Specjalista Polsat Box Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, maks27 napisał: Tylko to dziwnie wygląda jak mówię znajomym że będą płacić rachunki nowy numer konta i w odpowiedzi słyszę: "CP nas nie powiadomił to nie nasza wina jak jak przelew nie dojdzie, a specjalnie nie założę konta w ICOK aby to sprawdzić" Oprócz wcześniej wymienionych sposobów informowania o zmianie, komunikat będzie również prezentowany u Klientów z dekoderem: - Echostar, - Evobox Lite, - Evobox HD, - HD 7000. Wyświetla się w formie planszy i znika po około 15 sekundach. Kampania będzie realizowana przez 7 dni. Edytowane 19 Lipca 2019 przez Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 A co z HD5000 lub moduł CAM CI+, czy innymi HDXX00 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 29 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Oprócz wcześniej wymienionych sposobów informowania o zmianie, komunikat będzie również prezentowany u Klientów z dekoderem: - Echostar, - Evobox Lite, - Evobox HD, - HD 7000. Wyświetla się w formie planszy i znika po około 15 sekundach. Kampania będzie realizowana przez 7 dni. A Evobox PVR nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 @Specjalista Cyfrowy Polsat 15 sekund to trochę krótko trzeba zrobić zdjęcie komunikatu aby wpisać numer konta !!! Skoro tylko na te wybrane dekodery będzie komunikat to klienci innych modeli będą zwolnieni z opłat skoro nie otrzymają nowego numeru konta do wpłat ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 Wyłączą im sygnał... i niech się "pałują" z wyjaśnianiem sytuacji z CP... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 @maks27 i @xut2zs Jak pisałem w pierwszym komunikacie: 2 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: sukcesywnie realizujemy kampanię informacyjną Tak, aby każdy nasz Klient otrzymał stosowną informację. @maks27 48 minut temu, maks27 napisał: 15 sekund to trochę krótko trzeba zrobić zdjęcie komunikatu aby wpisać numer konta !!! W komunikacie prezentowany jest sposób uzyskania nowego numeru konta a nie on sam. 49 minut temu, maks27 napisał: Skoro tylko na te wybrane dekodery będzie komunikat to klienci innych modeli będą zwolnieni z opłat skoro nie otrzymają nowego numeru konta do wpłat ? Ta informacja również widnieje w pierwszej wypowiedzi: 2 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Chcielibyśmy również uspokoić wszystkich, którzy dokonali już płatności na stary numer konta. Te środki zostaną zaksięgowane i rozliczone w prawidłowy sposób, więc nie trzeba wykonywać żadnych dodatkowych czynności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil :D Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 Strefa abonenta wróciła tylko z planszą z przyczyn technicznych usługa niedostępna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 Dziś otrzymałem maila z nowym numerem konta do opłat za CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro64 Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 13 godzin temu, maks27 napisał: Dziś otrzymałem maila z nowym numerem konta do opłat za CP A ja nie dostalem nic.Moze ktos podac nr tego nowego konta bo widze ze czarna magia pod tytulem POLSAT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 Każdy ma indywidualny numer konta bankowego powiązany z jego usługami. Informacje są rozsyłane sukcesywnie, cierpliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 1 godzinę temu, jaro64 napisał: A ja nie dostalem nic.Moze ktos podac nr tego nowego konta bo widze ze czarna magia pod tytulem POLSAT 1 godzinę temu, support458 napisał: Każdy ma indywidualny numer konta bankowego powiązany z jego usługami. Informacje są rozsyłane sukcesywnie, cierpliwości. Potwierdzam słowa użytkownika support458. Pragnę również wspomnieć, że wystarczy zarejestrować się do Internetowego Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Tam są dostępne dane na wspomniany temat. Dodatkowo proszę o spokój, ponieważ dane w systemie są cały czas aktualizowane. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjyk Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 Dzisiaj przyszła do mnie informacja o zmianie konta listownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 W dniu 19.07.2019 o 19:51, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: W komunikacie prezentowany jest sposób uzyskania nowego numeru konta a nie on sam. Tak z ciekawości dlaczego ten nr konta nie jest prezentowany na ekranie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 Ja mam opłaty do końca umowy na starym rachunku i niech sobie sami przelewają na nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 Podejrzewam, że są już na nowym numerze konta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 OK.Cieszę się z tego bo nie chcę mieć do czynienia z infolinią CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackikojot Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 Ja dostałem email. 