Pawel Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 ADB miał trochę problemów wieku dziecięcego ale z tego co czytam poprawili większość niedoróbek. Netflix też pojawi się na tym dekoderze tylko w późniejszym czasie. Czy warto wymieniać ?Trudno powiedzieć. Czy wymienią bez jakichkolwiek warunków czy trzeba wykupić Netflixa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iksiak Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Z tego co wiem to ADB to jest ten nowszy, który miał trochę błędów. Technicolor był wydawany na początku, teraz chyba jest ciężko dostępny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABYSS Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 A na infolinii powiedzieli odwrotnie, że ADB (seria zaczynająca się od JADA) to starszy sprzęt a Technicolor (seria ITCA) to nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sierek Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Mam Technicolor praktycznie od początku oferowania Ultrabox 4K przez C+. Infolinia pewnie tak informuje by przykryć problem, że nowszy nie ma Netflix. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 10 godzin temu, odja napisał: No to u mnie brak. Resetowałem, nawet listę na nowo pobrałem co mi rozwaliło listy ulubionych, odłączenie dekoder od internetu jak i od prądu. Guzik pomogło. Ja też mam netflixa już od dawna i chciałem na dekoderze odpalić. Nie odpalisz "swojego" Netflix jak nie masz wykupione go pakietu z Netflixem w CANAL+. Jak wykupisz pakiet z Netflixem wówczas logujesz się na swoje stare dane, opłaty z karty zostają zawieszone na dwa lata a płacisz za Netflix z rachunkiem TV. 6 godzin temu, ABYSS napisał: Która wersja UltraBoxa 4K jest lepsza? Technicolor czy ADB? Pytam się ze względu na fakt iż ja mam od ok. miesiąca ten dekoder od ADB i na nim nie ma Netflixa. Dzwoniąc na infolinię powiedzieli abym wymienił bezpłatnie na ten nowszy czyli Technicolora. Opłaca się to zrobić, tzn. wymienić ten dekoder (pomijając fakt braku Netflixa)? Wymienisz na Technicolora pod warunkiem że wcześniej urchomisz pakiet z Netflixem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 (edytowane) Nie prawda. Odpaliłem Netflix nic nie wykupując dodatkowo. Loguje się na swoje stare konto netflixowe i nic dodatkowo w PC+ nie płacę. Nie mam wykupionego żadnego pakiety z Netflix. Straszne bzdury kolega pisze. Edytowane 5 Grudnia 2019 przez odja 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 7 godzin temu, roberttosat napisał: Nie odpalisz "swojego" Netflix jak nie masz wykupione go pakietu z Netflixem w CANAL+. Również i ja ci potwierdzam ,że nie masz racji. Używam swojego Netflixa na Ultraboxie. Nic nie podpisywałem z PC+ w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 A widzisz w takim razie albo jest to błąd albo sami nie wiedzą że to tak działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 (edytowane) Tylko tak na chłopski rozum to inaczej nie może działać. Wszędzie Netflix ma takie samo logowanie Na każdym urządzeniu jakim posiadam jest takie samo Menu. Nie ma innej opcji, gdyby coś kombinowali nie dało by się zalogować z obecną listą filmów seriali i nikt by tego nie brał. W komunikacie prasowym było jasno pisane. Edit: PC+ nie stworzyło specjalnej apki to jest identyczna jaką sam Netflix wszędzie udostępnia. Edytowane 6 Grudnia 2019 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simi Opublikowano 7 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2019 Mam drobny problem z dźwiękiem DD. Po ustawieniu w menu opcji dźwięk DD na NIE wszystko działa, niestety po jakim czasie znowu dźwięk DD w menu ustawia się automatycznie na TAK. Co może być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tym Opublikowano 7 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2019 Mam to samo ale po nocnym włączeniu wygląda to tak jakby po po braniu aktualizacji wpadły nie właściwie ustawienia Dolby digital gdyby dało się wyłączyć aktu. Może wtedy ominęło by się problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz123 Opublikowano 7 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2019 Witam szanownych kolegów dzisiaj odebrałem dekoder 4k po podłączeniu zaktualizował się szybko ,działa internet ale brak aplikacji netflix czy ona się pojawi po czasie dekoder seria itca. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2019 Pojawi się po czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazbog Opublikowano 7 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2019 Z tym dźwiękiem to jakiś błąd po aktualizacji,mam to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzion19 Opublikowano 8 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2019 (edytowane) U mnie z dźwiękiem to samo, wychodzi na to że to błąd softu. Jeszcze dziś zmieniła mi się rozdzielczość. Edytowane 8 Grudnia 2019 przez radzion19 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz123 Opublikowano 8 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2019 Witam netflix już działa na moim starym loginie i haśle .Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simi Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 W związku z problemami z dźwiękiem dolby po aktualizacji, zrobiłem reset do ustawień fabrycznych. Po resecie brakuje logotypów programów przy przełączaniu kanałów (osobiście mi to nie przeszkadza ). Ciekawe czy to "wada" nowego softu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turek Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 @simi ale napisz czy pomogło z tym dźwiękiem? bo też mam z tym problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simi Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 Reset robiłem wczoraj, dzisiaj problemu z dźwiękiem nie było. Zobaczę co będzie jutro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 1 godzinę temu, simi napisał: W związku z problemami z dźwiękiem dolby po aktualizacji, zrobiłem reset do ustawień fabrycznych. Po resecie brakuje logotypów programów przy przełączaniu kanałów (osobiście mi to nie przeszkadza ). Ciekawe czy to "wada" nowego softu. Logotypy się pobiorą jak masz połączenie internetowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qnik Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 U mnie tez DolbyDigital przelacza się na TAK po każdy włączeniu dekodera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 @qnik zmieniasz DD po wciśnięciu +opt na danym kanale czy zmieniasz to w opcjach dekodera poprzez wejście do menu-> ustawienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qnik Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 Menu->ustawienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe40 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 Ja u siebie powyłączałem na każdym kanale, na którym dźwięk przełączał się na DD przez opcję +OPT. Kilka dni działa poprawnie. Ale to nie tędy droga. Powinni to naprawić, żeby to można było zrobić w menu dla wszystkich kanałów na raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
catnip Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 (edytowane) qnik, pepe40 i inni, jeśli komuś dzieje się tak po każdym uruchomieniu - podajcie modele tv. Dodatkowo jeśli przypadkiem macie kabel iHDMI - wymieńcie go na zwykły dobry 2.0. Edytowane 11 Grudnia 2019 przez catnip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.