Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla subskrybentów


kingofsouth
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie 1080 leci na tel samsung m23.  C+ 4k kiedyś działał a teraz nie ma go w aplikacji nawet. Na tv 4k sony jest ten kanał. 
Wykaz jest kpiną z posiadających pakiet CANAL+.

Na boxie, gdzie nie powinno działać w Full HD (Netflix nawet się nie włącza) działa w Full HD wszystko, a na smartfonie, gdzie jest Widevine Level 1 na kanałach sportowych jest góra 540p.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale drama mimo, że w przeglądarce w trybie komputerowym działa 1080p. Ponadto sam profil 540p ma 2,5 Mbps bitrate oraz 50 klatek więc na smartfonie da się to oglądać choć oczywiście powinni naprawić aplikację, by była pełna jakość.

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Zuzia ja tam nie przywiązuje większej uwagi do telefonów więc nie kupuje tych z górnej półki. Ale u mnie widzę ten profil o którym piszesz to max 960/540,1.5 Mb/s sprawdzam  na meczu Atletico-Dortmund jak ma to znaczenie. Na telefonie to bardzo ładnie wygląda pytanie jakby zrobić zrzut na tv czy było by podobnie. Brak też C+4K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, adnage napisał(a):

@czerstwyjeśli uważasz, że na telefonie 540p "wygląda bardzo ładnie", to właśnie m.in. dlatego C+ pozwala sobie na takie działania - bo i tak większość ludzi nie widzi różnicy albo ma to gdzieś. Szkoda. 

 

Po prosu olbrzymia większość dopala i ogląda co chce oglądać, a nie zawraca sobie głowy technikaliami :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@adnage Czytając to forum, czasami mam wrażenie, że nawet jeśli działa OK, to i tak jest problem dla niektórych. Nawet wielkość logo na ekranie dla niektórych to problem.

 

Korzystam regularnie z Canal+ Online na Tizenie (Samsung TV). Wszystko działa. Głos lepszy niż przez dekoder (wcześniej korzystałem z Canal+ w kablówce). Obraz dla mnie OK, śmiga płynnie - nic nie zacina i nie zamula, nawet przy popularnych transmisjach Ekstraklasy. Aplikacja też u mnie nie wywala błędów przy korzystaniu z jej. Po prostu siadam przed TV, odpalam, korzystam. Więc ja nie mam powodów do narzekań, ale też specjalnie nie szperam, czy to akurat ma taką czy inną rozdzielczość (chyba, że faktycznie zamiast obrazu widziałby np. klatkowanie, ale tego nie mam u siebie).

 

Oczywiście, rozumiem tych co kupują Canal+ i mają gorszą jakość obrazu i mają słaby obraz, ale mniej narzekania o to, czy bardziej lub mniej widza zmarszczki aktorki :)
Swoją drogą ewidentnie widać, że Canal+ stawia na lepszą jakość w Smart TV. Tutaj chyba to ma większe znaczenia (większe ekrany) niż na urządzeniach mobilnych często z mniejszymi ekranami. Pytanie też jest o jakoś internetu, to też ma znaczenie etc.

 

PS. Korzystam też z Netflixa, pakiet standardowy (nie lubię przepłacać za TV) I tez wszystko fajnie widzę na swoim TV, ale znam ziomków co bez 4K wszystko zawsze źle widzą...

Edytowane przez muza_tv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@muza_tv ale o czym ty w ogóle mówisz - opisujesz wrażenia z używania C+ na TV, a problem jest na urządzeniach mobilnych. Więc cała twoja wypowiedź zachwalajaca użytkowanie nadaje się do kosza. Ja też nie narzekam na korzystanie z C+ na Mi Boksie. Działa płynnie, jest pełna jakość, więc nie ma się do czego przyczepić. Tyle że to nie ma znaczenia w tym przypadku. 

 

I nie, jakość internetu nie ma znaczenia, bo po prostu 540p to jest MAKSYMALNA rozdzielczość możliwa do wyboru. 

Edytowane przez adnage
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia jakości na urządzeniach mobilnych, to temat rzeka. Szczególnie tych mało popularnych marek (blokady producentów etc.). I nie dotyczy tylko aplikacji streamingu. To nie jest tak, że masz Androida i wszystko działa tak samo na wszystkich urządzeniach z tym systemem.

Edytowane przez muza_tv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...