Skocz do zawartości

Problemy ze sprzętem i z odbiorem sygnału Polsat Box


minajta
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@moniaaa1dostawca internetu nie ma nic wspólnego z multiroom. Może się okazać że z własnej dobrej woli sprawdzi konfigurację ale interwencja będzie płatna i może się okazać że nic nie stwierdzi. Najlepsza opcja to poprosić kogoś znajomego mającego pojęcie co należy sprawdzić.

Edytowane przez opensource
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, K63 napisał(a):

Z jakiego powodu wymieniałaś router?

Stary coś zaczął się psuć, co chwila się rozłączał 

4 minuty temu, moniaaa1 napisał(a):

Stary coś zaczął się psuć, co chwila się rozłączał 

Zapomniałam dodać że w jednym punkcie cyfrowego jak byłam pani mi powiedziała że to wina internetu bo przez to że są dwie sieci i dekoder się automatycznie przełącza na tą lepsza i trzeba usunąć sieć 5g żeby się łączył tylko z jedną. Tak też zrobiłam i też nic to nie dało 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.03.2023 o 04:15, opensource napisał(a):

Doświadczenie mnie nauczyło że na podstawie tego co ktoś pisze nie można zakładać że rzeczywiście tak było. Zostawmy te teorie, bo żaden z nas nie ma tego sprzętu więc nie ma możliwości tego potwierdzić. Teoria a praktyka to często dwie różne rzeczy zwłaszcza jeśli ktoś ne jest technicznie ogarnięty. Chcesz bazować na teoriach nie ma problemu - twoja sprawa natomiast ja nie zamierzam.

Pożycz lub Kup jakikolwiek normalny router [ np. Asus lub TP Link ] i potestuj na nich - jeśli wszystko będzie działało to masz problem z tym routerem co masz teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Gupik napisał(a):

Pożycz lub Kup jakikolwiek normalny router [ np. Asus lub TP Link ] i potestuj na nich - jeśli wszystko będzie działało to masz problem z tym routerem co masz teraz.

Nie przeczytałeś ze zrozumieniem. Ja niczego nie potrzebuję testować - mam moduł i u mnie wszystko działa tak jak powinno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.03.2023 o 04:15, opensource napisał(a):

Zostawmy te teorie, bo żaden z nas nie ma tego sprzętu więc nie ma możliwości tego potwierdzić. Teoria a praktyka to często dwie różne rzeczy zwłaszcza jeśli ktoś ne jest technicznie ogarnięty. Chcesz bazować na teoriach nie ma problemu - twoja sprawa natomiast ja nie zamierzam.

Ty masz swoje teorie, których też nic nie potwierdza. Ale upierasz się, że to ty masz rację a nie ludzie, którzy mają problemy z MR. Jaki masz w tym cel?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam, mam taki problem, otóż mam dekoder Evobox PVR jako dekoder główny i multiroom Evobox lite i na dekoderze główny nie mam sygnału i komunikat Zwarcie na wejściu sygnału SAT 1 i jak wejdę ustawienia dekodera antena to pojawia się komunikat przeciążenie zasilania konwertera i bardzo proszę o pomoc z moim problem, bo nie wiem czy to wina dekodera czy co

Edytowane przez stefan85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś rano miałem problem na głównym dekoderze; mianowicie na wszystkich kanałach info że tego kanału nie ma w moim pakiecie. Wyłączenie z prądu, hard reset i nadanie uprawnień z icoku nie pomogło. Zadzwoniłem na infolinię, pani nadała uprawnienia i po chwili kanały działały. Zapytałem się dlaczego nie działały jak sam nadałem uprawnienia z icok, odpowiedziała że można to zrobić z aplikacji iPolsat Box i nie wie dlaczego mi nie zadziałało z poziomu icok.polsatbox.pl 

Ściągnąłem ową apke i jak problem ponownie wystąpi to sprawdzę czy nadanie sygnału z apki pomoże no chyba że ktoś z was przede mną to przetestuje 😉

P.S. Na multiroomie wsio działało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Na kanale Comedy Central pojawia się plansza z komunikatem o błędzie E030-0 czyli: „tego kanału nie ma......” Im dłużej ogląda się ten kanał tym plansza wyskakuje częściej . Pozostałe kanały są OK komunikat nie wyskakuje. Dodam tylko że problem pojawił się po tym jak odkodowali kanały na święta dla tych co maja tańsze pakiety i okres promocji się skończył. Czy jest jakieś inne rozwiązanie jak wymiana dekodera ? Robiłem powrót do ustawień fabrycznych ale nic to nie dało. Mój dekoder to EVOBOX LITE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Szanowni forumowicze ,czy Wy też macie chwilowe zaniki wizji i fonii (czarny ekran przez około 2 sekundy)podczas oglądania programów z satelitarny Hotbird 13E?

Oglądam obecnie kanał Polsat Sport Extra (mecz Holandia-Choreacja) i co chwilę występują usterki jak opisałem wyżej.

Usterki nie występują tylko na PSE ale i innych kanałach satelitarnych z 13E.

Bardzo proszę o odpowiedź kolegów ,czy też macie takie problemy z odbiorem?

Pozdrawiam 

Edytowane przez teson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki dziwny problem z instalacją SAT.

Konwerter Inverto Unicable. Podłączony Evobox PVR do złotego wejścia, w dwa pozostałe włączone HD 5500s.

W jednym miejscu w domu jest ciągle czarny obraz.

Zmieniałem dekodery miejscami, zmieniałem kable miejscami i problem nie ustępuje.

Wychodzi mi, że problem jest z kablem między "rozgałęzieniem" na strychu a sypialnią, gdzie mam czarny obraz.

Tylko jedyne co mi w tym wszystkim nie pasuje to, to, że dekodery podłączone w sypialni mimo czarnego obrazu pokazują, że jest sygnał na poziomie 11-13 dBm, 75% jakości sygnału.

No i działa dobrze wyświetlanie menu i EPG (pobiera je z satelity).

 

Spotkał się ktoś z takim problemem?

 

Edytowane przez _Kaczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...