Woocash Opublikowano 3 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia (edytowane) 22 godziny temu, mingo napisał(a): Z ciekawości sprawdziłem, mam nowego laptopa Acera i też max. to 720p. To jest kpina z widzów. Operator śmieje się w twarz subskrybentom i abonentom usługi i z lekkim uśmiechem pod nosem mówi ... macie płacić i oglądać w 540p/720p Natomiast za całe 2$ miesięcznie na pewnym portalu sprzedażowym można kupić usługę IPTV (ostatnio była sprzedawana jako długopisy) i tu już mamy dostęp do pełnej jakości 1080i czego próżno szukać u operatora swojej usługi. Dalej niech operator śmieje się z płacących Edytowane 3 Kwietnia przez Woocash 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 3 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia @Gizior89 ja nie sprawdzę na MacBooku bo nie wiem jak, bardzo rzadko sięgam bo niego, ale pamiętam, że była mowa o 1080p na tej przeglądarce Jak się dorwę do mojego byłego telefonu, OnePlus 8 Pro, sprawdzę czy nadal te 1080p w apce jest Na tablecie Samsung Galaxy Tab S7+ nadal 1080p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodnik Szuwarek Opublikowano 3 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia Na macOS C+ ma aplikację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuzia Opublikowano 3 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia (edytowane) W dniu 2.04.2024 o 16:48, kisiel95 napisał(a): Ten wykaz na stronie CANAL+ jest bez sensu, nie wiadomo na jakich urządzeniach w jakiej jakości to chodzi. W praktyce może być różnie. Jeśli ten masz na myśli: https://pl.canalplus.com/pomoc/wymagania-techniczne To bez sensu nie jest, ponieważ jest już zaczepienie do reklamacji jeżeli urządzenie z listy z Widevine L1 nie ma Full HD lub 4K. Edytowane 3 Kwietnia przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 3 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 4 godziny temu, Woocash napisał(a): Operator śmieje się w twarz subskrybentom i abonentom usługi i z lekkim uśmiechem pod nosem mówi ... macie płacić i oglądać w 540p/720p Dalej narzekajcie na Viaplay, na Polsat i piejcie z zachwytu nad Canal+. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 3 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 6 minut temu, michael112 napisał(a): piejcie z zachwytu nad Canal+. viaplay nic już nie obroni, a jeśli chodzi o c+ to pieją z radości póki co kibice LM, a tak poza tym c+online na prawdę wygląda spoko na TV - problem z jakością występuje głównie na pozostałych sprzętach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia Już wolę Viaplay z 720p wszędzie, niż C+ Online z 540p. Czasem potrzebuję zrzucić obraz na inny telewizor poza domem i mam zonka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muza_tv Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia (edytowane) Kilka miesięcy temu rezygnowałem z Canal+ w kablówce, na rzecz Canal+ Online (była fajna promka). I jestem pozytywnie zaskoczony. Sportu oglądam mało, ale w ostatnich tygodniach specjalnie puściłem sobie transmisje topowych spotkań Ekstraklasy, i zero zacięć. Kanały TV na żywo też działają spoko. I mam wrażenie, że obraz lepszy niż przez dekoder kablówki (bo te czasami go pogarszają). Canal+ 4K też fajnie chodzi, ale ja akurat nie mam parcia na 4K (bardziej skupiam się na treści, która mnie interesuje, a nie szukaniu technikaliów). Działam na Tizenie (Samsung Smart TV). Oczywiście działalność serwisów online zależy od internetu. Ale z nim u mnie akurat nie ma problemu, a dużej prędkości nie mam wykupionej (do 300 Mb/s) i wszystko działa fajnie. Na razie nie mam powodów do narzekań. Edytowane 4 Kwietnia przez muza_tv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia Lepszy jest Viaplay jakościowo od CANAL+ Online, gdy chce się zrzucić na inny TV/starszy TV bez Chromecast. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia (edytowane) @kisiel95 jakaś nowa promocja wpadła, że zacząłeś korzystać? Edytowane 4 Kwietnia przez Kiler 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia Korzystam, bo przerzucili Falubaz na C+ Sport. Ale za dużo szczegółów to nie zobaczę w CANAL+ Online Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia Godzinę temu, kisiel95 napisał(a): Ale za dużo szczegółów to nie zobaczę w CANAL+ Online Ale coś zobaczysz. W Viaplay byś pewnie otrzymał komunikat "Coś poszło nie tak". