Skocz do zawartości

Problemy ze sprzętem i z odbiorem sygnału Polsat Box


minajta
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@roc45 po aktualizacjach już nie jest tak źle. Nie wyskakuje tablica "tego kanału nie ma w twoim abo".

Niektórzy narzekają że kanałów powyżej pozycji 1000 nie da się usunąć albo są problemy ze zrobieniem listy ulubionych kanałów. Ja nie usuwałem tych kanałów bo nie wiem po co inni to robią i też nie robiłem listy ulubionych pozycji bo to co oglądam to znam numery pozycji na pamięć. 

No i tak jak pisałem jeżeli oglądasz sport na elevenie 1 albo czasem NASA TV lub inne kanały 4k to warto go wziąć. A jak nie oglądasz to weź evobox PVR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.07.2023 o 11:56, patryszq napisał(a):

wszystkie kanały 4K działają bez problemów i zakłóceń , coś zdżera Ci jakość sygnału stąd takie efekty 

 

Nie sądzę. Jakość sygnału jak i poziom sygnału ponad 90% Poza tym wszystkie inne kanały 4K działają super. Problem jest tylko z kanałem Love nature 4K.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na kanale Comedy Central i innych z tego transpondera pojawia się plansza z komunikatem o błędzie E030-0 traw to 5 do 10 sekund po czym plansza znika i kanał działa normalnie przez 5 min po czym znów wyskakuje ten sam komunikat . Na pozostałych kanałach Polsat, Discovery, itd wszystko jest OK komunikat nie wyskakuje. Antena ustawiona poprawnie ba była nawet wymieniana na nową wraz z kablem i konwerterem. Dekoder był testowany na 2 róznych antenach i problem dalej występuje. Na mojej antenie testowałem dekoder kolegi i wszystko było OK.

 

Co dziwne problem ten nie występował w okresie okresie świat wielkanocnych do 7 maja w ramach otwartego okna . Po zakończeniu promocji komunikat z błędem E030-0 powrócił choć mam te kanały w pakiecie.

Pomimo przywrócenia ustawień fabrycznych i ponownej instalacji kanałów błąd dalej się pojawia.

 

Pisałem i dzwoniłem już w tej sprawie do ICOK i zastosowałem wszystkie rozwiązania jakie proponowali łącznie z wizytą w APS.

W APS dekoder został wymieniony (stary nawet nie sprawdzali) na inny lecz komunikat z błędem dalej występuje. Nie wiem już co mam robić może jakieś sugestie. Dekoder to EVOBOX LITE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Na moim EVOBOX PVR występują kilkusekundowe zaniki  obrazu i pojawia się informacja o błędzie karty. Czy może to być spowodowane wynikiem zużycia karty na skutek ciagłego przekładania karty głównej do 2 multiroomów. Cały sprzęt mam już od kilku lat. Jednocześnie nie chciałbym zmieniać na sprzęt po wifi bo czasem biorę multiroom na działkę (mecze piłkarskie) i chciałbym pozostać przy tym sprzęcie. Czy można wymienić samą kartę w Evoboxie PVR ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W nocy z 07 na 08 wrzesnia było przełączanie w/w transponderów na nowego satelitę-12188,12265,12015 i 12284.Siła i jakość parametrów uległa wyraznej poprawie,dlatego mogą występować małe zakłócenia w odbiorze.Ja mam na EVOBOX siłę i jakośc w granicach 92-106,a było 85-88.😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Kiler napisał(a):

Mi przed chwilą też nie chciały wskoczyć kanały od Polsat Box. Zacząłem właśnie od Polsat Premium, potem próbowałem nawet TVP Sport i ciemność była. Nagle wskoczyły kanały. 

U mnie ten zanik stacji był dziwny bo mam ją w pakiecie. Teraz stacja wróciła ale tak jak zazwyczaj z planszówką i hymnem Ligi Mistrzów w tle. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dekoder evobox pvr. Do tej pory były kilku sekundowe zaniki obrazu. Teraz kilka razy dziennie jest całkowity zanik(czarny ekran) na wszystkich kanałach. Pojawia się komunikat - Błąd odczytu i Nieobsługiwany format wideo. Co ciekawe kanały powyżej 1000 działają normalnie. Pomaga jedynie restart wtyczkowy, aż do następnego razu. Wina dekodera? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dekoder evobox pvr. Do tej pory były kilku sekundowe zaniki obrazu. Teraz kilka razy dziennie jest całkowity zanik(czarny ekran) na wszystkich kanałach. Pojawia się komunikat - Błąd odczytu i Nieobsługiwany format wideo. Co ciekawe kanały powyżej 1000 działają normalnie. Pomaga jedynie restart wtyczkowy, aż do następnego razu. Wina dekodera? Pozdrawiam

9 minut temu, maikel napisał(a):

Te dekodery mają taką PRZYPADŁOŚC-też to mam.😉

I nie przeszkadza ci to, jaj w czasie meczu czy filmu  dekoder uruchamia się 2 min?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.07.2022 o 20:44, Winio007 napisał(a):

Witajcie!

 

Czy ktoś z Was spotkał się z problemem skoków/wahania jasności obrazu? Najbardziej zauważalne jest to podczas meczu piłki nożnej, gdy dominuje kolor zielony na ekranie (czasami w filmach gdzie w scenie jest dużo białego tła). Następuje wtedy momentalne przyciemnienie, a za chwilę rozjaśnienie obrazu. Wahania są bardzo częste.

Efekt jest dość irytujący, ponieważ na starym dekoderze Evobox PVR problem nie występował. Mowa oczywiście od dekoderze 4K.

 

Rozwiązałeś jakoś ten problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...