Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla subskrybentów


kingofsouth
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

22 godziny temu, mingo napisał(a):

Z ciekawości sprawdziłem, mam nowego laptopa Acera i też max. to 720p. To jest kpina z widzów. 

Operator śmieje się w twarz subskrybentom i abonentom usługi i z lekkim uśmiechem pod nosem mówi ... macie płacić i oglądać w 540p/720p :) 

Natomiast za całe 2$ miesięcznie na pewnym portalu sprzedażowym można kupić usługę IPTV (ostatnio była sprzedawana jako długopisy) i tu już mamy dostęp do pełnej jakości 1080i czego próżno szukać u operatora swojej usługi. Dalej niech operator śmieje się z płacących :D

Edytowane przez Woocash
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gizior89 ja nie sprawdzę na MacBooku bo nie wiem jak, bardzo rzadko sięgam bo niego, ale pamiętam, że była mowa o 1080p na tej przeglądarce 

 

Jak się dorwę do mojego byłego telefonu, OnePlus 8 Pro, sprawdzę czy nadal te 1080p w apce jest 

 

Na tablecie Samsung Galaxy Tab S7+ nadal 1080p 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.04.2024 o 16:48, kisiel95 napisał(a):

Ten wykaz na stronie CANAL+ jest bez sensu, nie wiadomo na jakich urządzeniach w jakiej jakości to chodzi. W praktyce może być różnie.

Jeśli ten masz na myśli: https://pl.canalplus.com/pomoc/wymagania-techniczne

To bez sensu nie jest, ponieważ jest już zaczepienie do reklamacji jeżeli urządzenie z listy z Widevine L1 nie ma Full HD lub 4K.

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, michael112 napisał(a):

piejcie z zachwytu nad Canal+.  

viaplay nic już nie obroni, a jeśli chodzi o c+ to pieją z radości póki co kibice LM, a tak poza tym c+online na prawdę wygląda spoko na TV - problem z jakością występuje głównie na pozostałych sprzętach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka miesięcy temu rezygnowałem z Canal+ w kablówce, na rzecz Canal+ Online (była fajna promka). I jestem pozytywnie zaskoczony. Sportu oglądam mało, ale w ostatnich tygodniach specjalnie puściłem sobie transmisje topowych spotkań Ekstraklasy, i zero zacięć. Kanały TV na żywo też działają spoko. I mam wrażenie, że obraz lepszy niż przez dekoder kablówki (bo te czasami go pogarszają). Canal+ 4K też fajnie chodzi, ale ja akurat nie mam parcia na 4K (bardziej skupiam się na treści, która mnie interesuje, a nie szukaniu technikaliów). Działam na Tizenie (Samsung Smart TV).

 

Oczywiście działalność serwisów online zależy od internetu. Ale z nim u mnie akurat nie ma problemu, a dużej prędkości nie mam wykupionej (do 300 Mb/s) i wszystko działa fajnie. Na razie nie mam powodów do narzekań.

Edytowane przez muza_tv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady. Oglądam dość regularnie transmisje na viaplay i od dawna nie miałem żadnych problemów. 

Z jakością owszem, pokpili sprawę i nie poprawili się nic a nic ale jeśli chodzi o stabilność działania usługi to od dawna jest o niebo lepiej niż było w początkowych miesiącach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale coś zobaczysz. W Viaplay byś pewnie otrzymał komunikat "Coś poszło nie tak".
Od dawna nie miałem takiego komunikatu. Na Android 13 po zrzuceniu na TV działa jak złoto, jak macie stare, chińskie boxy za 100 zł to co się dziwić Skorzystajcie z Chromecast
Ale coś zobaczysz. W Viaplay byś pewnie otrzymał komunikat "Coś poszło nie tak".
No jak w memoriale Jerzego Szczakiela, gdzie był czarny ekran i samo logo C+, wrzucałem w dziale awarie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, kisiel95 napisał(a):

Od dawna nie miałem takiego komunikatu. Na Android 13 po zrzuceniu na TV działa jak złoto, jak macie stare, chińskie boxy za 100 zł to co się dziwić emoji23.png 

U mnie C+ działa na każdym urządzeniu w wysokiej jakości. Tak samo mogę napisać o Twoich urządzeniach. 

Trzeba kupić odpowiednie to będzie działać. 😂

Za to Viaplay - ostatni komunikat "coś poszło nie tak" u mnie we wtorek. 

Może jeden z najnowszych modeli telefonu Samsung to jakiś "stary, chiński" sprzęt jak na tak nowoczesną usługę jaką jest Viaplay. 😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

C+ też działa w wysokiej jakości, ale nie C+ Online. Poradzisz na jakim smartfonie C+ Online zadziała w 4K?

Sprawdź, gdzie ten Samsung jest produkowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Premier League praktycznie nie było w 4K w ramach hitu (tylko zimą, bo miejsce zajmowała Ekstraklapa)

Poza tym w tym dziale nie dyskutujemy o Viaplay tylko o bolączkach CANAL+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtedy było tylko zimą. Teraz nie ma wcale. 
EURO też nie będzie w 4K, niech najpierw popracują, aby 720p było na wszystkich urządzeniach, na których działa Netflix.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, kisiel95 napisał(a):

Lepszy jest Viaplay jakościowo od CANAL+ Online, gdy chce się zrzucić na inny TV/starszy TV bez Chromecast.c0201d96a346b0285b61854d8d46bbe0.jpg

Jak masz urządzenie, które spełnia warunki by uzyskać wyższą jakość to pisz reklamację. A jeżeli takiego nie masz, to sobie kup odpowiednie skoro wykupiłeś subskrypcję. Jakościowo Viaplay nie jest lepsze niż Canal+ i już nigdy będzie, bo dogorywa. 

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...