Skocz do zawartości

Moduł CAM CI / CI+ Polsat Box


Janusz Sulisz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ale po co się z tym modułem tak upierać? Ja mam oba TV z gniazdem i nawet przez chwilę mi nie przyszło do głowy, by z nich skorzystać. Choćby z utrudnieniami w rejestracji obrazu, dekodery ostatecznie to nie są betoniarki, by zatarasować pół pokoju. ;)

 

Bo:

- Zawsze chciałem sprawdzić i przekonać się na własnej skórze, czy warto, czy nie warto w to się pchać. ;)

- Mogę mieć na ścianie sam telewizor albo będę musiał w końcu dorobić jakąś półeczkę specjalnie na tuner, bo obecnie wala się po podłodze / parapetach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja jakiś miesiąc temu wziołem moduł CAM i bardzo szybko go oddałem. Dojść często pojawiał mi się błąd karty. Poza tym epg się bardzo kiepsko aktualizowało i było nie dokładne tzn.miało przesunięcia czasu przez co nagrywanie było do kitu bo nie nagrywało od początku ale za to nagrywało za daleko. Mój TV ma możliwość nagrywania po USB. Poza tym do mojego TV nie ma listy kanałów CP przez co wybranie listy z ponad 2tyś.kanałów to cały dzień. Po zrobieniu takiej listy przestały mi odbierać nie które kanały HD. Wcześniej działały. Po prostu czarny obraz. Listę kanałów mogłem ustawiać jak chciałem ale numeracja kanałów pozostawała fabryczna przez co np.jeden kanał miał num.1 a drugi 400. Pewnie wina oprogramowania TV. Poza tym nie wiem czemu ale co jakiś czas miałem pikseloze na obrazie za równo na kanałach SD jak i HD. Częstawe zjawisko jak na naziemnej. Tv się dłużej włączała bo najpierw włącza się TV a dopieru modół. Na plusy kanały się szybciej przęłączały  i obraz  był jakby czystrzy. Porównując jeszcze z dekoderem nawet mając nagrywanie na tv to dekoder wygrywa. Planując nagranie przynajmniej mój TV nie nagrywał gdy był wyłączony a dekoder nagrywa.  Poza tym na TV mogłem tylko zatrzymać program a na dekoderze można jeszcze cofać co w moim przypadku jest przydatne. To chyba jak narazie tyle .

Edytowane przez Davvvi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Davvvi z przeczytanego posta mi się wydaje że większość Twoich niedogodnień powodował Twój TV , a nie moduł . Mam moduł C.Polsatu od dłuższego czasu , najpierw na Philipsie , następnie na Panasonicu , teraz na LG i żadnych problemów z nagrywaniem dysk WD ,pikselozą ( dostrój antenę) , kanały czy automatycznie , czy ręcznie wybiera wszystkie które mam w pakietach i oczywiście FTA .Może nie wybrałeś kanałów nadawanych w  HD tylko w SD do swojej listy dlatego jak piszesz przestały Tobie działać w HD? sam miałem mały problem z dekodowaniem Eurosportu ale po wymianie modułu na CI+ wszystko ładnie działało . Jaki masz model TV ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to wyjaśnij mi czemu na kanałach które nie wymagały modułu do działania pikseloza nie występowała? Błąd karty także wina TV?Ja nie wątpię że tv mógł nie współpracować dobrze z modółem, wręcz obstawiam że tak było. A ja opisałem objawy jakie towarzyszyły brakiem tej współpracy i takie mogą być na wielu innych tv. Poza tym dedykowana lista kanałów CP jest dostępna na TV Sony ,Samsung i chyba jeszcze jakiś a resztę dotknie problem z wybraniem własnej listy kanałów z pośród ponad 2tyś. Poza tym brak dostępu do netu ale dla mnie nie było to wyznacznikiem. Na plusy to prawdopodobnie mniejsze zurzycie energii ale tego nie wiem dokładnie no i jeden pilot mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację sam mimo że mam samsunga nie miałem listy i musiałem jak ty z tysięcy sobie wybrać i ustalić swoje ok 100 kanałów. Także wracam do dek.Polsatu tam tylko jednej funkcji będzie mi brakowało -kopiowania na pena kopi bezpieczeństwa swojej listy kanałów. No ale cóż nie można mieć wszystkiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam własny dekoder Atemio 6200 i do tego moduł Polsatu w wersji CI+.

Żadnych problemów z dekodowaniem kanałów korzystając z modułu.

Działa co ma działać i to najważniejsze,

Do tego karta Orange i z oferty NC+ i to wszystko działa prawidłowo. Nic się ze sobą nie gryzie i nie robi problemów.

