Skocz do zawartości

Problemy ze sprzętem i z odbiorem sygnału Polsat Box


minajta
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tunery operatorów zwykle ściągają EPG na 7 dni, więc jeśli w tym czasie był tuner podłączony na chwilę pod działającą instalacje to ma zapisane EPG na cały tydzień. 

 

Stałe wskazania sygnału przy zmienie kanałów i braku odbioru mogą świadczyć nawet o zwarciu na kablach albo uszkodzeniu konwertera. 

Edytowane przez Ktosiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, nenopowno napisał(a):

Witam. Mam problem z kanałami Love Nature 4K i Inultra 4K. Na tych kanałach pisze brak sygnału. Dodam że pozostałe kanały 4K , odbierają poprawnie. Antena jest dobrze ustawiona. Dekoder to Polsat Box 4K.

Raz na kilka lat wymień konwerter i będziesz miał spokój. Miałem problemy jak ty x lat temu jak wszedły eleveny, potem 2 lata temu jak wszedły kanały 4k. Wymiany konwerterów pomogły. Czaszę kupiłem większą 90cm i delikatnie poprawiło to jakość sygnału ale tylko 2-3%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam dziś taki problem i nie wiem co robić: od rana nie mam żadnego kanału, a jak chciałem się zalogować do iPolsatBox żeby ponowić sygnał z anteny to pokazuje mi że muszę przejść jednorazową autoryzację ale po wpisaniu nr karty i peselu dostaje komunikat: Nie znaleziono danych dla podanego numeru PESEL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie niestety sprawa poważniejsza - zadzwoniłem na infolinie i się okazało że w systemie nie widzą że przedłużyłem umowę w zeszłym miesiącu...

A przedłużałem umowę w maju przy pomocy użytkownika @Cp.go

Konsultant w systemie w ogóle jej nie widzi, nie mógł pomóc...Nie wiem co robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z odbiór programu Love nature 4K. Mam wykupiony abonament w Polsat Box. Problem polega na tym iż słyszę przerywany dźwięk, a obraz jest jednolity na zielono lub szaro. Jakby za jednolitą mgłą o losowym kolorze przesuwają się cienie obrazów.

 

Transponder z którego próbuję odbierać program to:

12380 MHz, polaryzacja V, FEC 3000, 5/6

 

Mój sprzęt to:

VU-Solo 4K

image: OpenATV 7.3

Moduł CI wraz z kartą od Polsat Box

 

Pozostałe kanały 4K oferowane przez Polsat Box takie jak: Museum TV 4k, Travel XP 4K, odbierają prawidłowo.

 

Czy może ktoś miał podobny problem i udało mu się go rozwiązać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jakim kanale obecnie jest wznowienie sygnału ? Polsat opłacany notorycznie. Dekodery 5500s z multirumem nie oglądanie od lutego. Brak uprawnień. Ciągłość rachunków cały czas. Polecenie zapłaty. Wróciłem z zagranicy a brak tv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, WSZtm napisał(a):

Na jakim kanale obecnie jest wznowienie sygnału ?

Witaj, ponowienia uprawnień dokonasz na kanale 1 - Polsat HD. Proces może trwać nawet do 3 godzin, dlatego nie należy zmieniać kanału przez podany czas. 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, WSZtm napisał(a):

Na jakim kanale obecnie jest wznowienie sygnału ? Polsat opłacany notorycznie. Dekodery 5500s z multirumem nie oglądanie od lutego. Brak uprawnień. Ciągłość rachunków cały czas. Polecenie zapłaty. Wróciłem z zagranicy a brak tv.

Ściągnij aplikację iPolsat Box, zaloguj się danymi z icok, włącz kanał 1 Polsat i nadaj uprawnienia z aplikacji. Jeśli nie będziesz miał odblokowania w ciągu 15min to dzwoń na infolinię. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.07.2023 o 21:40, Gador napisał(a):

Czy mogę za darmo wymienić EVOBOX PVR na EVOBOX HD w punkcie obsługi tak, aby mieć funkcję CatchUP?

To ty wolisz gorszy dekoder bo można na nim cofnąć o kilka dni- zamiast takiego na którym można nagrać jednocześnie kilka programów i obejrzeć je nawet po kilku latach:?::!: Przebijasz chyba wszystkich.

  • Dzięki 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

od pewnego czasu mam problem z multiroomem. 
Ciągle wyskakuje komunikat że MULTIROOM - DEKODER ZABLOKOWANY i że wszytskie dekodery musza działać w tej samej sieci.
Po kliknięciu test połączenia jest info że działają w tej samej sieci wszystkie dekodery i jest połączenie a mimi to multiroom jest zablokowany.
Wszystko do tej pory działało bez problemowo przez 1,5 roku. Teraz co chwilę pojawia się ten komunikat.  Na chwilę pomaga reset ustawień dekodera głównego. Ale po 3-4 dniach problem występuje znowu. 
Multiroom działa po Wi-Fi. Nic nie było zmienianie w ustawieniach sieciowych i jak wspomniałem 1,5 roku wszystko działało bezproblemowo.
czy komuś sie udało rozwiązać problem? 
Dekoder główny to POLSAT BOX 4K LITE, a dodatkowe to EVOBOX LITE

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...