Skocz do zawartości

Zmiana konta do płatności


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, maks27 napisał:

Tylko to dziwnie wygląda jak mówię znajomym że będą płacić rachunki nowy numer konta i w odpowiedzi słyszę: "CP nas nie powiadomił to nie nasza wina jak jak przelew nie dojdzie, a specjalnie nie założę konta w ICOK aby to sprawdzić"

Oprócz wcześniej wymienionych sposobów informowania o zmianie, komunikat będzie również prezentowany u Klientów z dekoderem:

- Echostar,

- Evobox Lite,

- Evobox HD,

- HD 7000.

Wyświetla się w formie planszy i znika po około 15 sekundach. Kampania będzie realizowana przez 7 dni.

Edytowane przez Specjalista Cyfrowy Polsat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Oprócz wcześniej wymienionych sposobów informowania o zmianie, komunikat będzie również prezentowany u Klientów z dekoderem:

- Echostar,

- Evobox Lite,

- Evobox HD,

- HD 7000.

Wyświetla się w formie planszy i znika po około 15 sekundach. Kampania będzie realizowana przez 7 dni.

A Evobox PVR nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Specjalista Cyfrowy Polsat  15 sekund to trochę krótko trzeba zrobić zdjęcie komunikatu aby wpisać numer konta !!!

Skoro tylko na te wybrane dekodery będzie komunikat to klienci innych modeli będą zwolnieni z opłat skoro nie otrzymają nowego numeru konta do wpłat ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

@maks27 i @xut2zs

Jak pisałem w pierwszym komunikacie:

2 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

sukcesywnie realizujemy kampanię informacyjną

Tak, aby każdy nasz Klient otrzymał stosowną informację.

 

@maks27

 

48 minut temu, maks27 napisał:

15 sekund to trochę krótko trzeba zrobić zdjęcie komunikatu aby wpisać numer konta !!!

 W komunikacie prezentowany jest sposób uzyskania nowego numeru konta a nie on sam.

 

 

49 minut temu, maks27 napisał:

Skoro tylko na te wybrane dekodery będzie komunikat to klienci innych modeli będą zwolnieni z opłat skoro nie otrzymają nowego numeru konta do wpłat ?

 

Ta informacja również widnieje w pierwszej wypowiedzi:

 

2 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Chcielibyśmy również uspokoić wszystkich, którzy dokonali już płatności na stary numer konta. Te środki zostaną zaksięgowane i rozliczone w prawidłowy sposób, więc nie trzeba wykonywać żadnych dodatkowych czynności.

 


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, jaro64 napisał:

A ja nie dostalem nic.Moze ktos podac nr tego nowego konta bo widze ze czarna magia pod tytulem POLSAT

 

1 godzinę temu, support458 napisał:

Każdy ma indywidualny numer konta bankowego powiązany z jego usługami. Informacje są rozsyłane sukcesywnie, cierpliwości.


Potwierdzam słowa użytkownika support458. Pragnę również wspomnieć, że wystarczy zarejestrować się do Internetowego Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Tam są dostępne dane na wspomniany temat. Dodatkowo proszę o spokój, ponieważ dane w systemie są cały czas aktualizowane.

 

 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo, że mają mój e-mail, to zero informacji, ani na dekoderze ani na mailu. Na info o zmianie numeru trafiłem zupełnie przypadkiem jak zalogowałem się do iCOK w zupełnie innym celu. Gdyby nie to, to stały przelew z konta już dawno by poszedł na stary numer rachunku. To zdecydowanie informacyjna porażka CP, bo jak wytłumaczyć sytuację, że potrafią wysłać reklamy na dekoder o Ekstraklasie a o zmianie numerów kont już nie. Ja nie mówię, żeby to była jakaś spersonalizowana informacja, z numerem konta dla każdego dekodera, ale chociaż taki ogólny alert i prośba o sprawdzenie numeru w iCOK lub na infolinii. Założę się, że osoby nie śledzące portali TV-Sat nadal o zmianie nie wiedzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, jupiter napisał:

potrafią wysłać reklamy na dekoder o Ekstraklasie a o zmianie numerów kont już nie.

Nie przypuszczałem, że aż tak "grubo" poszli. Ciekawe gdzie jeszcze "wcisną" reklamy. Klient płaci za reklamy - taka niestety jest dzisiejsza telewizja. Na szczęście większość tego co nadają to powtórki powtórek przerywane reklamami, które można znaleźć w sieci z wyjątkiem sportu gdzie trafiają się transmisje na "na żywo". Dlatego taka telewizja mi niepotrzebna.

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, jupiter napisał:

Mimo, że mają mój e-mail, to zero informacji, ani na dekoderze ani na mailu. Na info o zmianie numeru trafiłem zupełnie przypadkiem jak zalogowałem się do iCOK w zupełnie innym celu. Gdyby nie to, to stały przelew z konta już dawno by poszedł na stary numer rachunku. To zdecydowanie informacyjna porażka CP, bo jak wytłumaczyć sytuację, że potrafią wysłać reklamy na dekoder o Ekstraklasie a o zmianie numerów kont już nie. Ja nie mówię, żeby to była jakaś spersonalizowana informacja, z numerem konta dla każdego dekodera, ale chociaż taki ogólny alert i prośba o sprawdzenie numeru w iCOK lub na infolinii. Założę się, że osoby nie śledzące portali TV-Sat nadal o zmianie nie wiedzą.

