krisss3114 Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 Aha,ok...no szkoda. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truszek Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 (edytowane) W jaki sposób po aktualizacji i naciśnięciu przycisku OK na pilocie można zmienić kolejność prezentacji kanałów na podglądzie, aby od góry ekranu pojawiały się rosnąco a nie malejąco? Strasznie irytująca ta zmiana... Edytowane 31 Marca 2021 przez truszek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Witam. Masz na myśli sortowanie po nazwie/numerze kanału? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzales Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Jak przypuszczam a właściwie jestem pewny @truszek pisze o domyślnym ułożeniu kanałów w evobox pvr. Przecież to jest jedyny sprzęt, który ma u góry większe numery kanałów a u dołu mniejsze. I o zgrozo nie można tego zmienić. Lista główna a nie jakieś ulubione 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truszek Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2021 @gonzalesDokładnie o to mi chodziło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mon_ika Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Witam, w zeszłym tygodniu przedłużałam umowę z Polsatem i dostałam dekoder evobox pvr który miał mieć opcje cofania i nagrywania. Jednak cofanie nie działa, podłączony jest na dwie anteny że względu na nagrywarkę. Konwerter uniwersalny.(nie unicable) to się jakoś włącza aktywuje czy dali mi zły dekoder czy mam coś źle ustawione. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nix124 Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 (edytowane) Cofanie na PVR działa wyłącznie na aktualnie oglądanym kanale i to maksymalnie do momentu od którego zaczęło się oglądać. Po prostu korzysta z własnego bufora na dysku, który czyszczony jest przy każdym przełączeniu kanału. Dłuższe cofanie, czy dowolne cofanie na innych kanałach nie jest dostępne na tym dekoderze, do tego potrzeba Evoboxa HD lub LITE. Wszystko ma swoje plusy i minusy. PVR jak sama nazwa wskazuje pozwala na swobodne nagrywanie wszystkich pozycji na nieograniczony czas w przeciwieństwie do 7 dniowego catchupu na wybranych kanałach, który dostępny jest na tamtych dekoderach. Za to ma te ograniczenia w cofaniu. EDIT: A jeśli chodzi o zwykłe cofanie aktualnego kanału, to nic się nie aktywuje, musi działać od razu samo. Edytowane 5 Kwietnia 2021 przez nix124 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Z tego co pamiętam bufor cofania od momentu pozostania na danym kanale jest to 2 lub 3 godziny WSTECZ ale nie jestem pewien Dziwne i jak zawsze nie logiczne jest to w CP , iż nie mogą być funkcje nawet za dodatkową kasę BACKWARD REWARD CATCHuP uruchomione na evo PVR mimo że mają dysk . Ach ten CP pieniądze leżą i można zarabiać a oni wciąż śpią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 W dniu 31.03.2021 o 15:36, krisss3114 napisał: Witam. Mam pytanie o usługę Catch up. Mianowicie jak próbuję uruchomić odtwarzanie programu np. z wczoraj to wywala mi komunikat "nie masz dostępu do usługi umożliwiającej oglądanie programów po ich emisji...". Chciałem zapytać jak jest z tą funkcją gdyż wcześniej z niej nie korzystałem i nie wiem czy ona poprostu nie działa,czy nie działa tylko mi,czy wymaga jakiegoś zapisu w umowie. Dotąd korzystałem tylko z restartu oglądanego programu i ta funkcja na starym jak i nowym sofcie działa i działała ok. Usługa catchup jest niezależna od modelu dekodera głównego. Zależy wyłącznie od subskrypcji pakietów jakie posiada użytkownik/dekoder. Jeśli usługa działała wcześniej, to najlepszym sposobem na rozwiązanie problemu jest kontakt z centrum obsługi klienta CP 222 127 222. Możliwe, że usługa była udostępniona promocyjnie czasowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mon_ika Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 A dekoder HD albo LITE ma funkcję nagrywania ? Będę jutro dzwoniła do punktu bo wyraźnie zaznaczał że chce funkcje catchup . