Jump to content

derwisz65

Users
  • Content Count

    146
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About derwisz65

  • Rank
    Amator

Informacje o profilu

  • Location
    Kielce
  1. Dzięki za podpowiedź, skladam.
  2. Czy obecnie można wysłać wypowiedzenie umowy przez ICOK CP?
  3. Może nie u wszystkich. Ja mam Premium i te kanały zakodowane.
  4. Biorąc pod uwagę to co się dzieje (czyli koronawirus) to czyste draństwo ze strony Cyfrowego Polsatu. Ludzie teraz siedzą w domu, płacą ogromne rachunki a pan Solorz ogranicza liczbę filmów do których teraz można by wrócić. I to ma być uczciwa firma ?!
  5. Zgadza się.Wcześniej bez problemu można było te seriale obejrzeć. Teraz coś pozmieniali i według info z dekodera trzeba dopłacać. Ja nigdzie na stronie nie widzę cennika tych pakietów. Poza tym z jakiej racji mam płacić za coś co operator zmienia w trakcie trwania umowy.
  6. Czy mając w umowie opcję ON the Go wchodząc na Evoboxie chcę obejrzeć Serial np z Epic Drama wyświetla mi się cennik opcji Filmy i Seriale Online lub zamów w pakiecie CPGO Premium. Przecież wcześniej nie było takich cudów. Mając opcję CP Go i płacąc z Multiroomami 130 zł mam jeszcze dopłacać 10 lub 15 zł za możliwość obejrzenia serialu na swoim dekoderze ?
×
×
  • Create New...