andrzejgratis Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 @Saturn45 To już systemowo leci a nie partiami dekoderów 4k... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 5 minut temu, Krzysiek11:) napisał: Wyślą Ciebie na wymianę do APS na Technicolor, jeśli wybierzesz ofertę z Netflixem. Już biegnę... bo tych dekoderów już nie ma w punktach. 6 minut temu, andrzejgratis napisał: @Saturn45 To już systemowo leci a nie partiami dekoderów 4k... ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) Odebrałem telefon od PC+ z propozycją wymiany dekodera WiFiBox+ na 4K i dobranie Netflixa... ...szkoda tylko że ten dekoder jest od Multirooma. Edytowane 4 Grudnia 2019 przez SatZnawca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Ta aplikacja różni się od tych na Smart tv ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sierek Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Z grubsza się nie różni. Można nawet wyświetlić parametry transmisji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 @Sierek, chyba jesteś wybrańcem. U mnie nadal brak tego Netflixa. Ma ktoś jeszcze prócz kolegi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kikk Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Mam od rana zarówno na 222 kanale jak i jako zakładkę w menu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Godzinę temu, Sierek napisał: Z grubsza się nie różni. Można nawet wyświetlić parametry transmisji. Jaki leci bitrate na 4K... i np na "Ogniem i mieczem" bo ma bardzo wysoki bitrate...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 4 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Czyli oferta też jest identyczna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sierek Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 35 minut temu, herman78 napisał: Jaki leci bitrate na 4K... i np na "Ogniem i mieczem" bo ma bardzo wysoki bitrate...? "Ogniem i Mieczem" ma 5,38 Mb/s. To tylko HD. "Potrójna Granica" w 4k to 15,25 Mb/s To samo na smart TV (LG OLED65B7) odpowiednio: 5,90 i 15,25. Różnic w bitrate praktycznie nie ma. W obrazie przepaść. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Właśnie się Netflix pojawil, aktualizacja dekodera była o 5.55 rano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 1 godzinę temu, kingofsouth napisał: @Sierek, chyba jesteś wybrańcem. U mnie nadal brak tego Netflixa. Ma ktoś jeszcze prócz kolegi? Kolega @Darx667 też ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pp03 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 zamowilem opcje "poszerz oferte", zalogowalem sie na netflixa i w opcjach konta po kliknieciu zmień plan i wybraniu premium (4k) jest gwiazdka "dodatkowo 9zł/mies do abonamentu" i na dole opis gwiazdki * Rzeczywista cena może być niższa, w zależności od oferty Platforma CANAL+. Cena będzie widoczna na Twoim rachunku Platforma CANAL+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
refild Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) heh aktualizacja była w nocy, w dekoderze widać ze jest nowy soft , a netflixa brak nie ma go w menu , nie ma go pod niebieskim przyciskiem , wiec jak to jest Edytowane 4 Grudnia 2019 przez refild Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Godzinę temu, shevchenko1987 napisał: Kolega @Darx667 też ma. Wrócę do domu to sprawdzę. Trzeba pracować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@EagleEye@ Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 @refild powiem tak było tak w "n" było tak w "nc+"jest tak w "PC+". Czekaj jak zaczną Ci wmawiać że to Twoja wina że masz kiepską instalacje antenową że byl w nocy delikatny mróz a nie daj boże jak powiesz im że padał śnieg u Ciebie no to "współczuje" Oczywiście piszę to z przekąsem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi22 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 6 godzin temu, Inspektor napisał: Jaki rok za free, u mnie w wyświetla tylko 1 miesiąc a potem opłata do końca umowy. Pakiet Superpremium+ 4K z Netflix za 139,99 zł/mies przez pierwszy miesiąc, następnie 182,99 zł/mies do końca okresu Oznaczonego Umowy i 219,99 zł/mies po tym okresie.* Ale wtedy jaki pakiet Netflix się dostaje? U mnie jest napisane, ze do wersji standard na 2x urządzenia w jakości HD. Natomiast w artykułach internetowych jest mowa o dostępie do Ultra HD. Inaczej jest z osobami, które podpiszą pierwszą umowę z NC+ a inaczej (gorzej) mają Ci co posiadają już NC+? Ja nie ma nic pokazanego za free. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Godzinę temu, kingofsouth napisał: Wrócę do domu to sprawdzę. Trzeba pracować. U mnie zaktualizował się sam jak byłem w pracy. Netflixa póki co brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Też tak mam. Jest nowa wersja oprogramowania, Netflixa - zbiegł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) 32 minuty temu, rafi22 napisał: U mnie jest napisane, ze do wersji standard na 2x urządzenia w jakości HD. Natomiast w artykułach internetowych jest mowa o dostępie do Ultra HD. Inaczej jest z osobami, które podpiszą pierwszą umowę z NC+ a inaczej (gorzej) mają Ci co posiadają już NC+? Ja nie ma nic pokazanego za free. Pisalem wczoraj , że Netflix 4K mają aktualnie jedynie nowi abo oraz przedłużający umowy. Oferta w ICA " poszerz oferte" obecnie ma tylko plan HD i nic z tym na chwilę obecną nie zrobisz. Edytowane 4 Grudnia 2019 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 4 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Nic innego jak naciąganie ludzi na 4K UltraBOX+, który widocznie im zalega i nie schodzi tak jakby chcieli. Inaczej zaoferowaliby też aplikację na większej ilości dekoderów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@EagleEye@ Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Ogólnie widzę że ten Netflix jest ale go nie ma czy żle kojarzę fakty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) 2 minuty temu, Emil.1603 napisał: Nic innego jak naciąganie ludzi na 4K UltraBOX+, który widocznie im zalega i nie schodzi tak jakby chcieli. Nie do końca, bo dają ludziom ADB na którym nie ma Netflixa. Większość by chciała Technicolor, ale go nie wydają. Edytowane 4 Grudnia 2019 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 4 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Historia zatacza koło? Jeden dekoder i kilku producentów? Jakbym widział Mediasat od CYFRY+. Do tego technicy, specjaliści IT czy cóż za inni artyści się tym zajmują nie potrafili rozesłać firmware'u do wszystkich wersji sprzętowych z prostą aplikacją? Myślałem, że mamy już 2020 rok*, a nie przełom XX i XXI wieku. * w zaokrągleniu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Pani prezes musi odejść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.