opensource Opublikowano 4 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2023 (edytowane) @moniaaa1dostawca internetu nie ma nic wspólnego z multiroom. Może się okazać że z własnej dobrej woli sprawdzi konfigurację ale interwencja będzie płatna i może się okazać że nic nie stwierdzi. Najlepsza opcja to poprosić kogoś znajomego mającego pojęcie co należy sprawdzić. Edytowane 4 Marca 2023 przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moniaaa1 Opublikowano 4 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2023 1 godzinę temu, Ktosiu napisał(a): Multiroom nie używa internetu nigdy to chyba logiczne że to problem uzytkownika i jego sieci. To co mam zrobić żeby ten dekoder zaczął działać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 4 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2023 Godzinę temu, moniaaa1 napisał(a): po wymianie routera dodatkowy dekoder przestał działać Z jakiego powodu wymieniałaś router? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moniaaa1 Opublikowano 4 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2023 12 minut temu, K63 napisał(a): Z jakiego powodu wymieniałaś router? Stary coś zaczął się psuć, co chwila się rozłączał 4 minuty temu, moniaaa1 napisał(a): Stary coś zaczął się psuć, co chwila się rozłączał Zapomniałam dodać że w jednym punkcie cyfrowego jak byłam pani mi powiedziała że to wina internetu bo przez to że są dwie sieci i dekoder się automatycznie przełącza na tą lepsza i trzeba usunąć sieć 5g żeby się łączył tylko z jedną. Tak też zrobiłam i też nic to nie dało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 4 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2023 6 godzin temu, moniaaa1 napisał(a): To co mam zrobić żeby ten dekoder zaczął działać? Trzeba sprawdzić konfigurację routera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gupik Opublikowano 5 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2023 W dniu 4.03.2023 o 04:15, opensource napisał(a): Doświadczenie mnie nauczyło że na podstawie tego co ktoś pisze nie można zakładać że rzeczywiście tak było. Zostawmy te teorie, bo żaden z nas nie ma tego sprzętu więc nie ma możliwości tego potwierdzić. Teoria a praktyka to często dwie różne rzeczy zwłaszcza jeśli ktoś ne jest technicznie ogarnięty. Chcesz bazować na teoriach nie ma problemu - twoja sprawa natomiast ja nie zamierzam. Pożycz lub Kup jakikolwiek normalny router [ np. Asus lub TP Link ] i potestuj na nich - jeśli wszystko będzie działało to masz problem z tym routerem co masz teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 5 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2023 Ja mam tenda nova i nie mam problemu z połączeniem sieciowym na dekoderach 4k ani z multiroomem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 5 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2023 5 godzin temu, Gupik napisał(a): Pożycz lub Kup jakikolwiek normalny router [ np. Asus lub TP Link ] i potestuj na nich - jeśli wszystko będzie działało to masz problem z tym routerem co masz teraz. Nie przeczytałeś ze zrozumieniem. Ja niczego nie potrzebuję testować - mam moduł i u mnie wszystko działa tak jak powinno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ianus Opublikowano 9 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 W dniu 4.03.2023 o 04:15, opensource napisał(a): Zostawmy te teorie, bo żaden z nas nie ma tego sprzętu więc nie ma możliwości tego potwierdzić. Teoria a praktyka to często dwie różne rzeczy zwłaszcza jeśli ktoś ne jest technicznie ogarnięty. Chcesz bazować na teoriach nie ma problemu - twoja sprawa natomiast ja nie zamierzam. Ty masz swoje teorie, których też nic nie potwierdza. Ale upierasz się, że to ty masz rację a nie ludzie, którzy mają problemy z MR. Jaki masz w tym cel? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 9 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 Mylisz się albo nie potrafisz zrozumieć. Nie mam takiego sprzętu i nie wiem czy jest tak czy inaczej. Natomiast zakładanie że to tylko i wyłącznie problem ze sprzętem operatora nie jest żadnym argumentem tylko właśnie niepotwierdzoną teorią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 27 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2023 (edytowane) Witam, mam taki problem, otóż mam dekoder Evobox PVR jako dekoder główny i multiroom Evobox lite i na dekoderze główny nie mam sygnału i komunikat Zwarcie na wejściu sygnału SAT 1 i jak wejdę ustawienia dekodera antena to pojawia się komunikat przeciążenie zasilania konwertera i bardzo proszę o pomoc z moim problem, bo nie wiem czy to wina dekodera czy co Edytowane 27 Maja 2023 przez stefan85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zefir Opublikowano 27 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2023 Jeżeli nie zmieniałeś nic w ustawieniu dekodera,to musisz sprawdzić po kolei Twoją instalację.Od F-ki (najczęstsza przyczyna),gniazda,kabel itd,do samego konwertera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 27 