Pawel Opublikowano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Możesz nagrywać i oglądać kanały w ramach tego samego transpondera. Np. nagrywając TVN HD możesz oglądać jednocześnie TVN7 HD,TVN24 HD i pozostałe z tego transpondera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WPPP Opublikowano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Jeszcze raz dzięki Paweł za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 Zauważyłem że po włączeniu TV6 HD dekoder dłużej reaguje na pilota. Na innych kanałach działa jak zwykle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rycerz Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 (edytowane) Mam taki problem. Zrobiłem sobie listę Ulubionych kanałów, na której na pozycji 5 mam TVN24, a na pozycji 6 mam TVN24BIS. Zawsze, kiedy ustawiam nagrywanie czegoś z TVN24, nagrywa mi z TVN24BIS. Dodam, że na fabrycznej liście kanałów TVN24 jest na pozycji 6. Próbowałem przez Program TV, a także na piechotę, tzn. oglądając TVN24 naciskam przycisk nagrywania i ustawiam mu godzinę rozpoczęcia i zakończenia. Wyłączam, a potem okazuje się, że i tak nagrał z TNV24BIS. Wygląda na to, jakby dekoder "wiedział", że ma nagrywać z TVN24, które ustawiłem pod nr 5, i "wie", że ten kanał ma fabrycznie nr 6, więc nagrywa z numeru 6, tyle że z listy ulubionych, na której jest tam TVN24BIS. Nieźle pokręcone, ale nie wiem, jak temu zaradzić. Edytowane 6 Stycznia 2019 przez rycerz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 (edytowane) Włączyłem dekoder i TV, po uruchomieniu przywitał mnie na ekranie TV komunikat o braku sygnału, wczoraj było OK. Zrobiłem reset wtyczkowy dekodera i teraz jest OK! Mieliście podobną sytuację? Mnie to spotkało pierwszy raz. Edytowane 9 Stycznia 2019 przez Barti Wyrażenie skrótowe "TV" piszemy wielkimi literami. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrianwo Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 (edytowane) Ja mam zupełnie nieznany Wam problem z tym dekoderem. Otóż, po włączeniu któregoś z kanałów nadawanych z transponderów należących do nc+ (kanały CANAL+, kanały własne nc+ oraz TVP1 HD) i Telespazio (m.in. TVP Polonia) odbiór zaczyna się z opóźnieniem, przez chwilę wyświetla się napis "Brak sygnału". Antena jest bardzo dobrze ustawiona. Tego problemu nie było w dekoderze DSI83. Prócz tego na kanałach z nadawanym teletekstem, na eurozłączu, nie jest wysyłany sygnał teletekstu, przy wciskaniu przycisku włączania teletekstu na pilocie TV Sony wyskakuje komunikat "Telegazeta niedostępna". Dekoder jest w użyciu jako dekoder dodatkowy w multiroom. Może wie ktoś, gdzie mogę bezpośrednio zgłosić błędy w oprogramowaniu dekoderów nc+? Edytowane 9 Stycznia 2019 przez Adrianwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 Ale to nie jest błąd w oprogramowaniu. Jest to ewidentnie problem z sygnałem albo po stronie instalacji albo dekodera (głowicy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieczęstygość Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 (edytowane) 5 godzin temu, maks27 napisał: Włączyłem dekoder i TV, po uruchomieniu przywitał mnie na ekranie TV komunikat o braku sygnału, wczoraj było OK. Zrobiłem reset wtyczkowy dekodera i teraz jest OK! Mieliście podobną sytuację? Mnie to spotkało pierwszy raz. Wczoraj chyba była mała awaria w godzinach porannych (jakieś 10 minut)albo to tylko u mnie (?), bo nie działo nic w dekoderach nc+; czarny obraz na wszystkich kanałach poza TVP Polonia , w ustawieniach pokazywały dekodery brak sygnału sat i Internet, ale nie było komunikatu, tylko czarny obraz , zresetowała się godzina i data ( w między czasie sprawdzałem sygnał na kanałch FTA w wbudowanym w TV dekoderze i było wszystko okej. Po chwili Mediabox powrócił do normy, ale WifiBOX musiałem resetować do ustawień fabrycznych, bo tam nadal nic nie działało, kiedy MB już działał normalnie. Edytowane 9 Stycznia 2019 przez nieczęstygość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 (edytowane) U mnie nie było sygnału na wyjściu HDMI z dekodera, jakby nie nie było przewodu między dekoderem a telewizorem. Telewizor pokazywał komunikat o braku sygnału na wejściu. Dekoder miał przy zegarze na wyświetlaczu zieloną diodę co informuje o prawidłowym sygnale z anteny. Edytowane 9 Stycznia 2019 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacor Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 Witam, wczoraj rano zrobiłem reset dekodera i do dnia dzisiejszego nie działa aplikacja Start i na wszystkich kanałach brakuje piconów. Czy trzeba coś zmienić w ustawieniach aby picony się pojawiły?