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia Bez przesady. Oglądam dość regularnie transmisje na viaplay i od dawna nie miałem żadnych problemów. Z jakością owszem, pokpili sprawę i nie poprawili się nic a nic ale jeśli chodzi o stabilność działania usługi to od dawna jest o niebo lepiej niż było w początkowych miesiącach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia Ale coś zobaczysz. W Viaplay byś pewnie otrzymał komunikat "Coś poszło nie tak". Od dawna nie miałem takiego komunikatu. Na Android 13 po zrzuceniu na TV działa jak złoto, jak macie stare, chińskie boxy za 100 zł to co się dziwić Skorzystajcie z Chromecast Ale coś zobaczysz. W Viaplay byś pewnie otrzymał komunikat "Coś poszło nie tak". No jak w memoriale Jerzego Szczakiela, gdzie był czarny ekran i samo logo C+, wrzucałem w dziale awarie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2 minuty temu, kisiel95 napisał(a): Od dawna nie miałem takiego komunikatu. Na Android 13 po zrzuceniu na TV działa jak złoto, jak macie stare, chińskie boxy za 100 zł to co się dziwić U mnie C+ działa na każdym urządzeniu w wysokiej jakości. Tak samo mogę napisać o Twoich urządzeniach. Trzeba kupić odpowiednie to będzie działać. Za to Viaplay - ostatni komunikat "coś poszło nie tak" u mnie we wtorek. Może jeden z najnowszych modeli telefonu Samsung to jakiś "stary, chiński" sprzęt jak na tak nowoczesną usługę jaką jest Viaplay. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia C+ też działa w wysokiej jakości, ale nie C+ Online. Poradzisz na jakim smartfonie C+ Online zadziała w 4K? Sprawdź, gdzie ten Samsung jest produkowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia @kisiel95 jasne, zrobię to jak tylko mi powiesz na jakim sprzęcie mogę oglądać Premier League i Formułę 1 w 4K, jak u poprzednich nadawców - przed erą Viaplay. A czekaj... Oni chyba jeszcze nie zdążyli tego wdrożyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia Premier League praktycznie nie było w 4K w ramach hitu (tylko zimą, bo miejsce zajmowała Ekstraklapa) Poza tym w tym dziale nie dyskutujemy o Viaplay tylko o bolączkach CANAL+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia Wtedy było tylko zimą. Teraz nie ma wcale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 4K i Canal+ to dwie sprzeczności które nawzajem się wykluczają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 48 minut temu, danielpes5 napisał(a): 4K i Canal+ to dwie sprzeczności które nawzajem się wykluczają. stanowczo zaprzeczam - 4k w c+online śmiga nawet na 6letnim tizenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia Wtedy było tylko zimą. Teraz nie ma wcale. EURO też nie będzie w 4K, niech najpierw popracują, aby 720p było na wszystkich urządzeniach, na których działa Netflix. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuzia Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia (edytowane) 8 godzin temu, kisiel95 napisał(a): Lepszy jest Viaplay jakościowo od CANAL+ Online, gdy chce się zrzucić na inny TV/starszy TV bez Chromecast. Jak masz urządzenie, które spełnia warunki by uzyskać wyższą jakość to pisz reklamację. A jeżeli takiego nie masz, to sobie kup odpowiednie skoro wykupiłeś subskrypcję. Jakościowo Viaplay nie jest lepsze niż Canal+ i już nigdy będzie, bo dogorywa. Edytowane 4 Kwietnia przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2 godziny temu, kisiel95 napisał(a): EURO też nie będzie w 4K, niech najpierw popracują, aby 720p było na wszystkich urządzeniach, na których działa Netflix. @Zuzia chyba już w pełni Ci odpowiedziała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia Canal+ powinien po prostu wprowadzić pakiet niższa jakość za niższa cenę, jak już chce się bawić w ograniczenia. Dlaczego ludzie z innym sprzętem mają płacić takie same pieniądze i otrzymywać w zamian content gorszej jakości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.