meckbar Opublikowano 7 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2021 6 godzin temu, Dr.STech napisał: Na nagraniu, prawy górny róg tv, jest widoczna godzina pomiaru, która całkowicie wyklucza zakłócenia przez słońce. Trafne spostrzeżenie. Nie zwróciłem uwagi na godzinę. Czyli jedna potencjalna przyczyna została wykluczona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj.Graal Opublikowano 7 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2021 (edytowane) 20 godzin temu, kkooccuurr napisał: Witam, Wymieniłem ostatnio wysłużonego Pace'a na Ultrabox+ (model NCP-3670SF), dokupiłem nowy konwerter Opticam SCR2 Robust Legacy Twin by cieszyć się wszystkim funkcjami dzięki Unicable i niestety zaczęły się problemy ponieważ dekoder permanentnie "gubi "mi sygnał na wszystkich ośmiu częstotliwościach. Gdy wszystko działa siła sygnału jest w okolicach 80% a jakość w okolicach 75%, następnie sygnał zanika razem z obrazem ...i cykl się powtarza (czasami częściej - kilka razy na minutę, czasami rzadziej - dekoder działa przez kilka godzin lub ma sporadyczną "pikselozę") . Gdy ten sam kabel podłącze do wyjścia Legacy i zmienię ustawienia w dekoderze na pojedynczy kabel mam siłę sygnału na 100%, jakość około 75% a wszystko działa bez problemu bez przerwy. Ponieważ obraz jest więcej wart niż 1000 słów poniżej krótki filmik obrazujący problem: Czy ktoś może mi pomóc w zlokalizowaniu problemu? Z góry bardzo dziękuję!!! Instalowałem ten konwerter ojcu na corab 90 odbiór bardzo dobry z ultraboxem 4k juz ponad 8mies.Testowałem rok temu nowość gt-sat 400zl unicable + 3 legacy i właśnie legacy porażka i od tej pory czekam na tego typu konwerter z dużym wzmocnieniem i nic.Testów też tego rodzaju konwerterów nie ma.Czytałem chyba ostatnio w to i owo przypadek taki jak Twój winny był kabel antenowy ponoć unicable jest bardziej wymagający od legacy,ale każdy przypadek jest inny. Edytowane 7 Marca 2021 przez Dj.Graal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkooccuurr Opublikowano 7 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2021 (edytowane) Walczyłem dzisiaj dalej z problemem, niestety z tymi samymi rezultatami jak do tej pory i na ten moment wróciłem do 2 kabli podłączonych do wyjść legacy. Wszystko działa OK ale przecież nie o to chodziło... Osobiście podejrzewam konwerter lub ewentualnie dekoder, zacznę od wymiany konwertera ponieważ obecny mogę jeszcze zwrócić. Jeśli macie jakikolwiek godny polecenia to z góry dziękuję za radę! 12 godzin temu, polarnik29 napisał: Kolejna osoba na forum, która ma problemy z tym konwerterem. @robertokot25 też ma problem z tym wynalazkiem. Jeszcze chyba ostatnio dwie osoby też pisały, że nie działa im poprawnie. Tak się kończy kupowanie najtańszych wynalazków, zamiast dołożyć kilka złotych do normalnego sprzętu. Nie chodziło mi o oszczędności, po prostu znalazłem gdzieś tu na forum że się nadaje a dodatkowo był użyty w jakimś filmiku nc+ pokazującym jak skonfigurować dekoder więc uznałem że to dobry wybór. Daj proszę znać co jest godne polecenia, dzięki! Edytowane 7 Marca 2021 przez kkooccuurr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polarnik29 Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 Może źle się wyraziłem z tym najtańszym ale chodziło mi o to, że Opticum to jak dla mnie taka średnia marka. Trochę jak Manta wśród tv. Z konwerterów które mogę polecić to Inverto albo Televes. Solidne firmy jak dla mnie. Nigdy z ich sprzętem problemu nie miałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 Problem w tym, że Inverto nie ma odpowiednika Opticuma 8 kanałowego. Myślę, że są bardziej egzotyczne firmy od Opticum tym bardziej, że w dzisiejszym świecie nie wiesz co tak naprawdę siedzi w środku. Ja na razie złego słowa o Opticum nie powiem, bo działa i nie mam z nim problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosol1993 Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 Używam dekodera 4K Ultrabox+ produkcji firmy Technicolor od prawie dwóch lat. Zdążyłem zauważyć dwie ciekawe sprawy. Po pierwsze, w oprogramowaniu tego sprzętu nie wszystkie loga dostępnych kanałów są aktualne, np. MTV Live, TVP Sport. Po drugie, zastanawia mnie, dlaczego kanały zagraniczne, posiadające EPG w tunerach innych firm, które nie robią sprzętu dedykowanego dla Platformy Canal+, są