Ceberebek Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 U siebie sprawdzałem na 3 rożnych umowach... i każdy z rachunków ma inne pierwsze 2 cyfry: 70 71 i 80 Tak powinno być? 2 pierwsze cyfry to chyba oznaczenia banku? EDIT: I ciekawe ile osób będzie nadal płaciło na stare numery rachunków...? Przecież abonentów "monitorujących" forum, a TYM bardziej ICOK jest malutka "garstka"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 @G2000 ja żadnego maila nie otrzymałem, a mam końcówkę .pl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 23 minuty temu, Ceberebek napisał: U siebie sprawdzałem na 3 rożnych umowach... i każdy z rachunków ma inne pierwsze 2 cyfry: 70 71 i 80 Tak powinno być? 2 pierwsze cyfry to chyba oznaczenia banku? EDIT: I ciekawe ile osób będzie nadal płaciło na stare numery rachunków...? Przecież abonentów "monitorujących" forum, a TYM bardziej ICOK jest malutka "garstka"... Dwie pierwsze cyfry to suma kontrolna, kolejne 8 to oznaczenie banku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 I wszystko jasne THX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 (edytowane) 15 godzin temu, Ceberebek napisał: U siebie sprawdzałem na 3 rożnych umowach... i każdy z rachunków ma inne pierwsze 2 cyfry: 70 71 i 80 Tak powinno być? 2 pierwsze cyfry to chyba oznaczenia banku? EDIT: I ciekawe ile osób będzie nadal płaciło na stare numery rachunków...? Przecież abonentów "monitorujących" forum, a TYM bardziej ICOK jest malutka "garstka"... Pierwsze dwie cyfry w numerze kona, to suma kontrolna. Cyfry od 3-6 oznaczają bank. Komunikacja o nowych numerach rachunków jest sukcesywna i prowadzona kilkoma kanałami, dostanie ją każdy. Zmiana numeru rachunku do wpłat za usługi to nic nadzwyczajnego. Wiele firm dokonuje takich zmian np. energetyka, gazownictwo itd. Dotychczasowy numer rachunku działa. Nie ma żadnego problemu jeśli ktoś zrobił przelew na "stary" numer. Edytowane 18 Lipca 2019 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 (edytowane) Ale robią to z wyprzedzeniem informując klientów. CP informuje dzień-dwa po fakcie. Edytowane 17 Lipca 2019 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Ja u siebie sprawdziłem na koncie Plus internet domowy i też info,że numer uległ zmianie.U pozostałych domowników w tej samej sieci na razie brak zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalowski Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Chciałbym wszystkich uspokoić. Wczoraj zapłaciłem za CP na stare konto. Wszedłem na forum i przeraziłem się bo przeczytałem ze wprowadzili zmianę numeru konta do płatności. Dzisiaj sprawdziłem na Icok i faktycznie moja wpłata wpłynęła. Bez paniki Panowie i Panie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 No wiadomo ze bedzie okres przejściowy będzie. Natomiast operator informuje o tym ze uległ juz zmianie rachunek do wplat a nie z wyprzedzeniem że ulegnie dopiero za jakiś czas. Komunikacja z poslizgiem jakie to polsatowskie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Widzę ,że Plusa również te zmiany dotknęły. Sprawdziłem swoje konto w ICOK i faktycznie na pierwszej stronie widnieje baner powitalny o zmianach numeru konta. Numery konta już się zmieniły na nowe. Na szczęście kwota do zapłaty pozostała ta sama . Rozmawiałem ze znajomym dzisiaj i on o zmianach nic nie słyszał. Tak swoją drogą muszę popytać znajomych co mają CP czy wiedzą co to jest ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 18 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2019 10 godzin temu, rafalowski napisał: Chciałbym wszystkich uspokoić. Wczoraj zapłaciłem za CP na stare konto. Wszedłem na forum i przeraziłem się bo przeczytałem ze wprowadzili zmianę numeru konta do płatności. Dzisiaj sprawdziłem na Icok i faktycznie moja wpłata wpłynęła. Bez paniki Panowie i Panie Bo jest ustawione automatyczne przelewanie zawartości ze starych kont na nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 18 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2019 (edytowane) 13 godzin temu, jaszek napisał: Ale robią to z wyprzedzeniem informując klientów. CP informuje dzień-dwa po fakcie. Przecież dotychczasowy rachunek funkcjonuje z czym masz problem? Zawsze jest taki moment przy zmianie kiedy dowiadujesz się o nowym rachunku, ale dotychczasowy działa dalej. Edytowane 18 Lipca 2019 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 18 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2019 Co nie zmienia faktu że powinni pisemnie każdego poinformować. Nie każdy ma dostęp do ICOK Polsatu. Tyczy się to ludzi starszych. Znając Polsat będzie ciał koszty a później zamieszanie i Polsat umyje ręce że to nie ich wina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 18 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2019 (edytowane) Dlaczego zakładasz, że nie będzie formy pisemnej. Skąd takie założenie? Ktoś Ciebie inspiruje? Edytowane 18 Lipca 2019 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 18 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2019 (edytowane) Polsat mnie inspiruje od prawie 9 miesięcy nie mogę się doczekać odpowiedzi pisemnej na złożona reklamacje. Rozpatrzona pozytywnie. Za każdym razem muszę tłumaczyć na infolinii że mam przyznany pakiet przez dział reklamacji w rozmowie telefonicznej. Pakiet po dwóch