Skocz do zawartości

Zmiana konta do płatności


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

U siebie sprawdzałem na 3 rożnych umowach... i każdy z rachunków ma inne pierwsze 2 cyfry:

70

71

i 80

Tak powinno być?

2 pierwsze cyfry to chyba oznaczenia banku?

 

EDIT:

I ciekawe ile osób będzie nadal płaciło na stare numery rachunków...?

Przecież abonentów "monitorujących" forum, a TYM bardziej ICOK jest malutka "garstka"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Ceberebek napisał:

U siebie sprawdzałem na 3 rożnych umowach... i każdy z rachunków ma inne pierwsze 2 cyfry:

70

71

i 80

Tak powinno być?

2 pierwsze cyfry to chyba oznaczenia banku?

 

EDIT:

I ciekawe ile osób będzie nadal płaciło na stare numery rachunków...?

Przecież abonentów "monitorujących" forum, a TYM bardziej ICOK jest malutka "garstka"...

Dwie pierwsze cyfry to suma kontrolna, kolejne 8 to oznaczenie banku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Ceberebek napisał:

U siebie sprawdzałem na 3 rożnych umowach... i każdy z rachunków ma inne pierwsze 2 cyfry:

70

71

i 80

Tak powinno być?

2 pierwsze cyfry to chyba oznaczenia banku?

 

EDIT:

I ciekawe ile osób będzie nadal płaciło na stare numery rachunków...?

Przecież abonentów "monitorujących" forum, a TYM bardziej ICOK jest malutka "garstka"...

 

Pierwsze dwie cyfry w numerze kona, to suma kontrolna. Cyfry od 3-6 oznaczają bank.

Komunikacja o nowych numerach rachunków jest sukcesywna i prowadzona kilkoma kanałami, dostanie ją każdy.

Zmiana numeru rachunku do wpłat za usługi to nic nadzwyczajnego. Wiele firm dokonuje takich zmian np. energetyka, gazownictwo itd.

Dotychczasowy numer rachunku działa. Nie ma żadnego problemu jeśli ktoś zrobił przelew na "stary" numer.

  

Edytowane przez support458
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę ,że Plusa również te zmiany dotknęły. Sprawdziłem swoje konto w ICOK i faktycznie na pierwszej stronie widnieje baner powitalny o zmianach numeru konta. Numery konta już się zmieniły na nowe. Na szczęście kwota do zapłaty pozostała ta sama :-D. Rozmawiałem ze znajomym dzisiaj i on o zmianach nic nie słyszał. Tak swoją drogą muszę popytać znajomych co mają CP czy wiedzą co to jest ICOK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, rafalowski napisał:

Chciałbym wszystkich uspokoić. Wczoraj zapłaciłem za CP na stare konto. Wszedłem na forum i przeraziłem się bo przeczytałem ze wprowadzili zmianę numeru konta do płatności.  Dzisiaj sprawdziłem  na Icok i faktycznie moja wpłata wpłynęła. Bez paniki Panowie i Panie :-P

 

Bo jest ustawione automatyczne przelewanie zawartości ze starych kont na nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, jaszek napisał:

Ale robią to z wyprzedzeniem informując klientów. CP informuje dzień-dwa po fakcie. 

 

Przecież dotychczasowy rachunek funkcjonuje z czym masz problem?

Zawsze jest taki moment przy zmianie kiedy dowiadujesz się o nowym rachunku, ale dotychczasowy działa dalej.

 

 

Edytowane przez support458
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polsat mnie inspiruje :) od prawie 9 miesięcy nie mogę się doczekać odpowiedzi pisemnej na złożona reklamacje. Rozpatrzona pozytywnie.

Za każdym razem muszę tłumaczyć na infolinii że mam przyznany pakiet przez dział reklamacji w rozmowie telefonicznej.

Pakiet po dwóch miesiącach przestaje działać i jak dzwonie żeby włączyli to 20 minut spędzam na tłumaczeniu co i jak.

Edytowane przez tweed77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, support458 napisał:

Przecież dotychczasowy rachunek funkcjonuje z czym masz problem?

