę dla klientów Multimedia Stargard https://www.multimedia.pl/multimedia-stargard/przydatne-dokumenty W spisie kanałów nie ma tych dodatkowych Canal +.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież marciniozo nie jest klientem spółki Multimedia Stargard! Napisał ze jest z Inowrocławia. Czy ty czytasz ze zrozumieniem? Jesteś klientem innej spółki która się nazywa Multimedia Stargard! Ta spółka ma inną ofertę kanałową, wkleiłem ci linka do strony www, a ty dalej swoje.

Znalazłem jeszcze stronę Multimedia Ostróda, klienci tej spółki też nie mają dostępu do tych kanałów https://www.multimedia.pl/ostroda-multimedia/przydatne-dokumenty

Klientów z Multimedia Stargard, Ostróda i jeszcze ileś miast Vectra musi sprzedać.

 

Tylko klienci Multimedia mają w wykazie te kanały, spółki które Vectra musi sprzedać nie mają dostępu do tych dodatkowych kanałów z C+.

 

Znalezione w internecie:

UOKiK nakazał sprzedać nabywającemu sieć własną lub kupowanej firmy w ośmiu miejscowościach: Gorzowie Wielkopolskim, Kwidzyniu, Łowiczu, Olsztynie, Ostródzie, Pogórzu, Pruszczu Gdańskim i Stargardzie.

 

Pruszcz chyba już sprzedali, Gorzów Vectra sprzedała swoją sieć a nie Multimedia.

 

Edytowane przez Michaelis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.01.2023 o 22:40, rafmik napisał(a):

Dzisiaj miałem małą przygodę - spalił mi się zasilacz do modemu kablowego od MM.

Podmieniłem sobie na inny 12V i całość śmiga. Ale zadzwoniłem na infolinię MM i mam umówionego technika na wymianę zasilacza (na bogato, nie wyślą go kurierem) 🤯

 

Pytanie czy technik zamiast zasilacza nie będzie mi chciał wcisnąć nowego modemu - mam starego dobrego Cisco EPC3008 i nie chciał bym się go pozbywać, chyba że na jakiś nowszy równoważnik (EPS3008 jest już out off support wg Cisco).

 

 

Ok, po sprawnie, wymieniono tylko zasilacz :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Michaelis

 

Umiem przeczytać skąd jest Marciniozo, nie musisz tego powtarzać, tak samo jak o konieczności sprzedaży Multimedia Stargard i pozostałych miejscowości. Zrozumiałem po pierwszej Twojej wypowiedzi (a Ty w kółko to powtarzasz).

 

Na sprzedaż mieli blisko 2 lata i się nie wyrobili nawet w przedłużonym czasie wyznaczonym przez UOKiK (sprawa jest obecnie analizowana).

Obserwując ten biznes, bardzo możliwe że nas nie sprzedadzą przez kolejne 2 lata (ludziom wystarcza naziemna + serwisy streamingowe, abonenci odchodzą z kablówek).

 

Obecnie we wszystkich wymienionych przez Ciebie lokalizacjach sygnał w całości jest pobierany od Vectry i do tej pory nic nie wycinali.

Wykaz programów z mojej lokalizacji, który łaskawie podesłałeś, nie uwzględnia kanału National Geographic (albo ja go po prostu nie widzę w wykazie), a mamy do niego dostęp.

Tak samo jak do kanałów planszowych Vectry.

Kanały, które nadawały okazjonalnie, też były dla nas dostępne pomimo tego, że Multimedia Stargard ich nie zapowiadała na swojej stronie czy też na fakturach, jak to mieli w zwyczaju (mowa o Eurosportach 3-8 czy TVP 4K).

 

Podsumowując: jeśli nie masz nic mądrego do dodania, to nie zabieraj więcej głosu.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestań łaskawie pisać o dostępie do kanałów, które nie są przeznaczone dla klientów spółki do której należysz. Zadałeś pytanie, dostałeś wyjaśnienie.

Nie jest prawda że nic nie wycinali, część kanałów jest dodawana tylko w Vectrze oraz Multimedia, kanały WTK i Fanklub dołączali chyba pół roku temu, z tego co widzę również nie ma ich w wykazie dla Multimedia Stargard. National nie dodali do żadnego wykazu.

Sprawdzając sobie cenniki to klienci spółek które idą na sprzedaż nie mają nawet możliwości kupna tego dekodera Smart 4K, czyli kolejny wycięty produkt.

 

Sprzedadzą czy nie sprzedadzą - nikt z nas nie ma na to wpływu, jak UOKiK im dowali karę to może być bardzo szybko sprzedaż tych sieci.

Sygnał jest ten sam ale prawnie sieć jest podzielona, dostęp do poszczególnych kanałów zależy od tego, z którą firmą ma się zawartą umowe. Klienci Multimedia widzą kanały które są tylko w Vectrze (i vice versa), ale nie mamy do nich dostępu.

Edytowane przez Michaelis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Michaelis

 

Zapomniałem: Fanklub i WTK też mamy dostępne od samego początku, tak samo jak dodawane w ostatnim czasie tvp abc w hd oraz tvp nauka.

Obowiązujący spis kanałów datowany na grudzień ich również nie zawiera.

Także, jak sam widzisz, są pewne rozbieżności pomiędzy wykazem a stanem faktycznym.

19 godzin temu, maks27 napisał(a):

Kolega ma tv Panasonic i nie zapisuje mu się na liście MTV  80s! mimo tego że ma go w ramach umowy. MM odrzuciła reklamację że niby sygnał jest w ramach normy i odsyła do Panasonica żeby poprawili soft w tv.