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzanas69 Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Usługa catchup jest niezależna od modelu dekodera głównego. Zależy wyłącznie od subskrypcji pakietów jakie posiada użytkownik/dekoder. Jeśli usługa działała wcześniej, to najlepszym sposobem na rozwiązanie problemu jest kontakt z centrum obsługi klienta CP 222 127 222. Możliwe, że usługa była udostępniona promocyjnie czasowo. Czyli np. przy przedłużaniu umowy w układzie dekoderów Pvr, Lite na Lite będzie uruchomiona usluga catchup? Pytam, bo gdzieś krążyło info, że nie, że głównym dekoderem musi być Evo HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Oni sami się gubią w swoich potwierdzeniach , niestety piszą jedna a wychodzi drugie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nix124 Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 1 godzinę temu, support458 napisał: Usługa catchup jest niezależna od modelu dekodera głównego. Zależy wyłącznie od subskrypcji pakietów jakie posiada użytkownik/dekoder. Jeśli usługa działała wcześniej, to najlepszym sposobem na rozwiązanie problemu jest kontakt z centrum obsługi klienta CP 222 127 222. Możliwe, że usługa była udostępniona promocyjnie czasowo. @support458 Może mieliście takie założenie w CP, ale w praktyce to tak nie działa. Mając EVO PVR nie ma catchupu na LITE. Umowa przedłużana jak już były te opcje dostępne. Na LITE działa tylko restart i cofanie do 3 godzin. 7 dniowy catchup nie działał nigdy. I nie jest to problem jednostkowy u mnie, tylko przewijało się to wielokrotnie w tym, czy innych wątkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Na infolinii co innego , na czacie co innego, podczas rozmowy tele z " dedykowanym " konsulem co innego i tu @support458 @Specjalista Cyfrowy Polsat też co innego . Może to któryś z Panów wyjaśni i doprecyzuje - reklama na stronie CP bije po oczach " wymień " swoje dekodery na nowsze i zyskaj to to to a tu okazuje się że mając główny PVR i wymieni sie np. jak w mojej konfiguracji hd5500s na evo lite to nie zyskam pełnych funkcjonalności tychże dekoderów o funkcje o jakich piszecie na stronie krzyczącą reklamą troszku jakby bajzel dezinformacyjny i wprowadzanie w błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 11 minut temu, nix124 napisał: @support458 Może mieliście takie założenie w CP, ale w praktyce to tak nie działa. Mając EVO PVR nie ma catchupu na LITE. Umowa przedłużana jak już były te opcje dostępne. Na LITE działa tylko restart i cofanie do 3 godzin. 7 dniowy catchup nie działał nigdy. I nie jest to problem jednostkowy u mnie, tylko przewijało się to wielokrotnie w tym, czy innych wątkach. Przecież napisałem, że nie ma przeszkód technicznych aby dekoder Evobox HD lub Lite dodatkowy w multiroom miał usługę catchup. Dostępność catchup zależy wyłącznie od posiadanych pakietów. Dostępność usługi catchup również zależy od tego czy właściciel / nadawca kanału wyraził zgodę na udostępnianie kontentu po jego emisji. Dlatego na niektórych kanałach nie jest ona dostępna. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Pan @support458 chyba źle zrozumiał kontekst zapytania użytkownik pyta o funkcjonalność tychże " rewolucji " na dekoderach evo LITE mając evo PVR jako główny . Wielokrotnie było pisane i wspominano że te funkcje zadziałają w konfiguracji dekoder główny EVO HD + EVO LITE . Teraz Pan zrozumiał zapytanie ??? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nix124 Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 (edytowane) 29 minut temu, support458 napisał: Przecież napisałem, że nie ma przeszkód technicznych aby dekoder Evobox HD lub Lite dodatkowy w multiroom miał usługę catchup. Dostępność catchup zależy wyłącznie od posiadanych pakietów. Dostępność usługi catchup również zależy od tego czy właściciel / nadawca kanału wyraził zgodę na udostępnianie kontentu po jego emisji. Dlatego na niektórych kanałach nie jest ona dostępna. @support458 ja rozumiem co piszesz, nie ma przeszkód technicznych, ale w praktyce mimo wszystko to tak nie działa. Jeszcze raz po kolei. 