Ktosiu Opublikowano 15 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2023 To jeszcze na to nie wpadłeś że jak nie działa żaden tuner na tym kablu i przepinałeś wyjście na konwerterze to jest uszkodzony gdzieś kabel ? Równie dobrze problemem mogą być podłączenia w gniazdach czy beczce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Kaczy Opublikowano 16 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2023 No wpadłem, że coś jest z kablem. Tylko zastanawia mnie fakt, że dekoder pokazuje, że jest sygnał. A nawet ten sygnał jest, bo pobiera EPG. I tego nie rozumiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 16 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2023 Wystarczający sygnał aby pobrać EPG, jednak za słaby dla prawidłowego działania TV. Tak samo jest przy niedostatecznym sygnale DVB-T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 16 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2023 (edytowane) Tunery operatorów zwykle ściągają EPG na 7 dni, więc jeśli w tym czasie był tuner podłączony na chwilę pod działającą instalacje to ma zapisane EPG na cały tydzień. Stałe wskazania sygnału przy zmienie kanałów i braku odbioru mogą świadczyć nawet o zwarciu na kablach albo uszkodzeniu konwertera. Edytowane 16 Czerwca 2023 przez Ktosiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mss Opublikowano 16 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2023 Witam, Mam następującą uwagę na synchronizację dźwięku z obrazem na TVP1 w pakiecie Cyfrowy Polsat. Czy macie podobnie na innch kanałach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 16 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2023 @mss teraz lecą reklamy w przerwie meczu i ten problem u mnie nie występuje na dekoderze 4k D61 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nenopowno Opublikowano 18 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2023 Witam. Mam problem z kanałami Love Nature 4K i Inultra 4K. Na tych kanałach pisze brak sygnału. Dodam że pozostałe kanały 4K , odbierają poprawnie. Antena jest dobrze ustawiona. Dekoder to Polsat Box 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 18 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2023 (edytowane) Możliwe że jakiś problem z tunerem. Może być również wina konwertera. Po kolei trzeba sprawdzać. Na tvnach masz sygnał? Edytowane 18 Czerwca 2023 przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 18 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2023 Transponder z TVN-ami (11508V) od początku czerwca nie jest już wyznacznikiem źle ustawionej anteny. Jest nim właśnie m.in. transponder z w/w kanałami 4K. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 18 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2023 13 godzin temu, nenopowno napisał(a): Witam. Mam problem z kanałami Love Nature 4K i Inultra 4K. Na tych kanałach pisze brak sygnału. Dodam że pozostałe kanały 4K , odbierają poprawnie. Antena jest dobrze ustawiona. Dekoder to Polsat Box 4K. Raz na kilka lat wymień konwerter i będziesz miał spokój. Miałem problemy jak ty x lat temu jak wszedły eleveny, potem 2 lata temu jak wszedły kanały 4k. Wymiany konwerterów pomogły. Czaszę kupiłem większą 90cm i delikatnie poprawiło to jakość sygnału ale tylko 2-3% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
James88 Opublikowano 25 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2023 Witam, mam dziś taki problem i nie wiem co robić: od rana nie mam żadnego kanału, a jak chciałem się zalogować do iPolsatBox żeby ponowić sygnał z anteny to pokazuje mi że muszę przejść jednorazową autoryzację ale po wpisaniu nr karty i peselu dostaje komunikat: Nie znaleziono danych dla podanego numeru PESEL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 25 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2023 @James88 zainstaluj aplikacje iPolsat Box i z niej nadaj uprawnienia. Tak mi mówili na infolini jak mialem taki problem jak Ty. Na dekoderze włącz kanał nr 1 polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