 

Typowy roszczeniowy klient. Było już wyjaśniane wielokrotnie, "stare" numery rachunków działaj jak dotychczas, a każdy otrzyma informacje o nowym numerze.

Informacje są rozsyłane sukcesywnie do kilku milionów klientów. Ogarniasz temat?

Wchodzisz z złożenia,  że akurat informacja dla ciebie powinna zostać wysłana teraz, a jeśli nie to masz powód do narzekania.

Dopóki usługi działają, a pieniądze są księgowane na twoim koncie nie masz żadnych powodów do narzekania.

Takie posty powinny trafiać do kosza, tylko zaśmiecają wątek.

 

Edytowane przez support458
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, czerstwy napisał:

Ja mam opłaty do końca umowy  na starym rachunku i niech sobie sami przelewają na nowy.

Potwierdzam, że środki zostaną przeksięgowane na nowe konto.

18 godzin temu, roberttosat napisał:

Tak z ciekawości dlaczego ten nr konta nie jest prezentowany na ekranie?

Taka sytuacja ma miejsce, ponieważ komunikat prezentowany jest na różnych urządzeniach, a każdy z Klientów posiada inny numer konta bankowego do wpłat. Można go zweryfikować w strefie abonenta na kanale 999.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu drążenie tego samego tematu w kółko.Jakby mieli kogo oszukać i przysyłać upomnienia o zaległościach?

Skończcie koledzy już ten temat,bo powoli staje się to irytujące.Co ma się zaktualizować,to się zaktualizuje co do numerów kont bankowych.

Jak ma ktoś zapłacone o pół roku czy rok do przodu,to i tak zrobią przelew i tak zrobią.Proste i logiczne.

A zrobić korektę numeru rachunku bankowego na stronie swojego banku,to nie czarna magia.

Edytowane przez ARTIPAPK
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, support458 napisał:

 

Typowy roszczeniowy klient. Było już wyjaśniane wielokrotnie, "stare" numery rachunków działaj jak dotychczas, a każdy otrzyma informacje o nowym numerze.

Informacje są rozsyłane sukcesywnie do kilku milionów klientów. Ogarniasz temat?

Wchodzisz z złożenia,  że akurat informacja dla ciebie powinna zostać wysłana teraz, a jeśli nie to masz powód do narzekania.

Dopóki usługi działają, a pieniądze są księgowane na twoim koncie nie masz żadnych powodów do narzekania.

Takie posty powinny trafiać do kosza, tylko zaśmiecają wątek.

 

  Ja tam Polsatowi nie wierze. Kilkanaście lat temu , w czasach przed internetowych i komórkowych .  Podnieśli cene o 90 groszy , powiadomienia listownego nie otrzymałem i 20 grudnia wylączono sygnał. Musiałem pocztą zrobić dopłatę a dowód wpłaty przesłać telefaksem do Polsatu. Dekoder odblokowano 30 grudnia, mialem rodzinne święta bez telewizora. Tak że ja im nie wierze. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, ARTIPAPK napisał:

Znowu drążenie tego samego tematu w kółko.Jakby mieli kogo oszukać i przysyłać upomnienia o zaległościach?

Skończcie koledzy już ten temat,bo powoli staje się to irytujące.Co ma się zaktualizować,to się zaktualizuje co do numerów kont bankowych.

Jak ma ktoś zapłacone o pół roku czy rok do przodu,to i tak zrobią przelew i tak zrobią.Proste i logiczne.

A zrobić korektę numeru rachunku bankowego na stronie swojego banku,to nie czarna magia.

A czy ktoś napisał że niby go oszukają?Wiem jak wyglada załatwinie czegokolwiek w CP i jak kompetentni ludzie tam pracują.Ostatnio jak pisałem pobrali opłatę za opcję dodatkową blokując uprawienia.Opowiadajac bzdury że winny mój sprzęt itp.Wcześniej infolinia techniczna nie potrafiła udzielić porady jak zainstalować moduł cam itp.Nie chcę dalej wymieniać bo nie ma sensu.Wiem jak to powinno wyglądać a jak częśto wygląda w CP i na kogo można trafić po drugiej stronie słuchawki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale nie chodzi o to, że roszczeniowy, bo na razie reklamacji nie składam, ale jak się potem okaże, że żądają drugi raz tej samej opłaty to się reklamacje posypią.

Pod względem PRowym konkurencja dużo lepsza. Informacje o nowym kanale, pozyskaniu praw sportowych czy innych nowościach pojawiają się na stronie www lub są wysyłane mailem do klientów zazwyczaj w tym samym dniu kiedy ta informacja ujrzy światło dzienne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...