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2023 @zefir A czy to nie jest wina dekodera, bo to nagle się stało? Wszystko jest już ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 28 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2023 Dziś rano miałem problem na głównym dekoderze; mianowicie na wszystkich kanałach info że tego kanału nie ma w moim pakiecie. Wyłączenie z prądu, hard reset i nadanie uprawnień z icoku nie pomogło. Zadzwoniłem na infolinię, pani nadała uprawnienia i po chwili kanały działały. Zapytałem się dlaczego nie działały jak sam nadałem uprawnienia z icok, odpowiedziała że można to zrobić z aplikacji iPolsat Box i nie wie dlaczego mi nie zadziałało z poziomu icok.polsatbox.pl Ściągnąłem ową apke i jak problem ponownie wystąpi to sprawdzę czy nadanie sygnału z apki pomoże no chyba że ktoś z was przede mną to przetestuje P.S. Na multiroomie wsio działało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 28 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2023 18 godzin temu, stefan85 napisał(a): @zefir A czy to nie jest wina dekodera, bo to nagle się stało? Wszystko jest już ok Jaka była przyczyna "usterki" dekodera ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 28 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2023 @LWIK przyczyną usterki dekodera była wina kabla satelitarnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maks0880 Opublikowano 8 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2023 Na kanale Comedy Central pojawia się plansza z komunikatem o błędzie E030-0 czyli: „tego kanału nie ma......” Im dłużej ogląda się ten kanał tym plansza wyskakuje częściej . Pozostałe kanały są OK komunikat nie wyskakuje. Dodam tylko że problem pojawił się po tym jak odkodowali kanały na święta dla tych co maja tańsze pakiety i okres promocji się skończył. Czy jest jakieś inne rozwiązanie jak wymiana dekodera ? Robiłem powrót do ustawień fabrycznych ale nic to nie dało. Mój dekoder to EVOBOX LITE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teson Opublikowano 14 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2023 (edytowane) Witam Szanowni forumowicze ,czy Wy też macie chwilowe zaniki wizji i fonii (czarny ekran przez około 2 sekundy)podczas oglądania programów z satelitarny Hotbird 13E? Oglądam obecnie kanał Polsat Sport Extra (mecz Holandia-Choreacja) i co chwilę występują usterki jak opisałem wyżej. Usterki nie występują tylko na PSE ale i innych kanałach satelitarnych z 13E. Bardzo proszę o odpowiedź kolegów ,czy też macie takie problemy z odbiorem? Pozdrawiam Edytowane 14 Czerwca 2023 przez teson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 14 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2023 @tesonu mnie nie ma tego problemu, może jest burza w twoim regionie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teson Opublikowano 14 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2023 Nie ma póki co żadnej burzy . Muszę jeszcze zdiagnozować czy to nie wina kabla HDMI/dekodera lub TV. Myślałem że problem jest bardziej globalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maikel Opublikowano 15 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2023 U mnie też ma tą PRZYPADŁOŚĆ-EVO PVR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 15 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2023 17 godzin temu, teson napisał(a): Muszę jeszcze zdiagnozować czy to nie wina kabla HDMI Miałem podobną sytuację i pomogła zmiana na inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Kaczy Opublikowano 15 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2023 (edytowane) Mam taki dziwny problem z instalacją SAT. Konwerter Inverto Unicable. Podłączony Evobox PVR do złotego wejścia, w dwa pozostałe włączone HD 5500s. W jednym miejscu w domu jest ciągle czarny obraz. Zmieniałem dekodery miejscami, zmieniałem kable miejscami i problem nie ustępuje. Wychodzi mi, że problem jest z kablem między "rozgałęzieniem" na strychu a sypialnią, gdzie mam czarny obraz. Tylko jedyne co mi w tym wszystkim nie pasuje to, to, że dekodery podłączone w sypialni mimo czarnego obrazu pokazują, że jest sygnał na poziomie 11-13 dBm, 75% jakości sygnału. No i działa dobrze wyświetlanie menu i EPG (pobiera je z satelity). Spotkał się ktoś z takim problemem? Edytowane 15 Czerwca 2023 przez _Kaczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 15 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2023 (edytowane) Po prostu nie ma sygnału czyli masz uszkodzenie na rozdzielaczu lub kablu albo naprawdę badziewny rodzielacze bez power pass. Przepnuj kable na rozdzielaczu i sprawdz. Edytowane 15 Czerwca 2023 przez Ktosiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Kaczy Opublikowano 15 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2023 Nie mam żadnego rozdzielacza. Kabel z konwertera schodzi na strych, a na strychu jest połączony "beczką" z kablem, który biegnie do sypialni. I tak sobie to działało od 7 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.