ircios Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 (edytowane) Jak nie masz problemów z odbiorem to daj sobie spokój. Przy prawidłowym ustawieniu anteny, i zamontowaniu prawidłowo LNB itd, wszystko też może zależeć od głowicy zamontowanej w dekoderze. Sygnały z jakością mogą być inne w 2 takich samych modelach tunera sat podłączonych do tej samej anteny. https://techsat.evai.pl/zalecane-wartosci-sygnalow-c-n-mer/ Edytowane 3 Grudnia 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, doxa123 napisał: gmeram przy gniezdzie i nic to nie daje a kabel mam profesjonalny Van den Hul Nie myl jakości sygnału z jakością obrazu. Van den Hul-em łączysz zapewne dekoder z telewizorem, a za jakość sygnału odpowiada instalacja antenowa. Od jakości sygnału zależy stabilność odbioru - szczególnie w trudnych warunkach atmosferycznych. Aby ją poprawić należy precyzyjnie ustawić zestaw antenowy. Na jakiej wielkości antenie odbierasz? Edytowane 3 Grudnia 2019 przez K63 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Mam problem z odbiorem kanałów TVP HD I TVP INFO na Turboboxie. Jakość spada do 10% i strasznie zrywa. Na wszyskich pozostałych kanałach jakoś ok 80% i jest ok. Czym to może być spowodowane? Problem od dziś. W drugim pokoju Wifibox z MR- brak problemów z odbiorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doxa123 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) 8 godzin temu, K63 napisał: Nie myl jakości sygnału z jakością obrazu. Van den Hul-em łączysz zapewne dekoder z telewizorem, a za jakość sygnału odpowiada instalacja antenowa. Od jakości sygnału zależy stabilność odbioru - szczególnie w trudnych warunkach atmosferycznych. Aby ją poprawić należy precyzyjnie ustawić zestaw antenowy. Na jakiej wielkości antenie odbierasz? Nie. kabel Van den Hula mam antenowy on anteny do dekodera. Czasza jest dość spora, nie pamietam ale brałem największa chyba jaka była. Po za tym, jakiś czas temu była jakość 70 % teraz jest 40 Edytowane 4 Grudnia 2019 przez doxa123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Najlepszej jakości przewód nie pomoże, gdy nawet minimalnie przestawi się antena lub konwerter straci swoje parametry. Przyczyn obniżenia jakości może być wiele, np: - pojawiły się zakłócenia zewnętrzne - antena wymaga małej korekty - przed anteną pojawiła się przeszkoda - usterka konwertera - usterka dekodera. Najłatwiej zweryfikować tą ostatnią, poprzez podłączenie dekodera do sprawnej instalacji antenowej, np. w APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doxa123 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 ok tylko teraz jakość sygnału to jest generalnie zależna od instalacji antenowej ? no bo siła jest wysoka a jakość taka sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Jakość sygnału jest zależna od instalacji, konwertera,poprawności ustawienia anteny,skręcenia konwertera czyli krótko mówiąc od wszystkiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 23 godziny temu, kerpen napisał: Mam problem z odbiorem kanałów TVP HD I TVP INFO na Turboboxie. Jakość spada do 10% i strasznie zrywa. Na wszyskich pozostałych kanałach jakoś ok 80% i jest ok. Czym to może być spowodowane? Problem od dziś. W drugim pokoju Wifibox z MR- brak problemów z odbiorem. Ponawiam pytanie. Problem dalej występuje i tylko na tych 2 kanałach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramirez Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 kerpen, a masz antenę do tv naziemnej z sygnałem zsumowanym z satelitą i puszczonym do odbiornika? I obok jakoś stację telefonii komórkowej? masz zwyczajnie zakłócenia na skrajnej częstotliwości 10719 od LTE. Pierwsze skojarzenie. Jak nie, to trzeba szukać przyczyny gdzie indziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Nie mam anteny naziemnej, żadne nowe urządzenia LTE nie powstały w ostanim czasie w okolicy. Instalacja jest z discqiem na 2 antenach, - jedna na Hotbird, druga na Astrę - całość pracuje od wielu lat i działa bez problemu. Dziwne jest to, że ten problem wystepuje wyłącznie na tych 2 kanałach, poza tym wszystko jest. Gdyby coś było uwalone, to problem byłby na wszystkich kanałach moim zdaniem. Dzisiaj wezmę dekoder do brata i podepnę sie do jego anteny. Dodam jeszcze, że pokoju obok mam multiroom na WIFIBOXie i tam ten problem nie występuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 21 minut temu, kerpen napisał: Dziwne jest to, że ten problem wystepuje wyłącznie na tych 2 kanałach, poza tym wszystko jest Na pewno tylko na dwóch kanałach z tego transpondera masz problemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Wszystkich kanałów nie sprawdzałem, ale na pewno kilkadziesiąt i tam problemu nie ma. Jakie kanały są jeszcze z tego transpordera? Sprawdze. Juz widzę te kanały, przeoczyłem Twój link. Sprawdze i dam znać, ale na tych kanałach na pewno nie sprawdzalem siły sygnału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewaldus Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 A ja mam na niektórych kanałach takie coś. Obraz jest, brak dźwięku. Sprawa zgłoszona do nc. Diagnostyka