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 Samo pobierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 U mnie po resecie fabrycznym aplikacja Start załadowała się po tygodniu, a picony po kilku dniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacor Opublikowano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 No, dziwne. U mnie dalej nie pobrało piconów i aplikacja Start nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 Podobno najszybciej dane do aplikacji Start lecą na kanale 11 TVP1 HD, może nie cały czas. Mnie osobiście bardziej brakowało piconów, a pomoc techniczna twierdziła, że na tym dekoderze ich nie ma. Dlatego dzwonię, jak muszę. Szkoda czasu na to, aby niektórych konsultantów uczyć parametrów dekodera, tym bardziej, że sam nie wszystko wiem i czasem szukam pomocy. Zostaw może dekoder włączony na kanale TVP1 HD to może szybciej zaktualizuje dane aplikacji Start. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 Jest dostępna aktualizacja. Wystarczy w menu wyszukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2019 Co wnosi ta aktualizacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieczęstygość Opublikowano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2019 (edytowane) U mnie pojawiała się plansza promocyjna na kanałach, których nie mam (taka jak na Mediaboxie), zamiast zwykłego, biało-czerwonego okienka (wcześniej mi ta opcja nie działała, w sensie włącz/wyłącz planszę promocyjną, mogłem tylko włącz/wyłącz Start). Edytowane 13 Stycznia 2019 przez Barti Niechlujna pisownia w poście, liczne literówki. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
housemdt Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 Witam! Posiadam wifibox+ od 3,5roku. Pominę jego wolne działanie, zatrzymywanie się na niektórych kanałach, zawiechy, błędy czy to, że od ponad 2 lat nie działa dysk (jak podłącze dowolną pamięć (pendrive, dysk) to niczego nie wykrywa). Mniejsza o to, ma służyć w zwykłym TV tylko do oglądania TV. Ale to co ostatnio zaczęło się dziać przechodzi moją granicę wytrzymałości. Dekoder SAM przełącza się do 576p. Nie da się wybrać HD a przynajmniej wybranie tej opcji w menu niczego nie zmienia. W menu świeci 1080p a na ekranie widzę SD. Pomaga odłączenie prądu na 10sekund i obraz HD wraca ale nie na długo. Mija kilka godzin i przy kolejnym uruchomieniu znowu kaszana. Mogę jeszcze dodać, że obraz SD jest jakby w ZOOM-ie obcina pasy z góry/dołu. Czy to wina dekodera? Może software? Jak wymienić ten super dekoder na coś innego w nc+ za darmo? Zostało mi 6msc umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 Ustawienia fabryczne przywracane? Może pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
housemdt Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 Robiłem ustawienia fabryczne po tym błędzie z INT. Niczego to nie zmienia, bo te 576p pojawiało się już od dłuższego czasu. Z drugiej strony jak mam iść do mojego punktu nc+, w którym mam wysłuchiwać jaki to wifibox jest wspaniały to mi się odechciewa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 W nocy z 15 na 16 stycznia będzie aktualizacja wifiboxów podpiętych do internetu. Ma to być aktualizacja serwisowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 Na chwilę obecną nic nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
podobam Opublikowano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 (edytowane) Jeśli dzisiejszej nocy była aktualizacja to na tyle skuteczna, że po raz pierwszy od wielu miesięcy mój dekoder po pobraniu aktualizacji sam się wyłączył, bo do tej pory pozostawał włączony. Edytowane 16 Stycznia 2019 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 Jakoś nie widać tej aktualizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 (edytowane) 16 godzin temu, housemdt napisał: drugiej strony jak mam iść do mojego punktu nc+, w którym mam wysłuchiwać jaki to wifibox jest wspaniały to mi się odechciewa... To jest najbardziej irytujące. Sam byłem zainteresowany multiroomem w nc+, dowiedziałem się z forum że najlepszym dekoderem multiroom byłaby tzw. mydelniczka(wifiboxa miałem przez prawie dwa miesiące jako dekoder główny, tyle co mi nerwów zjadł to nawet nie chcę wspominać). Odwiedziłem dwa salony, w jednym dowiedziałem się, że u nich mogę dostać tylko wifiboxa, mydelniczki nie mają, ale i tak nie mam po co jej szukać bo jest gorsza od wifiboxa, który jest najlepszym dekoderem w nc+ W drugim salonie podobnie, z tą różnicą, że Pan powiedział mi, że mógłby mi "załatwić" mydelniczkę, ale tego nie zrobi, bo nie rozumie, czemu szukam czegoś innego niż wifibox, który jest świetny Czy oni mają jakieś premie za wciskanie tego szajsu? Skończyło się tym, że kupiłem splitter HDMI, wywierciłem dziurę w ścianie i z WifiPremiumBoxa mam podłączenie pod dwa TV (takie rozwiązanie wchodziło w grę bo obydwa TV są bardzo rzadko używane jednocześnie) Edytowane 16 Stycznia 2019 przez mingo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.