Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla subskrybentów


kingofsouth
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przecież przed zakupem usługi masz możliwość zapoznania się z jakimi urządzeniami usługa działa. Więc możesz podjąć decyzję czy odpowiada Ci tylko 540 czy jednak nie kupujesz wcale, bo nie masz warunków do odbioru usługi ze względu na brak odpowiedniego sprzętu. W czym problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz urządzenie, które spełnia warunki by uzyskać wyższą jakość to pisz reklamację. A jeżeli takiego nie masz, to sobie kup odpowiednie skoro wykupiłeś subskrypcję. Jakościowo Viaplay nie jest lepsze niż Canal+ i już nigdy będzie, bo dogorywa. 
To dla smartfona i też miałem 540p

Jak mam przez Play wykupioną usługę, to gdzie napisać reklamację? Jaki jest adres email?
3b0c05aa7e4670beaa60475d1daf8b25.jpg
Przecież przed zakupem usługi masz możliwość zapoznania się z jakimi urządzeniami usługa działa. Więc możesz podjąć decyzję czy odpowiada Ci tylko 540 czy jednak nie kupujesz wcale, bo nie masz warunków do odbioru usługi ze względu na brak odpowiedniego sprzętu. W czym problem?
Nie można podjąć decyzji, bo wykaz delikatnie mówiąc mija się z rzeczywistością. Mam sprzęt z Android TV bez żadnego Widevine i działa tam w Full HD.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, kisiel95 napisał(a):

Jak mam przez Play wykupioną usługę, to gdzie napisać reklamację? Jaki jest adres email?

Nie czytałam Twojej umowy, ale zdaje się, że Viaplay też masz przez Play i reklamacje do Play pisałeś, nawet rekompensaty Tobie dawali za szwankujące Viaplay.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam napisać do PLAY, jak to było z Viaplay?
Ktoś powie, jak napisać reklamację, wyszedłem z wprawy przez mgłę covidową.7ed0e2ca2beb19787ced4b69003679f3.jpg

Nie czytałam Twojej umowy, ale zdaje się, że Viaplay też masz przez Play i reklamacje do Play pisałeś, nawet rekompensaty Tobie dawali za szwankujące Viaplay.
Mam to jako usługę usprawniającą korzystanie z CANAL+.

Ok, miła Pani z CANAL+ zrobiła zgłoszenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, kisiel95 napisał(a):

Premier League praktycznie nie było w 4K w ramach hitu (tylko zimą, bo miejsce zajmowała Ekstraklapa) emoji6.png

Poza tym w tym dziale nie dyskutujemy o Viaplay tylko o bolączkach CANAL+
 

Były prawie cały czas, chyba że kolidowało z Ekstraklasą. 1-2 mecze, jak nie było kolizji to 2, jak były to 1, a czasem retransmisja. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, muszę pochwalić, zrobili żeby było w 720p.
Jest teraz dobrze.

Były prawie cały czas, chyba że kolidowało z Ekstraklasą. 1-2 mecze, jak nie było kolizji to 2, jak były to 1, a czasem retransmisja. 
Właśnie hit Premier League kolidował z hitem Ekstraklasy

Radość przedwczesna, ponieważ nie na sportowych.

Według CANAL+ wszyscy kibicują UEFAlonie? Straciłem szacunek do tego klubu, jak oszukano kiedyś Chelsea.6cb4f1cbe128418b1f251c660c4d105d.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo to TVP1 i TVP2 idą bezpośrednio z serwerów tvp a nie C+, stąd brak ograniczeń na tych kanałach. C+ pewnie mógł by je ogaraniczać ale być może w umowie z tvp nie mają zapisów o ograniczeniach stąd tego nie egzekwują. 

Edytowane przez mingo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CANAL+ obcina jakość na samym sporcie, mimo posiadania Widevine Level 1 na smartfonie. Parodia. Jak ktoś poleci konkretny sprzęt, aby działał CANAL+ Online, to może napisać.8b578908a852d963c82e2f95b0b48e6f.jpg

Tutaj w 720p co innego.cd572092af9c6c43feb36d04c6a86d59.jpg

Jakość zdjęć taka, bo nie mam premium na Tapatalk.