 

A skąd mam wiedzieć, że funkcjonuje? Gdzie tak jest napisane? Tu chodzi o komunikację ze strony operatora, a raczej jej brak.

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dokładniej jaki masz problem? Usługa nie działa? Pieniądze nie dotarły?

Czepiasz się.Do mnie CP przysłał mail z informacją i zapewne takie maile trafią do tych, którzy mają konta w ICOK.

Pozostali dostaną informację SMS lub /i pocztą tradycyjną.

Edytowane przez support458
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.07.2019 o 22:05, support458 napisał:

 

Pierwsze dwie cyfry w numerze kona, to suma kontrolna. Cyfry od 3-6 oznaczają bank.

Komunikacja o nowych numerach rachunków jest sukcesywna i prowadzona kilkoma kanałami, dostanie ją każdy.

Zmiana numeru rachunku do wpłat za usługi to nic nadzwyczajnego. Wiele firm dokonuje takich zmian np. energetyka, gazownictwo itd.

Dotychczasowy numer rachunku działa. Nie ma żadnego problemu jeśli ktoś zrobił przelew na "stary" numer.

  

Zgodzę się, że to nic nadzwyczajnego. Nadzwyczajne jest to, że Solorz ucieka ze swojego banku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W związku ze zmianą numerów rachunków bankowych sukcesywnie realizujemy kampanię informacyjną, wysyłając komunikaty drogą elektroniczną, jak również w postaci SMS-ów. Dodatkowo do Klientów, którzy przynajmniej raz od 01.06.2017 r. zamówili druki płatności w wersji papierowej zostały skierowane pisma przewodnie wraz z blankietami do wpłat. Jeżeli nie otrzymaliście jeszcze informacji, a w naszym systemie są Wasze aktualne dane, to prosimy o cierpliwość, w najbliższych dniach dostaniecie wiadomość.

Chcielibyśmy również uspokoić wszystkich, którzy dokonali już płatności na stary numer konta. Te środki zostaną zaksięgowane i rozliczone w prawidłowy sposób, więc nie trzeba wykonywać żadnych dodatkowych czynności. Klienci korzystający z polecenia zapłaty również nie powinni się martwić, gdyż ich numer rachunku również został automatycznie zamieniony.

Za wszelkie niedogodności związane z dokonaną modyfikacją serdecznie przepraszamy i jednocześnie zachęcamy do aktualizowania danych teleadresowych na bieżąco, co pozwoli nam w przyszłości sprawnie informować o wszelkich ważnych zmianach, które będą dotyczyły usług naszych Klientów.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

W związku ze zmianą numerów rachunków bankowych sukcesywnie realizujemy kampanię informacyjną, wysyłając komunikaty drogą elektroniczną, jak również w postaci SMS-ów. Dodatkowo do Klientów, którzy przynajmniej raz od 01.06.2017 r. zamówili druki płatności w wersji papierowej zostały skierowane pisma przewodnie wraz z blankietami do wpłat. Jeżeli nie otrzymaliście jeszcze informacji, a w naszym systemie są Wasze aktualne dane, to prosimy o cierpliwość, w najbliższych dniach dostaniecie wiadomość.

 

Chcielibyśmy również uspokoić wszystkich, którzy dokonali już płatności na stary numer konta. Te środki zostaną zaksięgowane i rozliczone w prawidłowy sposób, więc nie trzeba wykonywać żadnych dodatkowych czynności. Klienci korzystający z polecenia zapłaty również nie powinni się martwić, gdyż ich numer rachunku również został automatycznie zamieniony.

 

Za wszelkie niedogodności związane z dokonaną modyfikacją serdecznie przepraszamy i jednocześnie zachęcamy do aktualizowania danych teleadresowych na bieżąco, co pozwoli nam w przyszłości sprawnie informować o wszelkich ważnych zmianach, które będą dotyczyły usług naszych Klientów.

 

Jestem ciekaw jak informacje o nowym koncie do wpłat dostaną ci co mają prepaid uruchomiony anonimowo. Bez rejestracji na dane osobowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...