ok. Reset dekodera, nowe uprawnienia itd. wykonane. Takie coś mam min. na kanale 16,64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 2 godziny temu, K63 napisał: Na pewno tylko na dwóch kanałach z tego transpondera masz problemy? Więc sprawdziłem. Problem występuje na wszystkich kanałach z tego transpordera. Co może być zatem przyczyną tego problemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 W ustawieniach anteny pomiń diseqc i zobacz czy problem nadal występuje. Jeśli będzie ok ustawisz sygnał z jednej anteny z diseqc i zobaczysz co dalej.W ten sposób droga eliminacji dojdziesz co powoduje problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 OK, dzięki za pomoc. Biore sie do pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PYCH INTER Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 Witam,na wiekszosci kanałów nie ma glosu (dekoder ultrabox ),pojawia sie info - Obecnie program nie jest nadawany.Sprobuj ponownie pozniej. Na VOD albo nie ma wogole,albo znika po przewinieciu tresci ,na dysku to samo. Dekoder uruchamiany ponownie,resetowany rowniez. Bez rezultatu ... Konwerter unicable Inverto. Bede wdzieczny za pomoc Teraz zobaczylem dopiero,ze ktos ma tez ten problem. Na infolinii technik mowił ,ze trzeba wprowadzic recznie czestotliwosci konwretera,że musze odnalezc model zakupionego konwertera i wklepac czestotl. Nie rozumiem,po roku czestotliwosci sie zmieniły ??? Na facebooku gosciu z c+ polecił zaniesc dekoder (ultrabox) do salonu c+ celem sprawdzenia Po wizycie w salonie c+ wymieniono ultraboxa,wg sprzedawcy przyczyną była głowica 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 14 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2019 (edytowane) @lukimann Odpowiem Ci na własnym przykładzie, mam czaszę 90cm i praktycznie żadna pogoda mi nie przeszkadza w odbiorze. Jedynie gdy zbliża się burza lub śnieg obklei antenę. Gdy wszystko jest dobrze ustawione to zaniki sygnału prawie nie występują, pomijając naprawdę duże załamania pogody. Dodam jeszcze taką ciekawostkę, do jednej anteny mam podłączony telewizor z wbudowanym tunerem satelitarnym, Wifi Premium Boxa i Wifi Boxa , z tych wszystkich odbiorników to Wifi Box działa najdłużej. Tzn że gdy na dworze jest mocna śnieżyca to Wifi Premium Box już pokazuje brak sygnału a na Wifi Boxie jeszcze mogę normalnie wszystko odbierać. Edytowane 14 Grudnia 2019 przez Ozzy666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2019 (edytowane) Nic się nie zmieniło. Przy nagłych ulewach z burzą nawet przy antenie 2 metrowej prawidłowo ustawionej będzie sygnał zanikał. Inna sprawa. U Ciebie będzie piękna pogoda. Wystarczy, że nad nadawcą będzie załamanie pogody i wtedy my wszyscy będziemy mieli problem z odbiorem. U Ciebie jest na tyle zła sytuacja, że jesteś skazany na spółdzielnie, bo jak coś będzie się działo to sam nic nie zrobisz. Edytowane 14 Grudnia 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 14 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2019 (edytowane) 55 minut temu, lukimann napisał: Abonowałem kiedyś n( potem nc+) to pokazywał w ustawieniach dość słabą jakość. Antena była na balkonie i z tego co pamiętam w przypadku dużej ulewy, wyłączał lib pikselował obraz na TVN. Nie było to jakoś uciążliwe, bo resztą nadawała dość dobrze starym turboboxie jeszcze po n. Jakość nadawania i moc sygnału z satelity raczej chyba za bardzo sie nie zmieniły od tamtego czasu? W ostatnich 5-6 latach jednak trochę się pozmieniało. Poznikały wersje SD kanałów, nadawane z transponderów DVB-S, które odbierało się łatwiej. Kiedyś przy braku sygnału HD można było się ratować przełączeniem na SD. Teraz jest za to nc+ GO. Edytowane 14 Grudnia 2019 przez maniek357 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
east Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 Witam, Panowie pomocy. Odebrałem dekoder 4k z kartą Cayman. Chodzi czasem ok, czasem zanika i nic nie mogę odpalić kanałów. I mam komunikat na kanałach: "Obecnie program nie jest nadawany. Spróbuj ponownie później" I to jest różnie, raz na canal plus, raz na dziecięcych, a teraz na 10 pierwszych kanałach pod rząd. Pomocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr77sat Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 Instalacja antenowe prawidłowa? Ustawienia konwertera w menu odbiornika prawidłowe? Przypadkiem posiadasz przełącznik Diseqc w instalacji? ponieważ zdarzały się że przełącznik mieszał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 Wygląda na problem z polaryzacja niskie V. Jaki to konwerter? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
east Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 Instalacja zbiorcza na dachu bloku. Do dzisiaj Pace PVR śmigał dobrze. W drugim pokoju Sagecoom śmiga dobrze na multiroom. A na tym 4k ten komunikat na kanałach raz jest raz nie ma. Instalacja wybrana na 2 kable, ponieważ mam dwa kable do dekodera doprowadzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 Zobacz czy na ustawieniu jednokablowym też będą problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.