Barti Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Opisany wyżej problem jest raczej po stronie telewizora, a nie samego modułu CAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 (edytowane) Witam Używam modułu CAM w telewizorze LG. Od pewnego czasu mam problem z TVP2 na każdym możliwym kanale (4, 114, 502). Otóż wyrzuca mi go z listy programów - całkowicie każdy z podanych numerów znika. Po ponownym automatycznym instalowaniu programów TVP2 znowu wskakuje na listę i jest na niej albo przez chwilę albo trochę dłużej. Już nie mam cierpliwości do tego. Dzwoniłem na infolinię, gdzie polecono mi, żeby zanieść moduł do salonu w celu sprawdzenia. Proszę o pomoc. Spróbuj programować kanały nie przez instalowanie listy CP, tylko przez przeszukiwanie poszczególnych transponderów (TVP2 jest na transponderze 12264, polaryzacja V, symbol rate 27500) ja na Arivie 250 Combo nie programowałem listy CP, tylko przeszukiwałem wszystkie transpondery z kanałami ze swojej oferty Edytowane 20 Listopada 2016 przez amq0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 (edytowane) Ja mam TV Sharpa i nie miałem kłopotów z nagrywaniem. A miałem moduł CI+. Edytowane 21 Listopada 2016 przez Barti Poprawiono błąd ortograficzny w treści postu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Ale czy telewizor obsługuje CI+, jak sprzęt, w którym jest ten moduł nie obsługuje CI+, to wtedy ten moduł działa jak zwykły CI, bez plusa, jak nagrywałem TV zdekodowane moim modułem CI+ w Arivie 250 Combo to nagrania były bez szyfrowania i można je było odtworzyć w komputerze, a jak włożyłem ten moduł u znajomego do jego Technisata, to nagrania były zaszyfrowane i nawet po wyciągnięciu modułu nie dały się odtwarzać, a nagranie z kanału VOD Poleca nawet nie było dekodowane przez ten moduł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobiepan Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 (edytowane) Koledzy ma ktoś problem z kanałem Polsat Film Hd.Przestał działać u mnie w dekoderze na tv samsung.Pisze brak tego kanału w twoim abonamencie -mimo,że powinien oczywiście być.Czy tu też nastąpiła jakaś zmiana parametrów?. Edytowane 23 Listopada 2016 przez sobiepan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 (edytowane) Polsat Film HD nadaje teraz z transpondera 11158V https://satkurier.pl/news/152982/cyfrowy-polsat-koniec-4-kanalow-sd-zmiany-parametrow-3-hd-akt.html Edytowane 23 Listopada 2016 przez Marko 345 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobiepan Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 OK, będę sprawdzał. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 (edytowane) Jedno mnie zastanawia, uprawnienia na moduł CP idą z transpondera 12284H tam gdzie jest jeszcze kanał Polsat Food HD z tych parametrów nie będzie go gdyż będzie oficjalnie z transpondera 11508V (TVNu). Pozostałe kanały dla mojego pakietu Rodzinny HD są zakodowane z 12284H. Czy odbiorę uprawnienia (przy pozostałych kanałach zakodowanych) na moduł? Edytowane 24 Listopada 2016 przez Marko 345 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiilGang Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Uprawnienia złapiesz na dowolnym kanale z tego transpondera ( 12284 H, DVB-S2, FEC:3/4 ) . Kanał nie musi być odkodowany w Twoim pakiecie aby dekoder mógł pobrać uprawnienia, bez obaw . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Można też próbować ponawiać uprawnienia na kanałach z transpondera 12188 V 27500, ja zawsze ponawiam uprawnienia na tym transponderze na pakiet Darmowy HD i zawsze dochodzą na moduł, ale to może trwać trochę dłużej, raz mi konsultant zaproponował ponawianie na tym transponderze kiedy miałem brak sygnału z transpondera 12284 H 27500, ale powiedział że najszybciej uprawnienia dochodzą z transpondera 12284 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil d Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 (edytowane) Na wstępie chciałbym powitać wszystkich użytkowników forum. Piszę do Was z pytaniem odnośnie transpondera 12476 H. Mam problem z odbiorem kanałów (BBC Brit, CBeebies i BBC Lifestile) na tym transponderze, pozostałe kanały niekodowane na tym transponderze działają bezproblemowo. Gdy oglądam jakiś kanał np TVP1 i przełączę na BBC Brit to wyświetla mi się komunikat "wybrana usługa jest kodowana lub nie można jej odkodować". Wystarczy, że przełączę na chwilę Polsat HD odczekam parę sekund i włączę BBC Brit to działa przez ok 15s i znowu się pojawia czarny ekran i komunikat z powyższym problemem mija parę sekund i znowu pojawia się obraz i tak cały czas. Co do sygnału parametry mam następujące: Na wszystkich transponderach jakość sygnału 90-100% Siła sygnału 100%, Na transponderze 12476 jakość sygnału 80-90% Siła sygnału 100% Sprzęt na którym odbieram sygnał: Antena Famaval 80 SP30 Konwerter Opticum TWIN LTP-04H Moduł CAM CI+ Cyfrowy Polsat zamontowany w telewizorze SONY KD-49X8309C. Pakiet Family Max HD + Film HD +Sport HD + Cinemax HD Czytałem, o tym zjawisku na stronie 212 ale nie mogę znaleźć informacji czy udało się Wam ten problem rozwiązać. A czy ktoś z Was wie jak można w telewizorach SONY sprawdzić z poziomu telewizora współczynnik BER? Edytowane 2 Stycznia 2017 przez kamil d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek999 Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Mam ten sam problem. Używam modułu CAM w telewizorze Sony KDL43W809C. Kanały BBC z 12.476 dekodują się przez kilka sekund, później moduł się restartuje i koniec