5 dni temu z nowym numerem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 Mimo, że mają mój e-mail, to zero informacji, ani na dekoderze ani na mailu. Na info o zmianie numeru trafiłem zupełnie przypadkiem jak zalogowałem się do iCOK w zupełnie innym celu. Gdyby nie to, to stały przelew z konta już dawno by poszedł na stary numer rachunku. To zdecydowanie informacyjna porażka CP, bo jak wytłumaczyć sytuację, że potrafią wysłać reklamy na dekoder o Ekstraklasie a o zmianie numerów kont już nie. Ja nie mówię, żeby to była jakaś spersonalizowana informacja, z numerem konta dla każdego dekodera, ale chociaż taki ogólny alert i prośba o sprawdzenie numeru w iCOK lub na infolinii. Założę się, że osoby nie śledzące portali TV-Sat nadal o zmianie nie wiedzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 (edytowane) 3 godziny temu, jupiter napisał: potrafią wysłać reklamy na dekoder o Ekstraklasie a o zmianie numerów kont już nie. Nie przypuszczałem, że aż tak "grubo" poszli. Ciekawe gdzie jeszcze "wcisną" reklamy. Klient płaci za reklamy - taka niestety jest dzisiejsza telewizja. Na szczęście większość tego co nadają to powtórki powtórek przerywane reklamami, które można znaleźć w sieci z wyjątkiem sportu gdzie trafiają się transmisje na "na żywo". Dlatego taka telewizja mi niepotrzebna. Edytowane 24 Lipca 2019 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 (edytowane) 5 godzin temu, jupiter napisał: Mimo, że mają mój e-mail, to zero informacji, ani na dekoderze ani na mailu. Na info o zmianie numeru trafiłem zupełnie przypadkiem jak zalogowałem się do iCOK w zupełnie innym celu. Gdyby nie to, to stały przelew z konta już dawno by poszedł na stary numer rachunku. To zdecydowanie informacyjna porażka CP, bo jak wytłumaczyć sytuację, że potrafią wysłać reklamy na dekoder o Ekstraklasie a o zmianie numerów kont już nie. Ja nie mówię, żeby to była jakaś spersonalizowana informacja, z numerem konta dla każdego dekodera, ale chociaż taki ogólny alert i prośba o sprawdzenie numeru w iCOK lub na infolinii. Założę się, że osoby nie śledzące portali TV-Sat nadal o zmianie nie wiedzą. Typowy roszczeniowy klient. Było już wyjaśniane wielokrotnie, "stare" numery rachunków działaj jak dotychczas, a każdy otrzyma informacje o nowym numerze. Informacje są rozsyłane sukcesywnie do kilku milionów klientów. Ogarniasz temat? Wchodzisz z złożenia, że akurat informacja dla ciebie powinna zostać wysłana teraz, a jeśli nie to masz powód do narzekania. Dopóki usługi działają, a pieniądze są księgowane na twoim koncie nie masz żadnych powodów do narzekania. Takie posty powinny trafiać do kosza, tylko zaśmiecają wątek. Edytowane 24 Lipca 2019 przez support458 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 15 godzin temu, czerstwy napisał: Ja mam opłaty do końca umowy na starym rachunku i niech sobie sami przelewają na nowy. Potwierdzam, że środki zostaną przeksięgowane na nowe konto. 18 godzin temu, roberttosat napisał: Tak z ciekawości dlaczego ten nr konta nie jest prezentowany na ekranie? Taka sytuacja ma miejsce, ponieważ komunikat prezentowany jest na różnych urządzeniach, a każdy z Klientów posiada inny numer konta bankowego do wpłat. Można go zweryfikować w strefie abonenta na kanale 999. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 (edytowane) Znowu drążenie tego samego tematu w kółko.Jakby mieli kogo oszukać i przysyłać upomnienia o zaległościach? Skończcie koledzy już ten temat,bo powoli staje się to irytujące.Co ma się zaktualizować,to się zaktualizuje co do numerów kont bankowych. Jak ma ktoś zapłacone o pół roku czy rok do przodu,to i tak zrobią przelew i tak zrobią.Proste i logiczne. A zrobić korektę numeru rachunku bankowego na stronie swojego banku,to nie czarna magia. Edytowane 24 Lipca 2019 przez ARTIPAPK 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 6 godzin temu, support458 napisał: Typowy roszczeniowy klient. Było już wyjaśniane wielokrotnie, "stare" numery rachunków działaj jak dotychczas, a każdy otrzyma informacje o nowym numerze. Informacje są rozsyłane sukcesywnie do kilku milionów klientów. Ogarniasz temat? Wchodzisz z złożenia, że akurat informacja dla ciebie powinna zostać wysłana teraz, a jeśli nie to masz powód do narzekania. Dopóki usługi działają, a pieniądze są księgowane na twoim koncie nie masz żadnych powodów do narzekania. Takie posty powinny trafiać do kosza, tylko zaśmiecają wątek. Ja tam Polsatowi nie wierze. Kilkanaście lat temu , w czasach przed internetowych i komórkowych . Podnieśli cene o 90 groszy , powiadomienia listownego nie otrzymałem i 20 grudnia wylączono sygnał. Musiałem pocztą zrobić dopłatę a dowód wpłaty przesłać telefaksem do Polsatu. Dekoder odblokowano 30 grudnia, mialem rodzinne święta bez telewizora. Tak że ja im nie wierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 54 minuty temu, ARTIPAPK napisał: Znowu drążenie tego samego tematu w kółko.Jakby mieli kogo oszukać i przysyłać upomnienia o zaległościach? Skończcie koledzy już ten temat,bo powoli staje się to irytujące.Co ma się zaktualizować,to się zaktualizuje co do numerów kont bankowych. Jak ma ktoś zapłacone o pół roku czy rok do przodu,to i tak zrobią przelew i tak zrobią.Proste i logiczne. A zrobić korektę numeru rachunku bankowego na stronie swojego banku,to nie czarna magia. A czy ktoś napisał że niby go oszukają?Wiem jak wyglada załatwinie czegokolwiek w CP i jak kompetentni ludzie tam pracują.Ostatnio jak pisałem pobrali opłatę za opcję dodatkową blokując uprawienia.Opowiadajac bzdury że winny mój sprzęt itp.Wcześniej infolinia techniczna nie potrafiła udzielić porady jak zainstalować moduł cam itp.Nie chcę dalej wymieniać bo nie ma sensu.Wiem jak to powinno wyglądać a jak częśto wygląda w CP i na kogo można trafić po drugiej stronie słuchawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 Wcale nie chodzi o to, że roszczeniowy, bo na razie reklamacji nie składam, ale jak się potem okaże, że żądają drugi raz tej samej opłaty to się reklamacje posypią. Pod względem PRowym konkurencja dużo lepsza. Informacje o nowym kanale, pozyskaniu praw sportowych czy innych nowościach pojawiają się na stronie www lub są wysyłane mailem do klientów zazwyczaj w tym samym dniu kiedy ta informacja ujrzy światło dzienne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.