go pozbawione w sprzęcie dla abonentów. Przykładowo, kanały France 2-5, w osobnych pakietach zresztą, lub kanały należące do grupy RAI nigdy nie mają wprowadzonego programu. Oprócz tego, usunięto stację RAI Sport w wersji SD po przeniesieniu na nową częstotliwość. Jeśli moje kwestie podchodzą pod inny temat, to proszę o przeniesienie. Mam nadzieję, że doczekam się tutaj odpowiedzi, skąd te rzeczy wynikają i czy jest możliwość ich szybkiej poprawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 Za aktualizację logotypów odpowiada operator i generalnie poza małymi wyjątkami są one w miarę na bieżąco aktualizowane. Z TVP Sport jest o tyle ciekawa kwestia, że przez jakiś czas logotyp był aktualny. Coś jednak z czasem poprawiano i wróciło stare logo. Co do EPG to nie wiem jak akurat na kanałach RAI czy France ale na Astrze ładuje się bez problemu EPG z tamtejszych kanałów. Sprawdzę z ciekawości paczkę RAI i France. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chris35 Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 Gdzie mogę dokupić adapter sieciowy od dekodera? Ułamałem bolec od wtyczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 Adapter sieciowy ?Masz na myśli zasilacz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chris35 Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 14 minut temu, Pawel napisał: Adapter sieciowy ?Masz na myśli zasilacz ? tak dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 (edytowane) @chris35 autoryzowany punkt PC+, sklep online, allegro Edytowane 15 Marca 2021 przez sławek72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 16 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2021 Witam Jest możliwość wyłączenia komunikatu o fakturze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 16 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2021 Kolega ma ten dekoder od roku i ani raz nie miał na dekoderze rachunku, więc technicznie się da, jednak oficjalnie nie ma takiej możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 16 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2021 (edytowane) @karle2 Podobno wycofać wszystkie zgody marketingowe. Edytowane 16 Marca 2021 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 16 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2021 Zgody marketingowe to wydaje mi się że to zgoda na propozycje dodatkowych pakietów/usług lub propozycję aneksu do umowy. Jest chyba zgoda na faktury w formie elektronicznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 16 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2021 (edytowane) Jest tam jedn punkt który mówi: Zgadzam się na używanie w stosunku do mnie przez CANAL+ Polska S.A. telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego. Telefon e-mail SMS Dekoder Tak Nie Czy oby napewno tylko chodzi o marketing? Edytowane 16 Marca 2021 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2021 Ciężko stwierdzić czy faktura to marketing Być może rezygnacja z efaktury spowodowałaby brak komunikatów tylko wtedy rachunek wyższy o 5 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotus Opublikowano 18 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2021 (edytowane) Dwa pytania. Od jakiegoś czasu zauważam, że na Polsacie chwilami przerywa dźwięk na "Wydarzeniach". Na Polsat News w tym samym czasie dźwięk jest ok. Ktokolwiek zauważył coś takiego czy to tylko u mnie? Drugie pytanie: dzisiaj podczas wizyty elektryków i zabawy w "sprawdzanie prądu w gniazdkach" dwa razy wywaliło korki. Po tej akcji na dekoderze ukazał się poziomy pasek "Postęp aktualizacji" od 0 do 100%. Trwało to około 10 minut zanim się załadowało do 100%. Nie zauważyłem żadnych zmian. Ktoś coś miał takiego kiedykolwiek? Edytowane 18 Marca 2021 przez lotus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nasir Opublikowano 19 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2021 Panowie Czy media player odtworzy film z dołączonymi osobno napisami? Jeśli tak - jaki format muszą mieć te napisy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2021 Poszukaj w Menu sekcji Pomoc. Są tam chyba wypisane odsługiwane formaty. