Skocz do zawartości

Problemy ze sprzętem i z odbiorem sygnału Polsat Box


minajta
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 3.12.2023 o 09:58, BW134 napisał(a):

Nie mogę złapać kanałów z transpondera na którym są m.in TVP1 HD czy Novelas. Brak sygnału.

 

Bardzo niska siła sygnału na 11411 i 11488, w granicach 16-20%.

W poniedziałek już te trzy transpondery CANAL+ (11411, 11449 i 11488) działały normalnie. Musiało rzeczywiście zasypać antenę, dziwnie że tylko te trzy były zakłócane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

W dniu 5.11.2023 o 21:54, Kane0 napisał(a):

Mam taki sam problem posiadając moduł CI (bez plusa). Dodatkowo nie działa BBC Earth HD, BBC First. TVP Info HD działa bez zarzutu. Włączając któryś z tych kanałów moduł jest "wyrzucany" i staje się nie widoczny w menu mojej arivy 220

Odnośnie problemu z odbiorem z moduły CAM Cyfrowego Polsatu z 2008.
Ciekawe- wczoraj wieczorem jeszcze raz skanowalem 10796, żeby sprawdzić, czy Motowizja zadziała. Przedwczoraj nie odbierałem więc pomyślałem, że ten sam problem co z 10719 bo to też kanał od C+. Nie wiem czy to zrobiło różnicę, ale kanał mi działa. Co więcej- zrobiłem dodatkowo skan 10719 i wreszcie działały TVP HD oraz BBC (innych nie sprawdzałem z tego transpondera, ale pewnie też powinny być dostępne).
Dzisiaj rano tylko Motowizja jest OK, kanały z częstotliwości 10719 znowu nie odbieram.

Co może być przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich.

od miesiąca posiadam Polsat Box 4K Lite multiroom i mam problemy z odbiorem programów. Mianowicie po wyborze w EPG programu załączam go i wyskakuje "błąd odczytu. Nieobsługiwany format dźwięku i wideo. Trwa to kilka minut i program powraca. Na drugim dekoderze program w tym czasie jest. I tak różnie raz jeden a raz drugi dekoder pokazuje ten komunikat. Dzwoniłem do CP standardowo kazano resetować dekodery, lecz to nie pomaga. Wymieniłem konwenter na nowy TELEVES TWIN 74802 i to samo. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.

Jeszcze jedno. Czy można w dekoderze Box 4K Lite ustawić by po jego uruchomieniu w pierwszej kolejności była lista kanałów ulubionych?

Moje ustawienia.

https://photos.app.goo.gl/WV4qiu4xzZn4ZgwE9

https://photos.app.goo.gl/XKiXd5koQ8wMp5Fh9

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, maciekmm napisał(a):

Poczytaj sobie temat o 4k lite. Problem z "nieobslugiwanym formatem dzwieku / obrazu " jest powszechnym problemem. Jestem juz po trzech wymianach i caly czas to samo. Trzeba czekac na poprawke oprogramowania ...

A ja napiszę poraz n-ty, że ten problem u mnie nie występuje a mam na pewno to samo oprogramowanie co ty. Od ponad 1.5 roku mam konwerter Unicable II i od święta wyskoczy mi info typu "tego kanału nie ma w twoim abo...". Pamiętajcie ludzie, że konwertery i inny osprzęt nie jest wieczny i być może tu jest problem choć oczywiście nie mogę tego zagwarantować na 100%. Jednakże wymiana konwertera czy kabla HDMI (taki za 50zł styknie przeciętnemu widzowi) raz na kilka lat nie doprowadzi nikogo do bankructwa. Poza tym mam czaszę 90cm i to też gwarantuje mi dobry sygnał. A jeśli chodzi bezpośrednio o Ciebie to już sama wymiana 3x dekodera powinna dać Ci wskazówkę, że coś jest nie halo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Gizior89 napisał(a):

Od ponad 1.5 roku mam konwerter Unicable II i od święta wyskoczy mi info typu "tego kanału nie ma w twoim abo...".

Próbujesz za wszelką cenę ustalić jakąś przyczynę, bo akurat jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Przełącz sobie na kanał którego nie masz w pakiecie - prawdopodobnie zobaczysz ten sam komunikat.

Edytowane przez opensource
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, opensource napisał(a):

Przełącz sobie na kanał którego nie masz w pakiecie - prawdopodobnie zobaczysz ten sam komunikat.

Tak się dzieje co jest logiczne, ale chodziło mi o to, że na innych kanałach które mam w abo to bardzo rzadko występuje; a komunikat "nieobsługiwany format dźwięku/obrazu " na dekoderach 4k jeszcze nie widziałem odkąd je mam. Tego typu komunikat jedynie pamiętam z pozycji Eleven Sports 1 4k jak miałem jeszcze evoboxa PVR 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Gizior89 napisał(a):

mam konwerter Unicable II i od święta wyskoczy mi info typu "tego kanału nie ma w twoim abo..."