1. Mam dwa dekodery: główny PVR i dodatkowy LITE. 2. Posiadam jeszcze starą pakietyzację - wszystkie kanały oprócz Ekstraklasy, HBO i Rozrywki. 3. Aneks podpisany 8 miesięcy temu bodajże, niedługo przed wprowadzeniem nowej pakietyzacji, ale już dawno po wprowadzeniu tych usług cofania. 4. Na LITE działa tylko restart i cofanie do 3 godzin. 5. Catchup nie działał na LITE nigdy na ŻADNYM kanale, więc nie jest to kwestia licencyjna, że to nie działa na jakimś wybranym kanale, nie działa na żadnym. 6. Na PVR nie działa nic z tych rzeczy (ale to raczej normalne), bo nie było na nim reklamowane. 7. Korzystam nadal ze starego oprogramowania, ale wątpię, że nowe spowoduję zmianę w tej kwestii. 8. To, że tak się dzieje i catchup nie działa na dekoderach dodatkowych, jeśli głównym jest PVR było wielokrotnie zgłaszane przez wiele osób. 9. Śmiem nawet twierdzić, że będzie ciężko znaleźć na forum osobę, której działa catchup, a jako główny posiada PVR. Teraz wyjaśnij mi gdzie jest problem? Skoro mówisz, że przeszkód technicznych nie ma, a jednak to nikomu nie działa? EDIT: Można usunąć, poniżej wyjaśnienie @support458. Nie zrozumieliśmy się po prostu Edytowane 5 Kwietnia 2021 przez nix124 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzales Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 9 godzin temu, support458 napisał: Nie zrozumieliście mojej wypowiedzi. Nie ma przeszkód technicznych /technologicznych , co nie znaczy, że aktualna oferta CP dopuszcza działanie catchup w takim zestawie. Możliwe, że za jakiś czas to się zmieni. I właśnie wielu abonentów oczekuje takiej funkcjonalności od operatora aby mając jako główny dekoder PVR móc korzystać z catch up na LITE. Tym bardziej, że jak twierdzisz nie ma ku temu żadnych przeszkód technicznych. Więc czekamy aż CP wysłucha oczekiwań abonentów i nie będzie się tłumaczył brakiem takich usług wymigując się pakietyzacją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil5 Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Jak zmienić język z polskiego na angielski i włączyć napisy w hbo go z dekodera? Jest w ogóle taka opcja? Wyświetla się tylko polski w menu wyboru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Dostałem właśnie smsem info, że w najbliższych dniach będzie zmiana oprogramowania na Evobox LITE. Oprogramowanie będzie takie jak na EVOBOX PVR, po aktualizacji będzie konieczne skonfigurowanie dekodera od nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gbartosz83 Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2021 dzień dobry, czy ten dekoder Evobox Lite zadziała ze starszym telewizorem Philips 32PFL7762D? pytam dlatego, gdyż otrzymałem propozycję wymiany dekodera multiroom, mój główny dekoder to Evobox PVR (na codzień podpięty do innego tv), który nie działa z tym modelem TV. Wydaje się że problemem jest wersja HDMI 1.3 a dekoder ma 1.4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczyczek Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Dzisiaj miałem aktualizacje drugiego dekodera evobox lite. Powiedzcie czy macie logotypy kanałów jak to było w starej wersji? Bo na graphyne w evobox hd są logotypy stacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Przełącz na kanał Polsat Rodzina i poczekaj 30 min. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczyczek Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2021 4 minuty temu, support458 napisał: Przełącz na kanał Polsat Rodzina i poczekaj 30 min. Ok. Sprawdzałem na 1 evobox lite oraz głównym hd i są logotypy. 57 minut temu, support458 napisał: Przełącz na kanał Polsat Rodzina i poczekaj 30 min. Działa, dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżonny Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Dekoder Evobox Lite. Prawie od tygodnia nie mogę korzystać z funkcji cofania na żadnym kanale. Kiedy próbuję przewinąć program do tyłu, pokazuje mi się komunikat Cytat Tego kanału nie ma w twoim abonamencie [...] E033-0 Odłączałem dekoder od zasilania na kilkanaście minut, resetowałem router, przywracałem ustawienia fabryczne, ale na próżno. Ktoś miał podobny problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.