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkooccuurr Opublikowano 27 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2021 (edytowane) Wymieniłem konwerter na Inverto (model IDLB-QUDL42-UNI2L-OPP) i wszystkie problemy zniknęły. Przy okazji poziom sygnału wzrósł na 98-100% a jakość na 84-85%. Ps. Ta sama antena, ten sam kabel, etc... wymieniony tylko konwerter tak więc trafiła mi się jakaś uszkodzona jednostka. Dzięki wszystkim za pomoc! W dniu 7.03.2021 o 00:09, kkooccuurr napisał: Witam, Wymieniłem ostatnio wysłużonego Pace'a na Ultrabox+ (model NCP-3670SF), dokupiłem nowy konwerter Opticam SCR2 Robust Legacy Twin by cieszyć się wszystkim funkcjami dzięki Unicable i niestety zaczęły się problemy ponieważ dekoder permanentnie "gubi "mi sygnał na wszystkich ośmiu częstotliwościach. Gdy wszystko działa siła sygnału jest w okolicach 80% a jakość w okolicach 75%, następnie sygnał zanika razem z obrazem ...i cykl się powtarza (czasami częściej - kilka razy na minutę, czasami rzadziej - dekoder działa przez kilka godzin lub ma sporadyczną "pikselozę") . Gdy ten sam kabel podłącze do wyjścia Legacy i zmienię ustawienia w dekoderze na pojedynczy kabel mam siłę sygnału na 100%, jakość około 75% a wszystko działa bez problemu bez przerwy. Ponieważ obraz jest więcej wart niż 1000 słów poniżej krótki filmik obrazujący problem: Czy ktoś może mi pomóc w zlokalizowaniu problemu? Z góry bardzo dziękuję!!! Edytowane 27 Marca 2021 przez kkooccuurr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 28 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2021 Ja mam optoicum i wszystko działa ale jak będę wymieniał to też wymienia na inverto....choć jak ze wszystkim zawsze można dostać wadliwą sztukę...... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erytho Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2021 ja uzywam 2 dekoderow technicolor od 3 lat i w zadnym wypadku bym nie wymienil ich na ADB ludzie nie po to platforma canal plus tnie koszty by wam dac w dzierzawe "lepszy sprzet" produkowany przez ADB... jedyne co mi sie nie podoba w technicolor to ze przyciski pilota nie sa podswietlone na bialo co mi w nocy przeszkadza..? sprzet przed liftem czesto jest lepszej jakosci i warto o tym pamietac! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Problem jest tego typu, że dostajesz taki dekoder jaki mają aktualnie w punkcie, Dotyczy to zarówno nowych jak i wymian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CashBackPlease Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2021 W dniu 1.04.2021 o 10:02, erytho napisał: ja uzywam 2 dekoderow technicolor od 3 lat i w zadnym wypadku bym nie wymienil ich na ADB ludzie nie po to platforma canal plus tnie koszty by wam dac w dzierzawe "lepszy sprzet" produkowany przez ADB... jedyne co mi sie nie podoba w technicolor to ze przyciski pilota nie sa podswietlone na bialo co mi w nocy przeszkadza..? sprzet przed liftem czesto jest lepszej jakosci i warto o tym pamietac! No widzisz, a ja od przeszło półtora roku używam dekodera Ultrabox+4K (ADB) - dostałem wówczas nówkę i w życiu nie wymieniłbym go na wersję od Technicolor. Mój znajomy posiada wersję od Technicolor i bez przerwy narzeka na problemy z zanikającym dźwiękiem, których ja w moim ADB nie doświadczam. Pomijam już fakt, że w wersji ADB jest ta wielokolorowa dioda, która sygnalizuje różne stany dekodera, a której Technicolor nie posiada (ma jednokolorową), bo dla mnie to jest zwykły gadżet, ale wersja dekodera od ADB jest naprawdę bezawaryjna, a sprzęt działa bardzo szybko i płynnie. Co do ADB, jest to jedna z wiodących firm produkujących tego typu sprzęt i korzystają z jej usług nie tylko polscy, ale i zagraniczni nadawcy. Gwoli przypomnienia, Telewizja Nowej Generacji N, gdy tylko wystartowała, dysponowała wyłącznie sprzętem od ADB i był on wówczas traktowany jako najlepszy spośród wszystkich polskich nadawców satelitarnych/kablowych. Co do Technicolor, CANAL+ wcale nie tnie kosztów produkcji, tylko najzwyczajniej w świecie nie dogadał się z firmą Technicolor, nawet we Francji - był kiedyś o tym artykuł na Satkurierze, że zaiskrzyło na linii Technicolor-CANAL+, w wyniku czego firma nie będzie już dostarczać sprzętu Grupie CANAL+ (i nie chodziło tu o kwestie finansowe). Wracając jeszcze do tematu Ultraboxa+4K, warto wspomnieć, że soft do obu wersji dekodera dostarcza ADB (również do wersji od Technicolor), a to już o czymś świadczy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.