 

Niektóre dekodery / TV działają z modułem Polsatu w wersji CI a inne zaś w wersji CI+ taka prawda.

Choć niektóre urządzenia w ogóle nie radzą sobie z modułami czy to CI czy CI+.

Edytowane przez tweed77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie nie wiem jak to jest ale jak pisałem pikseloze miałem tylko na kanałach które były odblokowane przez modół Cam. Na innych tego nie było. Dekoder podłączony pod tą samą instalacje antenową nie wykazywał i dalej nie wykazuje pikselozy. Poza tym obraz na modóle wydawał mi się lepszy niż na dekoderze. Taki jak by czystrzy był. Poza tym mi jednak brakowało możliwości nagrywania przy wyłączonym tv. Samsungi mają taką fajną opcje że juź stworzoną liste można sobie zgrać. Ponoć jest jakiś program na którym można liste ułożyć na kompie i dopiero wgrać. Niestety producent mojego TV nie pomyślał o tym i każda zmiana w nadawaniu wiąże się z ustawianiem listy od nowa. I pewnie taki kłopot będą mieli posiadacze budrzetowych tv. Dobrze że chociarz HDMI CEC działa jak należy na dekoderze,przez coprzynajmniej włączanie i wyłączanie odbywa się jednym pilotem.

Edytowane przez Davvvi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Davvvi napisał ;  Poza tym mi jednak brakowało możliwości nagrywania przy wyłączonym tv. ; co to za model TV ? skoro możesz nagrywać przy włączonym TV to nie powinno być problemów z zaplanowaniem nagrań przez EPG . Odnośnie jakości obrazu to zgadzam się (  jak dla mnie ) że obraz z Modułu w porównaniu do HD5500s jest lepszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TV to budżetowy Sharp z marketu. Zaplanować nagranie można ale tv się nie włącza ani nie nagrywa przy wyłączonym. Testowałem to i za każdym razem brak nagrania. Nawet dysk się włącza. Wyłączony TV nie ma zasilania na USB i tylko zapewne ustawienie automatycznego włączenia TV uruchomiło by nagrywanie co jest dojść kłopotliwe. Poza tym nagrywanie przy włączonym TV to nie potrzebnie wydana kasa za prąd. No ale akurat mój TV tak ma. Inne mogą działać lepiej bądź gorzej. Zaleta CAM jest taka że zawsze jest jeden grzejący się grat mniej. Mniej kabli bo odpada HDMI i zasilanie dekodera i jeśli ktoś używa to na module działa
Telegazeta. Jeśli ktoś ma TV przygotowany po platformy Cyfrowe to myślę że to powinno fajnie hulać. Nie jestem pewien ale chyba na stronie CP był nawet wykaz TV na których CAM był testowany. Mojego niestety na liście nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że miałem ten z drugiego zdjęcia, bo on był brany miesiąc temu. Ale zwróciłem go, bo wraz z modułem miałem OTG, ale niestety oferta mi nie odpowiadała i odstąpiłem od aneksu do umowy. A moduł odesłałem. Moja przygoda z modułem się skończyła.

Edytowane przez Barti
Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy model modułu CI+  CP mam.

 

 

Problem rozwiązany.

Usunąłem z listy  dekodera kanał Polsat VIasat History HD, przeskanowałem kolejny raz transponder 12265, wczytało kanał Polsat Viasat  History HD na nowo i teraz działa. Musieli coś namieszać CP.

Edytowane przez Barti
Nie KRZYCZYMY na forum. Poprawiono też pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przez jakiś czas również nie "świeciły" kanały z tego transpondera, mimo iż mam je dostępne w moim pakiecie. Musiały być chyba jakieś problemy techniczne. :roll:

Teraz już u mnie wszystko działa poprawnie. Nie ponawiałem w tym czasie uprawnień odbioru przez iCOK, a nim tym bardziej nigdzie nie dzwoniłem. Problem ustąpił samoistnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Używam modułu CAM w telewizorze LG. Od pewnego czasu mam problem z TVP2 na każdym możliwym kanale (4, 114, 502). Otóż wyrzuca mi go z listy programów - całkowicie każdy z podanych numerów znika. Po ponownym automatycznym instalowaniu programów TVP2 znowu wskakuje na listę i jest na niej albo przez chwilę albo trochę dłużej. Już nie mam cierpliwości do tego. Dzwoniłem na infolinię, gdzie polecono mi, żeby zanieść moduł do salonu w celu sprawdzenia.

Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...