Na kanale Comedy Central i innych z tego transpondera pojawia się plansza z komunikatem o błędzie E030-0 traw to 5 do 10 sekund po czym plansza znika i kanał działa normalnie przez 5 min po czym znów wyskakuje ten sam komunikat . Na pozostałych kanałach Polsat, Discovery, itd wszystko jest OK komunikat nie wyskakuje. Antena ustawiona poprawnie ba była nawet wymieniana na nową wraz z kablem i konwerterem. Dekoder był testowany na 2 róznych antenach i problem dalej występuje. Na mojej antenie testowałem dekoder kolegi i wszystko było OK.
Co dziwne problem ten nie występował w okresie okresie świat wielkanocnych do 7 maja w ramach otwartego okna . Po zakończeniu promocji komunikat z błędem E030-0 powrócił choć mam te kanały w pakiecie.
Pomimo przywrócenia ustawień fabrycznych i ponownej instalacji kanałów błąd dalej się pojawia.
Pisałem i dzwoniłem już w tej sprawie do ICOK i zastosowałem wszystkie rozwiązania jakie proponowali łącznie z wizytą w APS.
W APS dekoder został wymieniony (stary nawet nie sprawdzali) na inny lecz komunikat z błędem dalej występuje. Nie wiem już co mam robić może jakieś sugestie. Dekoder to EVOBOX LITE