miesiącach przestaje działać i jak dzwonie żeby włączyli to 20 minut spędzam na tłumaczeniu co i jak. Edytowane 18 Lipca 2019 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 18 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2019 Na forum jest oficjalne konto CP https://forum.satkurier.pl/profile/36012-specjalista-cyfrowy-polsat/ napisz,. Mimo wszystko to nie ma związku z akcją zmiany numeru rachunku do wpłat za usługi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 18 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2019 (edytowane) 3 godziny temu, support458 napisał: Przecież dotychczasowy rachunek funkcjonuje z czym masz problem? A skąd mam wiedzieć, że funkcjonuje? Gdzie tak jest napisane? Tu chodzi o komunikację ze strony operatora, a raczej jej brak. Edytowane 18 Lipca 2019 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 18 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2019 (edytowane) A dokładniej jaki masz problem? Usługa nie działa? Pieniądze nie dotarły? Czepiasz się.Do mnie CP przysłał mail z informacją i zapewne takie maile trafią do tych, którzy mają konta w ICOK. Pozostali dostaną informację SMS lub /i pocztą tradycyjną. Edytowane 19 Lipca 2019 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 W dniu 17.07.2019 o 22:05, support458 napisał: Pierwsze dwie cyfry w numerze kona, to suma kontrolna. Cyfry od 3-6 oznaczają bank. Komunikacja o nowych numerach rachunków jest sukcesywna i prowadzona kilkoma kanałami, dostanie ją każdy. Zmiana numeru rachunku do wpłat za usługi to nic nadzwyczajnego. Wiele firm dokonuje takich zmian np. energetyka, gazownictwo itd. Dotychczasowy numer rachunku działa. Nie ma żadnego problemu jeśli ktoś zrobił przelew na "stary" numer. Zgodzę się, że to nic nadzwyczajnego. Nadzwyczajne jest to, że Solorz ucieka ze swojego banku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 W związku ze zmianą numerów rachunków bankowych sukcesywnie realizujemy kampanię informacyjną, wysyłając komunikaty drogą elektroniczną, jak również w postaci SMS-ów. Dodatkowo do Klientów, którzy przynajmniej raz od 01.06.2017 r. zamówili druki płatności w wersji papierowej zostały skierowane pisma przewodnie wraz z blankietami do wpłat. Jeżeli nie otrzymaliście jeszcze informacji, a w naszym systemie są Wasze aktualne dane, to prosimy o cierpliwość, w najbliższych dniach dostaniecie wiadomość. Chcielibyśmy również uspokoić wszystkich, którzy dokonali już płatności na stary numer konta. Te środki zostaną zaksięgowane i rozliczone w prawidłowy sposób, więc nie trzeba wykonywać żadnych dodatkowych czynności. Klienci korzystający z polecenia zapłaty również nie powinni się martwić, gdyż ich numer rachunku również został automatycznie zamieniony. Za wszelkie niedogodności związane z dokonaną modyfikacją serdecznie przepraszamy i jednocześnie zachęcamy do aktualizowania danych teleadresowych na bieżąco, co pozwoli nam w przyszłości sprawnie informować o wszelkich ważnych zmianach, które będą dotyczyły usług naszych Klientów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 Tylko to dziwnie wygląda jak mówię znajomym że będą płacić rachunki nowy numer konta i w odpowiedzi słyszę: "CP nas nie powiadomił to nie nasza wina jak jak przelew nie dojdzie, a specjalnie nie założę konta w ICOK aby to sprawdzić" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokodzambo Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 mam tam konto tylko dlatego że mam internet taniej o 30zł a tak to porażka, ciekawe co się bedzie działo dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 A w piśmie przewodnim między wierszami o... podwyżkach będzie. Mogę się założyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 Na maila od Darmowego HD dostałem już drugie powiadomienie o zmianie rachunku a tam gdzie płacę cisza. Nawet w gmailu sprawdzałem folder spam ale nic nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 Godzinę temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: W związku ze zmianą numerów rachunków bankowych sukcesywnie realizujemy kampanię informacyjną, wysyłając komunikaty drogą elektroniczną, jak również w postaci SMS-ów. Dodatkowo do Klientów, którzy przynajmniej raz od 01.06.2017 r. zamówili druki płatności w wersji papierowej zostały skierowane pisma przewodnie wraz z blankietami do wpłat. Jeżeli nie otrzymaliście jeszcze informacji, a w naszym systemie są Wasze aktualne dane, to prosimy o cierpliwość, w najbliższych dniach dostaniecie wiadomość. Chcielibyśmy również uspokoić wszystkich, którzy dokonali już płatności na stary numer konta. Te środki zostaną zaksięgowane i rozliczone w prawidłowy sposób, więc nie trzeba wykonywać żadnych dodatkowych czynności. Klienci korzystający z polecenia zapłaty również nie powinni się martwić, gdyż ich numer rachunku również został automatycznie zamieniony. Za wszelkie niedogodności związane z dokonaną modyfikacją serdecznie przepraszamy i jednocześnie zachęcamy do aktualizowania danych teleadresowych na bieżąco, co pozwoli nam w przyszłości sprawnie informować o wszelkich ważnych zmianach, które będą dotyczyły usług naszych Klientów. Jestem ciekaw jak informacje o nowym koncie do wpłat dostaną ci co mają prepaid uruchomiony anonimowo. Bez rejestracji na dane osobowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.