Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX LITE - dyskusja ogólna


SatExpert
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W jaki sposób po aktualizacji i naciśnięciu przycisku OK na pilocie można zmienić kolejność prezentacji kanałów na podglądzie, aby od góry ekranu pojawiały się rosnąco a nie malejąco? Strasznie irytująca ta zmiana...

Edytowane przez truszek
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, w zeszłym tygodniu przedłużałam umowę z Polsatem i dostałam dekoder evobox pvr który miał mieć opcje cofania i nagrywania. Jednak cofanie nie działa, podłączony jest na dwie anteny że względu na nagrywarkę. Konwerter uniwersalny.(nie unicable) to się jakoś włącza aktywuje czy dali mi zły dekoder czy mam coś źle ustawione. ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cofanie na PVR działa wyłącznie na aktualnie oglądanym kanale i to maksymalnie do momentu od którego zaczęło się oglądać. Po prostu korzysta z własnego bufora na dysku, który czyszczony jest przy każdym przełączeniu kanału. Dłuższe cofanie, czy dowolne cofanie na innych kanałach nie jest dostępne na tym dekoderze, do tego potrzeba Evoboxa HD lub LITE.

 

Wszystko ma swoje plusy i minusy. PVR jak sama nazwa wskazuje pozwala na swobodne nagrywanie wszystkich pozycji na nieograniczony czas w przeciwieństwie do 7 dniowego catchupu na wybranych kanałach, który dostępny jest na tamtych dekoderach. Za to ma te ograniczenia w cofaniu.

 

EDIT: A jeśli chodzi o zwykłe cofanie aktualnego kanału, to nic się nie aktywuje, musi działać od razu samo.

Edytowane przez nix124
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam bufor cofania od momentu pozostania na danym kanale jest to 2 lub 3 godziny WSTECZ ale nie jestem pewien :)

 

Dziwne i jak zawsze nie logiczne jest to w CP  , iż nie mogą być funkcje  nawet za dodatkową kasę BACKWARD REWARD CATCHuP uruchomione na evo PVR mimo że mają dysk . Ach ten CP pieniądze leżą i można zarabiać a oni wciąż śpią :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.03.2021 o 15:36, krisss3114 napisał:

Witam. Mam pytanie o usługę Catch up. Mianowicie jak próbuję uruchomić odtwarzanie programu np. z wczoraj to wywala mi komunikat "nie masz dostępu do usługi umożliwiającej oglądanie programów po ich emisji...". Chciałem zapytać jak jest z tą funkcją gdyż wcześniej z niej nie korzystałem i nie wiem czy ona poprostu nie działa,czy nie działa tylko mi,czy wymaga jakiegoś zapisu w umowie. Dotąd korzystałem tylko z restartu oglądanego programu i ta funkcja na starym jak i nowym sofcie działa i działała ok.

 

Usługa catchup jest niezależna od modelu dekodera głównego.  Zależy wyłącznie od subskrypcji pakietów jakie posiada użytkownik/dekoder.

Jeśli usługa działała wcześniej, to najlepszym sposobem na rozwiązanie problemu jest kontakt z centrum obsługi klienta CP 222 127 222.

Możliwe, że usługa była udostępniona promocyjnie czasowo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Usługa catchup jest niezależna od modelu dekodera głównego.  Zależy wyłącznie od subskrypcji pakietów jakie posiada użytkownik/dekoder.
Jeśli usługa działała wcześniej, to najlepszym sposobem na rozwiązanie problemu jest kontakt z centrum obsługi klienta CP 222 127 222.
Możliwe, że usługa była udostępniona promocyjnie czasowo.
 
Czyli np. przy przedłużaniu umowy w układzie dekoderów Pvr, Lite na Lite będzie uruchomiona usluga catchup? Pytam, bo gdzieś krążyło info, że nie, że głównym dekoderem musi być Evo HD?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, support458 napisał:

 

Usługa catchup jest niezależna od modelu dekodera głównego.  Zależy wyłącznie od subskrypcji pakietów jakie posiada użytkownik/dekoder.

Jeśli usługa działała wcześniej, to najlepszym sposobem na rozwiązanie problemu jest kontakt z centrum obsługi klienta CP 222 127 222.

Możliwe, że usługa była udostępniona promocyjnie czasowo.

 

 

@support458 Może mieliście takie założenie w CP, ale w praktyce to tak nie działa. Mając EVO PVR nie ma catchupu na LITE. Umowa przedłużana jak już były te opcje dostępne. Na LITE działa tylko restart i cofanie do 3 godzin. 7 dniowy catchup nie działał nigdy. I nie jest to problem jednostkowy u mnie, tylko przewijało się to wielokrotnie w tym, czy innych wątkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na infolinii co innego , na czacie co innego, podczas rozmowy tele z " dedykowanym " konsulem co innego  i tu @support458 @Specjalista Cyfrowy Polsat też co innego . Może to któryś z Panów wyjaśni i doprecyzuje - reklama na stronie CP bije po oczach " wymień " swoje dekodery na nowsze i zyskaj to to to a tu okazuje się że mając główny PVR i wymieni sie np. jak w mojej konfiguracji hd5500s na evo lite to nie zyskam pełnych funkcjonalności tychże dekoderów o funkcje o jakich piszecie na stronie krzyczącą reklamą 🤬 troszku jakby bajzel dezinformacyjny i wprowadzanie w błąd 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, nix124 napisał:

 

@support458 Może mieliście takie założenie w CP, ale w praktyce to tak nie działa. Mając EVO PVR nie ma catchupu na LITE. Umowa przedłużana jak już były te opcje dostępne. Na LITE działa tylko restart i cofanie do 3 godzin. 7 dniowy catchup nie działał nigdy. I nie jest to problem jednostkowy u mnie, tylko przewijało się to wielokrotnie w tym, czy innych wątkach.

