Jump to content
Emil.1603

Netflix w ofercie Platformy CANAL+

Recommended Posts

5 minut temu, Krzysiek11:) napisał:

Wyślą Ciebie na wymianę do APS na Technicolor, jeśli wybierzesz ofertę z Netflixem. 

Już biegnę...😀 bo tych dekoderów już nie ma w punktach.

6 minut temu, andrzejgratis napisał:

@Saturn45 To już systemowo leci a nie partiami dekoderów 4k...

ok 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odebrałem telefon od PC+ z propozycją wymiany dekodera WiFiBox+ na 4K i dobranie Netflixa...

 

...szkoda tylko że ten dekoder jest od Multirooma. :mrgreen:

Edited by SatZnawca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta aplikacja różni się od tych na Smart tv ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Sierek napisał:

Z grubsza się nie różni. Można nawet wyświetlić parametry transmisji.


Jaki leci bitrate na 4K... i np na "Ogniem i mieczem" bo ma bardzo wysoki bitrate...?

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minut temu, herman78 napisał:


Jaki leci bitrate na 4K... i np na "Ogniem i mieczem" bo ma bardzo wysoki bitrate...?

"Ogniem i Mieczem" ma 5,38 Mb/s. To tylko HD.

"Potrójna Granica" w 4k to 15,25 Mb/s

 

To samo na smart TV (LG OLED65B7) odpowiednio: 5,90 i 15,25.

 

Różnic w bitrate praktycznie nie ma. W obrazie przepaść.

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

zamowilem opcje "poszerz oferte", zalogowalem sie na netflixa i w opcjach konta po kliknieciu zmień plan i wybraniu premium (4k) jest gwiazdka "dodatkowo 9zł/mies do abonamentu"

i na dole opis gwiazdki * Rzeczywista cena może być niższa, w zależności od oferty Platforma CANAL+. Cena będzie widoczna na Twoim rachunku Platforma CANAL+.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heh aktualizacja była w nocy, w dekoderze widać ze jest nowy soft , a netflixa brak nie ma go w menu , nie ma go pod niebieskim przyciskiem , wiec jak to jest

Edited by refild

Share this post


Link to post
Share on other sites

@refild powiem tak było tak w "n" było tak w "nc+"jest tak w "PC+". 

Czekaj jak zaczną Ci wmawiać że to Twoja wina że masz kiepską instalacje antenową że byl w nocy delikatny mróz a nie daj boże jak powiesz im że padał śnieg u Ciebie no to "współczuje" 😀

 

Oczywiście piszę to z przekąsem

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Inspektor napisał:

Jaki rok za free, u mnie w wyświetla tylko 1 miesiąc a potem opłata do końca umowy.

Pakiet Superpremium+ 4K z Netflix za 139,99 zł/mies przez pierwszy miesiąc, następnie 182,99 zł/mies do końca okresu Oznaczonego Umowy i 219,99 zł/mies po tym okresie.*

Ale wtedy jaki pakiet Netflix się dostaje? U mnie jest napisane, ze do wersji standard na 2x urządzenia w jakości HD. Natomiast w artykułach internetowych jest mowa o dostępie do Ultra HD.

Inaczej jest z osobami, które podpiszą pierwszą umowę z NC+ a inaczej (gorzej) mają Ci co posiadają już NC+?

Ja nie ma nic pokazanego za free.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, kingofsouth napisał:

Wrócę do domu to sprawdzę.

Trzeba pracować.  ;)

 

U mnie zaktualizował się sam jak byłem w pracy. Netflixa póki co brak. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minuty temu, rafi22 napisał:

 U mnie jest napisane, ze do wersji standard na 2x urządzenia w jakości HD. Natomiast w artykułach internetowych jest mowa o dostępie do Ultra HD.

Inaczej jest z osobami, które podpiszą pierwszą umowę z NC+ a inaczej (gorzej) mają Ci co posiadają już NC+?

Ja nie ma nic pokazanego za free.

Pisalem wczoraj , że Netflix 4K mają aktualnie jedynie nowi abo oraz przedłużający umowy.

Oferta w ICA " poszerz oferte" obecnie ma tylko plan HD i nic z tym na chwilę obecną nie zrobisz.

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic innego jak naciąganie ludzi na 4K UltraBOX+, który widocznie im zalega i nie schodzi tak jakby chcieli. Inaczej zaoferowaliby też aplikację na większej ilości dekoderów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Emil.1603 napisał:

Nic innego jak naciąganie ludzi na 4K UltraBOX+, który widocznie im zalega i nie schodzi tak jakby chcieli. 

Nie do końca,  bo dają ludziom ADB na którym nie ma Netflixa.

Większość by chciała Technicolor,  ale go nie wydają. 

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Historia zatacza koło? Jeden dekoder i kilku producentów? Jakbym widział Mediasat od CYFRY+.

Do tego technicy, specjaliści IT czy cóż za inni artyści się tym zajmują nie potrafili rozesłać firmware'u do wszystkich wersji sprzętowych z prostą aplikacją? Myślałem, że mamy już 2020 rok*, a nie przełom XX i XXI wieku.

 

* w zaokrągleniu

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...