Pawel Opublikowano 17 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2020 3 godziny temu, boss509 napisał: @Gringo66 ja wczoraj też tak zrobiłem i póki co problem się nie pojawił, ale zastanawia mnie jedno. Wydaje mi się, że po wejściu w Miernik sygnału widoczne były paski dla obu anten. Teraz pojawiły mi się tylko po restarcie dekodera, a w mierniku nadal nie ma rozróżnienia na anteny. Czy tak było zawsze i sobie coś ubzdurałem, czy zmienili to w ostatniej aktualizacji oprogramowania? W mierniku zawsze pokazuje jedna antenę. We wcześniej posiadanych dekoderach również zawsze widoczna była tylko jedna antena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidweski Opublikowano 17 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2020 Godzinę temu, dawidweski napisał: Witam wczoraj wymieniłem dekoder na ulraboxa. Obraz na canal+ 4k jest bardzo ciemny we wszystkich trybach telewizora Philips pus8535. Wina dekodera czy tv? Netflix zainstalowany na telewizorze odbiera idealnie w 4k. Inne kanały z dekodera odbierają dobrze. Ktoś pomoże? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 17 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2020 Może w tym tv można ręcznie włączyć HDR? Jeszcze jedna rzecz może być przyczyną. Kabel, złej jakości i nie przepuszcza HDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidweski Opublikowano 17 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, dawidweski napisał: Witam wczoraj wymieniłem dekoder na ulraboxa. Obraz na canal+ 4k jest bardzo ciemny we wszystkich trybach telewizora Philips pus8535. Wina dekodera czy tv? Netflix zainstalowany na telewizorze odbiera idealnie w 4k. Inne kanały z dekodera odbierają dobrze. HDR włącza się automatycznie wyskakuje powiadomienie. Spróbuję kupić nowy kabel. Jakiś konkretnie? Podczepiłem kabel od miboxa nic nie dało. Edytowane 17 Grudnia 2020 przez dawidweski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 17 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2020 @dawidweski Ustawienia -obraz -zaawansowane -kontrast -gamma . Tam spróbuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidweski Opublikowano 17 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2020 (edytowane) 5 minut temu, Paweł 68 napisał: @dawidweski Ustawienia -obraz -zaawansowane -kontrast -gamma . Tam spróbuj Próbowałem na różne sposoby. Obraz z ciemnego idzie w szarości brak mu kolorów. Obraz w porównaniu do kanałów HD jest gorszy. Edytowane 17 Grudnia 2020 przez dawidweski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 17 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2020 Stawiam na kabel. Do 4K poluj na coś z przepustowością przynajmniej 18 Gb/shttps://satkurier.pl/news/179760/jaki-kabel-hdmi-wybrac-dla-4k.html np HDMI 2.0b Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 17 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2020 33 minuty temu, dawidweski napisał: Próbowałem na różne sposoby. Obraz z ciemnego idzie w szarości brak mu kolorów. Obraz w porównaniu do kanałów HD jest gorszy. Zobacz jak możesz w Netflixie na dekoderze. Tam jest HDR 10, a na kanałach HLG. Jeśli w Netflixie na dekoderze jasność będzie OK to nie ma nic wspólnego z kablem HDMI. HDR HLG to metadane, dość lekkie, więc dla kabla nie ma znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidweski Opublikowano 17 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2020 Sprawdze po godzinie 20 i dam znać, bo teraz nie ma mnie w domu. Na netflixie z dekodera dzieje się to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidweski Opublikowano 18 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2020 Po wymianie nic nie dało, dalej ciemno, szaro, zielono i nijako... https://zapodaj.net/48f63498bb56a.jpg.