Co do zbitego ekranu, dotyk działa, najbardziej i tak interesuje mnie zrzucanie, jak nie ma mnie w domu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto zwrócić uwagę, że Canal+ Online sprzedaje tylko pakiety, które różnią się treścią (pakiet pełny ze sportem lub tylko z serialami i filmami). Nie ma pakietów, w których płacisz więcej za 4K (jak np. Netflix, a za chwilę Max) a mniej za samo HD. Więc mniej emocji, jeśli chodzi o reklamacje :)

 

Obecnie Canal+ Online są tak skonstruowane, że płacisz za treść. A jakoś tej treści zależy już od klienta, czyli z urządzenia na jakim korzysta z jakimi urządzeniami serwis współpracuje (można się zapoznać przed zakupem). U mnie na Samsung Smart TV (Tizen) Canal+ Online działa całkiem OK, także treści 4K. Nie narzekam :)

Edytowane przez muza_tv
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiecie, że na moim sprzęcie według tego, co jest napisane na stronie (smartfon ma Widevine Level 1) powinno działać w takiej rozdzielczości, jaką obsługuje smartfon 720p. Czyli CANAL+ łamie to, co ustala.

Motorola Moto E7 Power

Warto zwrócić uwagę, że Canal+ Online sprzedaje tylko pakiety, które różnią się treścią (pakiet pełny ze sportem lub tylko z serialami i filmami). Nie ma pakietów, w których płacisz więcej za 4K (jak np. Netflix, a za chwilę Max) a mniej za samo HD. Więc mniej emocji, jeśli chodzi o reklamacje
 
Obecnie Canal+ Online są tak skonstruowane, że płacisz za treść. A jakoś tej treści zależy już od klienta, czyli z urządzenia na jakim korzysta z jakimi urządzeniami serwis współpracuje (można się zapoznać przed zakupem). U mnie na Samsung Smart TV (Tizen) Canal+ Online działa całkiem OK, także treści 4K. Nie narzekam
Nie zależy od klienta, wykaz delikatnie mówiąc w większości przypadków mija się z prawdą.
@kisiel95kisiel95 o jaki sprzęt Ci chodzi? Bo jak widać we wcześniejszych postach różnie to bywa na smartfonach, tabletach, laptopach, PC i przystawkach. 4k na pewno działa na wielu TV, np. na samsungach od tizena 4.0. 
Potrzebuję jechać w jedno miejsce i czasem sobie zrzucać będąc większość czasu w domu, jaki polecacie sprzęt na to? Jak widzicie, mam już zbitą szybkę to i tak pora na zmianę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, muza_tv napisał(a):

Warto zwrócić uwagę, że Canal+ Online sprzedaje tylko pakiety, które różnią się treścią (pakiet pełny ze sportem lub tylko z serialami i filmami). Nie ma pakietów, w których płacisz więcej za 4K (jak np. Netflix, a za chwilę Max) a mniej za samo HD. Więc mniej emocji, jeśli chodzi o reklamacje :)

 

Obecnie Canal+ Online są tak skonstruowane, że płacisz za treść. A jakoś tej treści zależy już od klienta, czyli z urządzenia na jakim korzysta z jakimi urządzeniami serwis współpracuje (można się zapoznać przed zakupem). U mnie na Samsung Smart TV (Tizen) Canal+ Online działa całkiem OK, także treści 4K. Nie narzekam :)

Ale bełkot. Jak widać w tym wątku, jakość nie zależy od urządzenia, tylko od widzimisię Canal+, które losowo obcina jakość na urządzeniach, które WSPIERAJĄ pełną jakość. Co innego, gdyby ktoś narzekał, że ma 540p na Windowsie XP na Internecie Explorerze.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...