 

Przecież napisałem, że nie ma przeszkód technicznych aby dekoder Evobox HD lub Lite dodatkowy w multiroom miał usługę catchup.

Dostępność catchup zależy wyłącznie od posiadanych pakietów. Dostępność usługi catchup również zależy od tego czy właściciel / nadawca

kanału wyraził zgodę na udostępnianie kontentu po jego emisji. Dlatego na niektórych kanałach nie jest ona dostępna.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pan @support458 chyba źle zrozumiał kontekst zapytania :)

 

użytkownik pyta o funkcjonalność tychże  " rewolucji " na dekoderach evo LITE  mając evo PVR jako główny . 

Wielokrotnie było pisane i wspominano że te funkcje zadziałają w konfiguracji dekoder główny EVO HD + EVO LITE .

Teraz Pan zrozumiał zapytanie ???

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, support458 napisał:

 

Przecież napisałem, że nie ma przeszkód technicznych aby dekoder Evobox HD lub Lite dodatkowy w multiroom miał usługę catchup.

Dostępność catchup zależy wyłącznie od posiadanych pakietów. Dostępność usługi catchup również zależy od tego czy właściciel / nadawca

kanału wyraził zgodę na udostępnianie kontentu po jego emisji. Dlatego na niektórych kanałach nie jest ona dostępna.

 

@support458 ja rozumiem co piszesz, nie ma przeszkód technicznych, ale w praktyce mimo wszystko to tak nie działa. Jeszcze raz po kolei.

 

1. Mam dwa dekodery: główny PVR i dodatkowy LITE.

2. Posiadam jeszcze starą pakietyzację - wszystkie kanały oprócz Ekstraklasy, HBO i Rozrywki.

3. Aneks podpisany 8 miesięcy temu bodajże, niedługo przed wprowadzeniem nowej pakietyzacji, ale już dawno po wprowadzeniu tych usług cofania.

4. Na LITE działa tylko restart i cofanie do 3 godzin.

5. Catchup nie działał na LITE nigdy na ŻADNYM kanale, więc nie jest to kwestia licencyjna, że to nie działa na jakimś wybranym kanale, nie działa na żadnym.

6. Na PVR nie działa nic z tych rzeczy (ale to raczej normalne), bo nie było na nim reklamowane.

7. Korzystam nadal ze starego oprogramowania, ale wątpię, że nowe spowoduję zmianę w tej kwestii.

8. To, że tak się dzieje i catchup nie działa na dekoderach dodatkowych, jeśli głównym jest PVR było wielokrotnie zgłaszane przez wiele osób.

9. Śmiem nawet twierdzić, że będzie ciężko znaleźć na forum osobę, której działa catchup, a jako główny posiada PVR.

 

Teraz wyjaśnij mi gdzie jest problem? Skoro mówisz, że przeszkód technicznych nie ma, a jednak to nikomu nie działa?

 

EDIT: Można usunąć, poniżej wyjaśnienie @support458. Nie zrozumieliśmy się po prostu :)

Edytowane przez nix124
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, support458 napisał:

Nie zrozumieliście mojej wypowiedzi. Nie ma przeszkód technicznych /technologicznych , co nie znaczy, że aktualna oferta CP dopuszcza działanie catchup w takim zestawie. Możliwe, że za jakiś czas to się zmieni.

 

I właśnie wielu abonentów oczekuje takiej funkcjonalności od operatora aby mając jako główny dekoder PVR móc korzystać z catch up na LITE.

Tym bardziej, że jak twierdzisz nie ma ku temu żadnych przeszkód technicznych.

Więc czekamy aż CP wysłucha oczekiwań abonentów i nie będzie się tłumaczył brakiem takich usług wymigując się pakietyzacją 😬

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzień dobry,

czy ten dekoder Evobox Lite zadziała ze starszym telewizorem Philips 32PFL7762D? 

pytam dlatego, gdyż otrzymałem propozycję wymiany dekodera multiroom, mój główny dekoder to Evobox PVR (na codzień podpięty do innego tv), który nie działa z tym modelem TV.

Wydaje się że problemem jest wersja HDMI 1.3 a dekoder ma 1.4?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoder Evobox Lite. Prawie od tygodnia nie mogę korzystać z funkcji cofania na żadnym kanale. Kiedy próbuję przewinąć program do tyłu, pokazuje mi się komunikat

 

Cytat

Tego kanału nie ma w twoim abonamencie

[...]

E033-0

 

Odłączałem dekoder od zasilania na kilkanaście minut, resetowałem router, przywracałem ustawienia fabryczne, ale na próżno. Ktoś miał podobny problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...