Gość jaszek Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 (edytowane) Niepoważne zachowanie Cyfrowego Polsatu. Dobrze, że loguję się ostatnio często na ICOK. Po zalogowaniu się mam taki komunikat: I faktycznie w płatnościach widnieje nowy numer konta bankowego (najzabawniejsze jest to, że nie jest to już Plus Bank, a mBank, co nie wróży dobrze klientom tego pierwszego, który ma problemy z prawem). A w banku mam ustawione zlecenie stałe z datą na 21-go każdego miesiąca. Ciekawe, gdzie poszedłby móc cykliczny przelew gdybym tego nie zauważył? Ani maila, ani SMS-a... A SMS-y z promocjami przysyłają po kilka razy w tygodniu. Edytowane 17 Lipca 2019 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 (edytowane) No dziady mogły maila choć wysłać, ale to świadczy o poziomie imbec.yli tam pracujących. Tymi smsami o ksw i podobne to skrzynkę spamu zapełniam. Edytowane 17 Lipca 2019 przez xut2zs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 (edytowane) To skrajna nieodpowiedzialność i rażąca niekompetencja oraz wszechobecny tam ostatnio bałagan Edytowane 17 Lipca 2019 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Ja bałagan pamiętam odkąd tu jestem czyli od 7 lat. Nie wiem jak było wcześniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Dlatego trzeba stąd uciekać konkurencja już dawno ma multiroom po wifi dekoder 4k i zmiany pakietów na zasadzie włącz/ wyłącz a nie aneksów i ppv . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 1 minutę temu, _Artek_ napisał: konkurencja już dawno ma multiroom po wifi Cyfrowy Polsat też to ma - korzystam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 ma ale nie dla dekoderów PVR . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 (edytowane) 4 minuty temu, _Artek_ napisał: Dlatego trzeba stąd uciekać konkurencja już dawno ma multiroom po wifi dekoder 4k i zmiany pakietów na zasadzie włącz/ wyłącz a nie aneksów i ppv . To uciekaj nikt Ci nie broni. Edytowane 17 Lipca 2019 przez xut2zs 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 (edytowane) 1 minutę temu, _Artek_ napisał: ma ale nie dla dekoderów PVR . Wiesz w ogóle o czym piszesz? W nc+ też nie ma w multiroom dekoderów PVR. Edytowane 17 Lipca 2019 przez mingo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 (edytowane) Konta wg komunikatu zmieniły się 15-go, zaś komunikat pojawił się 16-go. Ja zobaczyłem go dzisiaj. Ciekawe co z klientami, którzy mieli zlecenie stałe np. na dzisiaj. Wpłata poszła na stary numer rachunku, lub też przelew się nie zrealizował, bo numer konta błędny (jeśli wyłączyli stare rachunki). Edytowane 17 Lipca 2019 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 (edytowane) @mingo On plecie trzy po trzy i trąbi o tym jak mu źle w CP i że trzeba uciekać 2 minuty temu, jaszek napisał: Konta wg komunikatu zmieniły się 15-go, zaś komunikat pojawił się 16-go. Ja zobaczyłem go dzisiaj. Ciekawe co z klientami, którzy mieli zlecenie stałe np. na dzisiaj. Wpłata poszła na stary numer rachunku. Ja to wczoraj zauważyłem oj coś czuję że infolinia niedługo będzie gorąca Edytowane 17 Lipca 2019 przez xut2zs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 (edytowane) 3 minuty temu, xut2zs napisał: Ja to wczoraj zauważyłem oj coś czuję że infolinia niedługo będzie gorąca Ja dzisiaj, zupełnie przypadkiem. Nie każdy się tam loguje tak często. K R E T Y N I. Znowu wszystko na ostatnią chwilę. O takich zmianach informuje się z WYPRZEDZENIEM! A nie po fakcie. W dodatku dzień po fakcie. Edytowane 17 Lipca 2019 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam160 Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Wydaję mi się , że oni tego konta z Plus Banku póki co