support458 Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 Tak tak a świstak zwija w sreberka.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 7 godzin temu, czerstwy napisał: Wiem jak to powinno wyglądać a jak częśto wygląda w CP i na kogo można trafić po drugiej stronie słuchawki. Gwarantuje Ci, że w każdej firmie możesz trafić na nieogarów. Call Center takie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerów dwóch Opublikowano 25 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2019 Już widzę, jak tysiące starszych osób, w tym moi starzy rodzice czytają e-maile o zmianie numeru rachunku bankowego. Moi mają wydrukowany numer rachunku na umowie i tego się trzymają. Strefa abonenta nie działa u nich od początku umowy, u mnie zresztą też nie działa i nigdy nie działała a mam stałą umowę już od kilku lat. Tak, że tego .. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadam Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 Dostałem smsa 17 lipca. Płacę dopiero w sierpniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 21 godzin temu, killerów dwóch napisał: Już widzę, jak tysiące starszych osób, w tym moi starzy rodzice czytają e-maile o zmianie numeru rachunku bankowego. Moi mają wydrukowany numer rachunku na umowie i tego się trzymają. Strefa abonenta nie działa u nich od początku umowy, u mnie zresztą też nie działa i nigdy nie działała a mam stałą umowę już od kilku lat. Tak, że tego .. Przecież już było wielokrotnie napisane, że otrzymają informacje listowanie, jeśli nie mają konta w ICOK Czytanie nie boli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Dostałem dzisiaj smsa od CP z nowym numerem konta do wpłat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Zmiana konta jest moim zdaniem konsekwencją wycofywania się Cyfrowego Polsatu z biznesu bankowego. Albo Plus Bank zostanie zamknięty albo sprzedany. Gdyby nie miało do tego dojść, to nie podejmowali by tak radykalnych kroków jak zmiana numeru konta bankowego wszystkim abonentom. Z końcem lipca podjęli też decyzję o zakończeniu promocji Bonus Plus dla abonentów CP będących klientami plus banku. Sam dzisiaj widziałem klientów w APSie, którzy przyszli z pismem o zakończeniu promocji i chcieli wyjaśnień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 13 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2019 Jeśli zrobiłem przelew na stary numer konta, to ta kwota zostanie zaksięgowana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 13 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2019 Znajomy ponad tydzień temu wpłacał na stary numer konta, bo nie korzysta z ICOK i nie dostał nowego numeru i chyba mu to zaksięgowali bo nic nie mówił do tej pory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 19 godzin temu, aro napisał: Jeśli zrobiłem przelew na stary numer konta, to ta kwota zostanie zaksięgowana? Jeśli środki nie zostaną zaksięgowane w ciągu 3 dni roboczych, to sugeruję kontakt z bankiem w celu ich zwrotu oraz dokonania płatności na poprawny numer rachunku. 16 godzin temu, wuzel napisał: Znajomy ponad tydzień temu wpłacał na stary numer konta, bo nie korzysta z ICOK i nie dostał nowego numeru i chyba mu to zaksięgowali bo nic nie mówił do tej pory. W celu potwierdzenia, czy środki zostały poprawnie zaksięgowane, można zapisać zgłoszenie poprzez wiadomość e-mail na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 W moim przypadku kwota za abonament na chwile obecną wynosi 0 zł czyli opłata została zaksięgowana i teraz już muszę pamiętać, żeby zrobić przelew na nowy numer konta. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwol Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 A u mnie nie było numeru zmiany konta.Tzn były info o zmianie, ale ten sam numer. Wpłaciłem, monitu przypominającego nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 19 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2019 Czy przerabiał ktoś taki temat? Mianowicie posiadam własnościowy moduł CAM Cyfrowego Polsatu typu pre-paid który nie był zarejestrowany na mnie na moim koncie w ICOK (nie rejestrowałem go nigdy). Do tej pory znałem nr konta do wpłat. Dzisiaj okazuje się że dzwoniąc na party line CP podając nr karty dekodera system nie potrafi zidentyfikować tegoż numeru i nie chce mi podać numeru konta do wpłat. Co w takim wypadku można zrobić? Czy oznacza to koniec korzystania z tego modułu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 19 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2019 Miałeś go zarejestrowany anonimowo ? Jeżeli tak spróbuj się dowiedzieć ,czy możesz go zarejestrować imiennie na siebie. Jeżeli to przejdzie ,będziesz miał numer konta i możliwość zmiany pakietów ,inaczej chyba już z tego modułu nie skorzystasz. Z góry powiem Ci ,że łatwo nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 19 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2019 2 godziny temu, wally79 napisał: Czy przerabiał ktoś taki temat? Mianowicie posiadam własnościowy moduł CAM Cyfrowego Polsatu typu pre-paid który nie był zarejestrowany na mnie na moim koncie w ICOK (nie rejestrowałem go nigdy). Do tej pory znałem nr konta do wpłat. Dzisiaj okazuje się że dzwoniąc na party line CP podając nr karty dekodera system nie potrafi zidentyfikować tegoż numeru i nie chce mi podać numeru konta do wpłat. Co w takim wypadku można zrobić? Czy oznacza to koniec korzystania z tego modułu? Proszę o zapisanie w tej sprawie zgłoszenia, wysyłając maila na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinek36 Opublikowano 22 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2020 (edytowane) Nie wiem,czy w dobrym temacie piszę ? Chciałbym się zorientować jak wygląda sprawa ze spóźnieniem z opłatą około 10 dni za abonament 120 zeta (do 28 każdego miesiąca) w Cyfrowym Polsacie.Do tej pory płaciłem abonament nawet kilka dni przed terminem.Tym razem wyjątkowo się spłukałem i dopiero 7 grudnia dostanę kasę . Czy od razu wyłączają kanały ,czy starszą windykacją? Edytowane 22 Listopada 2020 przez Marcinek36 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 22 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2020 (edytowane) Co najwyżej mogą Ci wysłać dezaktywację i nie będziesz miał kanałów. Zawsze może założyć zgłoszenie w ICOK że zapłacisz po terminie z podaniem daty i uzasadnieniem. Być może inaczej na to spojrzą i nawet zachowasz dostęp do oferty. Edytowane 22 Listopada 2020 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.