Gdy był problem natury odbiorczej, to miałbyś komunikat "Brak sygnału". W/w komunikat świadczy że dekoder sygnał odbiera, ale z jakiegoś powodu nie może go rozkodować. Wg mnie, przyczyna leży pod stronie dekodera.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie-to jest efekt przechodzenia z irdeto 3 na nagra(tak jak już wcześniej pisałem wkrótce zamiast Waszych 4K będziecie mieli 8K). W leciwym HD 6000 z CAID 1803 w ogóle nie występuje ten problem mimo, że konwerter-monoblok ma co najmniej 10 lat, czasza jeszcze z analogu jedynie co to wymieniony kabel koncentryczny i poziom sygnału 95%, siła 80-90%.

Ja mam CI+ z CAID 1861 takowy problem nie jest widziany-kabel HDMI 10 lat, 10 lat ma ferguson, czasza wraz z konwerterem ma 5 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.12.2023 o 23:02, Gizior89 napisał(a):

A ja napiszę poraz n-ty, że ten problem u mnie nie występuje a mam na pewno to samo oprogramowanie co ty. Od ponad 1.5 roku mam konwerter Unicable II i od święta wyskoczy mi info typu "tego kanału nie ma w twoim abo...". Pamiętajcie ludzie, że konwertery i inny osprzęt nie jest wieczny i być może tu jest problem choć oczywiście nie mogę tego zagwarantować na 100%. Jednakże wymiana konwertera czy kabla HDMI (taki za 50zł styknie przeciętnemu widzowi) raz na kilka lat nie doprowadzi nikogo do bankructwa. Poza tym mam czaszę 90cm i to też gwarantuje mi dobry sygnał. A jeśli chodzi bezpośrednio o Ciebie to już sama wymiana 3x dekodera powinna dać Ci wskazówkę, że coś jest nie halo.

Napisałem że CP mam od miesiąca Czasza talerza 90 konwenter zmieniony na nowy TELEVES TWIN 74802 Kabel HDMI nie oryginał z CP tylko z wyższej półki  . Połączenie z konwenterem też kablami z wyższej półki. wczoraj 25.12 dekoder się zawiesił nie można było zmienić kanału, wyłączyć na nic nie reagował. odłączyłem go z sieci to był gorący że jajka można było smażyć. Po około 5 min. włączyłem i wszystko było OK. Ten wzrost temperatury zaczął mnie zastanawiać Czy czasem przed pójściem do pracy nie odłaczać dekoderów z sieci bo może któregoś dnia nie będzie gdzie wracać.

Edytowane przez JarGaw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj po usunieciu polowy nagran na dekoderze mini hd2000 pojawil sie problem ze dekoder sie zaczal zawieszac. 
Po 20-100min staje obraz oraz dzwiek. Dekoder reaguje na pilota ale:

- przez pierwsze 20 sekund od zawieszenia uda sie wlaczyc menu, program, itp

- po okolo pol minuty, calkowita blokada dekodera jednakze dziala dioda na pudelku. 
- dioda miga przy wciskaniu pilotem. 
Przez 12 lat nie bylo problemu. 
Po wyciagnieciu kabla zasilania i ponownego podlaczenia problem powraca po okolo 20-100minut w roznych interwalach.
 

Dodam ze:

- chip na karcie wyczyszczony 

- dekoder mial wlasnie przywrocone fabryczne ustawienia

- odkurzony z zewnatrz

- w dotyku nie jest goracy

- zasilacz zimny

- sygnal z anteny 85%+

- po wylaczeniu dekodera (dzialajacego) i chcac go wlaczyc nastepnego dnia, juz jest zawieszony wiec dzieje sie to przy wlaczonym/wylaczonym. 
 

jakies pomysly przed wymiana na nowy? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ruszam sprzętu, bo to samo było rok temu , wszystko wróciło do normy po zamknięciu otwartych okien . Do tego wtrynią mi używany sprzęt, Polsat tak robi  podobnie jak inni dystrybutorzy  . Ten przynajmniej mam nowy od początku. Za 7 msc kończę przygodę z Polsatem, zostaje przy streamingu  i naziemnej w zupełności to wystarczy

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Era prostych mało skompilkowanych dekoderów z Polastu dawno minęła (HD XXXX),teraz są wynalazki typu 4K z którymi są wieczne kłopoty- komunikat błąd nieobsługiwane format video i będziesz biegał do APSu na wymiany sprzętu do puki CAS nie zmieni się na nagra. Jeżeli tv posiada wejście na moduł CI, to proponuję moduł CI+ zrobisz listę kanałów i obsługa tylko 1 pilotem. Tylko jest mały problem, bo od 04.01.2024 znowu brak jest CI+ na stronie Polsatu (może będzie w APS w Twoim mieście).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...