Jump to content

waldi123

Users
  • Content Count

    70
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About waldi123

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wiesz chodzi o wielkość dysku. Monster od turbo niczym się przecież nie różni. Inna bajka to sposób traktowania klienta przez Platformę, ale to temat rzeka i chyba szkoda czasu. Jakoś nikt w Platformie nie wpadł na pomysł złożenia klientowi w przypadku uszkodzenia wymiany na nowy dekoder (oczywiście na rozsądnych warunkach, a nie z czynszem wziętym z kosmosu i jeszcze opłatą aktywacyjną) z wi-fi i dużym dyskiem, to tylko świadczy o podejściu do klienta z wieloletnim stażem w Platformie. Mając to co mam aktualnie parę złotych co miesiąc im płacę i krew mnie zalewa w jaki sposób jestem traktowany.
  2. Od operatora wymagam tylko uczciwego podejścia do sprawy. Miał klient dekoder z dyskiem 1 TB to proszę mu wymienić na dekoder z dyskiem 1 TB. A co mnie obchodzi, że to była limitowana seria. Były w obiegu, były - wobec tego chcę mieć dalej sprzęt o tej samej funkcjonalności z takim samym dyskiem. To jest zmartwienie operatora, a nie moje. On mi powinien zapewnić to samo za to samo, skoro to jest uszkodzenie. A to czy był naprawiany ma jednak znaczenie. Skoro jet to sprzęt od lat nieprodukowany to dostępne części też nie są nowe, tylko ze starego sprzętu. Platforma od lat działa jak działa idąc swoim klientom "na rękę" i to może lepiej napisać bez cudzysłowia. Starych klientów ma się za nic, o przepraszam za dostarczycieli środków finansowych i tych co to podnoszą firmie arpu.
  3. To, ze nie ma już od dawna Monsterów to wiem. Turbo 500 GB to też żadna nowość. Od dawna nieprodukowane, więc dostępne po naprawie i regeneracji. Wg. mnie oferowanie za uszkodzony taki, który też już był uszkodzony to grubo nieetyczne. Ponadto za dysk 1 TB oferta 500 GB pokazuje podejście do klienta. Wymiana na 4K z czynszem miesięcznym 15,- to jakaś porażka. Wystarczy policzyć ile takich dekoderów można zakupić przez czas w jakim pracował u mnie mój Monster (za który czynsz nie był płacony) ok. 10 lat - 10 x 12 m-cy x 15 PLN = 1800 PLN.
  4. Mam następujący problem z dekoderem TurboBox+/PVR ADB 5720SX co kilka godzin pracy zawiesza i nie można nic z nim zrobić bez tzw. twardego resetu tj. odłączenia z sieci elektrycznej i ponownego włączenia. Jest dekoder z tzw. serii Monster z dyskiem 1 TB. Jeżeli zgłoszę uszkodzenie dekodera to na jaki zostanie on wymieniony. Wydaje mi się, że to tez powinien być dekoder z dyskiem 1 TB. Za tego TurboBox-a nie płacę czynszu, ponieważ zapłaciłem za niego swego czasu jednorazowo kwotę wówczas wymaganą. Jestem oczywiście zainteresowany dekoderem 4K ale nie mam zamiaru płacić czynszu za najem, skoro do tej pory wg. mojej umowy takiego czynszu nie płaciłem.
  5. Czy ktos z abonentow CANAL+ Platinum ma dostepna usluge z poziomu dekodera CANAL+ VOD. Od 5 kwietnia jej nie ma w menu VOD, sa Seriale+ ale nie ma CANAL+ VOD. Zgdonie z umowa podpisana na abonament Platinum taka usluga powinna byc dostepna.
×
×
  • Create New...