Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla subskrybentów


kingofsouth
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Może ktoś sprawdzić zakładkę "Moje konto". Pokazuje się wam poprawna wartość do zapłaty w kolejnym miesiącu? U mnie z jakiegoś powodu pokazuje 0zł do zapłaty mimo, że powinno pobrać już normalną kwotę. Pierwszy miesiąc miałem gratis, a potem dwa kolejne po 25zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli w ramach Play Boxa2 dostęp do Eleven4K, Amazona, aplikacji C+0TT, a może w przyszłości C+ 4K/ treści 4K.

Chyba lepiej niż opcja z dekoderem dedykowanym do usługi C+ przez internet...

1 pudełko , 1 rachunek.

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spotkaliście się z taką sytuacją, że na stronie https://kup.pl.canalplus.com/ nie można aktywować wybranego pakietu? Po prostu po kliknięciu "aktywuj" nic się nie dzieje. Adblock mam wyłączony. Sytuacja ma miejsce zarówno na chrome jak i firefox. To samo na tablecie. Czyżby problem na stronie?

 

https://megawrzuta.pl/download/b1212f25a32bea227c28986e531f0876.html

 

Przed chwilą potwierdzili występowanie problemu i przyjęcie zgłoszenia, w tej chwili nie mogę też dodać/zmienić karty płatniczej. Myślałem, że zmiana tutaj pomoże w rozwiązaniu pierwotnego problemu z aktywacją pakietu...

Generalnie wszedłem na stronę, aby po prostu rozszerzyć pakiet Film o kolejny, czyli w skrócie "dać im zarobić" a skończyło się na tym, że straciłem 2PLN na dwukrotne potwierdzenie karty płatniczej, która nie wiadomo z jakich przyczyn nie mogła zostać zmieniona/dodana, ani też nie kupiłem pakietu, który chciałem, bo z jakiś przyczyn nie udało się go aktywować w przeglądarce....Nigdy takich problemów nie miałem z Netflixem, nawet Player lepiej działa pod tym względem. To jest jakaś totalna żenada i kpina z ludzi. Wchodząc na stronę oczekujesz, że usługa jednak...będzie działać, biorąc pod uwagę, że jeszcze... 10 dni temu wszystko działało.

Edytowane przez Toma441
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Tymek13 napisał:

W dalszym ciągu brak możliwości wejścia w zakładkę MOJE KONTO. Mam nadzieję, że przy braku możliwości edycji konta nie naliczą przedłużeń płatnych subskrybcji jak ktoś chciał zmienić lub wyłączyć daną opcję😡

ja z kolei teraz nie mogę podpiac nowej karty. system informuje o błedzie, a mail, który przychodzi potwierdza, że karta została zmieniona....To nie jest normalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawiła się aktualizacja dedykowanej aplikacji na C+ Box o wersji 1.3.0. Z datą 4.3.21. Żadnych widocznych zmian nie zaobserwowałem, może poza tym, że...nadal wszystko działa

naprawdę bardzo płynnie, no i wróciła możliwość oglądania zawartości wstecz na kanałach C+

 

 

 

Poprawcie mnie, czy wcześniej w pakiecie Fun & Info był Nat Geo Wild? 

Edytowane przez Toma441
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...