Jump to content

housemdt

Users
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutralna

About housemdt

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jezeli lubisz zacinanie i wolna prace + okazjonalne zawiechy to bierz Wifibox.
  2. Wypowiedzenie można złożyć w dowolnym terminie. Najwyżej jeśli to będzie okres <30dni do końca umowy zapłacimy za 1msc w okresie nieoznaczonym. Umowa z nc+ to nie OC, które samo się przedłuży na kolejny rok. Tak poza tym wypowiedzenie umowy najlepiej złożyć razem z podpisaniem umowy i mamy spokój.
  3. Moja umowa kończy się w sierpniu a telefonami molestują mnie już od pół roku. Na szczęście można te wszystkie próby połączenia poblokować albo w telefonie albo odpowiednią aplikacją. Do tego wysłali mi jeden list, że już kończy się promocja. Kiedyś w punkcie proponowali mi przedłużenie mojej umowy (obecnie Comfort 22,50zł) na 25zł gdzie za 26,90zł mam bez umowy po okresie wygaśnięcia. Niby mogą to podnieść ale najwyżej oddam wtedy zaraz dekoder i nara. Na pewno wcześniej niż kilka dni przed końcem umowy nie zamienie z nimi nawet słowa. Jak człowiek ma problem podczas trwania umowy np. z dekoderem to mają człowieka w doopie. 5zł za zgody markietingowe nie oznacza, że muszę z kimkolwiek gadać o [beep]ołach, bo tak można nazwać te super oferty gdzie proponują wyższą kwotę za ten sam pakiet.
  4. Mi się kiedyś wieszał na regionalnym TVP więc nic nowego.
  5. Tylko karty. Mi wymieni kartę pod pretekstem naprawy obrazu. Miałem w Wifibox+ Cameleona natomiast teraz Cayman. Wifibox współpracuje z Cyamanem więc wystarczy im, że uwalą w jakiś sposób stare karty, jak to zrobią tego nie wiem, może przy podpisywaniu nowej umowy powiedzą, że trzeba wymienić? Nie mam pojęcia.
  6. Wymiana karty oczywiście nic nie dała natomiast dzisiaj "wywalczyłem" nowy dekoder wifibox+ i testuje. Miałem problemy z obrazem po kilku godzinach więc muszę poczekać. Zabawne, że przy wymianie karty była pełna kulturka i zapewnienie, że jeśli problem nie ustąpi to mam przyjść ponownie. Jak już się pojawiłem to tak miło nie było. Sprzedać, wcisnąć jak najwyższy pakiet, wydzwaniać pół roku przed końcem umowy - tak natomiast jak masz problem to mają Cię głęboko gdzieś. Przecież te dekodery to taki wspaniały sprzęt xdd Pewnie też zależy od tego jaki kto ma pakiet, bo takiego co ma abonament 20zł to traktują jak śmiecia.
  7. Chciałbym dodać swoją historię. Miałem problemy z obrazem w moim Wifibox+. Kilkukrotnie udawałem się do APS, żeby mi to jakoś naprawili czy zdiagnozowali. Za drugim razem pracownik powiedział mi, że to może być wina karty. Od razu wiedziałem, że na 99% to niemożliwe, bo karta służy do pobrania uprawień a nie tego jaki mam obraz na TV. Zgodziłem się, bo nie zalazło mi na karcie CAMELEON, którą miałem i dostałem CAYMANA. Także na moim przypadku widać, że wciskają ściemę i chwytają się każdej możliwej metody byle pozbyć się z rynku starych kart. Mi na mojej starej karcie nie zależało, bo używam tylko sprzętu nc+ ale nie zdziwię się jeśli będą próbować "na siłę" wymieniać komuś kartę, pod byle pretekstem. Mogę dodać, że w pokwitowaniu napisano USZKODZENIE KARTY ELEKTRONICZNE, co jest kłamstwem, bo karta działała tylko została wymieniona pod pretekstem tego, że wtedy obraz będzie ok. Nie zdziwił bym się jeśli za każdą taką akcję dostawali premie, w końcu jakoś trzeba się CAMELEONÓW pozbyć.
  8. Za darmo? W sensie przychodze i mowie ze chce nowy?
  9. A moge powiedziec ze chce inny dekoder obojetnie jaki byle za darmo mi wymienili? Na jakiegos mediabox czy cos? Mam 20km do punktu nie chce mi sie z nimi walczyc o jakies dekodery zastepcze.
  10. Jeśli teraz za Comfort+ płace 22zł to czy w połowie roku kiedy to kończy mi się umowa mam szanse płacić 14,99zł? Jak tego dokonać?
  11. Byłem w punkcie nc+, dekoder został niby sprawdzony, zresetowany do ustawień fabrycznych i wiadomo tam zawsze będzie OK natomiast w domu po kilku godzinach przełącza się samoczynnie na obraz SD 567p. -reset dekodera nic nie daje, -reset TV nie pomaga, -kabel HDMI wymieniony, -dekoder nie reaguje na zmiany w USTAWIENIACH, dalej pali sie tam 1080p mimo, że obraz jest SD. -próbowałem na różnych gniazdach HDMI w TV. Co radzicie? Czy mam prawo iść do punktu i powiedzieć, że chce inny dekoder?
  12. Czy internet musi być podpięty kablem?
  13. Robiłem ustawienia fabryczne po tym błędzie z INT. Niczego to nie zmienia, bo te 576p pojawiało się już od dłuższego czasu. Z drugiej strony jak mam iść do mojego punktu nc+, w którym mam wysłuchiwać jaki to wifibox jest wspaniały to mi się odechciewa...
  14. Witam! Posiadam wifibox+ od 3,5roku. Pominę jego wolne działanie, zatrzymywanie się na niektórych kanałach, zawiechy, błędy czy to, że od ponad 2 lat nie działa dysk (jak podłącze dowolną pamięć (pendrive, dysk) to niczego nie wykrywa). Mniejsza o to, ma służyć w zwykłym TV tylko do oglądania TV. Ale to co ostatnio zaczęło się dziać przechodzi moją granicę wytrzymałości. Dekoder SAM przełącza się do 576p. Nie da się wybrać HD a przynajmniej wybranie tej opcji w menu niczego nie zmienia. W menu świeci 1080p a na ekranie widzę SD. Pomaga odłączenie prądu na 10sekund i obraz HD wraca ale nie na długo. Mija kilka godzin i przy kolejnym uruchomieniu znowu kaszana. Mogę jeszcze dodać, że obraz SD jest jakby w ZOOM-ie obcina pasy z góry/dołu. Czy to wina dekodera? Może software? Jak wymienić ten super dekoder na coś innego w nc+ za darmo? Zostało mi 6msc umowy.
×
×
  • Create New...