Skocz do zawartości

Zmiana konta do płatności


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Już widzę, jak tysiące starszych osób, w tym moi starzy rodzice czytają e-maile o zmianie numeru rachunku bankowego. Moi mają wydrukowany numer rachunku na umowie i tego się trzymają. Strefa abonenta nie działa u nich od początku umowy, u mnie zresztą też nie działa i nigdy nie działała a mam stałą umowę już od kilku lat. Tak, że tego ..   

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, killerów dwóch napisał:

Już widzę, jak tysiące starszych osób, w tym moi starzy rodzice czytają e-maile o zmianie numeru rachunku bankowego. Moi mają wydrukowany numer rachunku na umowie i tego się trzymają. Strefa abonenta nie działa u nich od początku umowy, u mnie zresztą też nie działa i nigdy nie działała a mam stałą umowę już od kilku lat. Tak, że tego ..   

 

Przecież już było wielokrotnie napisane, że otrzymają informacje listowanie, jeśli nie mają konta w ICOK Czytanie nie boli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Zmiana konta jest moim zdaniem konsekwencją wycofywania się Cyfrowego Polsatu z biznesu bankowego. Albo Plus Bank zostanie zamknięty albo sprzedany. Gdyby nie miało do tego dojść, to nie podejmowali by tak radykalnych kroków jak zmiana numeru konta bankowego wszystkim abonentom. Z końcem lipca podjęli też decyzję o zakończeniu promocji Bonus Plus dla abonentów CP będących klientami plus banku. Sam dzisiaj widziałem klientów w APSie, którzy przyszli z pismem o zakończeniu promocji i chcieli wyjaśnień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
19 godzin temu, aro napisał:

Jeśli zrobiłem przelew na stary numer konta, to ta kwota zostanie zaksięgowana?

 

Jeśli środki nie zostaną zaksięgowane w ciągu 3 dni roboczych, to sugeruję kontakt z bankiem w celu ich zwrotu oraz dokonania płatności na poprawny numer rachunku.

 

16 godzin temu, wuzel napisał:

Znajomy ponad tydzień temu wpłacał na stary numer konta,  bo nie korzysta z ICOK i nie dostał nowego numeru i chyba mu to zaksięgowali bo nic nie mówił do tej pory.

 

W celu potwierdzenia, czy środki zostały poprawnie zaksięgowane, można zapisać zgłoszenie poprzez wiadomość e-mail na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przerabiał ktoś taki temat? Mianowicie posiadam własnościowy moduł CAM Cyfrowego Polsatu typu pre-paid który nie był zarejestrowany na mnie na moim koncie w ICOK (nie rejestrowałem go nigdy). Do tej pory znałem nr konta do wpłat. Dzisiaj okazuje się że dzwoniąc na party line CP podając nr karty dekodera system nie potrafi zidentyfikować tegoż numeru i nie chce mi podać numeru konta do wpłat. Co w takim wypadku można zrobić? Czy oznacza to koniec korzystania z tego modułu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałeś go zarejestrowany anonimowo ? Jeżeli tak spróbuj się dowiedzieć ,czy możesz go zarejestrować  imiennie na siebie. Jeżeli to przejdzie ,będziesz miał numer konta i możliwość zmiany pakietów ,inaczej chyba już z tego modułu nie skorzystasz. Z góry powiem Ci ,że łatwo nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wally79 napisał:

Czy przerabiał ktoś taki temat? Mianowicie posiadam własnościowy moduł CAM Cyfrowego Polsatu typu pre-paid który nie był zarejestrowany na mnie na moim koncie w ICOK (nie rejestrowałem go nigdy). Do tej pory znałem nr konta do wpłat. Dzisiaj okazuje się że dzwoniąc na party line CP podając nr karty dekodera system nie potrafi zidentyfikować tegoż numeru i nie chce mi podać numeru konta do wpłat. Co w takim wypadku można zrobić? Czy oznacza to koniec korzystania z tego modułu?

Proszę o zapisanie w tej sprawie zgłoszenia, wysyłając maila na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Nie wiem,czy w dobrym temacie piszę ? Chciałbym się zorientować jak wygląda sprawa ze spóźnieniem z opłatą około 10 dni za abonament 120 zeta (do 28 każdego miesiąca) w Cyfrowym Polsacie.Do tej pory płaciłem abonament nawet kilka dni przed terminem.Tym razem wyjątkowo się spłukałem i dopiero 7 grudnia dostanę kasę . Czy od razu wyłączają kanały ,czy starszą windykacją?

Edytowane przez Marcinek36
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co najwyżej mogą Ci wysłać dezaktywację i nie będziesz miał kanałów. Zawsze może założyć zgłoszenie w ICOK że zapłacisz po terminie z podaniem daty i uzasadnieniem. Być może inaczej na to spojrzą i nawet zachowasz dostęp do oferty. ;)

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...