James88 Opublikowano 25 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2023 U mnie niestety sprawa poważniejsza - zadzwoniłem na infolinie i się okazało że w systemie nie widzą że przedłużyłem umowę w zeszłym miesiącu... A przedłużałem umowę w maju przy pomocy użytkownika @Cp.go Konsultant w systemie w ogóle jej nie widzi, nie mógł pomóc...Nie wiem co robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 25 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2023 Napisz priv do @Cp.go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oglądacz Opublikowano 2 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2023 Mam problem z odbiór programu Love nature 4K. Mam wykupiony abonament w Polsat Box. Problem polega na tym iż słyszę przerywany dźwięk, a obraz jest jednolity na zielono lub szaro. Jakby za jednolitą mgłą o losowym kolorze przesuwają się cienie obrazów. Transponder z którego próbuję odbierać program to: 12380 MHz, polaryzacja V, FEC 3000, 5/6 Mój sprzęt to: VU-Solo 4K image: OpenATV 7.3 Moduł CI wraz z kartą od Polsat Box Pozostałe kanały 4K oferowane przez Polsat Box takie jak: Museum TV 4k, Travel XP 4K, odbierają prawidłowo. Czy może ktoś miał podobny problem i udało mu się go rozwiązać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 2 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2023 wszystkie kanały 4K działają bez problemów i zakłóceń , coś zdżera Ci jakość sygnału stąd takie efekty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSZtm Opublikowano 5 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2023 Na jakim kanale obecnie jest wznowienie sygnału ? Polsat opłacany notorycznie. Dekodery 5500s z multirumem nie oglądanie od lutego. Brak uprawnień. Ciągłość rachunków cały czas. Polecenie zapłaty. Wróciłem z zagranicy a brak tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 (edytowane) 6 godzin temu, WSZtm napisał(a): Na jakim kanale obecnie jest wznowienie sygnału ? Witaj, ponowienia uprawnień dokonasz na kanale 1 - Polsat HD. Proces może trwać nawet do 3 godzin, dlatego nie należy zmieniać kanału przez podany czas. Edytowane 6 Lipca 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 8 godzin temu, WSZtm napisał(a): Na jakim kanale obecnie jest wznowienie sygnału ? Polsat opłacany notorycznie. Dekodery 5500s z multirumem nie oglądanie od lutego. Brak uprawnień. Ciągłość rachunków cały czas. Polecenie zapłaty. Wróciłem z zagranicy a brak tv. Ściągnij aplikację iPolsat Box, zaloguj się danymi z icok, włącz kanał 1 Polsat i nadaj uprawnienia z aplikacji. Jeśli nie będziesz miał odblokowania w ciągu 15min to dzwoń na infolinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gador Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 Czy mogę za darmo wymienić EVOBOX PVR na EVOBOX HD w punkcie obsługi tak, aby mieć funkcję CatchUP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 7 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2023 @Gadordekoder możesz wymienić wtedy jeśli wadliwy albo po przedłużeniu umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 12 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2023 W dniu 6.07.2023 o 21:40, Gador napisał(a): Czy mogę za darmo wymienić EVOBOX PVR na EVOBOX HD w punkcie obsługi tak, aby mieć funkcję CatchUP? To ty wolisz gorszy dekoder bo można na nim cofnąć o kilka dni- zamiast takiego na którym można nagrać jednocześnie kilka programów i obejrzeć je nawet po kilku latach Przebijasz chyba wszystkich. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoda79 Opublikowano 12 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2023 Jak najłatwiej podłączyć drugi dekoder? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 12 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2023 @yoda79 musisz mieć w domu kontakt w którym płynie prąd przemienny, najlepiej z bolcem, wtyknij do niego zasilacz a końcówkę zasilacza do dekodera 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazim Opublikowano 14 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2023 Witam, od pewnego czasu mam problem z multiroomem. Ciągle wyskakuje komunikat że MULTIROOM - DEKODER ZABLOKOWANY i że wszytskie dekodery musza działać w tej samej sieci. Po kliknięciu test połączenia jest info że działają w tej samej sieci wszystkie dekodery i jest połączenie a mimi to multiroom jest zablokowany. Wszystko do tej pory działało bez problemowo przez 1,5 roku. Teraz co chwilę pojawia się ten komunikat. Na chwilę pomaga reset ustawień dekodera głównego. Ale po 3-4 dniach problem występuje znowu. Multiroom działa po Wi-Fi. Nic nie było zmienianie w ustawieniach sieciowych i jak wspomniałem 1,5 roku wszystko działało bezproblemowo. czy komuś sie udało rozwiązać problem? Dekoder główny to POLSAT BOX 4K LITE, a dodatkowe to EVOBOX LITE Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.