Skocz do zawartości

Problemy z odbiorem i sprzętem w platformie CANAL+


Tokić
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzwoniłem na infolinie. Ustawiłem na TVP1 i wysyłane mam uprawnienia. Cały czas ten ekran widzę, "obecnie program nie jest nadawany, spróbuj ponownie później". Całość trwa już 1godz 15 minut. 

 

Ile czasu mam czekać na te uprawnienia? I wtedy zniknie mi ten ekran?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 Problem z komunikatem " Obecnie program nie jest nadawany. Spróbuj ponownie później "

 

na razie został rozwiązany. Kontakt z infolinią i pokierowanie w ustawienia Diseq , tam zmiany różne i działa jak na razie.

 

Informacja dla użytkowników.

 

Dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, east napisał:

Witam

 Problem z komunikatem " Obecnie program nie jest nadawany. Spróbuj ponownie później "

 

na razie został rozwiązany. Kontakt z infolinią i pokierowanie w ustawienia Diseq , tam zmiany różne i działa jak na razie.

 

Informacja dla użytkowników.

 

Dziękuję.

Problem od dawna znany i rozwiązany.  Jakiś czas temu pisał o tym np. @_Artek_

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie, czy u was eleven sport ( w tym momencie mecz Atalanta - Milan) obraz tnie? Jakość dramat w dodatku jak "piłka przyśpiesza" to robi się pikseloza i obraz tnie?

Dwa dni temu wymieniłem dekoder na 4k. Na poprzednim jakość też była srednia na eleven ale nie cięło tak. 

Dodam, że tv Philips 55 4k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o poradę, jestem laikiem w temacie, pojawił się problem na kanale Polsat HD co pół minuty lub więcej na sekundę zanika dźwięk, TYLKO dźwięk, problemów z obrazem nie ma. Dzieje się to tylko na tym kanele i zostało sprawdzone na dwóch róznych dekoderach model ten 183 na obu dxwięk zanika w ten sam sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam następujący problem z dekoderem  TurboBox+/PVR ADB 5720SX co kilka godzin pracy zawiesza i nie można nic z nim zrobić bez tzw. twardego resetu tj. odłączenia z sieci elektrycznej i ponownego włączenia. Jest dekoder z tzw. serii Monster z dyskiem 1 TB. Jeżeli zgłoszę uszkodzenie dekodera to na jaki zostanie on wymieniony. Wydaje mi się, że to tez powinien być dekoder z dyskiem 1 TB. Za tego TurboBox-a nie płacę czynszu, ponieważ zapłaciłem za niego swego czasu jednorazowo kwotę wówczas wymaganą. Jestem oczywiście zainteresowany dekoderem 4K ale nie mam zamiaru płacić czynszu za najem, skoro do tej pory wg. mojej umowy takiego czynszu nie płaciłem.

Edytowane przez Barti
Połączono ze sobą dwa wątki. Wątek o tej tematyce już istnieje w niniejszym dziale forum. Nie dublujemy wątków.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...