oglądania. Ten sam moduł w Opticum X406p w ogóle nie dekoduje BBC z tej częstotliwości, pojawia się tylko zniekształcony dźwięk. Podejrzewam więc, że CP coś namieszał. Ja mam moduł CI bez plusa, czyli stary, który już w przeszłości generował masę problemów. Na forum wiele razy były poruszane problemy z brakiem niektórych kanałów czy przycinkami na kanałach HD. O dziwo dostałem stary moduł wraz z nową umową podpisaną 3 miesiące temu. Myślałem, że teraz dają już tylko CI+. kamil d - jaki Ty masz moduł? CI czy CI+? I czy ktoś ma jeszcze podobny problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stojak Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Posiadam TV Sony KDL-48W605B z modułem CI+ od ponad roku. Do dnia dzisiejszego żadnych problemów w dekodowaniem kanałów. To chyba jest problem po stronie Tv a nie modułu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek999 Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Opisany przeze mnie problem dotyczy modułu CI. CI+ też działa u mnie bez problemu. Jeśli problem na tym module jest też na zewnętrznym dekoderze to musi być to wina modułu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkuTVSAT Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Tak, na starszej wersji modułu CP rzeczywiście występują takie problemy z kanałami BBC z 12476H, kiedyć był także problem z tp. 11470 i kanałami Nick, takie problemy występują przeważnie na tp. innych providerów niż CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 @jarek999 myślę, że to jest wystarczający powód, aby się udać do APS-u i dokonać wymiany na moduł CAM CI+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Mam ten sam problem. Używam modułu CAM w telewizorze Sony KDL43W809C. Kanały BBC z 12.476 dekodują się przez kilka sekund, później moduł się restartuje i koniec oglądania. Ten sam moduł w Opticum X406p w ogóle nie dekoduje BBC z tej częstotliwości, pojawia się tylko zniekształcony dźwięk. Podejrzewam więc, że CP coś namieszał. Ja mam moduł CI bez plusa, czyli stary, który już w przeszłości generował masę problemów. Na forum wiele razy były poruszane problemy z brakiem niektórych kanałów czy przycinkami na kanałach HD. O dziwo dostałem stary moduł wraz z nową umową podpisaną 3 miesiące temu. Myślałem, że teraz dają już tylko CI+. kamil d - jaki Ty masz moduł? CI czy CI+? I czy ktoś ma jeszcze podobny problem? Wymień moduł CI na nowszy CI+ to problem w sofcie starszych modułów CI. Po wymianie modułu warto wyłączyć kontrolę rodzicielską (w ustawieniach menu modułu), to znacznie przyśpiesza przełączanie kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek999 Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Tak zrobię. Dziwi mnie jednak, że CP nadal wlepia ludziom moduły, które nie działają. Moduły CI mogą mieć zastosowanie dla pakietów do Familijnego HD bo wszystkie kanały będą dekodowane. Jednak od pakietu Familijnego Max HD i wyższych nie powinien być wydawany abonentom. Oczywiście dział techniczny nie ma pojęcia o sprawie i - cytuję - pierwszy raz się spotyka z taką sprawą. Mam jeszcze pytanie do osób znających się na temacie - co powoduje, że spośród wielu kanałów akurat BBC z 12.476 sprawia problem modułom CI? Co jest w strumieniu, że kanały się nie dekodują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dddl Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Pewnie parametry transpondera czyli Symbol Rate o wartości: 29900. Moduły cyfry miały problem z 11411H jak TP miał FEC 5/6 https://satkurier.pl/news/70188/cyfra-problemy-z-odbiorem-kanalow-z-11-411h.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesio_n Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 (edytowane) Witam. Posiadam telewizor LG 49UH603V, model 2016. Kilka dni temu wziąłem Cyfrowy Polsat z modułem CAM CI+. Wszystko chodzi dobrze, tylko po każdym włączeniu telewizora uruchamia się uwierzytelnianie modułu CAM CI+ (trwa to szybciej, niż za pierwszym razem), później pojawia się na ekranie komunikat "kanał kodowany". Dopiero po chwili komunikat znika i pojawia się obraz. Co może być nie tak? Pozdrawiam. Edytowane 12 Lutego 2017 przez Barti Tragiczne wręcz pisownia w poście!!! Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Wyjątkowo poprawiono post. Posty pisane niechlujnie, byle jak, będą trafiały do Kosza! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Wyłącz w tym module CAM kontrolę rodzicielską, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Robi się to za pomocą menu modułu CAM wywoływanego w menu telewizora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesio_n Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 (edytowane) Już to zrobiłem, niestety nie pomogło. Edytowane 12 Lutego 2017 przez czesio_n Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Spróbuj na nowo zainstalować Moduł. Wyłącz TV, wyciągnij z gniazda Moduł, włącz TV / wyłącz. Zainstaluj Moduł i włącz TV. Jeżeli dobrze pamiętam to taka operacja pomogła u sąsiada w poprzednim roku na którymś LG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesio_n Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 (edytowane) Niestety nic to nie pomogło. Przywracałem już ustawienia fabryczne telewizora, jak i modułu, lecz nadal bez zmian. Zastanawiam się tylko, czy jest to wina TV, czy modułu CAM CI+? Edytowane 12 Lutego 2017 przez Barti Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 W takim razie pozostaje Ci wymiana Modułu CI+ . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.