Skocz do zawartości

Maks0880

Nowy użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Maks0880

Niedoświadczony

Niedoświadczony (1/11)

0

Reputacja

  1. Na kanale Comedy Central i innych z tego transpondera pojawia się plansza z komunikatem o błędzie E030-0 traw to 5 do 10 sekund po czym plansza znika i kanał działa normalnie przez 5 min po czym znów wyskakuje ten sam komunikat . Na pozostałych kanałach Polsat, Discovery, itd wszystko jest OK komunikat nie wyskakuje. Antena ustawiona poprawnie ba była nawet wymieniana na nową wraz z kablem i konwerterem. Dekoder był testowany na 2 róznych antenach i problem dalej występuje. Na mojej antenie testowałem dekoder kolegi i wszystko było OK. Co dziwne problem ten nie występował w okresie okresie świat wielkanocnych do 7 maja w ramach otwartego okna . Po zakończeniu promocji komunikat z błędem E030-0 powrócił choć mam te kanały w pakiecie. Pomimo przywrócenia ustawień fabrycznych i ponownej instalacji kanałów błąd dalej się pojawia. Pisałem i dzwoniłem już w tej sprawie do ICOK i zastosowałem wszystkie rozwiązania jakie proponowali łącznie z wizytą w APS. W APS dekoder został wymieniony (stary nawet nie sprawdzali) na inny lecz komunikat z błędem dalej występuje. Nie wiem już co mam robić może jakieś sugestie. Dekoder to EVOBOX LITE
  2. Na kanale Comedy Central pojawia się plansza z komunikatem o błędzie E030-0 czyli: „tego kanału nie ma......” Im dłużej ogląda się ten kanał tym plansza wyskakuje częściej . Pozostałe kanały są OK komunikat nie wyskakuje. Dodam tylko że problem pojawił się po tym jak odkodowali kanały na święta dla tych co maja tańsze pakiety i okres promocji się skończył. Czy jest jakieś inne rozwiązanie jak wymiana dekodera ? Robiłem powrót do ustawień fabrycznych ale nic to nie dało. Mój dekoder to EVOBOX LITE
×
×
  • Dodaj nową pozycję...