@maks27

Niech kolega spróbuje opisać swój problem w centrum wsparcia technicznego Panasonica.

Może znajdą rozwiązanie problemu (albo możecie spróbować zmianę regionu wyszukiwania).

 

Ja po kupnie tv Sony, też miałem problem, dotyczył on poprawnego odbioru wszystkich kanałów operatora MM.

Miałem potworne zakłócenia (obraz się bez przerwy zacinał, na wszystkich kanałach bez wyjątku). Podejrzewałem, że to przez moduł dostępowy.

Wzywałem Technika, ten podjął próby znalezienia rozwiązania problemu (fajny chłop, naprawdę się wkręcił w temat), ale po 2-3 wizytach się poddał i przywiózł mi najtańszy dekoder (był malutki i to jedyna jego zaleta).

 

Stwierdził, że to wina producenta, więc napisałem do Centrum Wsparcia Sony i otrzymałem wstępną diagnozę, że wina leży po stronie operatora kablowego.

Więc znów wezwałem Technika, ten się upierał, że wina jest po stronie Sony.

 

Skracając: korespondowałem z MM i Sony przez dobre 2 tygodnie, ale producent tv końcowo dał rozwiązanie, które zostało wdrożone z sukcesem przez Technika MM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Technik tylko sprawdził poziom sygnału że jest Ok i od razu się ulotnił a widoczność kanału dla tv zmieniła w czasie jak ID sygnału zmieniło się z "MM Vectra" na "Vectra"  więc coś w sygnale zmienili i tv zaczął ignorować MTv 80s jakby nie było choć widzi sygnał. Pewnie to coś w rodzaju "visible flag"  inne tv w tym miejscu testowo włączone widzą sygnał. Niestety technik był z tych co wiedzą lepiej niż klient i jest dobry sygnał więc nie musi naprawiać. Koledze też nie zależy więc nie upierał się i sprawa zakończona. Sam mam LG i zapisują się powyżej 1000 kanały z softem dla dekoderów Vectry i identyfikują się jako dane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież marciniozo nie jest klientem spółki Multimedia Stargard! Napisał ze jest z Inowrocławia. Czy ty czytasz ze zrozumieniem? Jesteś klientem innej spółki która się nazywa Multimedia Stargard! Ta spółka ma inną ofertę kanałową, wkleiłem ci linka do strony www, a ty dalej swoje.
Znalazłem jeszcze stronę Multimedia Ostróda, klienci tej spółki też nie mają dostępu do tych kanałów https://www.multimedia.pl/ostroda-multimedia/przydatne-dokumenty
Klientów z Multimedia Stargard, Ostróda i jeszcze ileś miast Vectra musi sprzedać.
 
Tylko klienci Multimedia mają w wykazie te kanały, spółki które Vectra musi sprzedać nie mają dostępu do tych dodatkowych kanałów z C+.
 
Znalezione w internecie:
UOKiK nakazał sprzedać nabywającemu sieć własną lub kupowanej firmy w ośmiu miejscowościach: Gorzowie Wielkopolskim, Kwidzyniu, Łowiczu, Olsztynie, Ostródzie, Pogórzu, Pruszczu Gdańskim i Stargardzie.
 
Pruszcz chyba już sprzedali, Gorzów Vectra sprzedała swoją sieć a nie Multimedia.
 
Hej.
Jedna uwaga.
Nie w "Kwidzyniu" tylko w Kwidzynie.
Może dla kogoś to drobnostka ,ale nas ,mieszkańców Kwidzyna bardzo to drażni. :-)

A w temacie.
W moim mieście sieć poszła pod młotek ,mam C+ Prestige i nie mam wogole na liście ,a tym bardziej dostępu do wymienionych programów Canal+.
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku
Pozdrawiam
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.01.2023 o 12:35, tomekjot napisał(a):

Ujednolicenie oferty byłoby bardzo konkurencyjne wobec oferty  UPC. Nie rozumiem, tego też, można byłoby chociaż kanały zagraniczne typu DW udostępnić

 

 

Powiem Ci z punktu Poznania, gdzie swego czasu Tesat został przejęty przez Inee.

Także na dekoderach pojawiły się kanały Tesat i odwrotnie.

Jeśli byłeś abonanten Tesat to miałeś dostęp do nowej oferty Inei i przez jakiś czas do kanałów z Tesatu ( pewnie dopóki nie zakończyły się umowy z podpisane z abonatami) a w Inei dodali na dekoderach kanały Tesatu ale nie było dostępu dla abonentów Inei. Choć nie wszystkie dekodery dostały takie aktualizacje list kanałów

 

Z czasem większość z Tesatu zostalo wyłączone.

 

Dlatego jak to będzie z Vectrą i multimedią to tylko zarząd wie.

Pozostaje tylko czekać.

 

Dobrze że Vectra pojawiła się w Poznaniu, zawsze to konkurencja dla Inei.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działa Wam strona www.multimedia.pl ? Pojawia się coś takiego: Błąd wczytywania strony. Nie udało się nawiązać bezpiecznego połączenia. Podczas łączenia z serwerem "www.multimedia.pl" wystąpił błąd. PR_CONNECT_RESET_ERROR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na eboku Multimedi miałem naliczoną grzywnę za to, że nie wpłacałem kasy na nowy rachunek przez 3 miesiące. Wpłata szła na stary rachunek poprzez stałe zlecenia przelewu. odwołałem się od kary i została cofnięta więc sprawdzajcie swoje faktury i konto na eboku.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...