Skocz do zawartości

Zmiana konta do płatności


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Niepoważne zachowanie Cyfrowego Polsatu. Dobrze, że loguję się ostatnio często na ICOK. Po zalogowaniu się mam taki komunikat:

 

868131f85af0b.jpg

 

I faktycznie w płatnościach widnieje nowy numer konta bankowego (najzabawniejsze jest to, że nie jest to już Plus Bank, a mBank, co nie wróży dobrze klientom tego pierwszego, który ma problemy z prawem).

 

A w banku mam ustawione zlecenie stałe z datą na 21-go każdego miesiąca. Ciekawe, gdzie poszedłby móc cykliczny przelew gdybym tego nie zauważył?

 

Ani maila, ani SMS-a... A SMS-y z promocjami przysyłają po kilka razy w tygodniu.

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, _Artek_ napisał:

Dlatego trzeba stąd uciekać konkurencja już dawno ma multiroom po wifi dekoder 4k i zmiany pakietów na zasadzie włącz/ wyłącz a nie aneksów i  ppv . 

To uciekaj nikt Ci nie broni.

 

Edytowane przez xut2zs
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konta wg komunikatu zmieniły się 15-go, zaś komunikat pojawił się 16-go. Ja zobaczyłem go dzisiaj. Ciekawe co z klientami, którzy mieli zlecenie stałe np. na dzisiaj. Wpłata poszła na stary numer rachunku, lub też przelew się nie zrealizował, bo numer konta błędny (jeśli wyłączyli stare rachunki).

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mingo On plecie trzy po trzy i trąbi o tym jak mu źle w CP i że trzeba uciekać:crazy:

2 minuty temu, jaszek napisał:

Konta wg komunikatu zmieniły się 15-go, zaś komunikat pojawił się 16-go. Ja zobaczyłem go dzisiaj. Ciekawe co z klientami, którzy mieli zlecenie stałe np. na dzisiaj. Wpłata poszła na stary numer rachunku.

Ja to wczoraj zauważyłem oj coś czuję że infolinia niedługo będzie gorąca

Edytowane przez xut2zs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, xut2zs napisał:

Ja to wczoraj zauważyłem oj coś czuję że infolinia niedługo będzie gorąca

Ja dzisiaj, zupełnie przypadkiem. Nie każdy się tam loguje tak często. K R E T Y N I. Znowu wszystko na ostatnią chwilę. 

 

O takich zmianach informuje się z WYPRZEDZENIEM! A nie po fakcie. W dodatku dzień po fakcie.

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaję mi się , że oni tego konta z Plus Banku póki co nie wyłączyli i jak ktoś wpłaca na nie to nic się nie dzieję. Wydaję mi się (a przynajmniej tak powinno być) , że przed wyłączeniem tego konta w Plus Banku poinformują SKUTECZNIE klientów. Bo jak nie to faktycznie wtopa na maxa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtopą jest już forma tego. To budzi niepokój. Klientowi bank robi przelew 17 go, a 18 klient czyta, że numer konta się zmienił. Co robi? Dzwoni! Albo biegnie do APS. W komunikacie nie ma nic o tym, czy stare numery kont księgują wpłaty. Ani słowa. Tylko "Witamy, teraz tu, dziękujemy".

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem przelew na stary numer konta i już w ICOK jest widoczny jako "oczekuje na zaksięgowanie",

Wychodzi na to że 15 lipca dostaliśmy nowe numery kont i przez pewien czas będą oba konta równolegle. Nadal brak informacji o zmianach poza komunikatem w ICOK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto jest sprawdzić w https://icok.cyfrowypolsat.pl/ lub na infolinii CP (222 127 222) jaki jest nowy numer konta bankowego do wpłat.

Trzeba założyć, że dotychczasowy numer konta nie będzie "żyć" wiecznie i już od kolejnego przelewu lepiej jest użyć nowego numeru.

Zmiana numeru kont do wpłat za usługi Cyfrowego Polsatu dotyczy wszystkich abonentów i wszystkich usług.

Edytowane przez support458
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sposób komunikacji tych zmian to jakaś kpina - mnóstwo śmieci wysyłacie smsami a tak ważnej informacji ani widu ani słychu. Jak ktoś z łaski swojej zaloguję się na ICOK to się dowie chyba, że pomyśli że to włamanie hakerów i ktoś próbuje się podszyć. Ci którzy mają poustawianie zlecenia stałe to pewnie nawet tam nie zaglądają. Na głównej stronie brak informacji na stronie  https://icok.cyfrowypolsat.pl/ też brak dopiero po zalogowaniu. Brak informacji o tym jak długo stare rachunki będą aktywne. Chyba znowu UOKiK będzie się musiał tym zainteresować. Mistrzowie bajzlu. I jeszcze w środku wakacji

Edytowane przez rotalplus
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wszyscy korzystają z E faktury.A jeśli starsi ludzie abonenci,którzy nie korzystają z internetu od lat opłacają gdzieś w punktach płatniczych lub na poczcie swoje rachunki za tv,to ciekawe czy zostaną poinformowani z automatu,tj.poprzez sms?

Edytowane przez ARTIPAPK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka ciekawostka. Na umowie która jest od kilkunastu lat, jest cały czas opłacana, na gmaila podanego w ICOK nie przyszła żadna informacja. Na umowie z Darmowym HD gdzie nie płacę ani grosza, na maila w domenie .pl przyszła informacja o zmianie numeru konta. Ich system nie lubi Googla?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...