nie wyłączyli i jak ktoś wpłaca na nie to nic się nie dzieję. Wydaję mi się (a przynajmniej tak powinno być) , że przed wyłączeniem tego konta w Plus Banku poinformują SKUTECZNIE klientów. Bo jak nie to faktycznie wtopa na maxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 (edytowane) Wtopą jest już forma tego. To budzi niepokój. Klientowi bank robi przelew 17 go, a 18 klient czyta, że numer konta się zmienił. Co robi? Dzwoni! Albo biegnie do APS. W komunikacie nie ma nic o tym, czy stare numery kont księgują wpłaty. Ani słowa. Tylko "Witamy, teraz tu, dziękujemy". Edytowane 17 Lipca 2019 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Widać prokuratura im się do [beep] nieźle dobrała że ze strachu zapomnieli poinformować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Kwoty wpłacone na stary numer konta są automatycznie przeksiegowane na nowy numer konta. Ewentualne nadpłaty również. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Dobrze wiedzieć choć mogli to w tej informacji zapisać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 No mogli. A najlepiej poinformować wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Zrobiłem przelew na stary numer konta i już w ICOK jest widoczny jako "oczekuje na zaksięgowanie", Wychodzi na to że 15 lipca dostaliśmy nowe numery kont i przez pewien czas będą oba konta równolegle. Nadal brak informacji o zmianach poza komunikatem w ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 (edytowane) Po połączeniu z infolinią CP na numer 222127222,pojawia się głosowa informacja o zmianie numerów konta abonentów dnia 15 lipca tego roku. Edytowane 17 Lipca 2019 przez ARTIPAPK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 (edytowane) Warto jest sprawdzić w https://icok.cyfrowypolsat.pl/ lub na infolinii CP (222 127 222) jaki jest nowy numer konta bankowego do wpłat. Trzeba założyć, że dotychczasowy numer konta nie będzie "żyć" wiecznie i już od kolejnego przelewu lepiej jest użyć nowego numeru. Zmiana numeru kont do wpłat za usługi Cyfrowego Polsatu dotyczy wszystkich abonentów i wszystkich usług. Edytowane 17 Lipca 2019 przez support458 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 (edytowane) Sposób komunikacji tych zmian to jakaś kpina - mnóstwo śmieci wysyłacie smsami a tak ważnej informacji ani widu ani słychu. Jak ktoś z łaski swojej zaloguję się na ICOK to się dowie chyba, że pomyśli że to włamanie hakerów i ktoś próbuje się podszyć. Ci którzy mają poustawianie zlecenia stałe to pewnie nawet tam nie zaglądają. Na głównej stronie brak informacji na stronie https://icok.cyfrowypolsat.pl/ też brak dopiero po zalogowaniu. Brak informacji o tym jak długo stare rachunki będą aktywne. Chyba znowu UOKiK będzie się musiał tym zainteresować. Mistrzowie bajzlu. I jeszcze w środku wakacji Edytowane 17 Lipca 2019 przez rotalplus 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 (edytowane) Nie wszyscy korzystają z E faktury.A jeśli starsi ludzie abonenci,którzy nie korzystają z internetu od lat opłacają gdzieś w punktach płatniczych lub na poczcie swoje rachunki za tv,to ciekawe czy zostaną poinformowani z automatu,tj.poprzez sms? Edytowane 17 Lipca 2019 przez ARTIPAPK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Ciekawe czy na dekoder puścili te informacje ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Taka ciekawostka. Na umowie która jest od kilkunastu lat, jest cały czas opłacana, na gmaila podanego w ICOK nie przyszła żadna informacja. Na umowie z Darmowym HD gdzie nie płacę ani grosza, na maila w domenie .pl przyszła informacja o zmianie numeru konta. Ich system nie lubi Googla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.