przemek505 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 @matfit spoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AjTee Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Cześć, Mam problem z restartami i zawieszaniem się WIFIBOX'a Sagemcom DSIW74... Opis problemu: Dekoder podczas oglądania telewizji działa normalnie, nie zawiesza się i nie restartuje. W momencie gdy skończę oglądać telewizję i przełączę w tryb Standby wtedy na dekoderze wyświetla się normalnie godzina i świeci czerwona dioda. Po około 10-15 minutach na dekoderze pojawia się napis boot———> initial———> potem numer programu. W tym momencie mam dwie możliwości: 1.Mogę wyłączyć dekoder w tryb Standby i to zadziała. 2.Dekoder nie reaguje na polecenia z pilota i cały czas wyświetla się numer programu, w momencie gdy włączę telewizor wyświetla mi się komunikat o braku sygnału. W tym momencie wyjmuje i wkladam ponownie wtyczkę do kontaktu - dekoder się uruchamia i znowu działa poprawnie. Oto czynności jakie do tej pory wykonałem: 1.Wymieniony dekoder na nowy egzemplarz 2.Reset do ustawień fabrycznych dekodera 3.Restart dekodera poprzez wyjęcie wtyczki zasilacza 4.Wyjęcie i włożenie ponownie karty NC+ do dekodera 5.Aktualizacja dekodera do najnowszej wersji oprogramowania 6.Wszystkie połączenia m .in antenowe również sprawdzone Na obecną chwilę nie wiem gdzie może leżeć problem, ale podejrzewam, że to błąd firmware. W innym pomieszczeniu mam dekoder główny - Premium Box i nie występują na nim takie problemy. Znacie może jakieś rozwiązanie? Wcześniej działało to stabilnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 (edytowane) @AjTee Z jakiej serii masz dekoder? Początek numeru seryjnego (7 pierwszych znaków)? Najnowsza obecnie seria to "ESCA018". Edytowane 11 Sierpnia 2018 przez lukx95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldek Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Podepnij wifiboxa w miejsce dekodera głównego, może to kabel lub konwerter. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianBod Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 A wymieniałeś zasilacz czy tylko dekoder? Z tego co wiem w przypadku problemów z tym dekoderem najczęściej jest to wina zasilacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AjTee Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 (edytowane) @AjTee Z jakiej serii masz dekoder? Początek numeru seryjnego (7 pierwszych znaków)? Najnowsza obecnie seria to "ESCA018". Seria to ESCA018. Podepnij wifiboxa w miejsce dekodera głównego, może to kabel lub konwenter Done. To samo. A wymieniałeś zasilacz czy tylko dekoder? Z tego co wiem w przypadku problemów z tym dekoderem najczęściej jest to wina zasilacza Tylko dekoder. Na razie podejrzewam. że to coś pomiędzy TV(Sony Bravia KD-55XD9305)<----->Dekoder WIFIBOX. Zmieniłem złącze HDMI z HDMI4/ARC do HDMI3 bez ARC, a także kabel na inny. Obecnie to testuje. Jeśli problem dalej będzie występował - to wymienię zasilacz. Edytowane 12 Sierpnia 2018 przez AjTee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chriss84 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2018 hej, czy ten problem z nagrywaniem (jedno nagranie i komunikat, że dysk jest pełny) udało im się jakoś naprawic ? może pomaga zastąpienie dysku np. mniejszym pendrive ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iksiak Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Nie pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikolaj.krot Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Czy jak wymienię w punkcie dekoder DSI83 na DSIW74 to dalej będzie działał mi MR na cameleonach bez parowania? Czy biorąc ten dekoder mieszam sobie w niezależnym MR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Dodatkowy dekoder MR będzie z Caymanem. Także tracisz niezależność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 2 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Czy jak wymienię w punkcie dekoder DSI83 na DSIW74 to dalej będzie działał mi MR na cameleonach bez parowania? Czy biorąc ten dekoder mieszam sobie w niezależnym MR? Nic sobie nie mieszasz. Pozostaje bez zmian. Najlepiej dowiedz się W punkcie.Jesli chcesz wymienić dla samego wifi to nie warto. Taki sam szmelc, tylko wyposażony w wifi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianBod Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Nic sobie nie mieszasz. Pozostaje bez zmian. Najlepiej dowiedz się W punkcie.Jesli chcesz wymienić dla samego wifi to nie warto. Taki sam szmelc, tylko wyposażony w wifi. Moim zdaniem działa bez porównania lepiej od DSI83. Korzystam od kilku lat i nie mam problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 3 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 Jeden ma, drugi nie ma. DSI83 chodzi jak ta lala w drugiej umowie. Więc?... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikolaj.krot Opublikowano 3 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 Nie chodzi mi o wifi. DSI83 od jakiegoś czasu zaczął się wieszać i restartować, a że teraz jest ta akcja z wymianą dekoderów to zapytałem czy mogę wymienić na DSIW74 żeby, już mogł spokojnie ogladać tv bez restartowania. Mam karty cameleon, stąd mojhe pytanie było czy przy wymianie dalej będę miał karty cameleona i niezależny MR bo na tym mi zależy. Będąc w punkcie serwisowym Pan stwierdził że u niego DSI się nie zawiesiło przez godzinę czasu i że nie ma podstaw żeby mi wymienić na inny DSI83 a jedynie może mi zaproponować wymianę dekodera na DSIW74 (+ opłata za wynajem) ale karta zostaje cameleon. Narazie nie wymieniłem bo nie widziałem czy faktycznie mój MR w tym momencie będzie bez zmian czy jednak ta wymiana spowoduje że nie będę już miał 2 niezaleznych dekoderów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 3 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 Nie ma znaczenia czy masz 83 czy wifibox. Do "parowania" multiroomu znaczenie ma jaki masz dekoder główny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kane11 Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 Macie coś takiego w Dsi 83, że po wyłączeniu power obraz nie znika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ladroncd Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 Witam. Czy też macie problem z aplikacją "Start" po aktualizacji 0040? U mnie na 0039 aplikacja działała, a na 0040 już niestety nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackowski Opublikowano 20 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2018 Witam Panowie mam problem z jednym WifiBox+ z dwóch bo drugi chodzi normalnie , główny dekoder to Wifi Premiumbox który mam podłączony do sieci po kablu i drugi WifiBox też do sieci podpięty po kablu , natomiast jeden który od dwoch dni sam sie restartuje Wifibox po Wifi , wskakuje podczas oglądania boot wyłącza sie i ponownie załącza w ciągu dnia robi to raz , wszystkie oszczędzacze energii w nim mam wyłączone mieliście taki przypadek i co z tym począć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 20 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2018 Ja bym spróbował przywrócenie ustawień fabrycznych. Jak nie pomoże to wymiana w APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
butters Opublikowano 20 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2018 21 minut temu, jackowski napisał: Witam Panowie mam problem z jednym WifiBox+ z dwóch bo drugi chodzi normalnie , główny dekoder to Wifi Premiumbox który mam podłączony do sieci po kablu i drugi WifiBox też do sieci podpięty po kablu , natomiast jeden który od dwoch dni sam sie restartuje Wifibox po Wifi , wskakuje podczas oglądania boot wyłącza sie i ponownie załącza w ciągu dnia robi to raz , wszystkie oszczędzacze energii w nim mam wyłączone mieliście taki przypadek i co z tym począć ? U mnie podobnie, wczoraj poszły ustawienia fabryczne. Zobaczymy, jak dalej będzie to samo to wymiana w APS albo zrezygnuje z multiroomu bo już nie mam siły do tego szrota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieczęstygość Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 Witam, od 2 tygodni jestem posiadaczem WifiBOX+ jako dekoder dodatkowy i mam kilka pytań ? 1. Od kiedy są produkowane WIFIBOXY drugiej generacji ? Te z pomarańczowym wyświetlaczem i samym "+" zamiast logo nc+ na pilocie? Jest jakaś różnica między tym nowszym, a tymi z białym wyświetlaczem? 2. Dlaczego po podłączeniu pendrive'a (8GB), po jednym nagraniu (nawet krótkim i w SD) pamięć jest zapełniona, chociaż po podłączeniu urządzenia do PC lub smartfona pokazuje, że pendrive jest pusty w 70%. Jeśli podłączę ten sam "zapełniony" pendrive do Smart TV i tam zacznę nagrywać, to nagrywa bez problemów dalej. 3. Dlaczego pełne EPG działa tak topornie (względem np. mediaboxa) i nie ma dźwięku w tle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 (edytowane) @nieczęstygość Z tym EPG walczę od półtora roku i się pogodziłem z faktem że łatwiej sprawdzić program na smartfonie niż w EPG tego dekodera. Edytowane 20 Października 2018 przez Ozzy666 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 Zgodzę się w 100% z powyższym stwierdzeniem. Dodam, że na wielu dekoderach jest podobny problem z uwagi na bardzo sporą ilość dostępnych kanałów SAT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieczęstygość Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 Interesuje mnie jeszcze dostęp do TV RACHUNEK oraz kanałów FRANCE TV czy AB Moteurs; a mianowicie jesli chodzi o to pierwsze, to dlaczego tam nic nie ma ? Aplikacja nie działa/ czarny ekran. A jeśli chodzi o te francuskie kanały, to jak uzyskać do nich dostęp ? Tak teoretycznie.. nie zamierzam ich zamawiać czy coś, ale interesuje mnie to, bo nigdzie w ofercie kanałów ich nie ma, a na mediaboxie to nawet na liście kanałów ich nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 To jest opcja dodatkowa. Przez infolinię się zamawia. Tylko posiadacze kart Cameleon, abonenci po Cyfrze mogą. Przynajmniej tak było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.