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bomel91 Opublikowano 19 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2020 Od 2 dni za każdym razem kiedy włączam dekoder, to załącza się kanał 88 Strefa abonenta. Jak to zmienić, żeby się włączał ten program, na którym wyłączyłem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr. Falcon Opublikowano 19 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2020 20 godzin temu, dawidweski napisał: Po wymianie nic nie dało, dalej ciemno, szaro, zielono i nijako... Jak masz Samsung to spróbuj tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gold82 Opublikowano 20 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2020 W dniu 19.12.2020 o 00:23, dawidweski napisał: Po wymianie nic nie dało, dalej ciemno, szaro, zielono i nijako... https://zapodaj.net/48f63498bb56a.jpg.html ja mam 58 Philipsa z seri pus7855/12 i tak niestety jest ale tylko na c+4k. MUseum4k czy Nasa4k nie zmieniaja sie na ciemniejsze i nie pojawia sie info o załączonym hdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 W dniu 19.12.2020 o 00:23, dawidweski napisał: Po wymianie nic nie dało, dalej ciemno, szaro, zielono i nijako... https://zapodaj.net/48f63498bb56a.jpg.html Hej. U mnie na C+ 4K też od jakiegoś czasu to samo. Nie sprawdzałem Netflixa. Wcześniej wszystko działało ok, więc raczej to nie wina kabla ( ja mam HDMI 2.1, Transfer danych 48 Gbit/s ). Może oni coś przestawili w transmisji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boss509 Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 W dniu 17.12.2020 o 15:57, Pawel napisał: W mierniku zawsze pokazuje jedna antenę. We wcześniej posiadanych dekoderach również zawsze widoczna była tylko jedna antena. Cóż, rękę bym sobie dał uciąć, że jeszcze w październiku mogłem podejrzeć obie anteny, bym teraz nie miał ręki. Swoją drogą, da się to gdzieś zobaczyć oprócz restartu dekodera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 Ja trochę źle napisałem. Mogło pokazywać cztery paski poziomu ale nie było to opisane jako ant1 i ant2. Jeden ze wskaźników zawsze pokazywał sygnał z transpondera podstawowego a kolejny z aktualnie wybranego kanału. W opcjach konfiguracji anteny można podglądać poziom sygnału dla poszczególnych wejść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaroL Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 Witam forumowiczów. Zanim zdecydowałem się na zamianę Mediaboxa na Dekoder 4K ULTRABOX+ ,przeczytałem wszystkie wątki z tego tematu. Dało mi to pogląd na temat użytkowania i historii naprawiania błędów oprogramowania w tym urządzeniu. Doszedłszy do ostatnich postów stwierdziłem ,że chyba już warto i się skusiłem ;).Bardzo Wam dziękuję za cenne wskazówki i miejcie satysfakcję z faktu ,że bardzo ludziom pomagacie. Teraz moje odczucia. Zmieniłem konwerter na 8 kanałowy i dziś przetestowane nagrywanie z trzech kanałów (w domu była wieczna wojna, jak nagrania nachodziły na siebie, a jako mężczyzna musiałem zawsze ustępować moim paniom ). Wszystko pięknie działa. Ogólnie treści internetowe szybko się wczytują i widać spory skok wydajności sprzętu. Obraz w porównaniu do poprzednika na duży plus. Ostry i lepsze nasycenie kolorów. Mam na tym punkcie skrzywienie ,więc [beep] uśmiechnięta. Nie zauważyłem natomiast, szybszego przełączania kanałów mimo tych ośmiu głowic w sprzęcie. Mam go od dwóch dni ,więc może się coś poprawi po wgraniu wszystkiego co potrzebuje ,bo ciężko pracuje i ciągle gorący. Brakuje mi wyświetlacza. Może to dziwne, ale służył mi za zegar w pokoju i zawsze spoglądałem ile czasu leci zatrzymany program. Plusem jest Netflix .Co prawda uznaję wyższość Nvidia SHIELD TV PRO ( ten pod względem skalowania obrazu ,ogólnej jakości i dźwięku wymiata),ale tu też jako dodatek, jest nieźle. Pilot ma mały zasięg i brak mi przycisku " LISTA " nagranych programów. Zawsze można wejść w menu ,ale niesmak pozostał. Jak u Was z tym zasięgiem ? U siebie muszę wycelować w tuner. Co prawda to ze 4 metry, ale poprzednik był o niebo lepszy i szybko łapał. Poza tym zaraz po włączeniu tunera, po wciśnięciu Menu, mam taką jakby zwiechę zanim załapie , tzn. wciskam Menu, widzę nagrania i dalej przez jakiś czas nie reaguje na OK. Na strzałki w prawo, lewo także. Programy natomiast przełączają się normalnie. Zastanawiam się czy po włączeniu, tuner potrzebuje czasu na przygotowanie się do pracy? Oszczędzanie energii przestawione na normalne. Poprzednik reagował od razu. Dzięki też dla mikoko za zasugerowanie słabszego koreańskiego kanału do ustawiania anteny , 100/100 więc lepiej być nie może .Chciałem wstawić fotę ,ale nie wiem jak :( .Byłbym wdzięczny za odpowiedź na powyższe pytania .Dzięki ! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rallyrychu Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 33 minuty temu, DaroL napisał: Jak u Was z tym zasięgiem ? Wczoraj się bawiłem w utrudnianie życia pilotowi - ustawienie w dowolnym kierunku, sterowanie zza ekranu laptopa, działał nawet jak przyłożyłem go sobie do skroni zakrywając nadajnik.... To wszystko z ok. 3,5m. Sprawdziłem teraz jeszcze raz i jest zdecydowanie gorzej, nie mogę dziś takich dziwnych manewrów robić. Ciekawe od czego to zależy. Wychodzi na to, że pilot ma dwa oblicza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 47 minut temu, DaroL napisał: ...Nie zauważyłem natomiast, szybszego przełączania kanałów mimo tych ośmiu głowic w sprzęcie. Mam go od dwóch dni ,więc może się coś poprawi po wgraniu wszystkiego co potrzebuje ,bo ciężko pracuje i ciągle gorący.... ! Jaki dekoder wcześniej używałeś ? Pilot na pewno działa słabiej niż np. w turboboxie czy mydelniczce ale po ostatniej wymianie baterii działa zdecydowanie lepiej. Co ciekawe stare baterie wg multimetru nadal mają około 3 V, więc wcale nie tak mało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaroL Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 (edytowane) 16 minutes ago, rallyrychu said: Wczoraj się bawiłem w utrudnianie życia pilotowi - ustawienie w dowolnym kierunku, sterowanie zza ekranu laptopa, działał nawet jak przyłożyłem go sobie do skroni zakrywając nadajnik.... To wszystko z ok. 3,5m. Sprawdziłem teraz jeszcze raz i jest zdecydowanie gorzej, nie mogę dziś takich dziwnych manewrów robić. Ciekawe od czego to zależy. Wychodzi na to, że pilot ma dwa oblicza A mógłbyś jeszcze sprawdzić ,czy po włączeniu dekodera od razu reaguje na OK, czy też strzałki lewo, prawo w wyświetlonym MENU ? 4 minutes ago, Pawel said: Jaki dekoder wcześniej używałeś ? Pilot na pewno działa słabiej niż np. w turboboxie czy mydelniczce ale po ostatniej wymianie baterii działa zdecydowanie lepiej. Co ciekawe stare baterie wg multimetru nadal mają około 3 V, więc wcale nie tak mało. Mediabox 500 GB .Może te "nowe" baterie są już stare .Spróbuję wymienić . Edytowane 21 Grudnia 2020 przez DaroL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 Hmm no to dziwne, że nie zauważasz różnicy w szybkości przełączania kanałów. Mediabox to sprzęt niewiele szybszy od turboboxa. Co prawda używam akurat modelu Technicolor ale z tego co tu pisano nie ma już znaczących różnic pomiędzy modelami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaroL Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 4 minutes ago, Pawel said: Hmm no to dziwne, że nie zauważasz różnicy w szybkości przełączania kanałów. Mediabox to sprzęt niewiele szybszy od turboboxa. Co prawda używam akurat modelu Technicolor ale z tego co tu pisano nie ma już znaczących różnic pomiędzy modelami. Spodziewałem się ,że natychmiast po naciśnięciu klawisza PROG.+/- powinien wskakiwać program ,a niestety muszę chwilkę poczekać .Trwa to 2-3 sekundy, zanim pojawi się obraz. Może się czepiam i tak powinno być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rallyrychu Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 Na operacje w menu po włączeniu reaguje bez opóźnień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 6 godzin temu, DaroL napisał: Spodziewałem się ,że natychmiast po naciśnięciu klawisza PROG.+/- powinien wskakiwać program ,a niestety muszę chwilkę poczekać .Trwa to 2-3 sekundy, zanim pojawi się obraz. Może się czepiam i tak powinno być. Z tego wynika, że Technicolor pod tym względem jest szybszy. Na yt są filmiki z zappingu. Możesz porównać jak to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 (edytowane) U mnie trwa to 0,4 sekundy także sprawdź baterie. Przełączanie jest bardzo szybkie, mam instalację ja 1 kabel. Pozdrawiam Edytowane 22 Grudnia 2020 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.