Kamil :D Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2020 To już trzeci tp na którym CP przykręcił jakość tym razem 12264 : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr94 Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2020 @Kamil :Dte pozostałe 2 tp dalej jest wolne czy przywrócili do normy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil :D Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Dalej wolne ale to już będzie nowy standard nadawania na tp CP po 12- 13 kanałów w HD na tp : 10911 : 12284 : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Za HD się nie dopłaca a za Super HD się płaci. Taki nowy standard Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo21 Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Pewnie CP będzie testować nowe encodery pod kanały HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu00012 Opublikowano 31 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2020 Taka ciekawostka, od czasu wprowadzenia nowej pakietyzacji kanały Disneya nie są objęte gwarancją, tylko jako kanały promocyjne, które nie wchodzą w skład żadnego pakietu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 25 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2020 (edytowane) Zwykłe nie odbieram telefonów z nr prywatnego.. Już drugi dzień ktoś się dobija i niespodzianka Cyfrowy Polsat, czy będę chciał zaakceptować linka z propozycją umowy. Dawno nie spotkałem się z sytuacją , że jakiś operator dzwoni z takiego nr. Edytowane 25 Listopada 2020 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staszek1503 Opublikowano 28 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 @Specjalista Cyfrowy Polsat Dzwoniłem na infolinie CP i powiedziano mi że mogę wykupić moduł CI + na własność za 99 zł (jeden z konsulatów powiedział że tak przygotowaną ofertę można podpisać również w salonie, natomiast drugi zaprzeczył temu ) powiedziano mi że jak pójdę do salonu to już mogę nie mieć oferty z modułem na własność. Jak to wygląda w praktyce ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 3 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2020 Witam. Oferty mogą się różnić w zależności od kanału sprzedaży. Jeśli jesteś zainteresowany, napisz do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 3 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2020 Z tego co kojarzę to Cyfrowy Polsat nie oferuje już swoich sprzętów na własność, tylko udostępnia na czas trwania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jusuw Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Wie ktoś może kiedy lub czy w ogóle dołączą ten kanał do oferty Polsatu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jax Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 @jusuw najlepiej zapytaj się na fanpejdżu CP na Facebooku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 (edytowane) W dniu 8.12.2020 o 11:47, jusuw napisał: Wie ktoś może kiedy lub czy w ogóle dołączą ten kanał do oferty Polsatu? To zależy o jaki kanał tobie akurat chodzi. Edytowane 10 Grudnia 2020 przez Poland Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebaj.p Opublikowano 17 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2020 Koledzy/ koleżanki gdzie można coś nasmarować na bardzo nieuprzejmą konsultantkę. Pierwszy raz z taką wredotą się spotkałem.Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil :D Opublikowano 17 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2020 (edytowane) Daj spokój może miała zły dzień Edytowane 17 Grudnia 2020 przez Kamil :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebaj.p Opublikowano 17 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2020 Może ale to nie oznacza, że od początku ma być [beep]ka, nie po to wisze pół godziny żeby od pierwszych słów [beep]twa wysłuchiwać i się prosić o pomoc w odbieraniu opłaconej telewizji. Może do jutra mi przejdzie.Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 18 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2020 Przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Staramy się zapewnić jakość obsługi Klienta na najwyższym poziomie. Jeśli jednak, w którymś momencie spotkałeś się z obsługą o niższym standardzie, proszę o przesłanie swoich doświadczeń i opinii na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl Jeśli sprawa, z którą dzwoniłeś, nie wymaga wglądu do konta, postaram się tutaj pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebaj.p Opublikowano 18 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2020 Przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Staramy się zapewnić jakość obsługi Klienta na najwyższym poziomie. Jeśli jednak, w którymś momencie spotkałeś się z obsługą o niższym standardzie, proszę o przesłanie swoich doświadczeń i opinii na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl Jeśli sprawa, z którą dzwoniłeś, nie wymaga wglądu do konta, postaram się tutaj pomóc. Dzięki, poziom był niski, zawsze załatwiam te sprawy za matkę bo słabo to ogarnia i nigdy nie było problemu aż do wczorajszej rozmowy, nic do kobiety nie docierało i ciągle wchodziła w słowo nie pozwalając dokończyć. Od momentu odebrania była już obrażona na cały świat. Oczywiście nie dałem powodu do takiej postawy. No nic.Problemem jest zniknięcie programów i informacja, że nie ma ich w pakiecie. Kiedyś pomógł reset karty czy jakoś tak przez konsultanta. Teraz już drugi razy był wykonany i nadal brak programów.Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnnyBravo97 Opublikowano 18 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2020 W dniu 31.10.2020 o 18:28, krzychu00012 napisał: Taka ciekawostka, od czasu wprowadzenia nowej pakietyzacji kanały Disneya nie są objęte gwarancją, tylko jako kanały promocyjne, które nie wchodzą w skład żadnego pakietu. Kanały Disneya są już gwarantowane i nie są promocyjne. Za to Cyfrowy Polsat jako niegwarantowane i promocyjne własne kanały. Są to: Super Polsat, ATM Rozrywka, Polsat Doku, Fokus TV, Nowa TV, Polo TV, Polsat Sport News, Eska Rock TV, VOX Music TV, Polsat Rodzina, Polsat Games oraz Polsat Comedy Central Extra. Wyjaśni mi ktoś może dlaczego aż tyle ich jest? Zauważyłem, że powtórkowy Polsat News 2 też już jest gwarantowany, a przez dłuższy czas nie był. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo_patryk Opublikowano 18 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2020 W przypadku kanałów należących lub powiązanych z Polsatem najpewniej chodzi i rentowność, a raczej jej brak. @Sebaj.p W przypadku twojego problemu często jest proponowane ponowienie uprawnień przez ICOK, ale osobiści nie miałem okazji z tego korzystać, więc nie daję gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lj9 Opublikowano 27 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2020 (edytowane) Cyfrowy Polsat powinien wyrównać ofertę swoją z Netią i dogadać się z Pulsem i MWE aby do oferty telewizji kablowej IPTV dołączył TopKids, FilmMax i Puls 2. Edytowane 27 Grudnia 2020 przez apj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam.kaslewicz Opublikowano 4 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2021 Chyba już nigdy nie doczekamy się kanału Puls 2 w Cyfrowym Polsacie . Coraz więcej abonentów się o to upomina. Ale nie - Cyfrowy Polsat woli zapychać listę dublami niż dodać długo wyczekiwane przez klientów CP Puls 2 i Eleven Sports 4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 5 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2021 Spokojnie oba będą może i nawet w tym miesiącu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebaj.p Opublikowano 7 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2021 W przypadku kanałów należących lub powiązanych z Polsatem najpewniej chodzi i rentowność, a raczej jej brak. @Sebaj.p W przypadku twojego problemu często jest proponowane ponowienie uprawnień przez ICOK, ale osobiści nie miałem okazji z tego korzystać, więc nie daję gwarancji.Dzięki za podpowiedź, chyba to samo robią na infolinii. Zaraz przetestuje bo nadal nie działa a sprawę trochę olałem, i tak tv nie było potrzebne.Edit:@neo_patryk działa, nie wiem czy to samo robią na infolinii ale 2x im się nie udało a z konta za pierwszym razem. Zaoszczędziłeś mi minimum pół godziny wiszenia na telefonie. Jeszcze raz dzięki.Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamek92 Opublikowano 7 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2021 Miejmy taką nadzieję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.